Mies, mitä

ajattelet

jos huomaat olevasi ihastuksen kohteena? (:

22

2125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaitpa se joka kerran nostattaa entisestäänkin pöhöttynyttä itsetuntoa.

Jos olisin sinkku, niin olisi kaksi vaihtoehtoa. Jos ihastus olisi molemminpuolista, niin ryhtyisin aloitteelliseksi, jotta ihastus kehkeytyisi seurusteluksi. Jos en olisi itse kiinnostunut, niin käyttäytyisin kun en mukamas huomaisikaan toisen ihastusta.

Koska olen naimisissa, näyttelisin ymmärtämätöntä. Jos jostain syystä itse ihastuisin vieraaseen naiseen, yrittäisin vältellä häntä parhaani mukaan ja toivoisin unohtavani koko ihmisen, ettei avioliittoni vaarantusi.

• Eipä oo tullut koettua, mutta todennäköisesti ajattelisin että mikä vitun juoni nyt on käynnissä.

• haluaako

hän tavata jossain kahden kesken

• Hossi-68

Sitä itsensä iloiseksi silloin tuntee ja nuo ajatukset riippu ihan sen hetkisestä tilanteesta.

Näin vapaana ollessa sitä alkaa ajatteleen ja katseleen sillä mielellä et oliskohan ihastuminen kenties molemminpuoleista.

Muuten kyllä mielessä pyörii et mitenkähän moisen ihastuksen sais loppumaan ja kerrottua et tää ei nyt etene tän enempää.

• ap.

Mietin vaan vielä, että kuinka herkästi sitä alkaisi ns. pelailemaan ja testaamaan omaa viehätysvoimaansa, vaikka tarkoituksena ei olisi mikään vakavampi??

• Mies.

yleensä huomaa, jos nainen on ihastunut, sillä ihastunut nainen ottaa pari askelta takaisin päin, koska pelkää että paljastaa ihastumisensa. Näin ollen mies ajattelee, että ko. nainen on alkanut välttelemään miestä ja alkaa siten myös itse vetäytymään ja tästä taas ihastunut nainen ajattelee, että mies ei tykkää ollenkaan hänestä, joten oravanpyörä on valmis.

• yksN

---

• Renee-.

1) Jos en ole itse ihastunut, olen joko hieman vaivautunut tai sitten yritän olla välittämättä naisesta,

2) Jos nainen on ihan mukava ja suhtaudun häneen neutraalisti, eli voisin ihastua häneen, jos hänen ulkonäössään/luonteessaan olisi asioita, jotka puuttuvat, niin olen yleensä imarreltu.

3) Jos olen itsekin ihastunut naiseen, käytökseni on täysin erilaista, kuin muiden naisten seurassa: silmiin katsominen mahdotonta, jännitän hirveästi ja yritän keksiä tikusta asiaa, että saisin viettää naisen seurassa mahdollisimman kauan. Tämä riippuu tietysti tilanteesta, nähdäänkö kauppareissulla vai onko varmuus siitä, ettei nainen lähde pois, esim. istutaan samassa seurueessa baarissa.

• yks mies

Miehet eivät huomaa olevansa ihastuksen kohteena.

• eivät

huomaisi?

• yks nainen

...miehelle on kerrottu ihastuksesta - selvällä suomenkielellä ;)

• ne miehetkin

joskus ihastuu..joten miksipä eivät sitten voisi tajuta olevansa kohteena, jos kerta tietävät millaista on ihastua ja mitkä ne merkit on..??

• .....
        yks nainen kirjoitti:

...miehelle on kerrottu ihastuksesta - selvällä suomenkielellä ;)

...

• ei...
        ..... kirjoitti:

...

ei kaikkea pidä uskoa mitä täällä kirjoitetaan

• vili

siinä kummoisempaa. riippuu ihan minkalaista käytöstä sieltä tulee. yleensä otan otan ihan iisisti ja sanon mielipiteeni seurustelusta...kummasti se into laskee.

• on sitten

ärsyttävää ihastuneen taholta?

• vili
        on sitten kirjoitti:

ärsyttävää ihastuneen taholta?

eleet ahdistaa, jos joku mennyt ihastumaan meikäläiseen. kehut, pitkät katsomiset, henkevät jutut sun muut ylistämiset...enemmän haittaa kun hyötyä. en itse kykene ihastumaan. niin on vaikea ymmärtää tilannetta

• Ihastus Pihastus.

Juoksen karkuun minkä kintuista pääsen, en halua kuormittaa avoliittoani millään ulkopuolisilla ihastuksilla suuntaan tai toiseen.

• sen

ihastuksen tarvitse mitään kuormittaa..voi antaa kummastikin piristystä päivään! (:

• -k32v-

riippuu täysin siitä ketä on ihastunu.

• Leikin vaan yksinkertasen tyhmää ja olen huomaamatta sitä ihastus juttua.

Sillälailla se asia hoitunee useimmiten, etenki kun toinen kysyy seurustelu tilannetta niin kerron vaan seurustelevani onnellisesti. Yleensä se tässä vaiheessa katoaa pyörimästä ympäriltä.

• LK.

Niin siitä just.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11427
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9830
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      146
      5574
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3740
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3183
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2793
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2593
    Aihe