Ritari Ässä ja Kitt Suomessa?

Jone

Kävikö Ritari Ässä alias David Hasselhoff ihmeautonsa Kittin kanssa joskus 80-luvulla Suomessa vierailuilla? Jos, niin missä kaupungeissa?

20

7077

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • David

Joo, kyllä kävi. En kyllä muista missä.

• myyntitykki

oli mm. Helsingissä, Hakaniemen torilla järjestetyssä paikallisen Lions-klubin "toritaphtumassa". Vuosi taisi olla -87. Halukkaat saivat kuvauttaa itsensä puikoissa. Suosio oli huomattava, vaikka muistaakseni Polaroid-kuva oli aika hinnakas, mutta toisaalta menihän tuotto hyväntekeväisyyteen...

• !

Itse vein pikkuveljeni katsomaan Ritari Ässää Espoon Dipoliin. Sitä en enää muista, oliko Kitt mukana. Tämä tosiaan tapahtui joskus 80-luvulla.

• Woo

Kitt kiersi ympäri Suomen jonkin sirkuksen (Finlandia) mukana. Itsestä on polaroidkuva Kittin puikoissa...

• 1986?!

itse! Oliskoha ollu

• ///M 3

Näin sen Turussa

• Anonyymi
        ///M 3 kirjoitti:

Näin sen Turussa

Joo olin itse kyydissä kuvakin oli olemassa

• 1986?!

itse! Oliskoha ollu

• K.A.R.R

Olihanse 1986 ja helsinki. joku tori se oli missä tuli pällisteltyä tuota Knight industrien tekelettä

• K.A.R.R

Olihanse 1986 ja helsinki. joku tori se oli missä tuli pällisteltyä tuota Knight industrien tekelettä

• K.A.R.R

• K.A.R.R

• Kiwisavolainen
        K.A.R.R kirjoitti:

Olikohan se jäähallilla parkissa sen Maailman pisimmän limousinen vierellä.
        Itse olin mekaanikkona Kitt autossa kun kutsuttiin korjaamaan monitori.
        Ei siinä ollut muuta kuin palanut sulake. Hyvä keikka :)

• KITTfani
        Kiwisavolainen kirjoitti:

Olikohan se jäähallilla parkissa sen Maailman pisimmän limousinen vierellä.
        Itse olin mekaanikkona Kitt autossa kun kutsuttiin korjaamaan monitori.
        Ei siinä ollut muuta kuin palanut sulake. Hyvä keikka :)

Heh, Bonnie ja April ilmeisesti oli jäänyt jenkkeihin ja jouduit sitten niiden kybernetiikkateknikkojen tuuraajaksi :D
        Harmillista kun en itse päässyt KITT autoa silloin näkemään saati Hasselhoffia. Ei ollut sen verran ikää että olisin voinut ominpäin mennä kun vanhemmat päätti että ei mennä katsomaan :-/

Onneksi kyseinen auto on edes pienoismalleina olemassa, esim. Hotwheels Elite julkaisi KITTin 1/18 mittakaavassa tänä vuonna jonka hankin heti itselleni :) Jo 2004 hommasin silloin julkaistun ERTL:n valmistaman KITT mallin myös ja muutakin Ritari Ässä -tavaraa on kokoelmassani :)

• fail

mainosvideon jälkeen:
        stream not found...

• näkyy
        fail kirjoitti:

mainosvideon jälkeen:
        stream not found...

Kokeile toista selainta. Komea peli.

• not fail
        näkyy kirjoitti:

Kokeile toista selainta. Komea peli.

Firefoxilla ei näkynyt, Internet Explorerilla näkyy. Ja on, komea laitehan tuo KITT on :)
        Ihan perus -82 Trans-Amikin on tosin linjakas kasarisportti, se alkuperäinen kojelauta on vaan aika vaatimaton verrattuna tuohon Ritari Ässän värikkäitä ledejä täynnä olevaan kojetauluun verrattuna :D

• Kiäriäenen

Kävihän se ja olin itse töissä TV mekaanikkona Showtekniikka OYssä ja mulle tuli keikka korjata mustavalkoinen TV - monitori siinä KITT autossa. En tavannut Hoffia kuitenkaan mutta sain istua KITT auton puikoissa. :)

• Anonyymi

Kävi mulla on David Hasselhoffin nimmari 20.4.1987 K. I. T. T. Mun mielestä näytillä Messukeskuksessa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6965
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      42
      1249
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1042
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      48
      845
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      837
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      794
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      791
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe