Kävikö Ritari Ässä alias David Hasselhoff ihmeautonsa Kittin kanssa joskus 80-luvulla Suomessa vierailuilla? Jos, niin missä kaupungeissa?
Ritari Ässä ja Kitt Suomessa?
20
7077
Vastaukset
- David
Joo, kyllä kävi. En kyllä muista missä.
- myyntitykki
oli mm. Helsingissä, Hakaniemen torilla järjestetyssä paikallisen Lions-klubin "toritaphtumassa". Vuosi taisi olla -87. Halukkaat saivat kuvauttaa itsensä puikoissa. Suosio oli huomattava, vaikka muistaakseni Polaroid-kuva oli aika hinnakas, mutta toisaalta menihän tuotto hyväntekeväisyyteen...
- !
Itse vein pikkuveljeni katsomaan Ritari Ässää Espoon Dipoliin. Sitä en enää muista, oliko Kitt mukana. Tämä tosiaan tapahtui joskus 80-luvulla.
- Woo
Kitt kiersi ympäri Suomen jonkin sirkuksen (Finlandia) mukana. Itsestä on polaroidkuva Kittin puikoissa...
- 1986?!
itse! Oliskoha ollu
- ///M 3
Näin sen Turussa
- Anonyymi
///M 3 kirjoitti:
Näin sen Turussa
Joo olin itse kyydissä kuvakin oli olemassa
- 1986?!
itse! Oliskoha ollu
- K.A.R.R
Olihanse 1986 ja helsinki. joku tori se oli missä tuli pällisteltyä tuota Knight industrien tekelettä
- K.A.R.R
Olihanse 1986 ja helsinki. joku tori se oli missä tuli pällisteltyä tuota Knight industrien tekelettä
- K.A.R.R
- K.A.R.R
- Kiwisavolainen
K.A.R.R kirjoitti:
Olikohan se jäähallilla parkissa sen Maailman pisimmän limousinen vierellä.
Itse olin mekaanikkona Kitt autossa kun kutsuttiin korjaamaan monitori.
Ei siinä ollut muuta kuin palanut sulake. Hyvä keikka :) - KITTfani
Kiwisavolainen kirjoitti:
Olikohan se jäähallilla parkissa sen Maailman pisimmän limousinen vierellä.
Itse olin mekaanikkona Kitt autossa kun kutsuttiin korjaamaan monitori.
Ei siinä ollut muuta kuin palanut sulake. Hyvä keikka :)Heh, Bonnie ja April ilmeisesti oli jäänyt jenkkeihin ja jouduit sitten niiden kybernetiikkateknikkojen tuuraajaksi :D
Harmillista kun en itse päässyt KITT autoa silloin näkemään saati Hasselhoffia. Ei ollut sen verran ikää että olisin voinut ominpäin mennä kun vanhemmat päätti että ei mennä katsomaan :-/
Onneksi kyseinen auto on edes pienoismalleina olemassa, esim. Hotwheels Elite julkaisi KITTin 1/18 mittakaavassa tänä vuonna jonka hankin heti itselleni :) Jo 2004 hommasin silloin julkaistun ERTL:n valmistaman KITT mallin myös ja muutakin Ritari Ässä -tavaraa on kokoelmassani :)
- fail
mainosvideon jälkeen:
stream not found... - näkyy
fail kirjoitti:
mainosvideon jälkeen:
stream not found...Kokeile toista selainta. Komea peli.
- not fail
näkyy kirjoitti:
Kokeile toista selainta. Komea peli.
Firefoxilla ei näkynyt, Internet Explorerilla näkyy. Ja on, komea laitehan tuo KITT on :)
Ihan perus -82 Trans-Amikin on tosin linjakas kasarisportti, se alkuperäinen kojelauta on vaan aika vaatimaton verrattuna tuohon Ritari Ässän värikkäitä ledejä täynnä olevaan kojetauluun verrattuna :D
- Kiäriäenen
Kävihän se ja olin itse töissä TV mekaanikkona Showtekniikka OYssä ja mulle tuli keikka korjata mustavalkoinen TV - monitori siinä KITT autossa. En tavannut Hoffia kuitenkaan mutta sain istua KITT auton puikoissa. :)
- Anonyymi
Kävi mulla on David Hasselhoffin nimmari 20.4.1987 K. I. T. T. Mun mielestä näytillä Messukeskuksessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236965Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271042- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733