Hei!
Pidetäänkö pieni kysely. Tällä palstalla kun kaikki tuntuvat oleva sitä mieltä että pettämisestä jää kiinni ennemmin tai myöhemmin. Kiinnostaa että onko asia aidosti näin vai onko kyseessä pelkkä "myytti".
Eli kauanko olet pettänyt ja millaisissa olosuhteissa jäämättä kiinni?
Voin itse aloittaa: Olen 41 vuotias mies, avioliitossa jo 13 vuotta. Minulla oli ihana suhde työkaverini kanssa (eronnut 3 lapsen äiti) noin 7 kuukautta. Tapailimme joko hänen kotonaan tai sitten hotellissa. Hyvää seksiä harrastettiin varmaan nelisenkymmentä kertaa noiden 7 kuukauden aikana. Suhde loppui kun nainen löysi uuden eikä halunnut jatkaa kakkosena.
Eli minä en jäänyt kiinni, vaimo ei kotona tiedä asiasta mitään.
Kauanko petit jäämättä kiinni?
43
8144
Vastaukset
- Mies.
Sinähän taidat olla oikeen tosimies.
- Chris!
Etkö jäänyt kiinni? Voi reppanaaaa!
- Satu vm. 1971
Hei!
Hieman ällöttävä aihe mutta miksei tästäkin voi keskustella. Muutama vuosi sitten ihastuin harrastukseni parissa mukavaan mieheen. Tapasimme harrastuksen parissa viikoittain pari tuntia kerrallaan joten aikaa suhteen syntymiselle oli. Kuinka ollakaan löysimme itsemme petollisilta teiltä muutaman kuukauden tutustumisen jälkeen.
Saimme järjestettyä tapaamisillemme aikaa päivisin, koska meidän molempien työt olivat hyvin vapaita. Siitä kun suhteemme syventyi fyysiseksi tapailimme noin neljä kuukautta kerran viikossa.
Tuolloin olin ollut aviomieheni kanssa noin 6 vuotta yhdessä ja meillä oli 5 vuotias tyttö. Suhde loppui ja nykyään perheonni kukoistaa. Tietojeni mukaan mieheni ei tiedä asiasta mitään.- kaverin puolesta
Kaverini on ollut naimisissa 19 vuotta. Suhdetta ulkopuoliseen on kestänyt 12 vuotta.
Aviopuoliso ei tiedä mitään.
- mies35
Olin avoliitossa 16 vuotta. Petin avokkia 1 vuoden. En jäänyt koskaan kiinni. Lopetin itse avoliitoni. Olin maistanut parempaa.
- Kikka
Kerrankin räväkämpi näkökulma tämän palstan keskusteluihin. Olen nainen, eronnut kerran, nyt toista kertaa naimisissa.
Ensimmäisessä 5 vuotta kestäneessä nuoruuden avioliitossani petin miestäni vanhan lukiokaverini kanssa. Olin lukiossa seurustellut hänen kanssaan ja ilmeisesti en ikinä päässyt tästä suuresta rakkaudesta kunnolla yli. Tapailimme suunnilleen koko tuon ensimmäisen avioliittoni ajan pari kolme kertaa vuodessa. Erohan siitä tuli, tosin aviomieheni ei tiennyt pettämisestä mitään, liitto kaatui ihan muihin syihin.
Nykyisessä liitossa en ole pettänyt enkä petä. ISO PISTE.- nyt sinun
vuorosi tulla petetyksi!?
- nyt tosiaan
petetään kun oot oikein rakastunu. Tiedät sitten miltä tuntuu. Toivon todella tätä.
- olen jatkanut
...kohta 4vuotta, olen sinä aikana vaihtanut avomiehenkin toisee, eihän se ole mikään ongelma pitää salaista mies ystävää, se perustuu siihen että ei saa rakastua, sillon on kotona vaikeaa olla, mutta kun hakee vaan seksiä nimenomaan erilaista kuin kotona niin silloin se onnistuu, mekin asutaan kaikki samalla paikkakunnalla ja kukaan muu kuin me kaksi tiedetään, en ole ylpeä teostani mutta vastasin kun kyselit...
- ja jatkan edelleen
täälä samanlainen tilanne. olen yhdessä avokkini kanssa jo kahdeksatta vuotta, kuitenkin olen tapaillut jo useamman vuoden oikein mukavaa perheenäitiä.
oudointa on se että en ole edes mitenkään erityisen komea mies, mukava ja syvällinen kylläkin. itse hämmästelin kaikkein eniten sitä, että tämä rakastajattareni sai jo välissä lapsenkin mutta halusi silti jatkaa minunkin tapailua (vaikk olihan siinä melkein vuoden tauko välissä) jotenkin tuntuu epäreilulta sitä kaksvuotiasta lasta kohtaan tapailla hänen äitiään mutta kun ei voi vaan kiusausta vastustaa - tehdä jotakin
sellaista mistä ei itsekään osaa olla ylpeä? En ymmärrä...
- tosi kauan
Miehelläni oli ollut suhde työkaveriinsa noin
26 vuotta sitten ja kaksi vuotta
eli 2005 juhanuksena tämä suhde tuli vasta minun
tietoon, aviossa oltu 35 vuotta,joten ehkä on aina olemassa vaara tulla salasuhde ilmi ja sen
käsittely on todella hankalaa.- Turhaan täällä
kuvitellaan, että en jää kiinni yms. Ikävää että sait noin pitkän ajan jälkeen tietää tapahtuneesta. Aina se kuitenkin koskettaa.
- No HEI!
...ei tarkoita sitä, etteikö vielä kerkeäisi jäädä kiinni, vaikka suhde olisikin ohi. Sitä paitsi, olet voinut jäädä kiinni, muttet tiedä sitä.
- se on tosiaan!
Rakastajasi voi päivänä minä hyvänsä soittaa pirauttaa viralliselle kumppanillesi
ja kertoa kaiken. Ihan vaan huvikseenkin.
Tai tutut saattavat livauttaa totuuden.
Itseltäsikin voi lipsahtaa.
Kantakaa sitten vastuu ja selvitelkää pehmennyttä päätänne lähes loppuelämänne.
Jos otitte rakastajan elämäänne, on hän tullut myös petetyn elämään, tiesi hän siitä tai ei.
Ja kaikesta on maksettava, eikös juu.
- luulottelija
"Eli minä en jäänyt kiinni, vaimo ei kotona tiedä asiasta mitään."
Tarkoitat kai että luulet ettei vaimosi tiedä mitään asiasta josta vaimosi taas luulee sinun luulevan ettei hän tiedä mitään asiasta jne.....
Ja kukaan ei tiedä asiasta oieasti mitään vaan kaikki luulevat jotain....eli luulosairaita kaikki.- maamme ....
laulukin reberbaniksi.Elikkä mikään eikä kukaan koskaan puhu totta.Kaikki pettää sen kun kerkeevät.Sit on kivaa kun on joku juttu takana ja saa nauraa kakkoselle ja vaimolle.
Onko se sitten niin kivaa???
En ihan oikeesti usko.
Täs luukussa annetaan kuva,että vain ukkomiehet ovat kovia paneskelemaan ??Entäs muut miehet,kihlatut??On minulla kokemusta sen verran,että tiedän kyllä monia muitakin kuin ukkomiehet.
Nykypäivän sinkkumiehet ovat niin ronkeleita....ja kun saavat tietää vielä naisesta joka paneskelee ukkomiesten kanssa(joille kelpaa pillu kuin pillu)ei kelpaa edes panopuuksi.
Eikö ole totta?
Kyllä muutkin miehet osaavat paneskella,ettei vain ukkomiehet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Petetty vaimo
On täysin mahdollista pitää salasuhdetta jäämättä kiinni. Oma mieheni tapaili satunnaisesti (muutaman kerran vuodessa) yhtä naista vuosien ajan. En todellakaan edes jälkeenpäin keksi yhtään ainoaa vinkkiä, mistä olisin voinut jutun aavistaa. Rakkaudesta siinä jutussa ei ollut kyse, joten se varmaan helpotti salailua. Juttu loppui. Pari vuotta loppumisen jälkeen sain parin pienen "virheen" takia tietää jutusta. Joten salasuhde voi tosiaan olla loppunut ja silti se saattaa vielä paljastua. Koskaan ei kannata olla liian varma onnistumisestaan... Mutta silti voi olla täysin mahdollista, ettei puoliso aavista käynnissä olevaa salasuhdetta.
- Kertosäeistö
Petetty vaimo kirjoitti:
On täysin mahdollista pitää salasuhdetta jäämättä kiinni. Oma mieheni tapaili satunnaisesti (muutaman kerran vuodessa) yhtä naista vuosien ajan. En todellakaan edes jälkeenpäin keksi yhtään ainoaa vinkkiä, mistä olisin voinut jutun aavistaa. Rakkaudesta siinä jutussa ei ollut kyse, joten se varmaan helpotti salailua. Juttu loppui. Pari vuotta loppumisen jälkeen sain parin pienen "virheen" takia tietää jutusta. Joten salasuhde voi tosiaan olla loppunut ja silti se saattaa vielä paljastua. Koskaan ei kannata olla liian varma onnistumisestaan... Mutta silti voi olla täysin mahdollista, ettei puoliso aavista käynnissä olevaa salasuhdetta.
Kertoisitko nyt mistä "virheestä" se miehesi jäi sitten kiinni. Minua kiinnostaa : ).
- ....
Kertosäeistö kirjoitti:
Kertoisitko nyt mistä "virheestä" se miehesi jäi sitten kiinni. Minua kiinnostaa : ).
Enpä viitsi kertoa. Minusta oli kuitenkin hyvä, että hän jäi pettämisestä kiinni, vaikka vasta jutun loppumisen jälkeen. Tuota loppumista tai suhteen lopettamistahan mies käytti puolustuksenaan kiinnijäännin jälkeen. Jos joku toinen menee samaan "halpaan", niin eipä minua haittaa.
- laastari???
Eronneelle naiselle?? Oletko ylpeä??Voin vakuudella sanoa,että vaimosikaan ole ollut niin uskollinen mitä täällä vouhotat.
Tietämykseni mukaan miehet luulee omassa jutuissaan kieriskelleensä,ettei vaimo huomaa mitään.
Mistä tiedät??
Oletko nyt ylpeä itsestäsi ja muut kommentoijat ???
Täällä ylpeillään tekosilla ,mitä olisi voinut jättää tekemättä.
voi voi näitä luurankoja mitä löytyy kaapista??? - XanXan
koska hänkin petti minua. Ero oli vain siinä, että minä tiesin hänen pettävän, mutta hän ei taatusti tiennyt minulla olevan rakastajan. Lopetin toisen suhteen, kun kiinnijäämisen riski alkoi kasvaa liian suureksi. Joskus on vieläkin tätä toista ikävä.
- ko Totta?????
Tuntuu sadun taialta,,,en oikein usko,että rakastuneet pystyvät pitämään salassa tuollaisia asioita??
Saattavat olla laastareita toisilleen ja kuvitella,että tämä elämä menee nyt näin kuin elokuvissa.
Vakuudella voin kertoa ei mene.piste.... - SE ON
ko Totta????? kirjoitti:
Tuntuu sadun taialta,,,en oikein usko,että rakastuneet pystyvät pitämään salassa tuollaisia asioita??
Saattavat olla laastareita toisilleen ja kuvitella,että tämä elämä menee nyt näin kuin elokuvissa.
Vakuudella voin kertoa ei mene.piste....Kyllä se niin on,
että toista sylkee niin klimpin saa päälle itsekin. Että kannattaa varautua.
Oletteko aikuisia, vai muuten vain tyhjäpäitä,
kun täällä kirjoittelette kielletyistä kokemuksistanne? Menkää kirkkoon...
- Kaksi pettäjää
n. 8 kuukautta tapaamisestamme ennen kuin saimme eromme selviksi tahoillamme.
Halusimme molemmat sopuerot, jotta suhteemme lapsiimme säilyvät mahdollisimman hyvinä ja ilman exiemme suurempaa katkeruutta.
Reilu kuukausi erojemme jälkeen sitten "tapasimme" ikäänkuin emme olisi tunteneet toisiamme entuudestaan. Ympäristö on ottanut hyvin vastaan "uuden suhteemme", kaikki ovat iloisia puolestamme kun näin pian erojemme jälkeen löysimme uuden onnen.
Asiat voi hoitaa myös tyylillä, ilman sen suurempaa tragediaa.- otsake ,,,mutta teille lait...
en oikein usko.
- luuserien palstalla
otsake ,,,mutta teille lait... kirjoitti:
en oikein usko.
kukaan usko, jos jollakulla menee hyvin :))))
- itse olet täällä???????????
luuserien palstalla kirjoitti:
kukaan usko, jos jollakulla menee hyvin :))))
Onko ukkos tai akkas alkanut pettää,eikä asia olekkaan noin ruusuilla tanssimista????
Minä jos kuka en olisi tällä palstalla jos miesasiani olisi ok.
Sinähän juuri kerroit kuinka te tapasitte ja näyttelitte kuin juuri tavanneilta rakastuneilta.
Niin kysymys MIKSI OLET TÄLLÄ PALSTALLA VAIKKA OLET NYT SUUREN RAKKAUTESI KANSSA.
TAKANA KUITENKIN SOPUERO ETTEI LAPSET KÄRSI.
MIKSI OLET TÄÄLLÄ,,,KOSKETTAAKO TÄMÄ LUUKKU???ONKO ÄIJÄS ALKANUT PETTÄÄ SUAKIN??? - treks
itse olet täällä??????????? kirjoitti:
Onko ukkos tai akkas alkanut pettää,eikä asia olekkaan noin ruusuilla tanssimista????
Minä jos kuka en olisi tällä palstalla jos miesasiani olisi ok.
Sinähän juuri kerroit kuinka te tapasitte ja näyttelitte kuin juuri tavanneilta rakastuneilta.
Niin kysymys MIKSI OLET TÄLLÄ PALSTALLA VAIKKA OLET NYT SUUREN RAKKAUTESI KANSSA.
TAKANA KUITENKIN SOPUERO ETTEI LAPSET KÄRSI.
MIKSI OLET TÄÄLLÄ,,,KOSKETTAAKO TÄMÄ LUUKKU???ONKO ÄIJÄS ALKANUT PETTÄÄ SUAKIN???että sulle tehdään samaa juuri tällä hekellä.. sitoutuminen on joillekkin vaan ylivoimainen juttu.
- kuvittelee mitään harhoja
treks kirjoitti:
että sulle tehdään samaa juuri tällä hekellä.. sitoutuminen on joillekkin vaan ylivoimainen juttu.
elämästä. Elän ja nautin joka hetkestä tässä elämässä.Saakoon mun puolest kuka kiksejä kenenkin kanssa,ei kuulu mulle.
Tuo kyllä pistää mietityttää kun kerrotaan ettei tiedä mies vielä kuka lapsen isä on??
Eikös silloin rikota isyyslakia?
- utelias
aivan mielenkiinnosta kysyisin että tämä suhteesi työkaveriisi kun päättyi niin tunsitko mustasukkaisuutta tätä miestä kohtaan jonka rakastajasi löysi ja oliko sinulla missään vaiheessa mielessä se että jättäisit vaimosi tämän työkaverisi vuoksi?
- jatkuvasti
kolmesta neljään vuotta aina yhden kanssa. Aavistin sen, mutta mitään en saanut selville, kun paljon myöhemmin.
Ole huoleti, voit sinä vieläkin jäädä kiinni näin jälkikäteen.
Sitä odotellessa onnea!- leikkii....
Mitä kakarat pitää hiekkalaatikolla.En ookka sun kaa,menen tonne aidan taakse ,siel on paremmat leikit.
Onko tuttua??
Ei ihmisen tunteilla saa leikkiä vai mitä pojat??Tai tytöt??
Joka päivä saa lukea juttuja lehdestä kun mies tappoi vaimonsa tai nainen miehensä.
AIKA VAARALLISTA PELIÄ.-
-NIIN TAI TOISET PITÄÄ ELÄMÄÄ PELINÄ. - treks
leikkii.... kirjoitti:
Mitä kakarat pitää hiekkalaatikolla.En ookka sun kaa,menen tonne aidan taakse ,siel on paremmat leikit.
Onko tuttua??
Ei ihmisen tunteilla saa leikkiä vai mitä pojat??Tai tytöt??
Joka päivä saa lukea juttuja lehdestä kun mies tappoi vaimonsa tai nainen miehensä.
AIKA VAARALLISTA PELIÄ.-
-NIIN TAI TOISET PITÄÄ ELÄMÄÄ PELINÄ.moni ihminen on päässyt hengestään. vaikka puoliso on ollut se tylsä ja saamaton. kun tarpeeks kova isku tulee, lehdessä loput..
- tätä lukeneena.....
treks kirjoitti:
moni ihminen on päässyt hengestään. vaikka puoliso on ollut se tylsä ja saamaton. kun tarpeeks kova isku tulee, lehdessä loput..
Olen saanut sen kuvan, että kaikki pettäminen on sallittua. Alan jo vähän kyllästyttää koko palsta kun on täynnä asiatonta teksitiä ja rehvastelua.
Sellaisellekkin asialle nauretaan, ettei mies tiedä vieläkään,ettei ole ko.lapsen isä..
Kyllä aikatavalla pistää miettimään:onko enään lainkaan normaalia parisuhdetta?
Leikitään ihmisen tunteilla ja käännetään kaikki asiat väärinpäin.
Kiitos kannanotosta. tsemppiä sullekkin.
- muru42
Varattu lainamieheni 47v avoliitoa jotain 20 v.
Minä, eronnut, nyt avoliitossa noin 1 v.
Salasuhteemme kestänyt noin 3 vuotta. Tapaamme minun luona tai luonnon helmassa.
Nautinnollista seksiä hellyyden kera jaoimme ennen seurusteluani viikoittain ja nykyisin noin kerran kuukaudessa.
Kukaan muu ei tiedä suhteestamme. Kumpikaan emme halua "saavutetuista eduista luopua". - Nimetön
En ole itse pettämässä, vaan lainamieheni. Laskin juuri ihan muista syistä: reilu 5 vüotta. Vaimo ei tiedä eikä ilmeisesti edes aavista, mutta jos tulisi pieni mahdollisuuskin, mies luopuisi käynneistä. Perhe on hänen valintansa. Me olemme seksikumppaneita. Pari kertaa viikossa - kerran kuukaudessa, tällä taajuudella.
- että vain miehet
ovat jääneet kiinni mutta naiset eivät?siis moni täälläkin kirjoittaa miehensä pettäneen eli on kiinni jäänyt mutta itse kun sitten nämä naikkoset ovat kostoksi tai muuten vaan pettäneet niin kiinni eivät ole jääneet.
Juuri tämä seikka taas kerran todistaa vain sen että naiset pettävät yhtä paljon kuin miehet..mahdollisesti jopa enemmän mikäli näihin juttuhin on uskominen.- luonne saattaa
... olla himan erilainen, heillä on liiaksi tarve rehvastella miehisyydellään ja saavutuksillaan, nainen arvostaa sitä, että hänellä on kodin ulkopuolella toinen mies jolla on hänelle aikaa vain ja ainoastaan naisen, usein kotiäidin halujen tyydyttämiseen, ja juuri silloin kun nainen haluaa, tämä on oma kantani, minulla on ollut monta vuotta ns. toinen mies ja en koskaan tule sitä kelleekään kertomaan, on se minulle niin tärkeä suhde, en myöskään miestä paljasta... Jos miehet ajattelisivat hieman enemmän lastensä äidin toiveita, ei tarvitsisi käydä kodin ulkopuolelta sitä hellyyttä hakemassa...
- puolesta
Mieheni oli laastarina eronneelle yksinhuoltajaäidille n. 8kk ajan. Ensin en tajunnut mitään, n.3kk ennen kuin suhde paljastui aloin aavistella, että "jotain" on tekeillä. Asumme pienehkössä kaupungissa ja lopulta ymmärsin, että moni minunkin tutuistani oli tietänyt asiasta, mutta kukaan ei halunnut kertoa sitä minulle.
No, lopulta tuon naisen mielestä hän oli joutunut eniten petetyksi, vaikka tiesi miehn olevan perheellinen... - vielä..
jäänyt kiinni... loppuelämäs jännäät sitä, että MILLOIN jäät kiinni. Ei käy kateeks ;p
- jäänyt kiinni
Niin, silloinen kihlattuni luuli etten aavista mitään... pah.
Sain tietää petoksesta jälkikäteen, eli epäily vahvistui. Hän elelee edelleen siinä toivossa, että en tiedä hänen pelaamisestaan mitään.
Tieto on valtaa... sitä voi käyttää petettynäkin
hyväkseen............
Onneksi en ole moisen kaverin kassa enää ja paha olo tulee tämän uuden morsion puolesta... - nainen 25
Olen ollut naimisissa vasta kuusi vuotta, tuona aikana olen harrastanut seksiä mieheni lisäksi neljän eri kaverin kanssa. Yhden kanssa suhde kesti noin vuoden. Se mikä jutusta tekee vieläkin erikoisemman, on, että tää kaveri ei saanut koskaan tietää että olen oikeasti naimisissa. Henkisesti rankka soppa, mutta toivon selvinneeni siitä. Kaikkein pahinta siinä oli, että taisin oikeasti rakastua tähän toiseen mieheen. Hän itki kun ilmoitin etten halua jatkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1604215Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4163196Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142108Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa141770Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51168- 741013
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691005Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat24921- 54896
- 71869