Kertokaas riimittelijät

sanoja...

Voisitteko räppärit kertoa, että mitä tarkoittaa riimeissä laini? Tuplariimi on kans sana jota en tiiä. Voitteko kertoa?

Nii ja mitä miksatessa tarkoittaa kun laitetaan vokaalit kovemmalle ja mitä se auttaa? Mitä muita sanoja rimmaamisessa on? Tai niiku sillee yleisnippelitietoo riimittelijälle?
Kiitos vastauksista.

10

7369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mrghnhonw<orhn<rhn<

      1 Laini on rivi jonka välissä on kaksi snaren/virvelin)iskua.

      Tuplariimin riimiparissa on kaksi toistensa kanssa rimmaavaa sanaa.

      Vokaalit kovemmalle, mitä se auttaa? kyllä se auttaa,
      ensin equttamalla otetaan häiriö taajuuksia pois. (ei välttämätöntä)
      normalisoidaan/limitoidaan,
      compressoidaan ääni ja lopuksi vielä hieman käytetään reeverb toimintoa.

    • MC Avulias

      Laini = yksi linja säkeestä, esim:

      "MC Kukavittuonkaan tuli teille räppää /"

      • oikee

        vieläkään ymmärrä tota tuplariimii, tyhmä kun olen. :D
        No mut onks täs nyt sit tuplariimii?
        "En ymmärrä tuplii/ alan riimei kuksii, ku panisin strutsii/" ? :DD


      • Tepi6
        oikee kirjoitti:

        vieläkään ymmärrä tota tuplariimii, tyhmä kun olen. :D
        No mut onks täs nyt sit tuplariimii?
        "En ymmärrä tuplii/ alan riimei kuksii, ku panisin strutsii/" ? :DD

        Pakko vastata tähä :D

        Ei toi esimerkki ihan oo tuplariimi...

        Tuplariimi on se, kun lainin kaks viimestä sanaa rimmaa. Esim:

        En yhtään millään TAJUA TUPLII /
        alan kohta KALUA KUKSII /
        vaikka en oikeest ees HALUA STRUTSII /

        Minkä ikänen oot ja onko näytettä riimeistä? Ite en oikeen osaa arvostaa enää edes jos ei oo tuplia. Ilman niitä pitää olla sitte muuten tosi hyvä...


      • prinsessa97
        Tepi6 kirjoitti:

        Pakko vastata tähä :D

        Ei toi esimerkki ihan oo tuplariimi...

        Tuplariimi on se, kun lainin kaks viimestä sanaa rimmaa. Esim:

        En yhtään millään TAJUA TUPLII /
        alan kohta KALUA KUKSII /
        vaikka en oikeest ees HALUA STRUTSII /

        Minkä ikänen oot ja onko näytettä riimeistä? Ite en oikeen osaa arvostaa enää edes jos ei oo tuplia. Ilman niitä pitää olla sitte muuten tosi hyvä...

        Joomoro...mihkähä mä voisin noit mun riimi sylkee? en oikee ite kehtaas mennä räppää...se ei aiva likalle sovellu..tai no jos on tarpeeks baallssei..mut mä en omista:D


    • kard

      Tässä esimerkki tuplariimi:

      oikee on varmaan Ite Strutsi
      joka strutsi on Dille Kuski
      jolla on KusiKikkeli, kun oikee räppää Tuli Mikserii

    • prinsessa97

      No en ny muist varmaks sanos..mutmut toi tuplariimi on mun käsittääkseni et ei oo perinteine kissa söi sukkaa, ku se ei voi muutkaa...vaa siihe tulee sit toine samaa sanaa rimmaava sana:). Ja ku miksaukses laitetaa vokaalit kovempaa nii laulu/räppäämine kuuluu selvemmi:)

    • ebin8

      siitin äksdee

    • Anonyymi

      Vanha lanka mut oikeesti tuplariimi on riimi missä on 2 tavua ja multiriimi on riimi missä on 4 tavua

    • Anonyymi

      Täyttä shittiä. 🤮💩

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe