Itken juuri

koska...

meillä ei ole enää tulevaisuutta yhdessä, koska mieheni ei ymmärrä miten paljon hän tuottaa kärsimystä jatkuvalla valehtelulla ja pettämisellään.

Hän ei ymmärrä myöskään kuinka väärin on pettää, vaikka tietää minun mielipiteeni siitä. Hän kuvittelee sen olevan normaalia, että käy vieraissa, kun vain ei kiinny toiseen ja kun siitä ei jää kiinni.

Hänen mielestä siinä ei ole mitään pahaa ja hän ei ole tehnyt mitään pahaa, koska itse ei kuulemma ole rikkomassa perhettä, vaan se olen minä, kun en voi hänen käytöstään hyväksyä ja en enää jaksa

8

2020

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itse kokenut

Itke aikasi ja käy lenkillä ja itke samalla. mutta kokoa itsesi kun tulet järkiisi että itku ei tuota miestä muuta.
      mä sain tänään itse avioeropaperit mutta ei tippa tullu silmään. 3kk itkin ja sitten päätin että olen henkisesti niin loppu että parempi kun lähden... ja niin otin ja lähdin...ja usko pois eipåä kaduta ..alan pääsemään jaloilleni...

• Minä vain

mieletään olla keskenkasvuinen. Tuosta on moraali kaukana. Syy ei ole sinun, jos mies pettää. Syy ei myöskään ole sinun, jollet halua jatkaa avioliittoa miehesi pettämisen takia.
      Nythän ei kyse vain sinun mielipiteestä vaan moraalista yleensäkin.
      Nyt sitten keskustelette ja mietitte miten tästä eteenpäin joko yhdessä tai erillään.
      Onko mahdollista sopia mitkä ovat edellytykset ja odotukset jatkamiselle? Miten voitte moelmmat panostaa? Olisiko avioliittoneuvola paikallaan.

• jo monta

kertaa ja lupaa asioita, mutta ei nähtävästi koskaan tule niitä pitämään. En jaksa enää, joten ei jää muuta vaihtoehtoa kuin lähteminen

Hänelle panostusta on se, että kaikki on näennäisesti hyvin kotona ja muualla toimitaan toisin siis petetään toisen tietämättä, kunnes jää kiinni ja taas alkaa lupailut...

Avioliittoneuvojat ei auta, koska olemme puhuneet, mutta valheita vain olen vuosia saanut. Ei hänelle puhumalla mitään saa. Mikäli toinen ei ymmärrä tekojaan, niin miten se puhumalla yhä uudelleen ja uudelleen auttaa?

• "kummallista"
        jo monta kirjoitti:

kertaa ja lupaa asioita, mutta ei nähtävästi koskaan tule niitä pitämään. En jaksa enää, joten ei jää muuta vaihtoehtoa kuin lähteminen

Hänelle panostusta on se, että kaikki on näennäisesti hyvin kotona ja muualla toimitaan toisin siis petetään toisen tietämättä, kunnes jää kiinni ja taas alkaa lupailut...

Avioliittoneuvojat ei auta, koska olemme puhuneet, mutta valheita vain olen vuosia saanut. Ei hänelle puhumalla mitään saa. Mikäli toinen ei ymmärrä tekojaan, niin miten se puhumalla yhä uudelleen ja uudelleen auttaa?

Sama täällä. Ex-mieheni mielestä vika oli minun kun en aina huomannut kysellä tai muuten huomata että vieraissa oli käyty. Sen mielestä se oli ihan normaalia. Tiedä häntä onko ihan oikeasti niin välinpitämätön. Nyt saa ihan vapaasti toteuttaa itseään eipä tarvitse yrittää sitä minulta salata. Minä lähdin....

• Minä vain
        jo monta kirjoitti:

Sitten ei ole paljoakaan tehtävissä. Tiedät sen itsekin, joten lähde vain kävelemään tai miten sitten hoidatta asian.
        Jaksamista Sinulle

• moni mies

ajattelee ja tuntee...varsinkin joissakin muissa kulttuureissa, kuten ranskassa miehellä on ollut "luvallinen" jalkavaimo, josta aviovaimo on ummistanut silmänsä. Toisille sopii, toisille ei. Enemmistölle ei sovi.

Mutta..Pyyhi kyyneleesi anna miehesi maistaa omaa lääkettään. Tee kuten miehesi. Viettele vieras mies ja vihjaa/paljasta se miehellesi.
      Saattaa miehesi havahtua - tai sitten ei...

Meillä mies piti myös oikeutetaan käydä vieraissa ja kun itse tein samoin, mies sanoi, että se on kokonaan eri juttu. Miten niin eri?
      No miehen tarpeet ovat erilaiset ja hän ei rakastu ja ihastuminen on eri asia. Mies pelkäsi, että rakastun vieraaseen.Se oli pahinta hänelle. Loppujen lopuksi erottiin.

• ap..

...mitä mieheni ajattelee, jos minä menisin vieraisiin. Saisin lähdöt välittömästi. Pitää luultavasti omana oikeutenaan. On sanonut aina, että miehet ovat erilaisia - hah. Kaiken lisäksi toistaa sitä typerää sananlaskua, että mitä sydän ei tiedä, ei voi vahingoittaa (tai jotain sinne päin)

• 40+
        ap.. kirjoitti:

...mitä mieheni ajattelee, jos minä menisin vieraisiin. Saisin lähdöt välittömästi. Pitää luultavasti omana oikeutenaan. On sanonut aina, että miehet ovat erilaisia - hah. Kaiken lisäksi toistaa sitä typerää sananlaskua, että mitä sydän ei tiedä, ei voi vahingoittaa (tai jotain sinne päin)

ihmiset- naisia tai miehiä- eivät ansaitse ketään!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      34
      11311
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      62
      9202
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5455
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3754
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3690
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3609
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3348
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2723
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      72
      2440
    10. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      16
      2268
    Aihe