Miksi naiset eivät vastaa viesteihin?

Nakertaa Miestä

Terve!

Minulla on ollut jo jonkin aikaa profiili suomi24 treffin puolella. Olen lähetellyt hyvin monelle viähättävälle tytölle viestiä mutta, miksi yksikään heistä ei vastaa viesteihini? Onko palvelussa jotain vikaa vai minussa? En ole mielestäni ulkonäöllisesti sieltä pahimmasta päästä, ja viestejä olen laittanut monelle joiden "vaatimukset" edes vähän vastaa mua.

Minusta olisi mukavaa saada edes se "Ei kiinnosta" - viesti. Kokonaan vastaamatta jättäminen on aika tylyä.

68

6710

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se vei, mie vikisin

      Ei ole ehtinyt nettiin ollenkaan sen jälkeen.

      • Anonyymi

        okei


    • Nxxx

      Nettideitissä tulee paljon vastaan varsin tylyä, epäkohteliasta ja sivistymätöntä käytöstä. Ilmeisesti virtuaalimaailma oikeuttaa vieläkin enemmän kohtelemaan muita miten sattuu. Itse olen alkanut antamaan palautetta aiheesta, vaikka sitten leimatuisikin itserakkaaksi bitchiksi. Mutta tuntuu kurjalta ajatella, että jos netissä kohtelee näin, niin miten tosielämässä...

      Kohteliaasti voi todeta, että et ole tyyppiäni. Tätä voi yksilöidäkin, mutta tuo riittää. Normaali aikuinen hyväksyy kyllä kohteliaan ei:n. Mielestäni tätä ei tarvitse tehdä heti 1:n viestin jälkeen, mutta kyllä silloin, jos viestejä on vaihdettu useampia.

      Ja tuosta jalkojen viemisestä - itsellenikin on kerran käynyt noin, ja kyllä silloin kohteliaasti ilmoitin muille nettituttavuuksille, että näin pääsi käymään. Taisi viedä 10-15 minuuttia ajastani. Mutta ihmissuhteiden kertakäyttöaikakautena yksikin ylimääräinen minuutti on kaiketi liikaa siinä kuin sanat anteeksi ja kiitos.

      • en vastaa

        koska miehetkään ei vastaa. Eilen tuli 9 viestiä, yhteen vastasin. Muut vaan plokkasin. Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.....


      • Moukkia koko kööri

        Eihän tuohon voi todeta kun, että moukkia ovat
        suurin osa noista naikkosista jotka webistä miehiä
        tonkivat.

        Ei käytöstapoja eikä mitään muutakaan. Anna niille takaisin. Mä tein aikanaan samoin kunnes
        siirryin ravintelien kabinettien puolelle jossa
        meno onkin ihan toisenlaista.


      • mäkin kohta siirtyä
        Moukkia koko kööri kirjoitti:

        Eihän tuohon voi todeta kun, että moukkia ovat
        suurin osa noista naikkosista jotka webistä miehiä
        tonkivat.

        Ei käytöstapoja eikä mitään muutakaan. Anna niille takaisin. Mä tein aikanaan samoin kunnes
        siirryin ravintelien kabinettien puolelle jossa
        meno onkin ihan toisenlaista.

        h*****iin tuolta tai baareihin lähinnä.

        Kaikki, jotka ottavat yhteyttä, toteavat että onpas kiva profiili ja taitaa tulla viestejä aika paljon. Noo tulee niitä kerran kaksi kuukaudessa.

        Olen itse lähettänyt noin 30 fiksua aloitusviestiä. Kaksi vastasi jotain ihan epämääräistä takaisin, no onneksi edes jotain. Yhden kanssa kirjoittelin useammman viestin, kunnes toinen päätti vaan lopettaa yhtäkkiä. Loput eivät jaksaneet vastata mitään, sentään jokainen käy aina kattomassa profiilin läpi.

        Olen sellainen pitkä, komea (niin mulle kertoillaan jatkuvasti, pakko uskoa), fiksu, sympaattinen, urheilullinen, lukenut.. nuori mies. Luonnossa saan varsin paljon huomiota, mut täällä ihan pohjamudissa pyöritään. Ehkä pakko lähteä baareihin vaan viikonloppuisin, vaikka ei kiinnosta juurikaan. Tää nettideittailu on ihan p...stä. Luulin, että tää on vähäsen mitä on. No vähäsen on varsin lievä sana, siis ihan sieltä just kuvastaa tilannetta täydellisesti.

        Ja treffeilläkin olen käynyt ihan oikeasti pari kertaa, joten uskallan kohdata "jopa" kasvotusten enkä selittele vain näppäimistön takana jotain. Ja mun seuralaiset tuskin katuivat, että ottivat muhun yhteyttä. Kavereina erosimme ja kavereina pysyimme, muttei meistä mitään sen enempää sitten tullut.

        Luulen, että koska kunnolliset miehet saavat täällä aika huonoa kohtelua. No he lähtevät pois ja nopeasti, koska ei mitään järkeä koko touhussa. Ei kukaan fiksu ja kunnollinen mies, joka etsii sitä oikeaa, viitsi lähetellä älyttömiä määriä aloitusviestejä sinne tänne. No jäljelle jää pelimiehiä, pettäjiä ja muita seksisuhteita etsiviä miehiä, joita on varmasti tosi paljon. He jaksavat se mielessä viestitellä ja aina joku onnistuu. Sitä saa mitä tilaa, näinhän se menee.

        Pitäkää hauskaa, mutta onnea etenkin. Ja miksi??? No ne ensi"treffeillä" seksiä janoavat ja tapaamanne "kunnolliset" miehet ovat vielä varsin helppoja tapauksia pettäjiin ja etenkin sekopäihin verrattuna. No täytyy todeta siinä vaiheessa, että onneksi en ole nirppanokkainen, huonosti käyttäytyvä ja epämääräinen naisenalku... jotain hyvää miehenkin asemassa on nettideittailun maailmassa. Fiksuja ja mukavia naisia on, mutta harvassa he ovat kokemusteni perusteella. Toivottavasti olen väärässä, mutta aika pahalle tilanne näyttää 4kk:n kokemusten perusteella.


      • asenteella
        en vastaa kirjoitti:

        koska miehetkään ei vastaa. Eilen tuli 9 viestiä, yhteen vastasin. Muut vaan plokkasin. Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.....

        ei kannata pitää profiilia ollankaan!


      • Anonyymi
        en vastaa kirjoitti:

        koska miehetkään ei vastaa. Eilen tuli 9 viestiä, yhteen vastasin. Muut vaan plokkasin. Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.....

        Että laitanko mä töitä mustat luomet ja penkin vaijeri vai sit se on sen mekon ja sukkahousut synttäreille


    • se on!

      Ei tosiaankaan vastaamatta jätä vain naiset vaan myös miehet. Harmi kun yritämme itsekukin kirjoitella juuri niille, jotka eivät katso jostain syystä tarpeelliseksi olla niin kohtelias, että vastaisi edes EI kiitos.

      Ehkä profiiliin voisi laittaa tiedon, että vastaan viesteihin tai en vaivaudu vastailemaan ihmiselle, joka ei kiinnosta minua. Silloin ainakin on rehellinen muita kohtaan ja se joka kirjoittaa tällaiselle henkilölle, osaa varautua siihen, ettei vastausta tule, ja ei näin ollen pahoita mieltään eikä odottele tyhjän pitkään vastauksia.

      • Nainen!

        Vastaan kaikille, jostka vaivautuvat viestimään. Useimmiten vastaan, että kiitos viestistä, mutta tällä hetkellä en ehsi viestimään kanssasi..sit hyviä jatkoja ja onnea toivotukset.

        Yleensä tulee samanlaiset onnen toivotukset takaisinkin. Muutaman kerran ovat kiitelleet viestistä ja kertoneet, että on tosi harvinaista saada kielteinen vastaus, koska yleensä mitään vastausta ei edes tule.


      • Anonyymi

        Ihan ok ehdotus mutta mutta. Nainen ei halua olla rehellinen koska se olisi häneltä pois.
        Nainen voi sanoa ettei vastaa kuvattomille mutta tarkoittaa ettei halua vastata rumille.
        Nainen ei voi sanoa ettei vastaa kaikille koska silloin hän saattaa menettää sen komean ja koska hän ajattelee että mies ei tiedä kuka hän on.
        Nainen ei halua menettää yhtään tilaisuutta vaikka rajojen antaminen toisi hänelle juuri sen mitä hän sanoo. Ja jos hän ei tiedä edes itse mitä hän sanoo miten siitä voisi saada mitään hyvää.
        Rehellinen profiili ei tarkoita sitä mitä luulee olevansa vaan sitä millainen oikeasti on.
        Jos olet öykkäri en vastaa
        Jos olet ruma en vastaa(olen pinnallinen)
        Jos olet sika en vastaa
        Jos olet tyhmä en vastaa
        Jos olet tylsä en vastaa
        Jos olet köyhä en vastaa
        Jos olet lyhyt en vastaa
        Jos olet lihava en vastaa
        Jos olet työtön en vastaa
        Jos olet Jotain mitä en halua EN siis todellakaan vastaa( korkeintaan blokkaan)
        Ja nyt kaikki vain kirjoittamaan minulla Minä en ole vastaamassa sinulle jos minulla on siihen syyni ja todennäköisesti on, Mutta tietenkin hyvä mies on aina hyvä mies vaan sinä et suurella todennäköisyydellä sitä ole.
        Kevättä kesää talvea ja sitä seuraavia kesiä kaikille kuitenkin, kyllä kaikki aina jotain löytää, minä ainakin sen uskon. Ja jos ei usko, niin en vastaa.


    • liikenteessä

      Hei!

      Kurjaa kuulla, ettet ole saanut vastauksia muilta. Itse voin kertoa kokemuksestani, että suomi24:n treffeillä liikkuu sen verran paljon kaikenlaista hiipparia, että ainakin itse olen tullut tosi varovaiseksi. Toivottavasti viestisi naisille ovat olleet asiallisia. Itse olen kyllästynyt perin juurin kaikkiin epäasiallisuuksiin, kuten salasuhteiden solmimisyrityksiin jne.

      • Nakertaa miestä

        Ikävää että on noita sekopäitä urpoilemassa täällä, tekevät nettideittailimisesta vaikeaa. Hieman ehkä valehtelin tuossa alussa, olen saanut oikeasti yhden viestin. Se tuli 45v mieheltä joka ehdotteli minulle homosuhdetta, vastasin viestiin ja kerroin hänelle etten harrasta miehiä. Ei tullut enään viestejä.

        Mutta ikävintä vastaamatta jättämisessä on mielestäni se ettei synny edes lyhyttä keskustelua, tappaa yrityksen siihen paikkaan. Itse ainakin lämpenen hitaasti pidemmän ja syvällisemmän keskustelun jälkeen, harvemmin on umpirakastunu johonkin pelkästään kuvan ja profiilin perusteella. Pidän profiilia ja kuvaa lähinnä suuntaaantavana.

        Itsellä ollu profiili noin 3-4kk, eikä tänä aikana tosiaan ole saanut yhtään viestiä (paitsi mainitsemani häirikön) enkä vastauksia lähettämiini viesteihin. No mutta ei anneta vielä periksi! Kaverini löysi saman palvelun kautta tyttöystävän ja ovat olleet viikko sitten tasan vuoden yhdessä. Vaikuttavat kovin tyytyväisiltä toisiinsa.


      • mini-erkki
        Nakertaa miestä kirjoitti:

        Ikävää että on noita sekopäitä urpoilemassa täällä, tekevät nettideittailimisesta vaikeaa. Hieman ehkä valehtelin tuossa alussa, olen saanut oikeasti yhden viestin. Se tuli 45v mieheltä joka ehdotteli minulle homosuhdetta, vastasin viestiin ja kerroin hänelle etten harrasta miehiä. Ei tullut enään viestejä.

        Mutta ikävintä vastaamatta jättämisessä on mielestäni se ettei synny edes lyhyttä keskustelua, tappaa yrityksen siihen paikkaan. Itse ainakin lämpenen hitaasti pidemmän ja syvällisemmän keskustelun jälkeen, harvemmin on umpirakastunu johonkin pelkästään kuvan ja profiilin perusteella. Pidän profiilia ja kuvaa lähinnä suuntaaantavana.

        Itsellä ollu profiili noin 3-4kk, eikä tänä aikana tosiaan ole saanut yhtään viestiä (paitsi mainitsemani häirikön) enkä vastauksia lähettämiini viesteihin. No mutta ei anneta vielä periksi! Kaverini löysi saman palvelun kautta tyttöystävän ja ovat olleet viikko sitten tasan vuoden yhdessä. Vaikuttavat kovin tyytyväisiltä toisiinsa.

        Kannattaa kokeilla erilaista "lähestymiskulmaa", jos ei tuloksia
        ole syntynyt. Missään tapauksessa ei pidä olla kuivan asiallinen,
        vaan yrittää olla ihan rennolla meiningillä liikkeellä
        omana ittenään ja silleesti, että ei se kumppanin löytyminen
        kuitenkaan ole elämän ja kuoleman kysymys...


    • jos joku

      pyytää vaikka kahville? En taatusti vastaa.....eihän miehetkään vastaa samoihin kutsuihin yhtään mitään. Olis ihan kauheeta jos joutuis vastaamaan ei tai joo....mua ainakin pelottaa:/

      • Anonyymi

        Siinähän voisi joutua suhteeseen ihan tuntemattoman kanssa, totta ihan todella pelottavaa.
        Joutuisi miettimään ihan oikeasti jos pappi kysyisi tahdotko vaikka et edes tunne miestä. Vastauksen antaminen on ihan liian vaikeaa


    • Nikkari-Mies

      Olen kirjoittelut ihan asiallisesti viestejä mutta ei vastauksia montakaan ole tullut takaisin.
      Profiilikin vain pari-kolme viikkoa vanha. (Vedin sen jo pois yhdestä sattuneesta syystä ;))Ja olen fiksu kaveri kaikin puolin, hyvin toimeentuleva, komea ja niin edelleen. Muittenkin mielestä...
      Onkohan niitä oikeita sinkkuja olemassakaan treffeillä? Vai roikutaanko siellä "varmuuden" vuoksi (vuosia) jos se unelmien prinssi sattuu kohdalle?
      Näitä pähkäilin mutta itselle sattui kiva tapahtuma elävässä (työ)elämässä niin...

      • siirtänyt

        jo hakuni pois Uudenmaanläänin miehistä...täällä on kaikki moukat..parhaat miehet löytyy Pirkanmaalta:) Suosittelen muillekkin PK-seudun naisille :)


      • Nikkari-Mies
        siirtänyt kirjoitti:

        jo hakuni pois Uudenmaanläänin miehistä...täällä on kaikki moukat..parhaat miehet löytyy Pirkanmaalta:) Suosittelen muillekkin PK-seudun naisille :)

        vielä että kirjoittelee toiseen maakuntaan niin ei vastausta tule. Pitäisikö se seinän takana asua valmiiksi. Ihminenhän on liikkuvainen ja kulkuneuvot on keksitty.
        Sitäkin pähkäilin...mielessäni.


      • poppariN
        Nikkari-Mies kirjoitti:

        vielä että kirjoittelee toiseen maakuntaan niin ei vastausta tule. Pitäisikö se seinän takana asua valmiiksi. Ihminenhän on liikkuvainen ja kulkuneuvot on keksitty.
        Sitäkin pähkäilin...mielessäni.

        ja jollei mikään sido jompaa kumpaa omalle paikkakunnalle niin menoks vaan. Suomi on pieni maa......


      • mulle
        Nikkari-Mies kirjoitti:

        vielä että kirjoittelee toiseen maakuntaan niin ei vastausta tule. Pitäisikö se seinän takana asua valmiiksi. Ihminenhän on liikkuvainen ja kulkuneuvot on keksitty.
        Sitäkin pähkäilin...mielessäni.

        ainakin matka on este. Ei sitä talvikeleillä, sydän kurkussa tohi tienpäälle lähteä. Minä olen arka autoilija ja noita yleisiä kulkuvälineitä ei ainakaan täällä pohjoisessa niin kauhean tihiään kulje. Ja onhan se rahakysymyskin, ei työtön ainakaan pysty kalliita lentolippuja ostelemaan, jo bensakulut voi viiä leivän pöyästä :(.


      • nikkarinainen
        Nikkari-Mies kirjoitti:

        vielä että kirjoittelee toiseen maakuntaan niin ei vastausta tule. Pitäisikö se seinän takana asua valmiiksi. Ihminenhän on liikkuvainen ja kulkuneuvot on keksitty.
        Sitäkin pähkäilin...mielessäni.

        kyllä mää ottasin tollasen nikkarimiehen....voitas rakentaa yhessä vaikka mitä!!! :)


      • jänkhä joonaalle
        mulle kirjoitti:

        ainakin matka on este. Ei sitä talvikeleillä, sydän kurkussa tohi tienpäälle lähteä. Minä olen arka autoilija ja noita yleisiä kulkuvälineitä ei ainakaan täällä pohjoisessa niin kauhean tihiään kulje. Ja onhan se rahakysymyskin, ei työtön ainakaan pysty kalliita lentolippuja ostelemaan, jo bensakulut voi viiä leivän pöyästä :(.

        panettamassa itseään. Lepäile väliajat ja kerää voimia. Ei sieltä erikseen tarvitse senssi-ilmoituksia ruveta pykäämään. Halukkaat ämmät on pian taas tulossa. Rasvaile vaan vehkeitä kuntoon.


      • mie muuten
        jänkhä joonaalle kirjoitti:

        panettamassa itseään. Lepäile väliajat ja kerää voimia. Ei sieltä erikseen tarvitse senssi-ilmoituksia ruveta pykäämään. Halukkaat ämmät on pian taas tulossa. Rasvaile vaan vehkeitä kuntoon.

        mutta kun ei ole niitä vehkeitä, enkä mie muutenkaan perusta noista ämmistä ;).


      • NikkariMies
        nikkarinainen kirjoitti:

        kyllä mää ottasin tollasen nikkarimiehen....voitas rakentaa yhessä vaikka mitä!!! :)

        tallustella silmät höröllä ja korvat suurina tuolla maailman turuilla sitten. Vaikka tapais Nikkarinaisen tai nakkarinaisen;)
        Tiedä koskaan mimmoisen jäljen jättää takapuoleen kun onni potkaisee...


      • nikkarinainen
        NikkariMies kirjoitti:

        tallustella silmät höröllä ja korvat suurina tuolla maailman turuilla sitten. Vaikka tapais Nikkarinaisen tai nakkarinaisen;)
        Tiedä koskaan mimmoisen jäljen jättää takapuoleen kun onni potkaisee...

        täällä mä odottelen että saan potkasta....länsiuudellamaalla :)


      • Nikkari-Mies
        nikkarinainen kirjoitti:

        täällä mä odottelen että saan potkasta....länsiuudellamaalla :)

        vaikka suudella maalla...;)


      • nikkarinainen
        Nikkari-Mies kirjoitti:

        vaikka suudella maalla...;)

        jopa maalla...miksei merelläkin :)) mutta uudella...mieluummin :)


      • Nikkari-Mies
        nikkarinainen kirjoitti:

        jopa maalla...miksei merelläkin :)) mutta uudella...mieluummin :)

        paikalla väliä, aina yhtä hyvälle tuntuu;]


    • Mies28normaali

      Olen kirjoitellut pääasiassa kuvallisille ja parille kuvattomalle. Kaikki kuvattomat ovat vastanneet takaisin ja ehkä noin kolmas-neljäsosa kuvallisista. Lähes jokaisen vastanneen kanssa olen myös käynyt treffeillä. Eli yli karvan yli kolmasosaan viesteistäni on vastattu ja about kolmasosa on johtanut treffeihin. Pärstäkertoimeksi katson "yhtä nätti tai himpun nätimpi kuin keskimääräiset exät"

      Yksi nainen jopa kirjoitti minulle oma-aloitteisesti profiilini perusteella, mutta jostain syystä lopetti kirjoittelun kuin seinään.

      Vaihdan aina kuvat joko ensimmäisessä tai viimeistään toisessa viestissä. Yleensä laitan sen kuvan aloitusviestin mukaan. Vastaa sitten jos kiinnostaa.

      • olla utelias

        millä sä laitat kuvasi avausviestiin??? eihän se ole mahdollista!


    • vastaan kaikille

      jotain vaikka vain ei kiitos tällä kertaa

      tosi tökeröillekin olen vastannut ja kysynyt että eikö heillä ole parempia käytöstapoja

    • toinen mies.

      Tuo on kyllä hyvä kysymys. Itsekin olen miettinyt tuota. Vaikka olen komea ja muutenkin kunnon mies, niin eivät naiset oikein vastaa missään nettisivuilla. Tosin jotkut vastaa, mutta moni ei vastaa.
      Olen myös kirjoittanut uudestaan joillekin samoille naisille jotka eivät ole vastannut ensimmäisellä kerralla, useasti toisellakaan kerralla ei ole tullut mitään vastausta.
      Sen olen huomannut että semmoiset tyypit eivät oikein vastaa jotka on monta vuotta pyörineet deittisivuilla tai hyppii puolialastomina kuvissa tai laittavat jossain cityssä päivittäin kuvia.

      • muista aina

        että komeus on katsojan silmässä. Olet omasta mielestäsi komea, mutta entä naisten mielestä? Olen tavannut kaksi miestä treffipalstalta jotka olivat omasta mielestään komeita, ja en voi sanoa olevani heidän kanssaan samaa mieltä.


      • Nih*

        Mites tuo komeus liittyy asiaan? Jos näpyttelet viestiä jollekin niin eipä hän näe sinua. Vai laitatko jokaikisellä kerralla kuvan mukaan?


      • poppariN
        Nih* kirjoitti:

        Mites tuo komeus liittyy asiaan? Jos näpyttelet viestiä jollekin niin eipä hän näe sinua. Vai laitatko jokaikisellä kerralla kuvan mukaan?

        Ulkoisia avuja on turha painottaa, ne katoaa kumminkin ennen pitkää kuin pieru saharaan. Kyllä se korvien väli ja luonne on ne kriteerit millä pelataan.....


      • toinen mies.
        muista aina kirjoitti:

        että komeus on katsojan silmässä. Olet omasta mielestäsi komea, mutta entä naisten mielestä? Olen tavannut kaksi miestä treffipalstalta jotka olivat omasta mielestään komeita, ja en voi sanoa olevani heidän kanssaan samaa mieltä.

        Totta puhut. Mutta tavallaan tiedän kun minulle on niin sanottu netissä ja monta kymmentä kertaa livenäkin.. Myös miehetkin on sanoneet(, vaikka olen hetero).:-D


      • siis.......
        toinen mies. kirjoitti:

        Totta puhut. Mutta tavallaan tiedän kun minulle on niin sanottu netissä ja monta kymmentä kertaa livenäkin.. Myös miehetkin on sanoneet(, vaikka olen hetero).:-D

        netissä? eli kuvan perusteella? ja mä luulen ihan vähän että miehen miesmaku on erilainen kuin naisen.....


    • peliin

      Jos lähettämäs viestit on tyyliä "moi, miten menee" tai "mitäs hommailet" jne., kuten ainakin mun saamani viestit usein on, niin en ihmettele, jollei vastata. En minäkään näihin mitään vastaa. Toinen viestiryhmä, johon jätän vastaamatta, on viestit joista selvästi näkee, että kirjoittaja on luonut yhden "täydellisen viestin" ja lähettää saman viestin kaikille. Jollei kumpikaan selitys kolahtanut, niin en osaa auttaa enempää...

      • Nakertaa Miestä

        Ei se ole aina helppoa kirjoittaa viestiä, vaikea keksiä mitään sanottavaa kun ei tunne toista. Sitten tulee helposti kirjoitettua jotain että pääsee niinikän rikkomaan jäätä. Itsellä ainakin moni hyvin mielenkiintoinenkin keskustelu on lähteny liikkeille vastaavanlaisesta lauseesta. Tietenkin kaikki riippuu toisen mielenkiinnosta ylipäätänsä keskustella mistään. Jos joku laittaa viestin "hei mitä kuuluu" niin ei se välttämättä tarkoita että kaikki keskustelu ko henkilön kanssa olisi aina yhtä tylsää.

        Moni yhteyttä ottanut istuu vain hiljaa eikä suostu kertomaan mitään itsestään eivätkä muutenkaan lähde helpolla juttelemaan mistään. Tämä on mielestäni todella ärsyttävää. Itse ainakin arvostan naisia joilla riittää höpinää muustakin kun monta bisseä meni viikonloppuna tai mikä meikkivoide on paras. Itseäni lähinnä harmittaa kun ei aina riitä oman pään sisältö keskustelun ylläpitämiseen.

        Hyvä vinkki muuten tuo kuvattomien profiilien zekkaaminen, heti alko tulemaan vastauksia ja ihan varteenotettavaakin seuraa. Tosin vieläkään ei ole treffeille asti päässyt. Mutta aikaahan on, ei tässä kiire ole. :)


      • miten etenee nyt?

        Vois sanoa että haista paska niin lähtius etenemään mut ei,, ,,,,,,


      • Seuraa kaipaava
        Nakertaa Miestä kirjoitti:

        Ei se ole aina helppoa kirjoittaa viestiä, vaikea keksiä mitään sanottavaa kun ei tunne toista. Sitten tulee helposti kirjoitettua jotain että pääsee niinikän rikkomaan jäätä. Itsellä ainakin moni hyvin mielenkiintoinenkin keskustelu on lähteny liikkeille vastaavanlaisesta lauseesta. Tietenkin kaikki riippuu toisen mielenkiinnosta ylipäätänsä keskustella mistään. Jos joku laittaa viestin "hei mitä kuuluu" niin ei se välttämättä tarkoita että kaikki keskustelu ko henkilön kanssa olisi aina yhtä tylsää.

        Moni yhteyttä ottanut istuu vain hiljaa eikä suostu kertomaan mitään itsestään eivätkä muutenkaan lähde helpolla juttelemaan mistään. Tämä on mielestäni todella ärsyttävää. Itse ainakin arvostan naisia joilla riittää höpinää muustakin kun monta bisseä meni viikonloppuna tai mikä meikkivoide on paras. Itseäni lähinnä harmittaa kun ei aina riitä oman pään sisältö keskustelun ylläpitämiseen.

        Hyvä vinkki muuten tuo kuvattomien profiilien zekkaaminen, heti alko tulemaan vastauksia ja ihan varteenotettavaakin seuraa. Tosin vieläkään ei ole treffeille asti päässyt. Mutta aikaahan on, ei tässä kiire ole. :)

        "Moni yhteyttä ottanut istuu vain hiljaa eikä suostu kertomaan mitään itsestään eivätkä muutenkaan lähde helpolla juttelemaan mistään."

        Aivan saman olen kokenut miesten kanssa (55-65v); keskustelua ei synny, kysymyksiin ei vastata - puhumattakaan, että mies kysyisi jotain naiselta! Profiilia ei ole luettu lainkaan kuten ei myöskään naisen tekemiä hakukriteereitä!

        Mitä ihmettä aikuiset miehet luulevat näillä "eväillään" löytävänsä treffimaailmasta?
        Toinen kysymykseni onkin sitten se, että hakevatko keski-ikäiset miehet tosiasiassa yhtään mitään senssipalstoilla roikkuessaan? Testaavatko miehet vain sitä, onko heissä vetovoimaa - saavatko he viestejä ja jos, niin kuinka paljon? Ellei viestejä tule, on naisissa vika - ei koskaan miehessä tai hänen tavassaan toimia/olla toimimatta sivustolla.

        Ps. Itse vastaan jokaiseen saamaani viestiin - aina.


    • eilen........

      6 viestiä eri miehille joissa kysäisin että kuis ois kahvit jossain? Pyysin vielä kohteliaasti vastaamaan mikäli ei iske.....yksikään ei vastannut mitään. In Finland we call this reilu meininki.......kusipäitä mun mielestä.

    • Nimetön

      itselleni ei kukaan ole koskaan kirjoittanut, että ei kiinosta. Käydään vaan katsomassa profiili. Tuntuu ainakin naisille olevan liian vaikeaa vastata. Kuluuhan siinä kynsilakat kun kirjoittaa turhanpäiväisille ihmisille.

      Sitten vielä, asia joka enemmän vituttaa. yksikään joka on kanssani käynyt netin/s-postin kautta keskusteluja ja on lopettanut yhteyden, ei ole ilmoittanut asiasta. Se vaan loppuu yhtäkkiä yhteydenpito, ilman minkäänlaista vinkkiä asiasta.

      • poppariN

        oon niin iso tyttö että osaan sanoa kiinnostaa tai ei......ketuttaa noi jotka vaan eivät vastaa mitään!!


      • piripero

        Itsekin voin todeta, että vakiokäytäntö on se, että naiset lopettavat viestittelyn kuin seinään. Ei mitään vinkkiä mistään.

        Vaikka nainen olisi itse aloittanut viestittelyn, niin on se mahdotonta lopettaa viestittely kohteliaasti. Ei mitään väliä, onko vaihdettu yksi tai kymmenen viestiä.

        Entä miten pitäisi reagoida naisten tekemiin flirtteihin? Vastausta et saa, vaikka vastaisit asiallisesti/humoristisesti/sarkastisesti. Vai pitääkö heti lähettää omaelämäkerta?


      • tiedoksi..
        piripero kirjoitti:

        Itsekin voin todeta, että vakiokäytäntö on se, että naiset lopettavat viestittelyn kuin seinään. Ei mitään vinkkiä mistään.

        Vaikka nainen olisi itse aloittanut viestittelyn, niin on se mahdotonta lopettaa viestittely kohteliaasti. Ei mitään väliä, onko vaihdettu yksi tai kymmenen viestiä.

        Entä miten pitäisi reagoida naisten tekemiin flirtteihin? Vastausta et saa, vaikka vastaisit asiallisesti/humoristisesti/sarkastisesti. Vai pitääkö heti lähettää omaelämäkerta?

        että flirttikutsut ei juurikaan näy ellei niitäkin käy tsekkaamassa....


      • tytto pirkanmaalta
        tiedoksi.. kirjoitti:

        että flirttikutsut ei juurikaan näy ellei niitäkin käy tsekkaamassa....

        Olen käyttänyt match.com -palvelua nyt ehkä vuoden päivät. Poikkean parin kuukauden välein vilkaisemassa, löytyykö mitään mielenkiintoista. Treffeillä olen käynyt 3 kertaa - ihan ok mukavia miehiä, mutta ei vaan napannut. Jokaiseen saamaani viestiin olen vastannut, myös sen kohteliaan ei-kiitoksen.

        Muutamia kertoja olen itse avannut keskustelun ja saanut jopa vastauksen, jossa pyydetään kuva (en ole laittanut kuvaa näkyviin). Kuvan lähettämisen jälkeen 1 kymmenestä on vaivautunut vastaamaan, etten ole heidän tyyppiään.

        Onko pääkaupunkiseudun miehillä nykyään niin huonot käytöstavat, että ei vaivauduta olemaan kohteliaita? Ihmettelen vain.


      • _________
        tytto pirkanmaalta kirjoitti:

        Olen käyttänyt match.com -palvelua nyt ehkä vuoden päivät. Poikkean parin kuukauden välein vilkaisemassa, löytyykö mitään mielenkiintoista. Treffeillä olen käynyt 3 kertaa - ihan ok mukavia miehiä, mutta ei vaan napannut. Jokaiseen saamaani viestiin olen vastannut, myös sen kohteliaan ei-kiitoksen.

        Muutamia kertoja olen itse avannut keskustelun ja saanut jopa vastauksen, jossa pyydetään kuva (en ole laittanut kuvaa näkyviin). Kuvan lähettämisen jälkeen 1 kymmenestä on vaivautunut vastaamaan, etten ole heidän tyyppiään.

        Onko pääkaupunkiseudun miehillä nykyään niin huonot käytöstavat, että ei vaivauduta olemaan kohteliaita? Ihmettelen vain.

        minähän en seuranhausta maksa!!!!! piste!!


      • -m75-
        _________ kirjoitti:

        minähän en seuranhausta maksa!!!!! piste!!

        kyllä sitä seurastaan maksaa myös baarissa, jos naiselle tarjoaa juomisia jne jne... puhumattakaan siitä rahanmenosta, jos päädyt jonkun kanssa oikeasti naimisiin! Hyvästä palvelusta kannattaa maksaa. Siitä sitten voidaan keskustella onko match.com sitä. Minusta ei.


    • tommi44556678888

      Tohon kysymykseen liittyen katoin muutama päivä sitten kirjeen vaihto ilmoituksia ja olen lähettänyt yhdelle ikäiselleni tytölle viestiä gmailissa ja se ei oo vielläkään vastannu.

      • Tee oma aloitus

        Ja tämän kommentin takia piti ihan kaivaa 7 vuotta vanha ketju esiin, niinkö?


    • dsbgdsg

      Kuvittelisin olevan aika haastavaa jotenkin hienovaraisesti yrittää sanoa toiselle että kiitos mutta nyt et nappaa tarpeeks. Helpompaa olla sanomatta mitään. Ja vihoviimeinen virhe alkaa kohteliaisuuttaan jotain juttelemaan, toinen vaan innostuu ja elää ihan väärässä käsityksessä.

    • tyly maailma

      Ei ole sukupuolesta kiinni. Miehet ovat tylyjä myös.

      • Voi Suomi-miestä,voi

        Näin on - miehet ovat tylyjä ja vähäsanaisia tai täysin puhumattomia!


    • Opetelkaa lukemaan!

      Itse jätän n.90% vastaamatta, koska lukutaidottomuus on todella turn off. Ja tällä tarkoitan sitä, että jos olen laittanut profiiliini, että etsin miestä pirkanmaalta, iältään 30-35 ja ehtona on lapsettomuus. Jos ei mies noita ehtoja osaa lukea, vaan sieltä vastaa joku 45v, kahden lapsen isä Espoosta niin olisiko syytä katsoa peiliin ja miettiä miksi vastausta ei tule?

    • why not ans

      Olen parikymppinen nainen etelä-suomesta. Jätän kokonaan vastaamatta viesteihin jotka:
      A) ovat luokkaa "moi, mitä kuuluu?", "txt: xxx xxxxxx" tai "täällä ois hyväkuntonen treenattu mies vailla seksiseuraa ;)"
      B) ovat 40 -kymppisiltä ukkomiehiltä pohjois-pohjanmaalta.

      Tämä ihan siksi etten näe noissa viesteissä mitään vastaamisen arvoista ja pelkkä asiallinen "kiitos viestistä, mutta en ole kiinnostunut" on, kokemuksella puhuen, liikaa jutunjuurta monille edellä mainuttujen viestien lähettäjille.

      Asialliseen sävyyn kirjoitettuihin ja kattaviin aloitusviesteihin tavalla tai toisella ei-kiinnostavilta vaikkakin paperilla "ihannekumppani" -kriteerini täyttäville vastaan kyllä lyhyesti että en ole kiinnostunut.

      Onhan se varmasti monen mielestä ikävää että ei vastata ollenkaan mutta omasta mielestäni ikävämpää olisi saada joku tyly vastaus. Itse laitan aloitus viestiä (harvoin, mutta olen silti laittanut) sillä ajatuksella että tämä vastaa jos vastaa ja jos ei niin ei se minun maailmani kaada!

    • Voi reppanat teitä..

      Mua ärsyttää kyllä enemmän nämä, jotka ens alkuun laittavat kovastikin viestiä ja puhuvat kuin ruuneperit ja ihan mukavia hedelmällisiä keskustelujakin sybnyy. Ja sitten ykskaks se loppuu kuin seinään.....ja siltikin ovat lähes koko ajan online. Onko se nyt niin ylivoimasita sanoa, että sori, et olekaan niin mielenkiintoinen kuin aluksi luulin. Jopa kuvan saatuaan ovat kehuneet ulkonäköni maasta taivaaseen ja halunneet jopa tavata, mutta siihen se sitten jääkin. Sanoista tekoihin äijät tai teille oikeasti jää luu käteen jos sitäkään.....

    • huomenta??!!

      Kyllähän se on nettimaailmassa kuin livemaailmassakin naiset jotka tekee sen lopullisen valinnan.

      Itsekkin saan näitä naisilta "moi mitä kuuluu" aloite viestejä ja hyvä niin edes koska se jo osoittaa naisen kiinnostusta minua kohtaan.
      Siinä sitten saatetaan vaihdella puolin ja toisin viestejä ja kun en ihan sillä sää linja keskusteluasteella halua mennä niin laitan henkilökohtaista ja ajatusmaailmaani ja ihan tervehenkisesti.
      Niin näihinkään ei haluta sitten vastaa edes sillä "ei kiitos" vaan sillä mykällä hiljaisuudella??!!
      Joskus olen niellyt ylpeyteni ja laittanut useamman päivänkin viiveellä (nähnyt naisen olleen sinä aikana online tilassa) jonkinlaisella kysymykselläkin ja vastattaisiin sillä edes ei kiitos...eiku mykkyys ja hiljaisuus jatkuu??!!
      Se syö minuakin ja ehken ne muutkin miehet on huomanneet tämän naisten yleisen toiminnan ja metsä vastaa niin kuin sinne huutaa.

      Sen ymmärrän jos vastattaisiin edes näihin vaikka ei niihin minun tekemiini aloitus viesteihin jos en täytä naisen kriteereitä.
      Omattaisiin ne eräänlaiset käytöstavat niin kuin live maailmassakin jos sanot huomenta niin odotat että toinen vastaa vastaavasti.

      • not a

        "Omattaisiin ne eräänlaiset käytöstavat niin kuin live maailmassakin jos sanot huomenta niin odotat että toinen vastaa vastaavasti."

        Nyt kun muuten mainitsit niin minä en odota että minulle vastataan yhtään mitään silloin kun itse toivotan tuntemattomalle hyvää huomenta livemaailmassa. Useimmiten en edes kiinnitä huomiota siihen vastaataanko minulle vai ei. Vain ystäviltäni odotan jonkinmoista vastausta mutta en silloinkaan koe sitä henkilökohtaukena loukkauksena vaikka jättäisi kokonaan vastaamatta. Ei se minun maailmaani kaada.

        Nettimaailmassa sama. Vastaamattomuus on minulle vain passiivinen tapa osoittaa ettei kiinnosta, en koe sitä loukkaavana enkä ajattele itse henkilökohtaisesti loukkaavani ketään sillä. Edes silloin vaikka olisi jo muutama viesti kuulumisia tai perustietoja (vastaisi livemaailmassa smalltalkia) vaihdettu ilman että ollaan henkilökohtaisuuksiin menty.


    • Anonyymi

      l Laitanko matkatavarat ja sinisen paidan ääntäjä vai laitanko mä sitten sellaset niinkun juhlamekon ja sukkahousut mun synttäreillä

    • Anonyymi

      Itse en vastaa siellä miehille, joiden ihannenaisen ikä ei vastaa omaani, eli jos mies etsii selkeästi itseään (ja minua) nuorempaa naista, niin miksi vaivautuisin vastaamaan.

    • Anonyymi

      En ole koskaan vastannut viestiin joka tulee mieheltä josta en ole kiinnostunut. En myöskään edellytä että jokainen mies jolle lähetän viestin vastaa minulle. En loukkaannu jos vastausta ei tule. Aloittaja on itse turhan herkkänahkainen.

    • Anonyymi

      "Itse jätän n.90% vastaamatta, koska lukutaidottomuus on todella turn off. Ja tällä tarkoitan sitä, että jos olen laittanut profiiliini, että etsin miestä pirkanmaalta, iältään 30-35 ja ehtona on lapsettomuus. Jos ei mies noita ehtoja osaa lukea, vaan sieltä vastaa joku 45v, kahden lapsen isä Espoosta niin olisiko syytä katsoa peiliin ja miettiä miksi vastausta ei tule?"

      Tämä. Jos ei osaa lukea niin tyytyköön kohtaloonsa. Ja toinen asia on se, että aivan liian usein se kohteliaskin kiitos mutta ei kiitos- viesti aiheuttaa primitiivireaktion, ja sitten lähetellään toinen toistaan törkeämpi haukkumaviestejä. Hyi!

    • Anonyymi

      Naisethan tunnetusti uskottelevat itselleen ja muille aina jonkun muun syyn kuin sen, että mies ei ole riittävän komea. En ole kiinnostunut tuosta miehestä, koska hänellä on ruma paita ja plaa, plaa vaikka oikea syy on se, että mies ei ole tasoltaan sitä mitä miehen pitää olla.

    • Anonyymi

      Paljon pienemmällä vaivalla saa läheisyyttä maksulliselta naiselta, kuin roikkumalla suomi24:n treffipalstalla. Toinen vaihtoehto on mennä baariin ja löytää nainen sieltä, mutta jos ei viina maistu niin eihän baarissa ole kivaa.

    • Anonyymi

      Itse en vastaa, jos miehen ulkoinen olemus ei silmääni miellytä.

    • Anonyymi

      Netissä naisten on helppo kylmettää itsensä, jollei ole Teemu Selänne, Teemu Pukki, Teemu Eronen tai Teemu Pulkkinen etc. Se on vain kylmäävä tilanne, joka on jokaisen vähemmän julkisen miehen vain hyväksyttävä itselle. Nainen on prinsessa, kun hän tekee näitä valintoja.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      335
      2951
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      108
      2230
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1640
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1174
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1057
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1003
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      960
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      954
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      852
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      42
      786
    Aihe