elikkä mieheni tärisee aina kun suutelen häntä, etenkin kun olemme suudelleet pitkään. Onko se merkki kohta tapahtuvasta laukeamisesta vai mistä? kiihottunut hän ainakin on, sen tiedän!
miehen täriseminen suudellessa??
26
5122
Vastaukset
- Kielari.
Kantsii olla tarkkana kielareita imuttaessa, ettei se pure sua kieleen. Ensiapukurssilla opetettiin, et kantsii laittaa joku tuppo hampaiden väliin ja asettaa mies kylkiasentoon.
- Emmanuele
tosi sulosta. Ehkä se tärisee intohimosta. Tai sit sitä pelottaa :)
- Et kai
ole ottanu mun miestä pois multa!
et sun mies on kiihtyneessä tilassa?
- kestää
pitkään, niin tärinä johtuu happivajeesta miehesi yrittää pysytellä tajuissaan ja kuolemanpelko saattaa aiheuttaa tahattoman seisokin. Haukkooko henkeä kuin kala kuivalla maalla kun lopetatte imuttamisen?
- -k32v-
joo ei kande lopettaa hengittämistä :D
on kyllä samantyyppisii kokemuksii, et alkaa tuntua et taju lähtee. mut vaikee sanoo olisko se hapen puutteesta vai siitä ja kaikesta muusta yhdistelmä. - varata
-k32v- kirjoitti:
joo ei kande lopettaa hengittämistä :D
on kyllä samantyyppisii kokemuksii, et alkaa tuntua et taju lähtee. mut vaikee sanoo olisko se hapen puutteesta vai siitä ja kaikesta muusta yhdistelmä.seuraavaksi kerraksi happisäiliö viereen että saadaan veren happipitoisuus normalisoitumaan mahdollisimman nopeasti koska vakavimmillaan seurauksena voi olla aivovaurio...;oP
- että..
varata kirjoitti:
seuraavaksi kerraksi happisäiliö viereen että saadaan veren happipitoisuus normalisoitumaan mahdollisimman nopeasti koska vakavimmillaan seurauksena voi olla aivovaurio...;oP
ainakin olisi hyvä käydä ensiapukurssi. Jos tarvitsee tekohengitystä..
- Lääkäri kertoo
Ainakin nämä vaihtoehdot mahdollisia:
-Alzheimerin tauti
-Parkinsonin tauti
-epäpuhtaan LSD:n nauttiminen
-keskushermostovaurio
-krapula
-vieroitusoireet
-kuume
----------------
TAI tunteiden palo :) - tulossa**
sitä se on .
- ennenaikainen
siemensyöksy siinä tapauksessa olisi kyseessä
- vierotusoireita
alkoholista, tupakista tai vaikka hapesta? Varo ettei se tukehdu!
- Nainen 50 v.
Olipa taas järjettömiä vastauksia.
Mutta jos kysyjä ei todellakaan tällaista perusasiaa tiedä, niin se on: kiimaa, intohimoa, halua rakastella, joko riittää vastaukseksi?
Kai olet huomannut, että täriset itsekin, kun oikein paljon himottaa?- Nainen 50 v.
kornaro kirjoitti:
suutelu tuntuu vaan niin hyvältä. Ei kaikki seksuaaliset tunteet johdu kiimasta.
No tottahitossa johtuu kiimasta, mitä muuta seksi ja seksuaalisuus on kuin kiimaa? Älä sinä nuori likka tule enää tämän ikäiselle aikuiselle naiselle neuvomaan, mitä seksuaalisuus on. Kyllä elämän kokemusta on jo sen verran, että tiedän vähän paremmin.
Nainen 50 v. kirjoitti:
No tottahitossa johtuu kiimasta, mitä muuta seksi ja seksuaalisuus on kuin kiimaa? Älä sinä nuori likka tule enää tämän ikäiselle aikuiselle naiselle neuvomaan, mitä seksuaalisuus on. Kyllä elämän kokemusta on jo sen verran, että tiedän vähän paremmin.
Etpä näköjään tiedä mitään... luulet vaan.
Heh, kiimaa =D *reps*- Nainen 50 v.
kornaro kirjoitti:
Etpä näköjään tiedä mitään... luulet vaan.
Heh, kiimaa =D *reps*No kyllä nyt jokainen noin itsestään selvän asian tietää ja tajuaa.
Nainen 50 v. kirjoitti:
No kyllä nyt jokainen noin itsestään selvän asian tietää ja tajuaa.
sinä.
- Nainen 50 v.
kornaro kirjoitti:
sinä.
Siinäpä tyhmät kakarat inttäkää jo keskenänne, ei teidän kanssa hyödytä mitään puhua, kun ette ymmärrä vielä mistään mitään. Mulla on sentään jo sen verran elämän kokemusta, että tiedän kyllä nämä asiat vähän paremmin kuin te keskenkasvuiset kakarat.
- scale
Nainen 50 v. kirjoitti:
Siinäpä tyhmät kakarat inttäkää jo keskenänne, ei teidän kanssa hyödytä mitään puhua, kun ette ymmärrä vielä mistään mitään. Mulla on sentään jo sen verran elämän kokemusta, että tiedän kyllä nämä asiat vähän paremmin kuin te keskenkasvuiset kakarat.
kiukkuinen. Jos muuten ihan totta puhutaan, niin ehkäpä se mies olisi oikeampi kertomaan, mitkä on fiilikset.
Eikä sun kannata vetää hernettä nenään jos joku on eri mieltä sun kanssa, parempi on koittaa perustella omaa kantaansa. scale kirjoitti:
kiukkuinen. Jos muuten ihan totta puhutaan, niin ehkäpä se mies olisi oikeampi kertomaan, mitkä on fiilikset.
Eikä sun kannata vetää hernettä nenään jos joku on eri mieltä sun kanssa, parempi on koittaa perustella omaa kantaansa.sitä mäkin hain takaa =P Mut logiikasta kun puhutaan niin tietty toi tytteli tietää asian paremmin kuin aikuinen mies =D
- ...
Nainen 50 v. kirjoitti:
Todella säälittävän kuuloista 50vuotiaalta naiselta!!!
- alfanainen.
No jo on NEITI, kun tärisee pelkästä suudelmasta!
- Nainen 50 v.
Turha teille kakaroille on mitään puhua, kun te ette tajua vielä mistään mitään, ettekä voi edes aavistaa, mitä kaikkea ihanaa voi aikuisen naisen ja miehen välillä olla ja tapahtua.
Ja sitäpaitsi en ole mikään neiti, vaan onnellisesti aviossa elävä rouva.
- mnullakin
Minun edellinen miesystäväni tärisi myös monesti kun suudeltiin tai halattiin pidempään. Hän sanoi olevansa niin kiihottunut, ettei kohta enää kestä. Ehkä se sitten on sitä, että pitäisi päästä äkkiä itse asiaan, ennen kuin herra vallan poksahtaa;D
- super50
Jos ihmisellä on taipumusta hyperventilaatioon, kiihottuminen (ja varsinkin pitkä suuteleminen) voi saada aikaan hengityksen sekaantumista ja hetkellistä hyperventilointia. Se ei ole vaarallista ja on parempi jos tätä vaihtoehtoa ei mieti sen pidempään.
Johtui täriseminen mistä hyvänsä -nauti kuumana käyvästä miehestäsi:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375116- 823636
- 373050
- 613005
- 102936
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562363- 411848
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91790- 181731
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391718