Erosin 5 vuotta sitten vaimostani. KOEN YHÄ AHDISTUSTA! Auttakaa minua rakkaat toverit, ja ei niin rakkaat ystävät.
nimimerkillä: EROAHDISTUS ON YHTÄ TUSKAA KUN ELÄMÄ POTKII PÄÄHÄN (ostin jo kypärän, älkää ehdottako sitä!:((( )
OLEN EROAHDISTUKSEN VALLASSA!
6
1913
Vastaukset
- vielä..
hätää, kun huumorikin kukkii.
Olen juuri itse eroamassa ja tiedän mitä se tuska on, jota tuntee, kun joutuu jättämään rakkaansa syistä, joille ei voi mitään.
Tiedän myös sen, että elämä voi potkia päähän ja tosi lujaa välillä, mutta kyllä me se kestetään ja aurinko paistaa meillekin vielä myöhemmin. Ps. kesään ei ole kuin n. 5-6 kk.
Mikäli et yksin pärjää, niin mene hakemaan apua lääkäriltä, joka voi antaa lähetteen mielenterveystoimistoon. Sieltä saat varmasti apua tai ainakin henkilön, joka kuuntelee huoliasi ja murheitasi.
Laita tänne lisäksi sähköpostiosoitteesi (tee uusi anonyymi), jos haluat puhella lisää huolistasi ilman yleistä keskustelua, niin voimme ottaa yhteyttä.
Yritä jaksaa, niin minäkin ja muut yritämme. Tsemppiä!- 40+
Nyt on aika siirtyä asiassa ja elämässä eteenpäin. Etsi apua vertaisryhmästä tai lukemalla täällä ketjussa aiemmin mainittuja teoksia. Perheasian neuvottelukeskus auttaa myös.! Ei tarvi yksin märehtiä.
- yksiarvelija
heteroilla taitaa eroahdistus kestää aavistuksen vähemmän aikaa ,,, luulen ma ...
- Nimetön
Mikä neuvoksi kun tulin yllättäen jätetyksi. Epäilin miehelläni olevan muita suhteita, mutta silti meillä asiat olivat suht.koht Ok, sitten eräänä iltana hän vaan meni. Emme kuitenkaan asuneet yhdessä.
Nyt istun ja pähkäilen miten pääsen tästä tuskasta eroon.
Hän soittelee minulle kuitenkin melkein päivittäin ja tekee tikusta asiaa, mutta ainakin esittää onnellista. Tämä nainen oli joku kapakkatuttavuus ja kuulemma heti synkkasi. Mutta tietääkö tämä nainen minun olemassaolostani mitään, tai jos tietää niin eikö yhtään välitä?
Onko samanlaisia tuntemuksia muilla ja kertokaa nyt ihmeessä miten tästä tunteesta pääsee eroon ja pystyy jatkamaan uutta elämää???- kun on muita samanlaisia
..ja paljon. Lähisukulaiseni mies ollut toisten naisten kanssa ja on vielä pieniä lapsia. Sitten muka itse laittoi eron vireille ja hups vain, sanoi tehneensä hakemuksen äkkipikaistuksissaan ja vetää hakemuksen pois. Voi noita tuon kaltaisia ihmisiä kun eivät pysty päättämään. Onhan heillä suuret omaisuudet, jotka jarruttavat ehkä eron hakua, mutta mitä elämästä pettäjän kanssa tulee. - Laita sinä kirje tms, uudelle ihastuksellensa ja kero kuka sinä olet. Jos ei lapsia, anna tuon mennä, tuollaisia miehiä löytyy joka nurkan takaaa, mutta toisenlaisia vähän harvemmassa. Ota oma elämä itsellesi ja elä sitä kunnes se kunnollinen osuu kohdallesi.
- Tohtoroija
Jospa sitten hommaat jonkun pyörimään siihen nurkkiisi ja potkaiset sen pihalle kun ei enään huvita? Kyllä se siitä lähtee etenemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383809Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 64724
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708