Moi!
Jo aiemmin joku tällä palstalla etsi paikkoja, mistä saisi isolle tytölle ulkoilupuvun. Useimmat ehdottivat Hobby Hallia, mutta kävin jo heidän sivuillaan katsomassa, mutta ei löytynyt. Olen suurinpiirtein kokoa 48, asun Turun seudulla ja lähdössä Lappiin kohtapuoliin ja jotain lämmintä ulkoiluvaatetta pitäisi löytää, mieluiten sellainen kevytversio, ettei tule Michelin-olo...Lisätoiveena olisi vielä jokin kivanvärinen pirteä nuorekas puku, eikä ainainen tylsyyksien tylsyys. Sellaista ei vaan taida Suomen maaasta löytyä...Olen kolunnut melkein kaikki Turun seudun urheiluliikkeet, joissa paljon valikoimaa ja tällä hetkellä vielä hyvät alennuksetkin. Ihananvärisiä ja laadukkaita pukuja, mutta naisten koot loppuvat kesken ja miesten puvuissa hihat ovat liian pitkät ja housujen malli huono. Kävin myös tavaratalot läpi, Seppälät ym. mutta mistään ei löydy tarpeeksi isoa, vaikken kuitenkaan mielestäni ole edes isoimmasta päästä...Auttakaa pliis äkkiä, jos pystytte antamaan vinkkiä, mistä voisin löytää sopivan ulkoiluvaatteen...
Mistä kevyttoppapuku tms.
5
912
Vastaukset
- ollut edes
intersportissa, meidän seudella intersportissa on aina muutma malli d-mitoituksella. nuorekkuudesta en os sanoa.
mä tilasin viime vuonna hobby hallin alesta, lienee ollu jo ed vuoden mallia 39e pun (beigein merkein) takki ja mustat housut. se on ollu kiva ja aika nätti. Lorellassa oli kevyitä pukuja, liekö lorellaa Turussa.
Olen kuullu että Turussa on Isosisko-niminen liike, jossa on isompia kokoja, oletko käynyt siellä?- Sanderina
Isosiskon vaatteet ovat pääasiassa senioriosastolle suunnattuja, vaikea löytää sieltä mitään nuorekasta. Silloin tällöin on kuitenkin tullut tehtyä jotain löytöjä klassisista kaikenikäisille sopivista peruspaitiksista tms. Helsingissä käydessäni olen käynyt kerran pari Lorellassa ja kyllä sielläkin mielestäni yleissilmäys on, että vähän varttuneemmalle väelle on suunnattu...Kävin kyllä Intersportissa, pitänee käväistä vielä uudelleen tsekkaamassa....
- Niina42
Sanderina kirjoitti:
Isosiskon vaatteet ovat pääasiassa senioriosastolle suunnattuja, vaikea löytää sieltä mitään nuorekasta. Silloin tällöin on kuitenkin tullut tehtyä jotain löytöjä klassisista kaikenikäisille sopivista peruspaitiksista tms. Helsingissä käydessäni olen käynyt kerran pari Lorellassa ja kyllä sielläkin mielestäni yleissilmäys on, että vähän varttuneemmalle väelle on suunnattu...Kävin kyllä Intersportissa, pitänee käväistä vielä uudelleen tsekkaamassa....
postimyynti kuvastossa eli tuossa talven oli isoja tuuli- ja toppapukuja ja pelkkiä housuja
- Hummel
Hobbyhallissakin oli myynnissä isoille tytöille Hummel-merkkisiä toppa/ulkoiluvaatteita. Ovat vissiin loppuneet, kun ei näy enää sivustolla. Anttila myy myös Hummel-vaatemerkkiä, joten käypäs siellä vielä katsomassa.
- Sanderina
Moi, tulin vaan ilmoittamaan, että sopiva kevyttoppapuku löytyi vihdoin Halosen tavaratalosta Turusta ja oli vielä suht nättikin. Isot koot olivat tosin kaupan perimmäisessä nurkassa, josta löysin ne sattumalta ja alennuskin oli paljon pienempi kuin muissa vaatteissa, mutta olen silti tyytyväinen. En tiedä, onko Halosen tavarataloja muualla kuin Turussa, mutta muistaakseni olisin joskus Helsingissä nähnyt, mutta en ole varma...Anttilasta kävin katsomassa myös, mutta siellä ei ollut mitään! Myös Hobby Hallin verkkosivut tuli tsekattua ja moni muu paikka, mutta....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis965179Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1754882BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2114078- 2163285
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1153118Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1002961- 1251820
HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok171659Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja1471647- 611359