Paljonko tienaavat varasto-/logistiikkapäälliköt teollisuudessa Länsi-Suomessa?
Onko 3000€ lähellä? Työhaastattelu lähestyy..
Teollisuuden alan esimiespalkka
5
1429
Vastaukset
- kovasti
Itse olen tavan varastotyöntekijä,tosin yövuorossa ja saan tuon 3000 euroa bruttona!Riippuu paikan koosta.Meillä esimiehet saavat muutaman satasen isompaa palkkaa ja päälliköt takuulla yli 5000 euroa.
- jos
kyseessä päivätyö,ei iso paikka ja sijainti vaikkapa karkkila,niin 3000 euroa on ok.
- Materiaalipäällikkö
jos kirjoitti:
kyseessä päivätyö,ei iso paikka ja sijainti vaikkapa karkkila,niin 3000 euroa on ok.
tienaan noin 2800 Keski-Suomessa. Enemmän pitäisi saada vastuuseen nähden. Taidan vaihtaa firmaa...
- yrittää
Materiaalipäällikkö kirjoitti:
tienaan noin 2800 Keski-Suomessa. Enemmän pitäisi saada vastuuseen nähden. Taidan vaihtaa firmaa...
nostaa palkkaasi siellä ensin.Ota asia puheeksi seuraavassa kehityskeskustelussa tai muuten vain ja pyydä ihan rohkeasti reilusti lisää palkkaa.Tietysti jos on pieni firma jonka kannattavuus on veitsi kurkulla niin ei välttämättä onnistu.Ero on palkoissa ja vastuussa sekä koko organisaatiossa tosi iso jos verrataan vaikkapa päällikköä jolla on 20 alaista ja päällikköä jolla on 2000 alaista.Myös asumiskustannukset ovat suuremmat pk-seudulla joten sekin tulee ottaa huomioon (muutaman satasen palkankorotus voikin osoittautua monen satasen palkanalennukseksi,kun kuluja alkaa hidasälyinen ynnäilemään :)
- näin se menee
Monella tuntuu olevan hakusessa mikä on käsite esimies,päällikkö tai johtaja isommassa yrityksessä.
Itse rekrytoinnin alkuportaassa suoritan "esikarsinnan" ja monen pikkupaikkojen nokkamiehet tai esimiehet luulevat että samoilla rahkeilla voisi saada päällikön tai jopa johtajan paikan.Johtajan paikat eivät juuri koskaan ole julkisessa haussa ja niistä maksetaan yleensä kymmenien tuhansien kk palkkaa bonukset.Ero esim. työntekijällä esimieheen on pieni ainakin palkassa,mutta ero esimiehestä päällikköön on jo suuri ja päälliköstä johtajaan tähtitieteellinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 963850
- 713155
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?632929Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?262854- 622722
- 382629
Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk192350Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.672214- 312117
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim281981