Eli, mistä tiedän onko,tai kuinka paljon on ylimääräistä nestettä kehossani,kun mitään valtavaa turvotusta en ole huomannut?
Nestettä
5
665
Vastaukset
- qwdrqwr
vuorokautta Täysin suolatonta ruokaa niin varmasti alkaa mahdollinen ylimääräinen neste poistumaan elimistösä!
- mamma kokkolasta
se ei välttämättä auta..Minulla alkoi viime keväänä nousemaan paino hissukseen,alkoi nestettä keräämään elimistö ja turposin välillä kuin pullataikina sormineni ja jalkoineni. Olen käynyt useissa eri kokeissa,ei mitään.. Lääkäri on nähnyt turvotuksen mutta ei löydä selitystä.
Viime syksynä lopetin suolan käytön lähes tyystin,ei vaikutusta.
Nyt aloitin laihduttamisen...
Etenkin lämpötilan noustessa esim,takkaa eltatessa alan turpoamaan,selitystä siihen ei ole löytynyt vieläkään! - kuullut
mamma kokkolasta kirjoitti:
se ei välttämättä auta..Minulla alkoi viime keväänä nousemaan paino hissukseen,alkoi nestettä keräämään elimistö ja turposin välillä kuin pullataikina sormineni ja jalkoineni. Olen käynyt useissa eri kokeissa,ei mitään.. Lääkäri on nähnyt turvotuksen mutta ei löydä selitystä.
Viime syksynä lopetin suolan käytön lähes tyystin,ei vaikutusta.
Nyt aloitin laihduttamisen...
Etenkin lämpötilan noustessa esim,takkaa eltatessa alan turpoamaan,selitystä siihen ei ole löytynyt vieläkään!että toisilla lämmin turvottaa ja kerää nestettä, en sitten tiedä minkä takia. Joku oli esim. etelänreissulla turvonnut ihan kauheasti, ei kuulemma enää ikinä mene moiselle reissulle.
- mamma kokkolasta
kuullut kirjoitti:
että toisilla lämmin turvottaa ja kerää nestettä, en sitten tiedä minkä takia. Joku oli esim. etelänreissulla turvonnut ihan kauheasti, ei kuulemma enää ikinä mene moiselle reissulle.
tämä on kieltämättä ja etenkin kun aiemmin moisesta en ole kärsinyt eikä paljoa lohduta kun lääkärit ovat yhtä neuvottomia kuin minäkin.
- tunteen..
kuullut kirjoitti:
että toisilla lämmin turvottaa ja kerää nestettä, en sitten tiedä minkä takia. Joku oli esim. etelänreissulla turvonnut ihan kauheasti, ei kuulemma enää ikinä mene moiselle reissulle.
Itse kanssa turpoan helposti tai siis kerään nestettä, varsinkin kesällä. Saksan reissullakin olin aivan kaamea ilmapallo ja todellä väsynyt olo. otan aina luontaistuoteliikkeen nesteen poisto pillereitä mukaan. jostain syystä ne tuntuisivat auttavan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3611476- 639950
- 1505629
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633