Rakennekynnet, Lahti

mikä paras?

Nonih, pitäis nyt sitten vihdoin ja viimein laitattaa rakennekynnet. Mitä paikkaa suosittelet? Hinnalla ei niin väliä, kunhan vaan on osaava tekijä eikä kynnet tipu seuraavana päivänä.

61

19634

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksi vakkari asiakas

      Mari Creative Studiossa tekee laadukasta ja hyvää jälkeä !

      • 007

        Joo Mari tekee tosi hyvät ihan niinkun Annekin.Oon käynny molemmilla.Kandee varata aika hyvissä ajoin sillä niillä on tosi paljon asiakaita.Mul huolto väli muuten 6 vko.Se on totta et hyvistä kannataa maksaa vähän enemmän tulee ajan kanssa halvimmaksi.


    • opiskelija^^

      Kävin laitattamassa aivan ihanat kynnet salon mazicissä vaparilla! Huippuedullisesti, joku ajattelee meitä opiskelijoitakin :) Sain opiskelija-alen 50e ranskalaisilla tipeillä! Ollut ennenkin kynnet, nämä ovat huolellisesti tehdyt.

      • ^Pirjo_

        Kävin testaamassa Maziciä. Olen hyvin tyytyväinen hinta laatu suhde on hyvä. Tekijällä on intoa työhönsä ja jälki on siistiä, suosittelen.


    • _miisu_

      Hei olen kuullut että jotkin merkit ei vain pysy toisilla, että ei aina ole tekijästä kiinni?

    • Princesss

      Voiko rakennekynsiä laittaa sellaisiin kynsiin mitkä on tosi huonossa kunnossa ja niissä on sellanen röpelöinen pinta?

      • kiss

        Kyllä voi laittaa ja suosittelenkin että otat muotilla tehdyt akryyli kynnet, niistä tulee luonnollisen kauniit ja ei tarvitse pelätä että irtoilee, kuten tippikynsillä on tapana. Itselläni oli 2 vuotta tipeillä ja raivostutti että aina napsahteli poikki. Nyt on vuoden ollut ja pysynyt kynnet jotka tehtiin muotilla ja hyvin hyvin sattuu mitään haavereita. Ei nämä ainekaan irtoile reunoilta eikä lohkeile. Maksan mieluusti muutaman kympin enemmän näistä kynsistä kun ei tarvitse ravata korjauttelemassa joko ajan. 5 vkoa on mulla huolto väli ja onhan tekijälläni myös takuu.


    • krisse"

      Glamorista saa ainakin kauniit ja kestävät kynnet. Itselläni on kestänyt aina huoltoon asti ilman ongelmia. Suosittelen!

      • kanta-asiakas

        Glamorissa olen ruvennut käymään ja pysyn siellä.
        On tullut kokeiltua nuo Lahden monet paikat,


      • ?_?
        kanta-asiakas kirjoitti:

        Glamorissa olen ruvennut käymään ja pysyn siellä.
        On tullut kokeiltua nuo Lahden monet paikat,

        Onko kukaa käyny siellä, kannattaako mennä?


      • jgr
        ?_? kirjoitti:

        Onko kukaa käyny siellä, kannattaako mennä?

        ei todellakaan ihan kauheeta työtä.ei voi kyllä kehua kynnet ei pysy ollenkaan ja on eri muotosia ja pitusia.


      • JT

        Mä myös samaa mieltä. Pakko sanoa koska Viime syksynä jouduin vaihtaa paikkaa kun tekijäni jäi lomille ja ihan kauheeta oli etsiä uutta paikkaa. Tuli vain huonoja kokemuksia! Yhdessä paikkaa vedettii oma kynsi puhki ja toisessa kynnet kesti 2 viikkoo ja naps! tosi raivostuttavaa! Huomaa taas kuka osaa ja kuka ei, nyt on taas mukavaa kun on laittaja joka osaa. Tiedoksi vain niille jotka samassa tilanteessa kun mä olin, täältä etsin silloin varapaikkaa mutta kokeiltu nyt on monia.


      • JK
        JT kirjoitti:

        Mä myös samaa mieltä. Pakko sanoa koska Viime syksynä jouduin vaihtaa paikkaa kun tekijäni jäi lomille ja ihan kauheeta oli etsiä uutta paikkaa. Tuli vain huonoja kokemuksia! Yhdessä paikkaa vedettii oma kynsi puhki ja toisessa kynnet kesti 2 viikkoo ja naps! tosi raivostuttavaa! Huomaa taas kuka osaa ja kuka ei, nyt on taas mukavaa kun on laittaja joka osaa. Tiedoksi vain niille jotka samassa tilanteessa kun mä olin, täältä etsin silloin varapaikkaa mutta kokeiltu nyt on monia.

        Viestikin pomppas nyt tänne väliin, mutta paikka siis on Glamor vesijärvenkadulla jossa käyn! - JK :)


    • TyytyväinenAsiakas

      Itse olen käynyt Lahden hius ja kauneuskeitaassa (aleksanterinkatu 3) Hannan luona. Tekee todella ammattitaitoisesti kynnet sekä hienoja koristeluja! Suosittelen! Hinta uusille on jotain 70€ - 80€ luokkaa muistaakseni.

    • Sanna805

      Mulla on uus kynsiteknikko hakusessa.

      Mitä mieltä olette esim. Salon Mazicista, La Chicasta, Kynsistudio Marzista ja Glamorista?

      Olisi kiva jos joku kertoisi vähän kokemuksia! Kiitos

      • lady gaga

        katsoppa edellisiä kommentteja eikö siellä ole jo mielipiteitä melkein kaikista noista. valitse mieluisa :)


      • "seilaaja"

        Kannattaa vaan mennä ja kokeilla eri paikkoja, joku tykkää toisesta ja toinen toisesta. Mielipiteitähän löytyy aina jos jonkin moista, eikä niiden varaan kannta laskea.


    • kristiana

      Suosittelen Salon Mazigiä se on ihan torin vieressä vapaudenkatu 2. Ihanat kynnet sain 75 € ei paha ja tekee muoteilla kestävät kynnet.

      • kristiana

        Ja mun ystävä käy Glamorissa se kyllä tykkää käydä siellä. On kuulemma myöskin hyvät kynnet ja kestävät.


      • kristiana_

        käy glamorissa hän myöskin tyytyväinen tekijään kestävät kynnet sieltäkin


      • vihdoinkin kynnet
        kristiana_ kirjoitti:

        käy glamorissa hän myöskin tyytyväinen tekijään kestävät kynnet sieltäkin

        Olen Glamorissa asiakkaana ja olen ollut tooosi tyytyväinen Susannan tekemiin kynsiin. Minulla on vialliset kynnet ja koskaan aikaisemmin niissä ei ole pysynyt rakennekynnet niin hyvin kuin nyt!Suosittelen todella!!!!


      • fnloj
        vihdoinkin kynnet kirjoitti:

        Olen Glamorissa asiakkaana ja olen ollut tooosi tyytyväinen Susannan tekemiin kynsiin. Minulla on vialliset kynnet ja koskaan aikaisemmin niissä ei ole pysynyt rakennekynnet niin hyvin kuin nyt!Suosittelen todella!!!!

        kävin 2 kertaa glamourissa en mene enään .luulin meneväni t0iseen kynsistudioon joka pienenmatta.en tykännännyt.tekijä tosi harjoittelija vielä,siltimtäysi hinta.mä haluan laatua ja vaivatomuuta,


      • taida sopia sulle,
        fnloj kirjoitti:

        kävin 2 kertaa glamourissa en mene enään .luulin meneväni t0iseen kynsistudioon joka pienenmatta.en tykännännyt.tekijä tosi harjoittelija vielä,siltimtäysi hinta.mä haluan laatua ja vaivatomuuta,

        kun tuntuisi sinulla tuo oikeinkirjoituskin olevan kovasti niillä hankalaa...


      • tyhmäkin tajuaa...
        fnloj kirjoitti:

        kävin 2 kertaa glamourissa en mene enään .luulin meneväni t0iseen kynsistudioon joka pienenmatta.en tykännännyt.tekijä tosi harjoittelija vielä,siltimtäysi hinta.mä haluan laatua ja vaivatomuuta,

        Onko kukaan pistänyt merkille Että Creativea ylistävä ja muita kynsistudioita haukkuvalla kirjoittajalla on sama tyyli.... Kaikki yhteen pötköön kirjoitettuna ja pisteen jälkeen aloitus pienellä, tämä toistuu jo vuosien ajan ja niissä joissa creativea kovasti kehutaan. Epäilys herääkin että kirjoitusten takana on yksi ja sama henkilö..Kenteis joku Creativelta... Esim 15.11.2008 "totta parasta laatua" kehuttu (kts käsiala) 6.9-09 kirjoitukset jotka kirjoitettu epäselvästi kirjoitusvirheineen ovat hyvin samallaiset ja samoihin klo aikoihin kirjoitettu tällä palstalla haukkuen ja toisessa kirjoitus palstassa "akryylikynnet lahti" creativea kehuen. Ja kaikissa ilomitetaan p.numeroa ja www osoitetta...tuskin asiakkaat niitä tänne kylvää... Varmaan tämän jälkeen jatkaa toisten haukkumista, mutta eri kirjoitustyylillä, tämän takia ei kannata uskoa kaikkea mitä täällä lukee vaan tehdä omat mielipiteet ja käydä kokeilemassa..


      • haha!
        fnloj kirjoitti:

        kävin 2 kertaa glamourissa en mene enään .luulin meneväni t0iseen kynsistudioon joka pienenmatta.en tykännännyt.tekijä tosi harjoittelija vielä,siltimtäysi hinta.mä haluan laatua ja vaivatomuuta,

        Tuskinpa olet käynyt Glamorissa kun et osaa nimeäkään oikein kirjoittaa ja siellä käytyään huomaa todellakin että tekijä ei ole harjoittelija!!!


      • hauhauhau
        tyhmäkin tajuaa... kirjoitti:

        Onko kukaan pistänyt merkille Että Creativea ylistävä ja muita kynsistudioita haukkuvalla kirjoittajalla on sama tyyli.... Kaikki yhteen pötköön kirjoitettuna ja pisteen jälkeen aloitus pienellä, tämä toistuu jo vuosien ajan ja niissä joissa creativea kovasti kehutaan. Epäilys herääkin että kirjoitusten takana on yksi ja sama henkilö..Kenteis joku Creativelta... Esim 15.11.2008 "totta parasta laatua" kehuttu (kts käsiala) 6.9-09 kirjoitukset jotka kirjoitettu epäselvästi kirjoitusvirheineen ovat hyvin samallaiset ja samoihin klo aikoihin kirjoitettu tällä palstalla haukkuen ja toisessa kirjoitus palstassa "akryylikynnet lahti" creativea kehuen. Ja kaikissa ilomitetaan p.numeroa ja www osoitetta...tuskin asiakkaat niitä tänne kylvää... Varmaan tämän jälkeen jatkaa toisten haukkumista, mutta eri kirjoitustyylillä, tämän takia ei kannata uskoa kaikkea mitä täällä lukee vaan tehdä omat mielipiteet ja käydä kokeilemassa..

        Sehän on tyyli täällä, haukkuminen nimettömänä.


      • Juusa78
        haha! kirjoitti:

        Tuskinpa olet käynyt Glamorissa kun et osaa nimeäkään oikein kirjoittaa ja siellä käytyään huomaa todellakin että tekijä ei ole harjoittelija!!!

        Oon tätä palstaa seurannut mielenkiinnolla aikani. Ja nyt päätin jo jotain kirjoittaakkin.
        Itse olen Glamorissa laitattanut kynsiäni jonkun aikaa. Ja todella tyytyväinen saamaani palveluun. Uskon ja luotan Susannan ammattitaitoon. Sekä jälki on aina ollut loistavaa, ei ole tarvinut pettyä. Henkilökohtaisesti koen että Susannalle on mukava mennä ja koen aina olevani tervetullut. Ajat on aina saatu järjestymään työtäni mukaillen. Joten palvelu on vieläpä joustavaa. Mielekkyys on ainakin minulle kaiken a ja o. Ja tietysti työn jälki. Vielä en ole kertaakaan joutunut korjailemaan kynsiäni tai soittelemaan aikaa etukäteen.
        On minulla myös ystäviä jotka käyvät muualla lahdessa laittamassa kynsiä. Kuten triossa. Ja mielestäni ne kynnet on ollut moitteettomat. Tosin tiedän myös huonoa palvelua. Mutta mitä täällä ketään haukkumaan. Jokainen ottakoon itselleen paikan jossa tykkää käydä. Toiset mainostaa paskaa ja vielä samaa hintaa ottavat kun harjoittelijat tekee. Siihen en itse suostuisi. Mutta eipä ole minun kynteni. Joten eikö hän nyt lopeteta tällänen hiekkalaatikkoleikki, aikuiset naiset!!!!
        JA hyvää syksyä kaikille!


      • rellu22
        haha! kirjoitti:

        Tuskinpa olet käynyt Glamorissa kun et osaa nimeäkään oikein kirjoittaa ja siellä käytyään huomaa todellakin että tekijä ei ole harjoittelija!!!

        Kylläpä sitä ollaan puolustus kannalla, ettei vaan kyseisen liikkeen omistaja täällä itse kirjoittelisi... Sattumalta vaan kuulin että juuri hän täällä mollailee muita ja yrittää kehua itseään... Liekö aiakas kato käymässä?


      • Laracot

        2 kertaa kävin kynnet laitattamassa Creativella (Rosson sisäpiha) ja en enää käy. Kynnet katkeili ja napsahti irti. Huoltovälin sai aikaisintaan 5vk. päähän. 3vk. jälkeen täytyi katsella katkenneita ja ylikasvaneita kynsiä loput 2 vk., kun ei ollut mahd. päästä huoltoon. Ja siitä ilosta täytyi maksaa aika suolainen hinta..parempaa palvelua saa muualtakin.


      • Rouva52
        Laracot kirjoitti:

        2 kertaa kävin kynnet laitattamassa Creativella (Rosson sisäpiha) ja en enää käy. Kynnet katkeili ja napsahti irti. Huoltovälin sai aikaisintaan 5vk. päähän. 3vk. jälkeen täytyi katsella katkenneita ja ylikasvaneita kynsiä loput 2 vk., kun ei ollut mahd. päästä huoltoon. Ja siitä ilosta täytyi maksaa aika suolainen hinta..parempaa palvelua saa muualtakin.

        Creativen laittamat on pysynyt erittäin hyvin! Kertoivat että samalla aineilla laitetut jatkossa pysyvät parhaiten, joten ei kannata vaihdella paikkaa,


      • jensku =¤
        Rouva52 kirjoitti:

        Creativen laittamat on pysynyt erittäin hyvin! Kertoivat että samalla aineilla laitetut jatkossa pysyvät parhaiten, joten ei kannata vaihdella paikkaa,

        Ei ole mitään väliä aineiden merkillä! Tyhmiä ovat jos niin väittävä, Hahaht!


      • Memmu
        Laracot kirjoitti:

        2 kertaa kävin kynnet laitattamassa Creativella (Rosson sisäpiha) ja en enää käy. Kynnet katkeili ja napsahti irti. Huoltovälin sai aikaisintaan 5vk. päähän. 3vk. jälkeen täytyi katsella katkenneita ja ylikasvaneita kynsiä loput 2 vk., kun ei ollut mahd. päästä huoltoon. Ja siitä ilosta täytyi maksaa aika suolainen hinta..parempaa palvelua saa muualtakin.

        Kuulostaa tutulta, Mulla lähti kynnet irti jo heti seuraavana päivänä. Reklamoin ja en saanut mitenkää ystävällistä palvelua! Tosi itsekkäitä ja epäammatillisia ovat. EN saanut mitään korvausta! Luulin heidän kotisivujen perusteella että ovat ammattilaisia! Paskat, rahat meni hukkaan! Niin tympii! OIs pitänyt täältä kurkkia ensin etteivät muutkaan näköjään ole olleet tyytyväisiä! "moni kakku päältä kaunis" joten olkaahan tarkkana muutkin! Kuluttaja asiamiehelle laitoin eteenpäin!


    • hömpsötin

      Olen samaa mieltä, että Marin paikka on ehdottomasti Lahden paras! Monella olen käynyt, mutta siellä naiset ovat selvästi ammattilaisia ja bonuksena erittäin mukavia... Nyt olen vaan jotunut jäämään pois, vaikka näin kesäisin tietysti kovin ihania kynsiä mieli tekeekin... Sain koko elimistöön, myös varpaankynsiin hiivan ja lääkäri kielsi rakennekynsien käytön. Olen myös muilla Lahdessa käynyt, mutta Mari on paras, keskittyy tekemäänsä ja uskaltaa ottaa haasteitakin vastaan...

      • coo girl

        lopettakaa jo itsenne kehu luulis et riittää muutenkin jo asiakkaita , aikuiset ihmiset oikeesti ei kukaan tänne tuu kirjoittelee teidän puolesta.. oma kehu haiskahtaa! voitte ostaa mainoksia ihan googlelta muutenkin jos mielitekee !
        ja minusta 100e kynsistänne on liikaa lahdessa on muutama hyvä paikka ette ole ainuita.. keskittykää olemassa oleviin asiakkaisiin ettei karkaa käsistä!


      • kokeilkaa
        coo girl kirjoitti:

        lopettakaa jo itsenne kehu luulis et riittää muutenkin jo asiakkaita , aikuiset ihmiset oikeesti ei kukaan tänne tuu kirjoittelee teidän puolesta.. oma kehu haiskahtaa! voitte ostaa mainoksia ihan googlelta muutenkin jos mielitekee !
        ja minusta 100e kynsistänne on liikaa lahdessa on muutama hyvä paikka ette ole ainuita.. keskittykää olemassa oleviin asiakkaisiin ettei karkaa käsistä!

        ja olen ollut tosi tyytyväinen


    • Goldie_

      olen ollut Salon Mazicillä Nilin asiakkaana viimeiset 3 vuotta ja enpä lähtisi mistään hinnasta vaihtamaan sillä tulee jos jonkinlaisia kynsi-viritelmiä vastaa kanssasisarilla :D Aina saan mieleiset ja parhaimmillaan oli 2,5kk samat kynnet kun pikkasen veny huoltoaika reissun takia ! Ripsienpidennykset samasta paikasta ja kauniit räpsyttimet tulee. Ammattitaitoista työtä kohtuu hintaan , suosittelen :)

    • Lahtikaupat
    • KYLLÄ!!

      Creativea en suosittele. Maksoin 100€ kynsistä ja seuraavana päivänä peukalonkynsi oli halki ja katkesi seuraavana päivänä. Ei näkyny minkäänlaisia hyvityksiä, kun kävin liikkeessä näyttämässä. Luulisi moisten kauemmin pysyvän. Enkä niillä mitää peltoo kyntäny Glamour lookin kynnet kestävät paremmin.

    • Ei hyvä

      Creative nailissa Lahdessa pääsee vain vastavalmistuneelle eli lähes harjoittelijalle, vaikka esittää pyynnön päästä jollekin toiselle. Olin vakkari, mutta kyllästyin, että aina ohjattiin sille, jolle en halunnut. Vien viiskymppiseni nyt muualle, kaksi kertaa kuussa.

    • dorafeo

      City Nails Siiri Rantanen on sulkenut liikkeensä Aleksanterinkadulta ja ei kuulema oman kertomansa mukaan enää tee kynsiä. On kyllästynyt tekemään. Minulla oli huoltoaika ja hän ilmoitti , että huonoja uutisia, ei tee kynsiä enään. Olisi mielestäni voinut tehdä tämän huollon tai ilmoittaa aikaisemmin, olisi ollut aikaa huollon välillä etsiä uusi kynsien huoltopaikka. Ei ole kyllä hyvää asiakaspalvelua :( Mutta löytyyhän näitä tekijöitä, pilvin pimein..

    • virve76

      Hei sinä Dorafeo Mene ihmeessä Salon Maziciin sain aivan UPEAT persoonalliset kynnet ...Juuri minulle sopivat.

    • bööböööö

      onko kukaan kokeillut glamour lookkia? olisi ainakin suhteellisen halpaa!

    • apuakiitos!

      glamour lookissa on halpaa, olisikohan se hyvä paikka?

    • roskapostirobotti76

      Halvalla ei saa laatua!

    • käykää kokeilemassa!

      salon mazicissa on uusi kynsiteknikko! se tekee loistavaa jälkeä ja laadukkailla geeleillä. mulla ei ole kaikki geelit pysynyt, en muista mitä sielä käytetään mutta ei ole enää kynnet katkeillut kun sinne siirryin! olen ollut tosi tyytyväinen. voin suositella! :) hinta-laatu suhde kohdallaan.

    • Geelikynnet

      Glamour lookin tekijöillä on takanaan yli 10 vuoden kokemus. Katja on huippu ja hinnat edullisia kovan kilpailun takia. Suosittelen siis rohkeasti kokeilemaan. Saa laatua varmasti.

      • jtn uutta

        luin kyllä palstan alusta loppuun, mutta kertokaas vielä mitkä liikkeet Lahdessa tai Hollolassa tekee kynsiä sillä muottisysteemillä ilman tippejä? Haluaisin testa, kun ei oo kokemusta kun tipeistä...


    • pureskelija

      Missä laitetaan parhaat, siis kestävimmät ja kauneimmat, kynnet Lahdessa armon vuonna 2013?

      • Anli

        Creative taitaapi olla paras. Mari ja Anne huippuja. Esitä toiveesi reilusti millaset haluat. Enpä itse vaihtais.


    • auttakaa2

      ensikertalainen


      Moikk aetsin lahden seudulta hyvää ja HALPAA rakenne kynsiliikettä! oisko kellää kokemust ajostain halvemmasta missä hinnat 40-55 euroa? 100-150 euroa on mulle vähän liikaa. toivottavasti vastaatte aika piekkoin koska aattelin ennen joulua hommata!

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      432
      3105
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2492
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      368
      2306
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2025
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1847
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1277
    7. 166
      1255
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1111
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      967
    Aihe