Rakennekynnet Tampere?

Nainen -71

Mistä Tampereella tai Akaassa saisi hyvät ja kestävät rakennekynnet edullisesti? Itselläni ei ole koskaan rakennekynsiä ollut, ja nyt tekisi mieli kokeilla moisia;-) Vinkkejä otetaan ilolla vastaan;-)

21

11073

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nöjd

      Katso www.lcn.fi, sieltä voit katsoa rakennekynsitekijöitä Tampereelta.Itselläni on ja olen todella tyytyväinen.

      • kkkkkkkkkkkk

        Ja jos haluat kestävät, niin rakennekynsissä ei kannata hinnasta tinkiä.... eli älä ota heti halvinta... lopputulokset ei tod oo samoja kaikissa...


    • kynsipaikka tampereella

      Suosittelen tätä paikkaa. Käynnyt laajan koulutuksen, ja tekee hyvää jälkeä
      Nail & Beauty Studio La Chocolá
      Ksenia Kostet 040-833 6953

      • uudet sivut

    • sirkka

      hämeenpuistossa gogo liikuntakeskusta vastapäätä,olen todella tykänny paikasta! www.kauneupiste.info
      hyvää ja kestävää työtä!

    • kynsiteknikko

      hei!

      Teen rakennekynsiä valkeakoskella. tekemäni geelikynnet on kestävät ja kauniit. Hinta on 60,- ja kynsillä on normaali viikon takuu. Teen myös kynsikoristelut yms. Lähetä sähköpostia jos kiinnostaa! [email protected]

    • =o)

      Treen sokkarilla tehdään hyviä ja laadukkaita kynsiä

      • Thekisu

        Itse otin kynnet siellä ja olen ollu tosi tyytyväinen.Hyvä hinta/laatusuhde.Suosittelen!


      • minähyö
        Thekisu kirjoitti:

        Itse otin kynnet siellä ja olen ollu tosi tyytyväinen.Hyvä hinta/laatusuhde.Suosittelen!

        minulla kesti viikon ja huomautin niin tuli tympeä vastaus


      • kartsu--

        siis jos tarkoitat janicaa joka sokkarilla huippu kynsiä teki niin on siirtynyt uusiin tiloihin jo viime elokuussa ( nimi changling). uusi paikka on näsilinnankadulla ( ohranjyvän vieressä) ja jälki on loistavaa. sitä voin lämpimästi kaikille suositella... :)


    • nainen 70

      Otin akaassa rakennekynnet..olivat huonot. Kynnet tehtiin akryylistä joka tarkoitti nestettä kynnelle ja sitten jotain jauhetta perästä. Reunat oli todella epäsiistit ja kynnet irtosivat viikon kahden sisällä. Geelit otin iittalassa, laatu ihan erilainen. suosittelen sitä.

    • katinka

      Todella ensiluokkainen palvelu ja laatu
      rakennekynsissä ja muissakin palveluissa on Kauneus- ja Kynsistudio Mariessa,joka sijaitsee
      Tampereen keskustassa Finlaysonin alueella.
      Täällä olen käynyt jo pari vuotta mm.rakennekynsien laitossa/huollossa,sekä kestopigmentoinnissa ja aina
      on ollut erittäin iloista ammattitaitoista
      toimintaa.Kaiken lisäksi paikka on erittäin hiljainen ja rauhallinen aivan ihanat koskimaisemat - suosittelen !

    • Asiakas 1

      Duossa, Hervannassa on ollut vähän aikaa kynsistudio.
      Palvelu oli asiantuntevaa ja ammattimaista.

      • lumottukauneus

        tampereen ehkä paras kynsientekijä janina on siirtynyt näytäkyntesi-studiosta itsenäisyydenkadulle uuteen paikkaansa lumottu kauneus. tekee akryyleillä, on tullut toiseksi rakennekynsien juniori kisoissa. paikasta löytyy myös kosmetologi, kampaaja, kestopigmennoinnit yms.


      • rakennekynsi
        lumottukauneus kirjoitti:

        tampereen ehkä paras kynsientekijä janina on siirtynyt näytäkyntesi-studiosta itsenäisyydenkadulle uuteen paikkaansa lumottu kauneus. tekee akryyleillä, on tullut toiseksi rakennekynsien juniori kisoissa. paikasta löytyy myös kosmetologi, kampaaja, kestopigmennoinnit yms.

        Samaa mieltä kanssani. Erittäin ammattimaista toimintaa, eikä mietitä vain rahaa vaan tekijätoikeasti viihtyvät työpaikallaan. Siellä tarjoillaan myös kahvia ja kaikki palvelut ovat kohdallaan. Suosittelen, Itsenäisyydenkadulta löytyy!


    • sv_

      Minulla myös hyviä kokemuksia tuosta kauppakadun La Chocolasta. Kaksi ammattitaitoista tekijää, ei ole hinnoilla pilattu, muttei kuitenkaan hutiloiden tehty. Ja ihania koristeluja tekevät sekä asiakaspalvelu erittäin hyvää. Parhaiten pysyneet kynnet tähän asti ja tässä paikassa on viikon takuu. Kannattaa kokeilla!

      • Kynsidiggari

        ..ollut rakennekynnet nyt 1,5 vuotta ja Helion designissa on ollut hyvä hinta-laatusuhde töissä ja muutenki hyvä palvelu (saa kans kahvia/teetä ja käsihoidon päälle). Lisäks sieltä saa myös opiskelija-alen kortilla.

        http://heliondesign.net


      • Ranskalaiset
        Kynsidiggari kirjoitti:

        ..ollut rakennekynnet nyt 1,5 vuotta ja Helion designissa on ollut hyvä hinta-laatusuhde töissä ja muutenki hyvä palvelu (saa kans kahvia/teetä ja käsihoidon päälle). Lisäks sieltä saa myös opiskelija-alen kortilla.

        http://heliondesign.net

        Itse olen käynyt Tuomiokirkonkadun kosmetiikka32:ssa jossa thaimaalainen kynsiteknikko teki siistiä työtä. Hä on nyt äitiyslomalla.
        Nyttemmin löysin Vivanin Nekalasta ja siellä Johanna tekee todella hyvää jälkeä. Myös opiskelijat saa alennusta.


    • petraM

      Ite käyn kanssa Johannalla Vivanissa, ja tyytyväinen asiakas myös täällä.Hyvä hinta/laatusuhde myös.

    • elisa.lepisto

      amy nails 3 paras paikka ...hyvät hinnat ja sen arvoistaki...hienot kynnet tulee ja pysyy hyvin ... kauniit ripset ja pysyy...hyvä palvelu ...olen todella tyytyväinen enkä vaihtaisi ikinä paikkaa...

    • Anonyymi

      Katariina Talalle vahva suositus!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1575
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1414
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1305
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1258
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1186
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe