Punaiset posket ja nenä

Punakuono

Hei
Kärsin punoittavasta kasvojen ihosta. Ihoni on pintakuiva. Ostin kuukausi sitten Baborin kosteuttavan voiteen (n. 60 €) kosmetologilta. Kosmetologi sanoi, että tästä olisi apua, koska voide kosteuttaa todella syvältä kasvoja ja näin ollen vähentää punoitusta. Olen käyttänyt voidetta aamuin illoin, tuloksetta. Työskentelen päivät näytteen edessä, silläkin varmasti on osuutta kasvojeni kuivumiseen sekä punoitukseen. Onko jotain neuvoja, millä saisin couperoottisen (?) ihoni jälleen terveeksi ja voisin sanoa hyvästit punoitukselle?

5

672

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -jaanuska-

      Avonilla on Anew Clinical tehovoide, 15 ml, joka perustuu 'triple-Pulse teknologiaan, joka vähentää katkenneiden verisuonien, väriläiskien ja punoituksen näkymisiä.

      Jos kiinnostaa niin ota yhteyttä [email protected] niin kerron lisää.

    • mutta itse sain apua

      YSL:n tuotteista.
      Ovat kyllä kalliita, mutta toisaalta nämä vihdoin auttoivat minua (ei silti tietty takaa että auttavat myös sinua).

      Ostin sekaihon puhdistusmaidon ja kosteuttavan kasvoveden, molemmat maksoivat laivalla 22,50. Sekä siihen kuuluvan hydro-24h-kosteusvoiteen, silmänympärysvoiteen ja sellaisen miniseerumin.
      Pari vkoa kun olin käyttänyt, alkoi punotus hellittää ja iho on paljon silemämpi ja tasaisempi.
      Apteekista voisit kokeilla myös vaikka Luis Widemrein sarjaa (saa kokeilupakerin 10 euroa) tai jotain muuta jos YSL tuntuu liian kalliilta.

      Monesti tulee käytettyä liian voimakkaita tuoteita, mutta coupperosa-iholle on yleensä parasta herkän ihon tuotteet.
      Kaveri kehui myös lancomen aqua fusion voidetta, että oli auttanut punoitukseen, ennen käytti lumenen tender drops-tuotetta, mutta se ei auttanut hänellä (eikä myös minulla).

      Eli oikeasti vain kokeilemalla voit tietää ja kaikista saa näytteitä kun kysyy, ei tarvitse ostaa mitään 50€ purkkia ihan sokkona.

      Mutta muutenkin ihosi on herkkä ja saunominen, lämpötilan vaihtelut, pakkanen/auringonpaahde, kaikki tekevät ikävää jälkeä. Parasta olisi siis aina suojata ihoa ja yrittää löytää sellainen tasainen lämpötila vuoden ympäri.

      • punanaama itsekin

        Mitenköhän niitä kasvoja saisi suojattua pakkaselta? Itsellä jo hetken oleilu muutamassa pakkasasteessa saa koko naaman hehkumaan punaläntikkäänä, edes (turhankin) paksu meikki siinä päällä ei peitä mitään.
        Pakkasvoiteet ym. tukkii ihohuokoset ja tulee paukamia pitkin naamaa, niitä riittää itsellä muutenkin ihan tarpeeksi.
        Kaulahuivi auttaa ehkä vähän, mutta näyttää aika pelleltä pitää huivia naaman peittona :) Menee meikki myös aika kököksi siinä.

        Ehkä pitäis vaan jäädä sisälle. :P


      • Huppu
        punanaama itsekin kirjoitti:

        Mitenköhän niitä kasvoja saisi suojattua pakkaselta? Itsellä jo hetken oleilu muutamassa pakkasasteessa saa koko naaman hehkumaan punaläntikkäänä, edes (turhankin) paksu meikki siinä päällä ei peitä mitään.
        Pakkasvoiteet ym. tukkii ihohuokoset ja tulee paukamia pitkin naamaa, niitä riittää itsellä muutenkin ihan tarpeeksi.
        Kaulahuivi auttaa ehkä vähän, mutta näyttää aika pelleltä pitää huivia naaman peittona :) Menee meikki myös aika kököksi siinä.

        Ehkä pitäis vaan jäädä sisälle. :P

        suojaa hyvin kasvoja, eikä hiuksetkaan läsähdä niin helposti.


    • Leenusåååkaspipppippp

      Lopeta kahvin juonti, se kuivattaa ihon ja aiheuttaa muutenkin kasvojen punoitusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3196
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2926
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2258
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      24
      1795
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe