Miks mä en löydä miestä?

unelmaprinsessa

Mul on ongelma; mä en löydä koskaan miestä. Mä en mitenkään saa kaaliini et miksi näin on. Mä oon (muiden mielestä) todella kaunis, omasta mielestä ihan hyvännäköinen, keskipituinen, normaalipainoinen, älykäs, lahjakas jne. Mulla on tulevaisuudensuunnitelmia ja olen eteenpäinpyrkivä. Olen sosiaalinen ja mukava tyyppi. Nyt varmaan tuntuu monesta et olipa itserakasta, mut nämä on kaikki totta, silti en onnistu löytämään miestä. Miksi? Pelkääkö miehet minua? Mä saan paljon huomiota miesväestöltä ja tavallaan monet on kiinnostuneita, mutta kukaan ei halua mitään vakavaa. Mulle sanotaan usein et; sä saat kenet vaan ku sä oot niin kaunis. Mut se on ihan paskapuhetta, mä en saa ketään. Kertookaa mulle nyt joku mistä tämä kaikki johtuu???

66

9598

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Serpico

      Olet sosiaalinen. Miehet lähestyvät sua. Missä ongelma? Miesten suhtautumisessa suhun? Sanot että tavallaan monet ovat kiinostuneita susta. Vähän epäselvää tuo tavallaan. Minkälaisia ne kohtaamiset miesten kanssa ovat ja miten se ilmenee ettei kukaan tahdo mitään vakavaa? Ja sit yksi vinkki. Älä yleistä. Sanasi määrittelevät elämäsi.

      • unelmaprinsessa

        Eli miehet tulee ehkää jutulle ja haluaa saatille, mut ei sen enempää. Se loppuu sit siihen. Eli tuntuu siltä et ne ois jotenki enemmän kiinnostuneita pelkästä seksistä. Ei ne ole kiinnostuneita minusta ihmisenä. Mä en kuitenkaan harrasta yhdenillan juttuja, joten sit ei oikeen jää mitään sanottavaa.


      • suuri ongelma
        unelmaprinsessa kirjoitti:

        Eli miehet tulee ehkää jutulle ja haluaa saatille, mut ei sen enempää. Se loppuu sit siihen. Eli tuntuu siltä et ne ois jotenki enemmän kiinnostuneita pelkästä seksistä. Ei ne ole kiinnostuneita minusta ihmisenä. Mä en kuitenkaan harrasta yhdenillan juttuja, joten sit ei oikeen jää mitään sanottavaa.

        Seksi on yksi ja oikein hyvä tapa tutustua. Ala harrastaa yhden illan juttuja ja odota, josko jokin niistä johtaa pidemmälle.

        Vai kelpaako ainoastaan unelmaprinssi?


      • turporibuli
        unelmaprinsessa kirjoitti:

        Eli miehet tulee ehkää jutulle ja haluaa saatille, mut ei sen enempää. Se loppuu sit siihen. Eli tuntuu siltä et ne ois jotenki enemmän kiinnostuneita pelkästä seksistä. Ei ne ole kiinnostuneita minusta ihmisenä. Mä en kuitenkaan harrasta yhdenillan juttuja, joten sit ei oikeen jää mitään sanottavaa.

        Eihän nyt perhana alaovelta häivytä ilman _mitään_, siis vähintään numeroiden vaihtoa siinä alhaalla. Tietysti voisit ehkä rohkaista kundiakin ovella, moni skagaa (minäkin joitakin kertoja) siinä. Kaikki kundit ei ole välttämättä niin rohkeita kuin kuvittelet..


      • Serpico
        unelmaprinsessa kirjoitti:

        Eli miehet tulee ehkää jutulle ja haluaa saatille, mut ei sen enempää. Se loppuu sit siihen. Eli tuntuu siltä et ne ois jotenki enemmän kiinnostuneita pelkästä seksistä. Ei ne ole kiinnostuneita minusta ihmisenä. Mä en kuitenkaan harrasta yhdenillan juttuja, joten sit ei oikeen jää mitään sanottavaa.

        Näen kyllä ongelman nyt. Se on se kauniin naisen probleemi. Toisaalta monet miehet eivät lähesty sua, koska sä olet koppava ja pinnallinen. Mut ne ei näe sitä että olet herkästi tunteva ihminen. Vai miten se on? Sitten taas toisaalta sä et lähesty niitä miehiä, jotka eivät itse lähesty sua. Joo, mä tiedän, miehen tehtävä on lähestyä. Mutta silti, ehkä ne oikeemmat jää sitten tavoittamatta.

        Voi myös olla että ehkä sä lähetät seksuaalisia viestejä. Siinähän ei sinänsä ole mitään pahaa, mut miehet vastaavat usein siten että seksiä tarjolla, nyt mennään täysillä.

        Tietysti sillä on paljon merkitystä missä liikkuu ja milloin pitää silmät auki miesten suhteen.


      • unelmaprinsessa
        Serpico kirjoitti:

        Näen kyllä ongelman nyt. Se on se kauniin naisen probleemi. Toisaalta monet miehet eivät lähesty sua, koska sä olet koppava ja pinnallinen. Mut ne ei näe sitä että olet herkästi tunteva ihminen. Vai miten se on? Sitten taas toisaalta sä et lähesty niitä miehiä, jotka eivät itse lähesty sua. Joo, mä tiedän, miehen tehtävä on lähestyä. Mutta silti, ehkä ne oikeemmat jää sitten tavoittamatta.

        Voi myös olla että ehkä sä lähetät seksuaalisia viestejä. Siinähän ei sinänsä ole mitään pahaa, mut miehet vastaavat usein siten että seksiä tarjolla, nyt mennään täysillä.

        Tietysti sillä on paljon merkitystä missä liikkuu ja milloin pitää silmät auki miesten suhteen.

        Miksi kauneus yhdistetään aina pinnallisuuteen? Kun sanoo olevansa kaunis pidetään välittömästi pinnallisena. Mä mainitsin sen lähinnä siksi että miehet usein puhuu kauniista naisista ja kaikki muut ihmiset vetoavat ulkonäköön kun olettavat minulla olevan miesseuraa. Jos olisin sanonut olevani ruma, kukaan ei olisi pitänyt minua pinnallisena vaikka samasta asiasta puhutaan.

        Itse en kuulu niihin naisiin jotka etsivät vain valokuvamalleja. Kyllä persoona on huomattavasti tärkeämpi asia. Toki arvostan sitä jos mies on tyylikäs ja on nähnyt vaivaa näyttääkseen hyvältä. Tunnen kuitenkin että miehet katsovat minussa vain ulkonäköä ja olettavat että olen joku tyhmä barbienukke joka vain harrastaa shoppailua ja kynnenlakkausta. Harrastan kyllä niitäkin, mutta myös paljon muuta ns. fiksua. Pitäisikö pukeutua huonommin ja laittautua vähemmin että vetäisi puoleensa oikeanlaisia miehiä? Toisaalta se olisi harhaan johtamista, koska olen kiinnostunut siitä miltä näytän. Minussa on kuitenkin paljon muutakin.

        Koppavakaan en mielestäni ole. Jos mies lähestyy asiallisesti olen aina ystävällinen. Toki osaan kyllä turhat häirikötkin häätää tiehensä.


      • Serpico
        unelmaprinsessa kirjoitti:

        Miksi kauneus yhdistetään aina pinnallisuuteen? Kun sanoo olevansa kaunis pidetään välittömästi pinnallisena. Mä mainitsin sen lähinnä siksi että miehet usein puhuu kauniista naisista ja kaikki muut ihmiset vetoavat ulkonäköön kun olettavat minulla olevan miesseuraa. Jos olisin sanonut olevani ruma, kukaan ei olisi pitänyt minua pinnallisena vaikka samasta asiasta puhutaan.

        Itse en kuulu niihin naisiin jotka etsivät vain valokuvamalleja. Kyllä persoona on huomattavasti tärkeämpi asia. Toki arvostan sitä jos mies on tyylikäs ja on nähnyt vaivaa näyttääkseen hyvältä. Tunnen kuitenkin että miehet katsovat minussa vain ulkonäköä ja olettavat että olen joku tyhmä barbienukke joka vain harrastaa shoppailua ja kynnenlakkausta. Harrastan kyllä niitäkin, mutta myös paljon muuta ns. fiksua. Pitäisikö pukeutua huonommin ja laittautua vähemmin että vetäisi puoleensa oikeanlaisia miehiä? Toisaalta se olisi harhaan johtamista, koska olen kiinnostunut siitä miltä näytän. Minussa on kuitenkin paljon muutakin.

        Koppavakaan en mielestäni ole. Jos mies lähestyy asiallisesti olen aina ystävällinen. Toki osaan kyllä turhat häirikötkin häätää tiehensä.

        "Miksi kauneus yhdistetään aina pinnallisuuteen?" Niin, miksi tosiaan? Hyvä kysymys. Miksi molli on surullinen ja duuri iloinen? Don't know why but it is, sanoi Billy Joel. Juuret tälle ajattelulle on kulttuurimme syntyalueilla. Ruumiin ja sielun kahtiajaossa. Joka välittää enemmän sielustaan välittää vähemmän kropastaan. Typerää, mä tiedän mut niin ihmiset ajattelee edelleen vaikkeivat halua myöntää.

        Eivät kaikki, mutta huomaat tietysti jo itsessäkin tämän ajattelun pohjavireen. Muuten, mä en tehnyt mitään oletuksia tuohon suuntaan, kuten huomaat kun luet mun tekstin uudelleen. Kuvasinpa vain miten se menee. Suora lainaus sulta: "Tunnen kuitenkin että miehet katsovat minussa vain ulkonäköä ja olettavat että" ja niin edelleen. Älä enää oleta mitään. Entä ne miehet jotka eivät edes katso sua?

        Probleema on siinä että teemme kaikenlaisia oletuksia ja haluamme pelata pelejä. Pelejä joissa mies tekee aloitteen, mies himoitsee, mies arastelee, mies torjutaan, mies ei lannistu, mies levittää punaisen maton. Ja nainen valitsee, nainen alistaa, nainen alistuu... Lopulta unohdamme että pelit ovat leikkiä. Voimme astua niiden ulkopuolelle. Salaa nainen haluaa, että mies katsoo pintaa, sitten ahdistuu kun mies katsoo pintaa. Miksi? Koska jokin sanoo että näin sen pitää mennä. Mutta voihan se olla, että mies katsoo pintaa ja on samalla maailman syvällisin tyyppi.

        Tämä vaikutti ehkä suht sekavalta, mutta pointti on että teemme itse paljon ongelmia, joista voimme helposti astua ulos jos päätämme.

        Et kiistänyt sitä että sä et tee aloitetta. Ehkä tällaisesta säännöstäkin voisi joustaa. Eihän se mikään laki ole, että mies vie.

        Sitten lopuksi: älä pukeudu huonommin, älä koskaan tee sitä! Ihmisen pitää näyttää niin hyvältä kuin hän voi. Hänellä on siihen täysi oikeus. Ja musta sillä tehdään myös kunniaa luojallemme.


      • unelmaprinessa
        Serpico kirjoitti:

        "Miksi kauneus yhdistetään aina pinnallisuuteen?" Niin, miksi tosiaan? Hyvä kysymys. Miksi molli on surullinen ja duuri iloinen? Don't know why but it is, sanoi Billy Joel. Juuret tälle ajattelulle on kulttuurimme syntyalueilla. Ruumiin ja sielun kahtiajaossa. Joka välittää enemmän sielustaan välittää vähemmän kropastaan. Typerää, mä tiedän mut niin ihmiset ajattelee edelleen vaikkeivat halua myöntää.

        Eivät kaikki, mutta huomaat tietysti jo itsessäkin tämän ajattelun pohjavireen. Muuten, mä en tehnyt mitään oletuksia tuohon suuntaan, kuten huomaat kun luet mun tekstin uudelleen. Kuvasinpa vain miten se menee. Suora lainaus sulta: "Tunnen kuitenkin että miehet katsovat minussa vain ulkonäköä ja olettavat että" ja niin edelleen. Älä enää oleta mitään. Entä ne miehet jotka eivät edes katso sua?

        Probleema on siinä että teemme kaikenlaisia oletuksia ja haluamme pelata pelejä. Pelejä joissa mies tekee aloitteen, mies himoitsee, mies arastelee, mies torjutaan, mies ei lannistu, mies levittää punaisen maton. Ja nainen valitsee, nainen alistaa, nainen alistuu... Lopulta unohdamme että pelit ovat leikkiä. Voimme astua niiden ulkopuolelle. Salaa nainen haluaa, että mies katsoo pintaa, sitten ahdistuu kun mies katsoo pintaa. Miksi? Koska jokin sanoo että näin sen pitää mennä. Mutta voihan se olla, että mies katsoo pintaa ja on samalla maailman syvällisin tyyppi.

        Tämä vaikutti ehkä suht sekavalta, mutta pointti on että teemme itse paljon ongelmia, joista voimme helposti astua ulos jos päätämme.

        Et kiistänyt sitä että sä et tee aloitetta. Ehkä tällaisesta säännöstäkin voisi joustaa. Eihän se mikään laki ole, että mies vie.

        Sitten lopuksi: älä pukeudu huonommin, älä koskaan tee sitä! Ihmisen pitää näyttää niin hyvältä kuin hän voi. Hänellä on siihen täysi oikeus. Ja musta sillä tehdään myös kunniaa luojallemme.

        tehdä itse aloitteen. Se tavallisesti päätyy siihen että mies lähtee karkuun. Kun mä olen pyytänyt treffeille kukaan mies ei ole lähtenyt koskaan, vaikka muuten olisi roikkunut perässä ja ollut kiinnostut, tai ainakin esittänyt kiinnostunutta. Ne ei vain halua mitään "vakavaa". Sit ne voi haluta jotain vakavaa parin viikon päästä jonku toisen naisen kanssa. Tämä todella ihmetyttää. Ei se et ne ei halua mun kans seurustella vaan se et ne ensin on niin kovin kiinnostuneita ja sit ku mä osoitan vähän kiinnostusta ne lähtee karkuun ja suoraan jonku toisen naisen syliin.


      • m/hki
        Serpico kirjoitti:

        "Miksi kauneus yhdistetään aina pinnallisuuteen?" Niin, miksi tosiaan? Hyvä kysymys. Miksi molli on surullinen ja duuri iloinen? Don't know why but it is, sanoi Billy Joel. Juuret tälle ajattelulle on kulttuurimme syntyalueilla. Ruumiin ja sielun kahtiajaossa. Joka välittää enemmän sielustaan välittää vähemmän kropastaan. Typerää, mä tiedän mut niin ihmiset ajattelee edelleen vaikkeivat halua myöntää.

        Eivät kaikki, mutta huomaat tietysti jo itsessäkin tämän ajattelun pohjavireen. Muuten, mä en tehnyt mitään oletuksia tuohon suuntaan, kuten huomaat kun luet mun tekstin uudelleen. Kuvasinpa vain miten se menee. Suora lainaus sulta: "Tunnen kuitenkin että miehet katsovat minussa vain ulkonäköä ja olettavat että" ja niin edelleen. Älä enää oleta mitään. Entä ne miehet jotka eivät edes katso sua?

        Probleema on siinä että teemme kaikenlaisia oletuksia ja haluamme pelata pelejä. Pelejä joissa mies tekee aloitteen, mies himoitsee, mies arastelee, mies torjutaan, mies ei lannistu, mies levittää punaisen maton. Ja nainen valitsee, nainen alistaa, nainen alistuu... Lopulta unohdamme että pelit ovat leikkiä. Voimme astua niiden ulkopuolelle. Salaa nainen haluaa, että mies katsoo pintaa, sitten ahdistuu kun mies katsoo pintaa. Miksi? Koska jokin sanoo että näin sen pitää mennä. Mutta voihan se olla, että mies katsoo pintaa ja on samalla maailman syvällisin tyyppi.

        Tämä vaikutti ehkä suht sekavalta, mutta pointti on että teemme itse paljon ongelmia, joista voimme helposti astua ulos jos päätämme.

        Et kiistänyt sitä että sä et tee aloitetta. Ehkä tällaisesta säännöstäkin voisi joustaa. Eihän se mikään laki ole, että mies vie.

        Sitten lopuksi: älä pukeudu huonommin, älä koskaan tee sitä! Ihmisen pitää näyttää niin hyvältä kuin hän voi. Hänellä on siihen täysi oikeus. Ja musta sillä tehdään myös kunniaa luojallemme.

        Edellisessä oli paljon hyviä pointteja.
        Pari ajatusta tuli vielä mieleen.

        Millainen sinä, prinsessa, olet itse treffeillä?
        Rento, huoleton, tuttavallinen, vai tuleeko miehelle ehkä sellainen tunne, että olet vähän vaivautunut (esimerkiksi siksi, että oletat hänen olevan kiinnostuneempi ulkonäöstäsi, vaikka et sitä sanoisikaan)?

        Mikä on keskustelutyylisi, tuotko omat mielipiteesi hyvin nopeasti esiin jos olet eri linjoilla vai keskitytkö enemmän niihin puoliin, joista voit olla samaa mieltä?

        Ja pukeutumisesta vielä: on positiivista jos nainen pitää itsestään huolta ja osaa pukeutua itselleen luontevalla tavalla tyylikkäästi, mutta minusta ei olisi huono idea joskus kokeilla edes joskus miten vaatimattomampi laittautuminen tai erilainen tyyli vaikuttaa. Tulisi ainakin yhden mahdollisen tekijän vaikutus testattua.


      • Serpico
        unelmaprinessa kirjoitti:

        tehdä itse aloitteen. Se tavallisesti päätyy siihen että mies lähtee karkuun. Kun mä olen pyytänyt treffeille kukaan mies ei ole lähtenyt koskaan, vaikka muuten olisi roikkunut perässä ja ollut kiinnostut, tai ainakin esittänyt kiinnostunutta. Ne ei vain halua mitään "vakavaa". Sit ne voi haluta jotain vakavaa parin viikon päästä jonku toisen naisen kanssa. Tämä todella ihmetyttää. Ei se et ne ei halua mun kans seurustella vaan se et ne ensin on niin kovin kiinnostuneita ja sit ku mä osoitan vähän kiinnostusta ne lähtee karkuun ja suoraan jonku toisen naisen syliin.

        Miksi mä en sitä heti tajunnut? Luulin aluksi, että sun nimimerkkisi oli ironiaa. Mutta oletkin tosissasi. Ja kenties (mutta toivottavasti et) tosikko.

        Vastaus kysymykseesi löytyy siitä, mitä kirjoitit keskusteluun "Miesten ulkonäöstä ja muuta pintaa", jos se olit oikeasti sinä. Olet taipuvainen tekemään listaa kelvollisesta miehestä. PINNAN PERUSTEELLA ja ihmettelet miksi kauniita pidetään pinnallisena. No, en ota kantaa siihen oletko kaunis vai et, onhan noita naisia nähty. Mutta voi elämä!

        Tässä pätkä ajatteluasi:
        "On olemassa naisia joita ei nämä pintapuoliset asiat kiinnosta ja sehän on kaikkien resupekkojen pelastus. Nyt mua ainakin ihmetyttää että miksi monet rentut tulee baarissa iskemään esim. minua? Miksi he kuvittelevat että nainen joka on siististi ja tyylikkäästi puettu, meikattu ja kammattu kiinnostuisi miehestä joka on viimeksi käynyt suihkussa viime viikolla (eletään loppuviikkoa)? En ymmärrä?"

        Well, ehkä sun tyyli vetoaa näihin miehiin joita ylenkatsot. En tiedä, kuvia kiitos!

        Sitten haluat, että sua kohdellaan prinsessana. No nämä on just niitä pelejä, joilla sä niitä vaikeuksia teet. Kuten mä sanoin, me itse teemme itsellemme vaikeuksia, joista voimme ihan hyvin astella ulos. Henkilökohtaisesti mulla on parempaakin tekemistä kuin leikkiä prinsessaleikkejä. Toiseksi pelkkä nätti naama ja kivat vaatteet eivät vielä automaattisesti takaa sulle prinsessan asemaa miehiltä. Jos haluat sellaisen nössömiehen niin omapa on valintasi. Mutta tekisitkö nyt mulle palveluksen? Mua kiinnostaa oikeasti tämä asia, olen esittänyt monille naisille saman kysymyksen. Haluatko oikeasti mihen joka pitää sua prinsessana? Vai antaako se sulle vain mukavan tunteen kun sut huomataan? Voitko oikeasti kunnioittaa sellaista miestä, joka tekee vuoksesi kaiken ja lopuksi luopuu jopa miehen asemasta jos vain pyydät?

        En pidä ketään naista prinsessana, mutta naisena kylläkin. En osta ravintolassa ruusuja kaupustelijalta, en levitä takkiani naisen jalkojen alle. MUTTA olen naiselle mies. Olen se tausta jota vasten nainen on nainen. Ja nainen on minulle nainen, ei kaunis taivaasta pudonnut lumihiutale. Tottakai miehellä kuuluu olla käytöstavat, ovien avaaminen kuuluu tähän, samoin se ettei syodä pipo päässä.

        Siihen sun alkuperäiseen ongelmaan, mä olen jostain syystä kiinnostunut antamaan sulle työkaluja. Yleensä mun neuvoilla on hintalappu, mutta tässä niitä tulee. Tarkkaile kielenkäyttöäsi ja sitä miten näet maailman. Tämä ei ole vitsi, ihmiset eivät yleensä tajua miten suuri merkitys on sillä miten he kertovat asiat itselleen. Miten he puhuvat ongelmistaan, mahdollisuuksistaan, onnestaan jne. Ne kaikki voivat muuten olla sama asia. Sinä esimerkiksi yleistät. Joo, mä tiedän, se on tyylikeino, mutta tyylillä on vaikutuksensa. "Älä kysy miks mä en saa miestä?" Kysy:"miten mä en ole saanut miestä tähän mennessä", mitä olen silloin tehnyt. Kysy miten mä saan tulevaisuudessa ja miks. Mitä mä teen oikein, mikä johtaa tuloksiin. Sä olet hyvällä alulla kun kysyit täältä. Ja jos ei ota kynää ja paperia nyt ja ala ratkaista tehtävää niin se on yhtä tyhjän kanssa.


      • unelmaprinsessa
        Serpico kirjoitti:

        Miksi mä en sitä heti tajunnut? Luulin aluksi, että sun nimimerkkisi oli ironiaa. Mutta oletkin tosissasi. Ja kenties (mutta toivottavasti et) tosikko.

        Vastaus kysymykseesi löytyy siitä, mitä kirjoitit keskusteluun "Miesten ulkonäöstä ja muuta pintaa", jos se olit oikeasti sinä. Olet taipuvainen tekemään listaa kelvollisesta miehestä. PINNAN PERUSTEELLA ja ihmettelet miksi kauniita pidetään pinnallisena. No, en ota kantaa siihen oletko kaunis vai et, onhan noita naisia nähty. Mutta voi elämä!

        Tässä pätkä ajatteluasi:
        "On olemassa naisia joita ei nämä pintapuoliset asiat kiinnosta ja sehän on kaikkien resupekkojen pelastus. Nyt mua ainakin ihmetyttää että miksi monet rentut tulee baarissa iskemään esim. minua? Miksi he kuvittelevat että nainen joka on siististi ja tyylikkäästi puettu, meikattu ja kammattu kiinnostuisi miehestä joka on viimeksi käynyt suihkussa viime viikolla (eletään loppuviikkoa)? En ymmärrä?"

        Well, ehkä sun tyyli vetoaa näihin miehiin joita ylenkatsot. En tiedä, kuvia kiitos!

        Sitten haluat, että sua kohdellaan prinsessana. No nämä on just niitä pelejä, joilla sä niitä vaikeuksia teet. Kuten mä sanoin, me itse teemme itsellemme vaikeuksia, joista voimme ihan hyvin astella ulos. Henkilökohtaisesti mulla on parempaakin tekemistä kuin leikkiä prinsessaleikkejä. Toiseksi pelkkä nätti naama ja kivat vaatteet eivät vielä automaattisesti takaa sulle prinsessan asemaa miehiltä. Jos haluat sellaisen nössömiehen niin omapa on valintasi. Mutta tekisitkö nyt mulle palveluksen? Mua kiinnostaa oikeasti tämä asia, olen esittänyt monille naisille saman kysymyksen. Haluatko oikeasti mihen joka pitää sua prinsessana? Vai antaako se sulle vain mukavan tunteen kun sut huomataan? Voitko oikeasti kunnioittaa sellaista miestä, joka tekee vuoksesi kaiken ja lopuksi luopuu jopa miehen asemasta jos vain pyydät?

        En pidä ketään naista prinsessana, mutta naisena kylläkin. En osta ravintolassa ruusuja kaupustelijalta, en levitä takkiani naisen jalkojen alle. MUTTA olen naiselle mies. Olen se tausta jota vasten nainen on nainen. Ja nainen on minulle nainen, ei kaunis taivaasta pudonnut lumihiutale. Tottakai miehellä kuuluu olla käytöstavat, ovien avaaminen kuuluu tähän, samoin se ettei syodä pipo päässä.

        Siihen sun alkuperäiseen ongelmaan, mä olen jostain syystä kiinnostunut antamaan sulle työkaluja. Yleensä mun neuvoilla on hintalappu, mutta tässä niitä tulee. Tarkkaile kielenkäyttöäsi ja sitä miten näet maailman. Tämä ei ole vitsi, ihmiset eivät yleensä tajua miten suuri merkitys on sillä miten he kertovat asiat itselleen. Miten he puhuvat ongelmistaan, mahdollisuuksistaan, onnestaan jne. Ne kaikki voivat muuten olla sama asia. Sinä esimerkiksi yleistät. Joo, mä tiedän, se on tyylikeino, mutta tyylillä on vaikutuksensa. "Älä kysy miks mä en saa miestä?" Kysy:"miten mä en ole saanut miestä tähän mennessä", mitä olen silloin tehnyt. Kysy miten mä saan tulevaisuudessa ja miks. Mitä mä teen oikein, mikä johtaa tuloksiin. Sä olet hyvällä alulla kun kysyit täältä. Ja jos ei ota kynää ja paperia nyt ja ala ratkaista tehtävää niin se on yhtä tyhjän kanssa.

        Ilmeisesti tyylini vetoaa myös niihin miehiin jotka eivät kiinnosta minua. En väitä että nämä miehet olisivat huonompia kuin minä. He voivat ihmisinä olla vaikka kuinka mukavia. Minä en kuitenkaan kiinnostu heistä koska meidän arvot ei täsmää, koska minä olen sitä mieltä että kun mennään ulos ravintolaan tai juhliin on kohteliasta kunnioittaa muita siellä olevia pukeutumalla siististi. En todellakaan nyt tarkoita että jos mies pukeutuu hyvin ja tuoksuu hyvältä, meillä olisi täysin samat arvot. Toki meillä olisi edes se asia yhteistä. Se on kuitenkin ehkä vähiten tärkeä kaikista asioista mutta sillä on kuitenkin merkitystä.

        Vielä siitä prinsessana olemisesta... Nimimerkki on ihan huumorimielessä valittu, toki uskon olevani sen "minulle oikean" miehen unelmaprinsessa, ihan samalla tavalla kuten hän on minun unelmaprinssi. En odota että kaikki miehet kohtelisivat minua kuin prinsessaa, se olisi epärealistista. Mutta jos mies on tosissaan kiinnostunut minun seurasta hänen kannatta kohdella minua kuin prinsessaa, sillä tulevalta mieheltäni odotan vielä parempaa. Hänen tulee kohdella minua kuin kuningatarta. Nyt moni on jo käsittänyt asian ihan väärin. Se ei tarkoita että pompottelisin miestä ja hän olisi vain joku hovinarri. Ei todellakaan. Uskon vahvasti tasa-arvoon ja kohtelisin tietenkin miestäni kuin kuningasta.

        En ole mikään avuton pieni nainen joka odottaa pelastavaa ritaria. Osaan avata itse oveni, siirtää tuolini, pukea päälleni. Ostan vaikka ruusunikin itse jos sellaista kaipaan. Tienaan itse rahani ja elätän itseni.(Lähes) kaikki mitä omistan olen itse hankkinut, ainakaan niitä ei kukaan mies ole mulle kantanut. En kaipaa rikasta miestä jolla on hieno auto tai arvostettu ammatti. Sellaiset asiat ei merkitse minulle juuri mitään. Jos vaadin että mies huolehtii vähän ulkonäöstään, onko se todella liikaa vaadittu? Tietenkin meillä on oltava jotain yhteistä jotta voisin oikeesti rakastua, tai edes hakita suhdetta. Se persoona on kaikkein tärkein. Jos laskisin rimaa, kuten usein kehotetaan tekemään. Saisin ehkä miehen jota en oikeesti rakastaisi, kompromissin, "paremman puutteessa miehen". Tämä johtaisi siihen että olisi taas yksi onneton huono suhde. Koska en ole julma ihminen, en myöskään pystyisi esittämään kenellekään rakastunutta, se olisi niin väärin ja se olisi sitä pinnallisuutta pahimmillaan.


      • unelmaprinsessa
        m/hki kirjoitti:

        Edellisessä oli paljon hyviä pointteja.
        Pari ajatusta tuli vielä mieleen.

        Millainen sinä, prinsessa, olet itse treffeillä?
        Rento, huoleton, tuttavallinen, vai tuleeko miehelle ehkä sellainen tunne, että olet vähän vaivautunut (esimerkiksi siksi, että oletat hänen olevan kiinnostuneempi ulkonäöstäsi, vaikka et sitä sanoisikaan)?

        Mikä on keskustelutyylisi, tuotko omat mielipiteesi hyvin nopeasti esiin jos olet eri linjoilla vai keskitytkö enemmän niihin puoliin, joista voit olla samaa mieltä?

        Ja pukeutumisesta vielä: on positiivista jos nainen pitää itsestään huolta ja osaa pukeutua itselleen luontevalla tavalla tyylikkäästi, mutta minusta ei olisi huono idea joskus kokeilla edes joskus miten vaatimattomampi laittautuminen tai erilainen tyyli vaikuttaa. Tulisi ainakin yhden mahdollisen tekijän vaikutus testattua.

        Sitä minä olen treffeillä tai ylensäkin ihmisten seurassa. Olen periaatteen ihminen ja uskon vahvasti siihen että on parempi paljastaa kuka on heti kuin esittää alttarille asti jotain täydellisyyden perikuvaa ja sitten papin aamenen jälkeen tuoda esiin oikea persoonansa.

        Olen melko rento ja tuttavallinen. En todellakaan istu ja mieti että onkohan tuo ihminen täällä vain siksi että mä oon sen mielestä hyvännäköinen. Ne ajatukset tulee ylensä jälkikäteen. Tuon kyllä mielipiteeni esille jos niitä kysytään. Jos mies ei pidä mun mielipiteistä tai säikähtää sitä kun "barbie" yks kaks silmissä muuttuukin keskustelevaksi ajatelevaksi naiseksi joka jopa seuraa maailman menoja, hän ei varmaankaan ole oikea mies minulle. En halua teeskennellä jotain hihittävää bimboa saadakseni miehen. Pelottaako miehiä kauniit naiset joilla on mielipiteitä?


      • miekkonennnn
        unelmaprinsessa kirjoitti:

        Miksi kauneus yhdistetään aina pinnallisuuteen? Kun sanoo olevansa kaunis pidetään välittömästi pinnallisena. Mä mainitsin sen lähinnä siksi että miehet usein puhuu kauniista naisista ja kaikki muut ihmiset vetoavat ulkonäköön kun olettavat minulla olevan miesseuraa. Jos olisin sanonut olevani ruma, kukaan ei olisi pitänyt minua pinnallisena vaikka samasta asiasta puhutaan.

        Itse en kuulu niihin naisiin jotka etsivät vain valokuvamalleja. Kyllä persoona on huomattavasti tärkeämpi asia. Toki arvostan sitä jos mies on tyylikäs ja on nähnyt vaivaa näyttääkseen hyvältä. Tunnen kuitenkin että miehet katsovat minussa vain ulkonäköä ja olettavat että olen joku tyhmä barbienukke joka vain harrastaa shoppailua ja kynnenlakkausta. Harrastan kyllä niitäkin, mutta myös paljon muuta ns. fiksua. Pitäisikö pukeutua huonommin ja laittautua vähemmin että vetäisi puoleensa oikeanlaisia miehiä? Toisaalta se olisi harhaan johtamista, koska olen kiinnostunut siitä miltä näytän. Minussa on kuitenkin paljon muutakin.

        Koppavakaan en mielestäni ole. Jos mies lähestyy asiallisesti olen aina ystävällinen. Toki osaan kyllä turhat häirikötkin häätää tiehensä.

        Jos olet hyvännäköinen ja tuollainen kuten kerroit, niin haluaisitko ottaa yhteyttä? Voisin olla kiinnostunut sinusta?


      • unelmaprinsessa
        miekkonennnn kirjoitti:

        Jos olet hyvännäköinen ja tuollainen kuten kerroit, niin haluaisitko ottaa yhteyttä? Voisin olla kiinnostunut sinusta?

        No, enhän mä tiedä yhtään minkälainen sä oot. Enkä mitään sinusta. Kyllä mä olen sellainen kuin olen kuvaillut. Ainakin omasta mielestäni.


      • ed.
        unelmaprinsessa kirjoitti:

        Sitä minä olen treffeillä tai ylensäkin ihmisten seurassa. Olen periaatteen ihminen ja uskon vahvasti siihen että on parempi paljastaa kuka on heti kuin esittää alttarille asti jotain täydellisyyden perikuvaa ja sitten papin aamenen jälkeen tuoda esiin oikea persoonansa.

        Olen melko rento ja tuttavallinen. En todellakaan istu ja mieti että onkohan tuo ihminen täällä vain siksi että mä oon sen mielestä hyvännäköinen. Ne ajatukset tulee ylensä jälkikäteen. Tuon kyllä mielipiteeni esille jos niitä kysytään. Jos mies ei pidä mun mielipiteistä tai säikähtää sitä kun "barbie" yks kaks silmissä muuttuukin keskustelevaksi ajatelevaksi naiseksi joka jopa seuraa maailman menoja, hän ei varmaankaan ole oikea mies minulle. En halua teeskennellä jotain hihittävää bimboa saadakseni miehen. Pelottaako miehiä kauniit naiset joilla on mielipiteitä?

        Mielipiteet ja omana itsenään oleminen ovat toki OK.

        Tämä riippuu ihmisestä, mutta aika tavallistahan on olla varman päälle kohtelias kunnes on vähän haisteltu mistä päin tuulee. Siksi terävien vastamielipiteiden täräyttäminen lämmittelyavauksiin voi antaa suhtkoht tylyn vaikutelman - sellaisenkin, että vastaaja ei pidä aloittajan ajatuksia juuri minään. Eli tulee sellainen "jos tämä on hänen käsityksensä kohteliaisuudesta, niin en halua tietää mitä suorapuheisuus tarkoittaa"-tunne.

        Arvelen että ihan alkuun kannattaisi koettaa löytää asioista ne puolet, jotka eivät saa suksia ristiin, niin sitten on vähän päästä helpompi tuoda ne muutkin mielipiteet esille ilman että se saa tahattomia sivumerkityksiä.


      • Caveri
        unelmaprinsessa kirjoitti:

        No, enhän mä tiedä yhtään minkälainen sä oot. Enkä mitään sinusta. Kyllä mä olen sellainen kuin olen kuvaillut. Ainakin omasta mielestäni.

        Tuu meseen, [email protected]. Tai pistä postii, [email protected]

        Sillähän se selviää.


      • unelmaprinsessa kirjoitti:

        Ilmeisesti tyylini vetoaa myös niihin miehiin jotka eivät kiinnosta minua. En väitä että nämä miehet olisivat huonompia kuin minä. He voivat ihmisinä olla vaikka kuinka mukavia. Minä en kuitenkaan kiinnostu heistä koska meidän arvot ei täsmää, koska minä olen sitä mieltä että kun mennään ulos ravintolaan tai juhliin on kohteliasta kunnioittaa muita siellä olevia pukeutumalla siististi. En todellakaan nyt tarkoita että jos mies pukeutuu hyvin ja tuoksuu hyvältä, meillä olisi täysin samat arvot. Toki meillä olisi edes se asia yhteistä. Se on kuitenkin ehkä vähiten tärkeä kaikista asioista mutta sillä on kuitenkin merkitystä.

        Vielä siitä prinsessana olemisesta... Nimimerkki on ihan huumorimielessä valittu, toki uskon olevani sen "minulle oikean" miehen unelmaprinsessa, ihan samalla tavalla kuten hän on minun unelmaprinssi. En odota että kaikki miehet kohtelisivat minua kuin prinsessaa, se olisi epärealistista. Mutta jos mies on tosissaan kiinnostunut minun seurasta hänen kannatta kohdella minua kuin prinsessaa, sillä tulevalta mieheltäni odotan vielä parempaa. Hänen tulee kohdella minua kuin kuningatarta. Nyt moni on jo käsittänyt asian ihan väärin. Se ei tarkoita että pompottelisin miestä ja hän olisi vain joku hovinarri. Ei todellakaan. Uskon vahvasti tasa-arvoon ja kohtelisin tietenkin miestäni kuin kuningasta.

        En ole mikään avuton pieni nainen joka odottaa pelastavaa ritaria. Osaan avata itse oveni, siirtää tuolini, pukea päälleni. Ostan vaikka ruusunikin itse jos sellaista kaipaan. Tienaan itse rahani ja elätän itseni.(Lähes) kaikki mitä omistan olen itse hankkinut, ainakaan niitä ei kukaan mies ole mulle kantanut. En kaipaa rikasta miestä jolla on hieno auto tai arvostettu ammatti. Sellaiset asiat ei merkitse minulle juuri mitään. Jos vaadin että mies huolehtii vähän ulkonäöstään, onko se todella liikaa vaadittu? Tietenkin meillä on oltava jotain yhteistä jotta voisin oikeesti rakastua, tai edes hakita suhdetta. Se persoona on kaikkein tärkein. Jos laskisin rimaa, kuten usein kehotetaan tekemään. Saisin ehkä miehen jota en oikeesti rakastaisi, kompromissin, "paremman puutteessa miehen". Tämä johtaisi siihen että olisi taas yksi onneton huono suhde. Koska en ole julma ihminen, en myöskään pystyisi esittämään kenellekään rakastunutta, se olisi niin väärin ja se olisi sitä pinnallisuutta pahimmillaan.

        Kysyntä ja tarjonta eivät kumppanin löytymisessä useinkaan kohtaa. Valitettavasti. Syyt saattavat olla joskus hyvinkin pieniä, kuten:
        - lumituiskussa juostessa liukastuu kohdatessa ja pystyssä taiteilu vie kaiken huomion
        - tanssimassa ollessa on päättänyt lähteä juttelemaan, mutta matkalla toisen luoksen tarjoilija kompastuu osittain sulaneen jääpalakulhon kanssa ja kaataa kulhon sisällön niskaan

        Se tärkein syy kuitenkin on, ettet ole vielä kohdannut sitä juuri sinua kiinnostavaa miestä, jolla olisi vastaava kiinnostus sinuun. Odottaminen on joskus pitkä. Yrittäminen ja hakeutuminen sellaisiin paikkoihin ja toimiin, joissa voisi kumppanin tavata ei haitanne. (Kenties minun ei kannattaisi juosta lenkkejä lumisessa metsässä. Siellä harvemmin tulee naisia vastaan.) Tekstistäsi päätellen olet (jos päättelin väärin, on se oma virheeni) ymmärtänyt, millaista miestä haet. Siitä on hyvä pitää kiinni. Olet mielestäni erittäin oikeassa siinä, mitä kerrot huonosta suhteesta.

        Itse olen kuullut/lukenut aivan riittävästi naisten kommentteja siitä, että miehillä on vain yksi asia mielessä. Äh. Minä en halua antaa yhtä syytä lisää kyseisiin puheisiin ja toisaalta enhän minä voi tietää yhden illan perusteella mistä nainen pitää. Eräs kaverini tosin kommentoi, että nykyisin toimitaan yöllä ja katsotaan aamulla oliko niin kivaa, että nähdään uudelleen. Se ei vain tunnu minun tavaltani toimia.

        Usko siihen, mitä tunnet. Uskalla edelleen lähestyä kiinnostavan tuntuista miestä. Omalta kohdaltani voin sanoa, että (alkoholia ottamattoman) naisen tekemä aloite lämmittää.

        Hymyävää talven jatkoa toivotan. Löydät etsimäsi. Kärsivällisyyttä ja nauti elämästä!


    • "11"

      Voisin olettaa että etsit omaa "tasoasi" olevaa miestä, näistä vaan suurimmalla osalla on noussut jotain muuta päähän kuin järkeä, ovat vonkaajia tai ego on paisunut ja pilaavat mahdollisuutensa ...?
      Etsi enemmän sydämmellä kuin silmillä ja pyri olemaan iloinen ja seurallinen ja puhelias oikeissa paikoissa ja pientä flirttiä kehiin niin eiköhän se mieskin löydy, ai niin ja ravintolasta ei kannata haeskella...harrastusten parista tai muusta elämästä...vaikka kaupasta viinipullojen keskeltä voipi mies löytyä.. :)

      • örgh hh

        "ai niin ja ravintolasta ei kannata haeskella..."
        "vaikka kaupasta viinipullojen keskeltä voipi mies löytyä.. :)"

        Ja viiniä myydään vain Alkossa. Ei siis ihme, että myös Alkojen edessä pyörii boheemeilta vaikuttavia renttu-lookin omaavia vähän "vaarallisia," eli lyhyesti IHQUJA tyyppejä seurueineen.


      • sp 86

        Alkon viinihyllyjen lähettyviltä löytyy vain homoja. Kovat jätkät löytyvät viskihyllyjen vierestä norkkumasta.


    • nainen myöskin

      Mulla on aina ollut tuo sama ongelma, miehet jotenkin automaattisesti olettaa että olen ylpeä ja koppava eivätkä edes uskalla lähestyä.

      Mutta seurustellut kyllä olen pari pitkää suhdetta, ne miehet tapasin ystävieni kautta yhteisissä juhlissa jossa sosiaalisen tilanteen vuoksi ihmiset juttelevat toisilleen. Nämäkin ihanat miehet (itse eivät mitään standardi komistuksia) sanoivat, että esim. baarissa eivät olisi uskaltaneet lähestyä kun olisivat olleet varmoja pakeista - joita en kyllä todellakaan välttämättä olisi antanut.

      Neittideiteillä siitä puolestaan on ollut se hyöty, että ihan ne surkeimmat tapaukset ei uskalla viestiä edes laittaa - lähes kaikki yhteydenotot on tulleet katseenkestäviltä, fiksuilta ja tasapainoisilta miehiltä. Nyt olen ihastukseni jopa netistä löytänytkin ja katsotaan nyt miten homma etenee. Baarissa mä en koskaan saa ketään (olen kieltämättä se perinteinen nainen, joka olettaa että miehet lähestyy naista), joten baarista en seuraa enää etsikään.

      Eli ei se mahdotonta ole löytää seuraa joka ajattelee muutakin kuin seksiä, vaikka kyllähän ne miehet sitä jokatapauksessa ajattelee vetävän näköisen naisen seurassa. Pointti on vaan, että ne on osa muutenkin kiinnostuneita. En tiedä aloittajasta, mutta itse asun pk-seudulla joten tarjontaahan täällä tietenkin on paljon enemmän kuin monella muulla paikkakunnalla.

      • tkjktkjt

        toi menee juuri toistepäin. Netissä ei sun tyyppisen naisen kanssa voi tuohua ottaa tosissaan koska sulla on iso pino niitä vastauksia odottamassa. Baari tapaamisen sen sijaan voi.

        Ja mikä se sun tyyppi on todellisuudessa, näitä kun itsestään niin kauniita tuntuu olevan paljon liikkeeellä.


      • enhän minäkään baareissapyöri kun inhottaa se ainanen kännilässytys ja jos jonkunkaa sielt illalla lähtee ni aamulla naikkonen sanoo et ei muista mitään, ompas mieltäkohentavaa,, );


      • Komea mies

        "Eli ei se mahdotonta ole löytää seuraa joka ajattelee muutakin kuin seksiä, vaikka kyllähän ne miehet sitä jokatapauksessa ajattelee vetävän näköisen naisen seurassa."

        ... ja sinä siis tarkoitat vetävännäköisellä naisella itseäsi? :D


    • CC.

      Ehkäpä sä vaan tuijottelet aina sinne peiliin, etkä miehiä päin. Ne juoksee heti karkuun, kun tietää millainen sä olet.

      • unelmaprinsessa

        Mä olen pitkän prosessin jälkeen oppinut hyväksymään itseni sellaisena kuin olen ja rakastamaan itseäni. Siinä ei mielestäni ole mitään väärää. Se että rakastaa itseään ei estä rakastamasta muita, päinvastoin. Jos ei rakasta itseään ei voi rakastaa muitakaan. Narsismi on taas asia erikseen, se on mielenterveyshäiriö. Ei sovi sekoittaa.


    • Komea mies

      Todennäköisesti et ole keskivertonaista kauniimpi, vaan kuulut siihen naisten enemmistöön, jotka ovat ihan tavallisennäköisiä, mutta joita jatkuvasti kehutaan kauniiksi pelkästä kohteliaisuudesta tai seksin saamisen toivossa. Herää unestasi, lopeta tuo raivostuttava nariseminen ja laske rimaasi reippaasti ja ala katselemaan niitä tavallisennäköisiä miehiä, niin sinullakin on mahdollisuus saada mies itsellesi.

      • unelmaprinsessa

        Omasta mielestäni olenkin melko tavallisen kaunis. Monen muun mielestä todella kaunis. Ja siihen moni muu joukkoon kuuluu paljon heteronaisia. Tämä ei ole mikään mittari, mutta on mua esim. pyydetty kauneuskilpailuihin mukaan ja olen saanut töitäkin pelkän ulkonäköni vuoksi. En ole näistä asioista mitenkään erikoisen ylpeä, koska ulkonäkö on lahja, ei sitä voi itse valita. Toki voi käyttää kirurgia jne. mut se on sit taas ihan eri juttu. Olen huomattavasti ylpeämpi asioista joita olen saavuttanut kovalla työnteolla kuin ulkonäölläni. Haluan kuitenkin tällä sanoa että en kuuluu niihin naisiin jotka kuvittelevat olevansa jotenkin erikoisen kauniita.


    • Kolmivitonen mies

      Mitä luin pikaisesti noita viestejäsi, niin sain sen kuvan, että olet hyvin koulutettu ja fiksu ihminen. Fiksusta ja kauniista naisesta saa tosin livenä helposti kylmän ja vaikeasti lähestyttävän kuvan. Miehet varmasti lähestyvät sinua kauneutesi tähden ja kun huomaavat, ettet olekaan helppo nakki, niin he vetäytyvät pois, ennenkuin loukkaavat itsensä.

      Uskoisin, että pääset parempaan lopputulokseen, jos haet seuraa deittipalstoilta, mutta älä koskaan sano itseäsi kauniiksi. Olet tavallinen ja sopusuhtainen, pituuden ja iän nyt voi kuitenkin tarkemminkin kertoa. Lähtökohtana voit pitää sitä, ettei kuvia tai numeroita lähetellä, jos ei olla ajatusten kanssa samalla tasolla ja vähintään kymmentä pitkää viestiä vaihdettu. Näin pudotat pois juuri ne tyypit joihin eniten törmäät, eli helppojen yhdenyönjuttujen etsijät.

      Ja sanon tämän kokemuksesta, sillä itsellänikin oli joskus ongelmana se, että livenä hakeuduin naisten seuraan, jotka eivät kiinnostuneet minusta ja minun seuraan haki naiset, joista minä en kiinnostunut. Netissä oli alkuun sama ongelma, mutta sitten huomasin, että hakemalla lähinnä meilituttavuuksia, löysin niitä jotka olivat kanssani samalla aaltopituudella ja loppujen lopuksi löysin myös sen minulle oikean naisen.. jolla oli myös hieman samoja ongelmia miesten kanssa kuin sinulla tuntuu olevan.

      • unelmaprinsessa

        Tuossa on varmasti perää. En vain jotenkin osaa ajatella että ryhtyisin etsimään miestä netistä. Sillä on jotenki sellainen luuseri/epätoivo-leima. Tiedän ettei se ole totta ja että monet todella hyvät tyypit etsivät seuraa sitä kautta ja jopa löytävätkin. Ehkä olen liian arka kuitenki kokeilemaan.

        Kyllä minun elämässä on ollut ja on sellaisiakin miehiä jotka näkevät myös pintaa syvemmälle ja osaavat arvostaa sitä että minulla on mielipiteitä. Ne tuntuvat vain kaikki olevan varattuja tai kuuluvan siihen "kaveri"-osastoon. Olen nyt hankkinut uuden harrastuksen ja toivon että sitä kautta voisi tutustua samanhenkisiin miehiin.


      • sfqwf^^
        unelmaprinsessa kirjoitti:

        Tuossa on varmasti perää. En vain jotenkin osaa ajatella että ryhtyisin etsimään miestä netistä. Sillä on jotenki sellainen luuseri/epätoivo-leima. Tiedän ettei se ole totta ja että monet todella hyvät tyypit etsivät seuraa sitä kautta ja jopa löytävätkin. Ehkä olen liian arka kuitenki kokeilemaan.

        Kyllä minun elämässä on ollut ja on sellaisiakin miehiä jotka näkevät myös pintaa syvemmälle ja osaavat arvostaa sitä että minulla on mielipiteitä. Ne tuntuvat vain kaikki olevan varattuja tai kuuluvan siihen "kaveri"-osastoon. Olen nyt hankkinut uuden harrastuksen ja toivon että sitä kautta voisi tutustua samanhenkisiin miehiin.

        Netissähän se sisäinen kauneus ensin nähdään. Ei ole kuvia näkyvillä ja silleen.


    • CC.

      Millainen olisi sitten kiva mies? Täytyykö olla pirun komea ja rahaa kuin roskaa ja kauhee bilettäjä luonne?

      • unelmaprinsessa

        Ei tarvitse olla mitään noista kolmesta. Hyvä mies (mulle) on: Kiltti, hellä, romanttinen, kohtelias, tyylikäs, rehellinen, yleissivistynyt, älykäs, huumorintajuinen, musikaalinen ja hyväkäytöksinen. Tämän kaiken lisäksi hänella on samanlaiset elämän arvot kuin minulla. Siinä oikeestaan kaikki. Ilmeisesti liikaa vaadittu. Kuten aiemmin mainitsin, minua ei kiinnosta kuinka paljon rahaa pankkitilillä on, tai ajaako mies porschella vai linja-autolla. Onko työtön vai ison firman toimitusjohtaja. Se on vain maallista mammonaa, katoavaa.


      • -jami-
        unelmaprinsessa kirjoitti:

        Ei tarvitse olla mitään noista kolmesta. Hyvä mies (mulle) on: Kiltti, hellä, romanttinen, kohtelias, tyylikäs, rehellinen, yleissivistynyt, älykäs, huumorintajuinen, musikaalinen ja hyväkäytöksinen. Tämän kaiken lisäksi hänella on samanlaiset elämän arvot kuin minulla. Siinä oikeestaan kaikki. Ilmeisesti liikaa vaadittu. Kuten aiemmin mainitsin, minua ei kiinnosta kuinka paljon rahaa pankkitilillä on, tai ajaako mies porschella vai linja-autolla. Onko työtön vai ison firman toimitusjohtaja. Se on vain maallista mammonaa, katoavaa.

        Olisi kiva tietää minkä ikänen ja millainen ihminen muuten olet. Vaikutat ihan asialliselta näin kertomuksesi pohjalta. Kiinnostukseni heräsi kun luin tuota toivelistaasi ja löysin kyseiset ominaisuudet itsestäni. Jos sinun kiinnostuksesi heräsi, laita meiliä tulemaan osoitteeseen [email protected]


      • CC.
        unelmaprinsessa kirjoitti:

        Ei tarvitse olla mitään noista kolmesta. Hyvä mies (mulle) on: Kiltti, hellä, romanttinen, kohtelias, tyylikäs, rehellinen, yleissivistynyt, älykäs, huumorintajuinen, musikaalinen ja hyväkäytöksinen. Tämän kaiken lisäksi hänella on samanlaiset elämän arvot kuin minulla. Siinä oikeestaan kaikki. Ilmeisesti liikaa vaadittu. Kuten aiemmin mainitsin, minua ei kiinnosta kuinka paljon rahaa pankkitilillä on, tai ajaako mies porschella vai linja-autolla. Onko työtön vai ison firman toimitusjohtaja. Se on vain maallista mammonaa, katoavaa.

        Aika monta noista osui just meikäläiseen. Mulla taas ei oikein tärppää naismarkkinoilla, kun suurin osa on just renttujen perään, eikä kiltti ja hellä..ym. mies kiinnosta. Varmasti tuonlaisia miehiä löytyy paaaaljon. Älä anna periksi, en mäkään ole antanut.


      • CC. kirjoitti:

        Aika monta noista osui just meikäläiseen. Mulla taas ei oikein tärppää naismarkkinoilla, kun suurin osa on just renttujen perään, eikä kiltti ja hellä..ym. mies kiinnosta. Varmasti tuonlaisia miehiä löytyy paaaaljon. Älä anna periksi, en mäkään ole antanut.

        mut aika läpinäkyvää


      • Tapsa Bulevardilta
        -jami- kirjoitti:

        Olisi kiva tietää minkä ikänen ja millainen ihminen muuten olet. Vaikutat ihan asialliselta näin kertomuksesi pohjalta. Kiinnostukseni heräsi kun luin tuota toivelistaasi ja löysin kyseiset ominaisuudet itsestäni. Jos sinun kiinnostuksesi heräsi, laita meiliä tulemaan osoitteeseen [email protected]

        Pusuja!

        T. Tapsa


      • raportoida
        -jami- kirjoitti:

        Olisi kiva tietää minkä ikänen ja millainen ihminen muuten olet. Vaikutat ihan asialliselta näin kertomuksesi pohjalta. Kiinnostukseni heräsi kun luin tuota toivelistaasi ja löysin kyseiset ominaisuudet itsestäni. Jos sinun kiinnostuksesi heräsi, laita meiliä tulemaan osoitteeseen [email protected]

        saitko?


    • mahdollinen selittäjä

      Omassa koulussani on ehkä nainen, joka on samankaltainen kuin sinä. Pirun vetävä, mutta itselläni ehkä ongelmaksi nousee myös se, että hän on ehkä turhankin voimakastahtoinen minulle. En usko, että jaksaisin suhteilla naisen kanssa, jos jatkuvasti saa olla vääntämässä kättä asioista. Sitä sitten on vaikeampi arvioida, osaako toinen esimerkiksi kompensoida tämän olemalla tietoisesti kiltti.

      No, sama henkilö kyllä poikkeaa sinusta eräällä tavalla: hän on ollut jo pitkään varattu. Sitä en osaa sanoa, miksi tämä ero on olemassa.


      Syitä sinkkuuteesi voi olla useita, eivätkä ne ole välttämättä toinen toisensa poissulkevia eivätkä yhtä merkittäviä. Heitetään nyt joitakin, osa arvattaviakin:

      Ehkä miehet pelkäävät sinua. Ehkä siksi, että jos olet kaunis, sosiaalinen ja eteenpäinpyrkivä, sinulla on luontaista karismaa ja valtaa. Ei ole kiva tulla vaikutusvaltaisen ihmisen tyrmäämäksi. Toisaalta vaikutusvaltaisen kanssa seurusteleva saa itsekin vaikutusvaltaa, joten voisit olla kiinnostavakin. Voi olla, että tämä asia vaikuttaa, mutta sen ei tarvitse vaikuttaa kielteisesti.

      Väitetään, että moni ei siedä onnellisuutta, vaan jos sitä on liikaa, sitä täytyy sabotoida alitajuisesti. Tämä voisi olla yksi syy sille, miksi täydellisen kumppanin löytänyt pettää tai miksi lottovoittaja saattaa tuhlata rahansa ja pärjätä lopuksi huonommin kuin aluksi. Ehkä olet liian täydellinen joillekuille.

      Ehkä todellisuudessa arka oletkin sinä. Ehkä et itse salli itsellesi onnea vaan sabotoit sen. Täytyy tosin sanoa, että vaikka kiinnostuisitkin usein "mahdottomista" tapauksista, niin tämä ei ole vielä todiste - se voi johtua muista, biologisistakin asioista.

      Ehkä muut näkevät sinussa jotain, mitä itse et näe. Jos epäilet tämän olevan ongelma, voit joskus kokeilla kysyä asiasta joltakulta livenä. On mahdollista vaikkei varmaa, että saat rehellisen vastauksen.

      Ehkä stressaat asiasta liikaa. Ehkä teet osin epätoivoisen vaikutelman. Ehkä teet vaikutelman, että olet draamakuningatar, joka keittää kokoon itkuraivopuuskia ja nauttii huomiosta.

      Ehkä kyseessä on puhdas sattuma. Ihmisillä on taipumus nähdä kaavoja sielläkin, missä niitä ei ole. Ei välttämättä ole todennäköistä, että jollekulle käy niinkuin sinulle, mutta se ei tarkoita, etteikö niin voisi käydä. Ihmisillä on myös taipumus uskoa epätodennäköisistä tapahtumista "ei _minulle_ niin käy".


      Nämä ovat ehdotuksia. Voi olla, ettei yksikään näistä osu oikeaan. En yritäkään määritellä, mistä ongelmasi johtuu, vaan kertoa, mitkä ovat mahdollisia vaikuttavia asioita.

      Kuvauksesi perusteella toisaalta houkuttaisi nähdä livenäkin. Kun itsekään ei tahdo löytää ketään monista hyvistä puolista huolimatta (tosin syistä minulla on silti vahvoja arveluja), niin ehkäpä rehellinen palaute puolin ja toisin voisi auttaa. Itse asun pk-seudulla. Jos vielä tätä ketjua luet, niin mitä sanot?

      • Unelmaprinsessa

        Kyllä tuossa ihan hyviä pointteja oli. Mä olen tullut vähän siihen tuloskseen et suurin ongelma on siinä että vedän puoleeni vääränlaisia miehiä. Lähinnä kahdenlaisia; hiirulaisia ja varattuja.

        "Hiirulaiset" ilmeisesti hakeutuvat minun seuraani koska minä olen heille "turvallinen äitihahmo". En ole mikään hoivaajatyyppi, mut mä oon vähän sellainen kilpi ujoille pojille. Mä sanon sen mitä ne ei uskalla sanoa ja teen ne asiat joita ne haluais tehdä mut ei uskalla. Mä oon vähän sellainen "hyvä jätkä"-tyyppi. Nämä "hiirulaiset" odottavat että minä teen kaikki aloitteet ja vastailen kysymyksiin joita he eivät edes uskalla kysyä. Monet heistä ovat todella kivoja tyyppejä ja kaverina voin viihtyäkin "hiirulaisen" seurassa. Kaipaan kuitenkin vähän enemmän vastusta mahd. suhteessa.

        Toinen lajike on nämä varatut miehet. He ovat usein sen tyyppisiä miehiä joista voisin tykätä. Toki se itsevarmuus ja rohkeus tulee heidän kohdallaan siitä että heillä on aina takaportti jos tulee pakit. Tässä lajissa pahin vika on se että ei ole vapailla markkinoilla. En ole vielä selvittänyt miksi vedän puoleeni varattuja miehiä. Itse en tietenkään tietoisesti hakeudu heidän seuraansa, ainakaan siinä mielessä. Olen kysynytkin muutamalta ihan suoraan, mutta eipä ne ole osannut oikeen mitään kunnon vastausta antaa. Jos jollakulla on jotain ideoita että mistä tämä johtuu, kertokaa ihmeessä.


      • varatut ovat
        Unelmaprinsessa kirjoitti:

        Kyllä tuossa ihan hyviä pointteja oli. Mä olen tullut vähän siihen tuloskseen et suurin ongelma on siinä että vedän puoleeni vääränlaisia miehiä. Lähinnä kahdenlaisia; hiirulaisia ja varattuja.

        "Hiirulaiset" ilmeisesti hakeutuvat minun seuraani koska minä olen heille "turvallinen äitihahmo". En ole mikään hoivaajatyyppi, mut mä oon vähän sellainen kilpi ujoille pojille. Mä sanon sen mitä ne ei uskalla sanoa ja teen ne asiat joita ne haluais tehdä mut ei uskalla. Mä oon vähän sellainen "hyvä jätkä"-tyyppi. Nämä "hiirulaiset" odottavat että minä teen kaikki aloitteet ja vastailen kysymyksiin joita he eivät edes uskalla kysyä. Monet heistä ovat todella kivoja tyyppejä ja kaverina voin viihtyäkin "hiirulaisen" seurassa. Kaipaan kuitenkin vähän enemmän vastusta mahd. suhteessa.

        Toinen lajike on nämä varatut miehet. He ovat usein sen tyyppisiä miehiä joista voisin tykätä. Toki se itsevarmuus ja rohkeus tulee heidän kohdallaan siitä että heillä on aina takaportti jos tulee pakit. Tässä lajissa pahin vika on se että ei ole vapailla markkinoilla. En ole vielä selvittänyt miksi vedän puoleeni varattuja miehiä. Itse en tietenkään tietoisesti hakeudu heidän seuraansa, ainakaan siinä mielessä. Olen kysynytkin muutamalta ihan suoraan, mutta eipä ne ole osannut oikeen mitään kunnon vastausta antaa. Jos jollakulla on jotain ideoita että mistä tämä johtuu, kertokaa ihmeessä.

        sinusta kiinnostuneet? Olet puoleensavetävä nainen ja mieshän usein haluaa kokeilla kepillä jäätä ja sitä itsevarmuutta varatuilta useinkin löytyy riittävästi aloitteen tekemiseen.

        Et liene kuitenkaan poikkeus siinä, että vedät nimenomaan varattuja miehiä puoleesi. Jokainen nainen, josta löytyy ko. miehen mielestä riittävästi vetovoimaa, vetää heitä puoleensa: moni varattu on valmis pieneen seikkailuun, kun sopiva henkilö osuu kohdalle...


      • unelmaprinsessa
        varatut ovat kirjoitti:

        sinusta kiinnostuneet? Olet puoleensavetävä nainen ja mieshän usein haluaa kokeilla kepillä jäätä ja sitä itsevarmuutta varatuilta useinkin löytyy riittävästi aloitteen tekemiseen.

        Et liene kuitenkaan poikkeus siinä, että vedät nimenomaan varattuja miehiä puoleesi. Jokainen nainen, josta löytyy ko. miehen mielestä riittävästi vetovoimaa, vetää heitä puoleensa: moni varattu on valmis pieneen seikkailuun, kun sopiva henkilö osuu kohdalle...

        Mä vedän puoleeni niitä harvinaisen paljon, tasaiseen tahtiin. N. 2/3 kaikista miehistä jotka tulee iskemään on varattuja ja vielä rehellisesti avioliitossa.


      • LK.
        unelmaprinsessa kirjoitti:

        Mä vedän puoleeni niitä harvinaisen paljon, tasaiseen tahtiin. N. 2/3 kaikista miehistä jotka tulee iskemään on varattuja ja vielä rehellisesti avioliitossa.

        Kuinka suuri osa niistä tulee iskemään baarissa? Baarithan nyt on tunnetusti paikkoja minne varatut miehet menee sormukset taskussa hakemaan sitä hetken hupia. Skippaa baarit...


      • varatut ovat
        unelmaprinsessa kirjoitti:

        Mä vedän puoleeni niitä harvinaisen paljon, tasaiseen tahtiin. N. 2/3 kaikista miehistä jotka tulee iskemään on varattuja ja vielä rehellisesti avioliitossa.

        juuri tuossa suhteessa edustettuna miesten kokonaismäärästä...


      • mahdollinen selittäjä
        Unelmaprinsessa kirjoitti:

        Kyllä tuossa ihan hyviä pointteja oli. Mä olen tullut vähän siihen tuloskseen et suurin ongelma on siinä että vedän puoleeni vääränlaisia miehiä. Lähinnä kahdenlaisia; hiirulaisia ja varattuja.

        "Hiirulaiset" ilmeisesti hakeutuvat minun seuraani koska minä olen heille "turvallinen äitihahmo". En ole mikään hoivaajatyyppi, mut mä oon vähän sellainen kilpi ujoille pojille. Mä sanon sen mitä ne ei uskalla sanoa ja teen ne asiat joita ne haluais tehdä mut ei uskalla. Mä oon vähän sellainen "hyvä jätkä"-tyyppi. Nämä "hiirulaiset" odottavat että minä teen kaikki aloitteet ja vastailen kysymyksiin joita he eivät edes uskalla kysyä. Monet heistä ovat todella kivoja tyyppejä ja kaverina voin viihtyäkin "hiirulaisen" seurassa. Kaipaan kuitenkin vähän enemmän vastusta mahd. suhteessa.

        Toinen lajike on nämä varatut miehet. He ovat usein sen tyyppisiä miehiä joista voisin tykätä. Toki se itsevarmuus ja rohkeus tulee heidän kohdallaan siitä että heillä on aina takaportti jos tulee pakit. Tässä lajissa pahin vika on se että ei ole vapailla markkinoilla. En ole vielä selvittänyt miksi vedän puoleeni varattuja miehiä. Itse en tietenkään tietoisesti hakeudu heidän seuraansa, ainakaan siinä mielessä. Olen kysynytkin muutamalta ihan suoraan, mutta eipä ne ole osannut oikeen mitään kunnon vastausta antaa. Jos jollakulla on jotain ideoita että mistä tämä johtuu, kertokaa ihmeessä.

        Tapaat siis turhan paljon miehiä, joilla ei ole riittävästi itsevarmuutta, ja varattuja miehiä, jotka ovat itsevarmoja. Itsevarmuus ehkä johtuu juurikin siitä, että nämä miehet ovat varattuja. Tämänhän voisi siis tiivistää niin, että ongelmasi on, että tapaat liikaa miehiä. ;) Et varmaankaan tarkoita, että kaikki miehet on jaoteltavissa hiirulaisiin ja varattuihin ja toisaalta että itsevarmuus on aina parisuhteesta johtuvaa, mutta se vaikutelma hieman syntyy, että määrittelet erittäin laajan miesjoukon ja sitten rajaat sen pois mahdollisuuksien joukosta. :)

        No, kuvitellaanpa että parisuhde tekee monesta miehestä itsevarmemman. Jos siis sinä alkaisit seurustella jonkun "hiirulaisen" kanssa, eikö se tekisi samaa hänelle? Tai toisaalta tällainen ihminen ei _sinun_seurassasi uskalla olla oma itsensä, uskaltaisiko kukaan niistä itsevarmalta näyttävistä varatuista miehistäkään?

        Ehkä voisi siis kysyä, asetatko turhankin vaativia kriteerejä. Varmaankin on miehiä, jotka ovat itsevarmoja, kilttejä ja kaikkea ja lisäksi sinkkuja, mutta voipi olla, että vähissä ovat. Miehen itsevarmuus on varmasti tärkeä kriteeri, mutta onko se ehdoton edellytys suhteen alkamiselle? Voiko mies olla itsevarma juuri siksi, että on sinun seurassasi?


        Onhan se mahdollista niinkin, etteivät sinusta kiinnostuneet miehet edes ole mikään poikkeuksellinen ryhmä. Ehkä sama juttu on muillakin naisilla? Ehkä muut ovat huomanneet saman? Tai jos eivät ole, ehkä itse olet herkistynyt näkemään vastakkainasettelun juuri tällaisena?

        Sopivan seurustelukumppanin löytäminen tuntuu lopulta olevan mielettömän monen ongelma. Onko mahdollista, ettet lopulta edes saa miehiltä erilaista kohtelua kuin muut naiset? Voisiko olla, että vanha klisee "se oikea ei vain ole tullut kohdalle" pitäisi paikkansa sinunkin tapauksessasi?

        Toisaalta on monia kivoja miehiäkin joilla on ongelma, ettei löydä seurustelukumppaniksi mieluisaa seuraa. Joskus ihmettelen, miten on mahdollista, että niin monet toistensa ihannekumppanin tuntomerkit täyttävät ihmiset harmittelevat sinkkuuttaan eivätkä koskaan löydä toisiaan. Tämä saa ainakin minut pohtimaan, tunnistanko oikeastaan lopulta kiinnostavan tyypin ja annanko hänelle todella riittävän tilaisuuden...


      • unelmaprinsessa
        mahdollinen selittäjä kirjoitti:

        Tapaat siis turhan paljon miehiä, joilla ei ole riittävästi itsevarmuutta, ja varattuja miehiä, jotka ovat itsevarmoja. Itsevarmuus ehkä johtuu juurikin siitä, että nämä miehet ovat varattuja. Tämänhän voisi siis tiivistää niin, että ongelmasi on, että tapaat liikaa miehiä. ;) Et varmaankaan tarkoita, että kaikki miehet on jaoteltavissa hiirulaisiin ja varattuihin ja toisaalta että itsevarmuus on aina parisuhteesta johtuvaa, mutta se vaikutelma hieman syntyy, että määrittelet erittäin laajan miesjoukon ja sitten rajaat sen pois mahdollisuuksien joukosta. :)

        No, kuvitellaanpa että parisuhde tekee monesta miehestä itsevarmemman. Jos siis sinä alkaisit seurustella jonkun "hiirulaisen" kanssa, eikö se tekisi samaa hänelle? Tai toisaalta tällainen ihminen ei _sinun_seurassasi uskalla olla oma itsensä, uskaltaisiko kukaan niistä itsevarmalta näyttävistä varatuista miehistäkään?

        Ehkä voisi siis kysyä, asetatko turhankin vaativia kriteerejä. Varmaankin on miehiä, jotka ovat itsevarmoja, kilttejä ja kaikkea ja lisäksi sinkkuja, mutta voipi olla, että vähissä ovat. Miehen itsevarmuus on varmasti tärkeä kriteeri, mutta onko se ehdoton edellytys suhteen alkamiselle? Voiko mies olla itsevarma juuri siksi, että on sinun seurassasi?


        Onhan se mahdollista niinkin, etteivät sinusta kiinnostuneet miehet edes ole mikään poikkeuksellinen ryhmä. Ehkä sama juttu on muillakin naisilla? Ehkä muut ovat huomanneet saman? Tai jos eivät ole, ehkä itse olet herkistynyt näkemään vastakkainasettelun juuri tällaisena?

        Sopivan seurustelukumppanin löytäminen tuntuu lopulta olevan mielettömän monen ongelma. Onko mahdollista, ettet lopulta edes saa miehiltä erilaista kohtelua kuin muut naiset? Voisiko olla, että vanha klisee "se oikea ei vain ole tullut kohdalle" pitäisi paikkansa sinunkin tapauksessasi?

        Toisaalta on monia kivoja miehiäkin joilla on ongelma, ettei löydä seurustelukumppaniksi mieluisaa seuraa. Joskus ihmettelen, miten on mahdollista, että niin monet toistensa ihannekumppanin tuntomerkit täyttävät ihmiset harmittelevat sinkkuuttaan eivätkä koskaan löydä toisiaan. Tämä saa ainakin minut pohtimaan, tunnistanko oikeastaan lopulta kiinnostavan tyypin ja annanko hänelle todella riittävän tilaisuuden...

        varatuista. En todellakaan ajattele että on olemassa vain näitä kahta lajia miehiä. Ne vain on ne jotka hakeutuu mun seuraan. Olen jutellut tästä monen muun naisen kans ja he kyllä tunnistavat ongelman. Heillä vain nämä tyypit saattavat olla erilaisia. Kuten jotkut naiset vetävät puoleensa renttuja jotkut pahismiehiä jne. Mä en koskaan vedä puoleeni esim näitä pahismiehiä. Enkä kyllä haluaisikaan, mutta kyllä siinä joku juttu on.

        En voi ajatella seurustelevani kenenkään hiirulaisen kanssa, vaikka se nostattaisikin miehen itseluottamusta. Kyllä näillä varatuilla miehillä on ennestäänkin enemmän sellaista itsevarmuutta, mutta osa siitä varmasti johtuu siitä että ovat jo varattuja. Mä en vain pysty ihastumaan mieheen joka ei ole itsevarma. Ne ei sytytä. Joskus olen oikein yrittämällä yrittänyt, mut ei, ni ei.


    • ollaan sitte ilman

      jos olet oikeasti fiksu ja kaunis, niin ei täällä ole miehiä. populaatio on vaan niin pieni. niitä hyviä miehiä ei riitä kaikille. eronneita ja karanneita nurkat pullollaan.

      • sanottu

        Ulkomaille vaan miehiä katsastamaan, ovat rohkeampia eivätkä juokse pakoon kaunista naista =) Itse en ainakaan enää voisi kuvitella olevani suomalaisen kanssa.. mukavia ovat kyllä kavereina, mutta jotenkin eivät vaan nappaa muuten.


    • sigrid46

      täydellistä naista. Ne pelkää kaikkee epätavallista, sellaista mikä ei ole ns. turvallista ja vakaata, kuten se oma muija pirtissä tai kammarissa. Monesti on nii, että ne parhaat on jo varattu. Mutta jopa se varattukin silmäilee muijan selän takaa sopivaa saumaa.
      Joitain päiviä takasin, tuli tv ohjelmaa sinkuista, kerrottiin niitä löytyvän yllättävän paljon kirjastoista, että sieltä nyt etsimään kultaa kainaloon.
      Lohdutusta sulle, kyllä miehiä löytyy, senkun päät vaan yhteen kolisee.

      • Osallistun joskus keskusteluun

        Mielelestäni oli todella yllättävää, että väitit miesten kaihtavan yllätyksiä.
        Olen itse täydellisen eri mieltä aiheesta. Mitä yllätyksellisempi nainen, sitä kiinnostavampi ja tiedän myös, että hyvin monet naiset odottavat samaa mieheltä, joita kohtaan he kokevat viehtymystä, oikeasti myös seksuaalista tunnetta.
        Haluan itse kohdata uuden naisen myös kumppanina, jonka kiinnostuken tason voisin ja myös toisin päin arvioida seksuaalisuuden tasolla.
        Näissä yllärit ovat jopa tervetulleita, eikä kukaan saa aliarvioida itseään. Kaikki on voitettavissa.
        Jos olet enemmän kiinnostunut, lähetä jokin peiteviesti...


      • sigrid46

        vanhan viestini, olinpa valoisalla mielellä siitä, kuinka miehiä löytyy, kun pitää aistit valppaina,,, noo taisin törmätä yhteen sööttiin urooseen, vaan joku nais ihminen oli ehtinyt aiemmin asialle, tietysti, vaan järki ja tunne ei käy käsi kädessä, miepä viehättävänä olentona puhuin söpöläisen kahveille ja mikäs siinä, mukavaahan se juttelu oli, en tullut ajatelleeksi jääväni kaipuusta kärvistelemään, mut silleen akan kävi,,,,
        Vitsi, missäs on tää miulle kommentoinut "osallistun"??


    • suski76

      mitä sillä kauneidella suhteessa tekee, ei sen ulkonäön kanssa parisuhteessa eletä, vaan sen kanssa mitä ihminen on sisältä.

      Itse olen ulkoisesti luultavasti sinun vastakohtasi..painoakin n. 50 kg liikaa, kuin saisi ja olen aina ollut "suosittu" nuoresta asti miesten kesken.
      Nyt kyllä elän ihanassa suhteessa ja mieheni ei ole silti mikään lihava, joska ei muita saisi, vaan itseasiaasa aikas hyvänkin näköinen mies, jota juuri "sinunlaisesi" kauniit naiset vilkuilevat.
      Se vaan on niin, että olen ihmisenä kuulemma "ylimahtava ja huumorintajuinen", jote ei siinä ulkonäköä niin kauheesti tarvita..

      • sp 86

        Miehet eivät ole niin pinnallisia kuin te naiset. Itsehän et olisi hyväksynyt läskiä miestä itsellesi...


      • orvokki76
        sp 86 kirjoitti:

        Miehet eivät ole niin pinnallisia kuin te naiset. Itsehän et olisi hyväksynyt läskiä miestä itsellesi...

        noin päättelet...minulla on ollut nuorempana lihavahko mies ja oli aivan ihana...eikä minun nykyinenkään mikään pulkannaru sentään ole, vaan isokokoinen mies, isälla ÄMMÄLLÄ...


      • miehet..
        sp 86 kirjoitti:

        Miehet eivät ole niin pinnallisia kuin te naiset. Itsehän et olisi hyväksynyt läskiä miestä itsellesi...

        eivät huoli naista jolla pari kiloa (!) ylipainoa, siitähän ne täälläkin vinkuu.
        omasta ulkonäöstä viis


      • sp 86
        miehet.. kirjoitti:

        eivät huoli naista jolla pari kiloa (!) ylipainoa, siitähän ne täälläkin vinkuu.
        omasta ulkonäöstä viis

        en ole mikään iso karju, mutten täysin luuviulu hinttarikaan, vaikka hoikka olenkin. Naiset haluavat yleensä juuri ison korston tai "söpön" pojan, joka ei treenaa koskaan ja pukeutuu metroseksuaalisesti. Myös kaikki yli 180-senttiset ja väh. painoindeksi 22,5 miehet kelpaavat naisille.


      • juujuu
        sp 86 kirjoitti:

        en ole mikään iso karju, mutten täysin luuviulu hinttarikaan, vaikka hoikka olenkin. Naiset haluavat yleensä juuri ison korston tai "söpön" pojan, joka ei treenaa koskaan ja pukeutuu metroseksuaalisesti. Myös kaikki yli 180-senttiset ja väh. painoindeksi 22,5 miehet kelpaavat naisille.

        Itse olen lähempänä 190 cm ja painoindeksi on jonkin verran yli tuon 22,5, vaan eipä ole naisia näkynyt. Ei myöskään näkynyt silloin, kun olin pitkä mutta laiha.


      • sp 86
        juujuu kirjoitti:

        Itse olen lähempänä 190 cm ja painoindeksi on jonkin verran yli tuon 22,5, vaan eipä ole naisia näkynyt. Ei myöskään näkynyt silloin, kun olin pitkä mutta laiha.

        kyse on jostain muusta pinnallisesta asiasta naisten korvien välissä. He eivät tykkää ulkonäöstäsi tms.


      • unelmaprinsessa

        Kyllähän sitä pitää muutakin olla. Toisaalta se on kyllä kiva jos on miellyttävää myös katsoa sitä ihmista jonka kanssa jakaa elämäänsä.

        Hauska kuulla että olet aina ollut suosittu. Ikävä totuus on se että ns. "vähemmän kauniit" naiset usein joutuvat olemaan paljon "parempia" tyyppejä kilpaillakseen kauniiden kanssa. Nyt en siis halua sanoa että sinä et ole kaunis, itse vain annoit ymmärtää että näin on. Kaunis voi saada miehen vaikka olisikin täys kusipää. Siksi muut ihmiset hämmästelevät että olen sinkku.


      • orvokki76
        unelmaprinsessa kirjoitti:

        Kyllähän sitä pitää muutakin olla. Toisaalta se on kyllä kiva jos on miellyttävää myös katsoa sitä ihmista jonka kanssa jakaa elämäänsä.

        Hauska kuulla että olet aina ollut suosittu. Ikävä totuus on se että ns. "vähemmän kauniit" naiset usein joutuvat olemaan paljon "parempia" tyyppejä kilpaillakseen kauniiden kanssa. Nyt en siis halua sanoa että sinä et ole kaunis, itse vain annoit ymmärtää että näin on. Kaunis voi saada miehen vaikka olisikin täys kusipää. Siksi muut ihmiset hämmästelevät että olen sinkku.

        on niin monenlaisia. yksi tykkää äidistä ja yksi tyttärestä.
        sanoit, että olet itse kaunis ja et silti ole löytänyt kumppania. olen ollut joskus miesvaltaisella aloilla ja siellä ihan todella pistetään hieman lokaan sellasia 2ylihyvännäköisiä" naisia. Minusta se sääli, kuten ehkä sinunkin tapauksessasi, koska yleensä luullaan, että kaunis on 100%:lla varmuudella "blondi"..heh, vaikka aina se ei niin ole.


        Mieheni mieslestä minua ei ainakaan ole mitenkään epämiellyttävää katsoa. nyt jatellaan, että voi nais raukka, kun on sellasen miehen saanut, jo aei uskalla kertoa mitä oikeesti ajattelee..heh. No meidän suhde on vakaalla pohjalla ja tiedän ihan tosissaan, että missä mennään. mieheni asunnossa kuitenkin elän ja olen ja kyllähän se on hänen aloitteesta koko su´hde aikoinaan alkanut.

        joskus kun tulee itsensä kanssa alemmuskomplekseja..heh, niin hän on ihmisistä ainut, joka saa esim. minut tuntemaan itseni hieman tärkeämmäksi tämän maailman päälle...

        mutta tsemppiä sulle ja kyllä se oikea sieltä löytyy..usein juuri silloin, kun sitä vähiten odottaa..


      • Goldmine
        unelmaprinsessa kirjoitti:

        Kyllähän sitä pitää muutakin olla. Toisaalta se on kyllä kiva jos on miellyttävää myös katsoa sitä ihmista jonka kanssa jakaa elämäänsä.

        Hauska kuulla että olet aina ollut suosittu. Ikävä totuus on se että ns. "vähemmän kauniit" naiset usein joutuvat olemaan paljon "parempia" tyyppejä kilpaillakseen kauniiden kanssa. Nyt en siis halua sanoa että sinä et ole kaunis, itse vain annoit ymmärtää että näin on. Kaunis voi saada miehen vaikka olisikin täys kusipää. Siksi muut ihmiset hämmästelevät että olen sinkku.

        Olemme lukeneet sinun kirjoituksiasi, on vain todettava, että niin makaat kuin petaat.
        Sinun pitäisi katsoa itseäsi peiliin ja myöntää omat puutteesi. Terve nainen kyllä myöntääkin ne mutta itse olet kirjoittanut vain muista ja kategorioinut ihmisiä ja nimitellyt hiirulaisiksi parantaen omaa kuvaasi. Pinnallisuutesi on liian läpinäkyvää. Näin näkisimme, että sinulla on jonkinlainen tarve korostaa ja verrata omaa paremmuuttasi muihin. Onko tämä sitten sinulle luonteenomainen piirre, sitä voimme vain arvailla. Ainakin siltä näyttäisi. Tapasi käsitellä asioita on hyvin esiasteinen. Syytät ja nimittelet muita tiedostamattasi omia puutteitasi. Ei ainakaan hyvältä näytä tuo sinun tilanteesi. Mitkähän mahtaa olla sinun elämänarvot - henkiset arvot? Jos meni nyt miettimiseksi, niin emme sitä ihmettelisi.

        On selvää, että sinun sanasi määrittelevät elämäsi!


      • unelmaprinsessa
        Goldmine kirjoitti:

        Olemme lukeneet sinun kirjoituksiasi, on vain todettava, että niin makaat kuin petaat.
        Sinun pitäisi katsoa itseäsi peiliin ja myöntää omat puutteesi. Terve nainen kyllä myöntääkin ne mutta itse olet kirjoittanut vain muista ja kategorioinut ihmisiä ja nimitellyt hiirulaisiksi parantaen omaa kuvaasi. Pinnallisuutesi on liian läpinäkyvää. Näin näkisimme, että sinulla on jonkinlainen tarve korostaa ja verrata omaa paremmuuttasi muihin. Onko tämä sitten sinulle luonteenomainen piirre, sitä voimme vain arvailla. Ainakin siltä näyttäisi. Tapasi käsitellä asioita on hyvin esiasteinen. Syytät ja nimittelet muita tiedostamattasi omia puutteitasi. Ei ainakaan hyvältä näytä tuo sinun tilanteesi. Mitkähän mahtaa olla sinun elämänarvot - henkiset arvot? Jos meni nyt miettimiseksi, niin emme sitä ihmettelisi.

        On selvää, että sinun sanasi määrittelevät elämäsi!

        Mitkä ne mun puutteet on? En väitä että olisin täydellinen, koska sellaista ei ole, mutta en mä kyllä mitään suoranaisia puutteitakaan väittäisi mulla olevan. En mä yritä parantaa omaa kuvaani kutsumalla ihmisiä hiirulaisiksi. Ymmärrän kyllä että täällä on paljon ihmisiä jotka eivät osaa ajatella sitä muuta kuin niin että olen julma ja pinnallinen. Se oli vain kuuvaava nimi tietylle miestyypille. En tarkoita että nämä miehet olisivat huonompia kuin minä tai mitään vastaavaa. Enkä todellakaan ole pinnallinen.

        Tiedostan omat puheeni erittäin hyvin, mutta koska ihmiset on erilaisia he käsittävät asiat eri tavoilla. Jotkut siis käsittävät mun sanomiset väärin.

        Mun elämänarvojen perustana on kristinusko. Ei mikään kiihkomeininki, vaan olen sellainen liberaali kristitty. Eikä mennyt miettimiseks.


      • Haahuilija Harri
        unelmaprinsessa kirjoitti:

        Mitkä ne mun puutteet on? En väitä että olisin täydellinen, koska sellaista ei ole, mutta en mä kyllä mitään suoranaisia puutteitakaan väittäisi mulla olevan. En mä yritä parantaa omaa kuvaani kutsumalla ihmisiä hiirulaisiksi. Ymmärrän kyllä että täällä on paljon ihmisiä jotka eivät osaa ajatella sitä muuta kuin niin että olen julma ja pinnallinen. Se oli vain kuuvaava nimi tietylle miestyypille. En tarkoita että nämä miehet olisivat huonompia kuin minä tai mitään vastaavaa. Enkä todellakaan ole pinnallinen.

        Tiedostan omat puheeni erittäin hyvin, mutta koska ihmiset on erilaisia he käsittävät asiat eri tavoilla. Jotkut siis käsittävät mun sanomiset väärin.

        Mun elämänarvojen perustana on kristinusko. Ei mikään kiihkomeininki, vaan olen sellainen liberaali kristitty. Eikä mennyt miettimiseks.

        "Tiedostan omat puheeni erittäin hyvin, mutta koska ihmiset on erilaisia he käsittävät asiat eri tavoilla. Jotkut siis käsittävät mun sanomiset väärin."

        Ensimmäinen puute. Ymmärräthän, että lukija ei koskaan ymmärrä asiaa väärin, kirjoittaja kirjoittaa sen väärin. (Väärin lukeminen on sitten ihan eri asia.) Kyse on aina siitä, miten haluamme itsemme ymmärrettävän, ja jos sinä ymmärrät, että jotkut voivat käsittää termisi "väärin", on se melkoisen kaukana hyvästä termistä. Toisaalta, jos et tiedä, miten ihmiset suhtautuvat termiin... niin, sehän on silloin taas väärin ilmaistu.

        Siispä itseilmaisu kuntoon ja tarkkuutta touhuun, eikä vain lukijoita syyttelemään, jos kirjoituksesi antaa kuvan, jota et haluaisi. Kyse on vain ja ainoastaan omasta haahuilustasi.


    • Kaunis, älykäs ja hauska

      Hyvä unelmaprinsessa,
      osaan eläytyä tilanteeseesi.
      Itse olin nuorempana samassa jamassa, mutta päätin olla rohkeasti
      a) oma itseni
      b) sanoa suoraan mitä haluan, mutta kuitenkin
      b1) kuunnella ensin mitä toinen kaipaa

      Jos siis tapasin mielenkiintoisen miehen, saatoin suoraan sanoa, että olipas hauskaa kerrankin tavata näissä merkeissä noin Hauska/komea/älykäs/mielenkiintoinen mies. Seuraavassa lauseessa kerroinkin sitten jo että mussa on sellainen vika, etten juurikaan malta odotella vaan jos näen jotain, jota haluan, toimin sen eteen. En myöskään ole täydellinen.
      Seuraavassa lauseessa kysyinkin sitten jo tapaamisen perusteella tarkemmin miehestä jotain mikä mieltä jäi vaivaamaan (Yleensä sain jo puhelinnumeron tässä vaiheessa;).

      Yleensä vastauksesta selvisi jo se, ollaanko yhteensopivia vai ei. En muista kertaakaan, jolloin olisin iskenyt kirveeni kiveen... =P

      Tosin, musta huokuu kuulemma se, että olen itsenäinen hauskanpitäjä, enkä suinkaan yritä epätoivoisesti hakea seurustelu/aviokumppania.. haluan vain aidosti oppia tuntemaan ihmisiä.

      Ehkä unelmaprinsessasta näkee sen, että hakee heti ensikontaktin perusteella tilaisuutta pitää "työhaastattelu" treffien varjolla aviomiehen uraa varten..? Itse olen monesti sanonut ensitreffeistä sopiessa pilke silmäkulmassa, että turha sitten odottaa mitään seksiä... yleensä vetää kuin häkä ja olen kyllä monesti joutunut syömään sanani. =)

      Mutta kun ei aseta hirvittäviä ehtoja ihmiselle tai tapaamiselle, vaan kuuntelee tarkkaan, osaa edetä oikein.

      Noh, ainakin minä olen tällä päässyt pitkälle. En ole vielä koskaan saanut pakkeja, ehkä siksi että olen niin hyvä kuuntelemaan.=) Tiedän, milloin en ole kiinnostunut tästä ihmisestä eikä hän minusta.

      Kuulostiko yhtään mielenkiintoiselta?

    • mielisairas1

      kosk oot vääräs porukas eti porukka jossa on miehiä jotka haluu vakavia aisoita

    • ei_se_vanhuus

      Mulla on sama ongelma, paitsi että olen mies 62v, ehkä on niin, että kohtaloni on yksinäisyys. En ole koskaan ollu naisen kanssa sillai. Miksi naiset tuntuu pelkäävän minua, ehkä se naisen vaisto joka varottaa. Olen hoikka vähän alle kahden metrin, suunnilleen 80kg. Olen antanut parran kasvaa, joka on suurin piirtein valkoinen ja kurvikas ja tukkani on ruskea ja kurvikas. Nyttemmin ajan tukan pois pari kertaa kuukaudessa. Olen rauhallinen ja sisäsiisti, osaan keskustella ilman että puhelut menee heti käsivälitteiseksi kun sanat ei riitä kertomaan.

      Olen jo kääntynyt siihen uskoon, etten ole lapsille ja mummoille näytettävän näköinen. En liiku kovinkaan paljon ulkona etten saa syytettä kuoleman tuottamuksesta, jos joku mummo pelästyy ja saa sydärin tai sitten sattuu äkkipikatreffit mopon suuntaviitan kanssa, kun joku epäilee pedariksi mutta kun kaupassa on pakko poiketa sen pari kertaa viikossa. Lotto on kerran kk. toimitettava, josko se nyt . Niin, ja roskat pitää saatella ulos.

      Jotenkin lohduttaa, kun on niitä muitakin laiturille jääneitä. Pitäskö perustaa yhdistys "Rannalle yksin jääneet ry." jos ei sitä vielä ole tehty. Se voisi olla vertaistuki, päivän reissu esmerkiks jonnekkin museoon, kasvitieteelliseen, geologian laitokseen, ulkomaan matka jonnekkin Atlannin rannalle tms. Voi irtautua harmaasta arjesta ja vois saada uusia ystäviä ja palata harmaaseen arkeen tuplana.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2606
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1143
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe