Uusimmassa Kunto Plus lehdessä oli kymmenen eri selluliitin poistotestiä ja kuppaus oli niistä surkein. Akupunktio oli tehokkain.
Olin just harkitsemassa tuota kuppaussarjaa, mutta tulin toisiin aatoksiin.
Lehdessä oli myöskin erittäin hyvä artikkeli aiheesta, sain ainakin itse monta hyvää vinkkiä, millä ehkäistä sen muodostumista lisää. Kaikki kipin kapin kirjastoon...
Pisti silmään
uusin kunto plus
3
800
Vastaukset
- ....
Kuinka kauan sitä kuppausta oli testattu???? Toisilla toimii toisilla ei.
- vai kuppaus?
Oli ihan sen paketin ohjeiden mukaan testattu. Kävi vaan silmään, kun olen näitä juttuja täällä innolla lukenut.
- mielenkiintoista
vai kuppaus? kirjoitti:
Oli ihan sen paketin ohjeiden mukaan testattu. Kävi vaan silmään, kun olen näitä juttuja täällä innolla lukenut.
Hei!
jos kuppaus oli huonoin kymmenestä ja aku paras niin mitä siinä välissä oli :)?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312