Pixmania PERKELE!!!

sisso

Onko joku kirjautunut onnistuneesti Suomesta kyseiseen myyntikyhäelmään?

11

1550

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvin toimi nettikauppa

      Mikä on ollut ongelmasi? Oletko varma, ettei vika ole omassa koneessasi tai selaimessa?
      Itse olen ostanut parin viime vuoden aikana heidän kauttaa mm kameran, tietsikkatarvikkeita ja viimeksi printterin.
      Kaikki on toiminut nopeasti ja paketti on ollut lähetin tuomana kotiovella 3 pvän päästä tilauksesta! Sitä voi jo sanoa palveluksi, toisin kuin eism Gigantin nettikauppaa. Heiltä tilasin viime syksynä äidilleni digiboxin, tilaus kesti ja kesti ja mitään ei ilmoitettu asiakkaalle. Laitoin 4 eri kyselyä viikon välein ja 2 kertaa soitin ja kysyin missä tilaus viipyy. Aina vaan sanottiin 'tulossa on parin pvän päästä' :) Lopulta peruin koko tilauksen kun Visa-lasku tuli luukusta mutta edelleenkään 4 vkon jälkeen ei Gigantti ollut pystynyt toimittamaan tilausta! Matka Vantaalta Turkuun kun nähtävästi kestää enemmän kun 4 vkoa :)))
      Eli paljon on Suomalaisilla vielä oppimista sanasta PALVELU.
      Mutta Pixman, sen kautta ainakin minulla pelkästään erittäin hyviä kokemuksia.

      • nauttimaan...

        kun yrität rekkautua suomenkielisellä sivustolla (Haluatko rekisteröityä) tulee ilmo:


        Not Found

        The requested URL /palvelu-henkilökohtainen-kirjautuminen/fifi_pxmi.html was not found on this server.

        Englannnikielisellä sivustolla pääsee eteenpäin mutta rekkaus loppuu siihen kun pitäisi vaihtaa käyttäjätiedoissa maa Britanniasta Suomeen ---> taas tilttiin!


      • minkäänlaista...
        nauttimaan... kirjoitti:

        kun yrität rekkautua suomenkielisellä sivustolla (Haluatko rekisteröityä) tulee ilmo:


        Not Found

        The requested URL /palvelu-henkilökohtainen-kirjautuminen/fifi_pxmi.html was not found on this server.

        Englannnikielisellä sivustolla pääsee eteenpäin mutta rekkaus loppuu siihen kun pitäisi vaihtaa käyttäjätiedoissa maa Britanniasta Suomeen ---> taas tilttiin!

        palautetta on [email protected]


      • testasin äsken
        nauttimaan... kirjoitti:

        kun yrität rekkautua suomenkielisellä sivustolla (Haluatko rekisteröityä) tulee ilmo:


        Not Found

        The requested URL /palvelu-henkilökohtainen-kirjautuminen/fifi_pxmi.html was not found on this server.

        Englannnikielisellä sivustolla pääsee eteenpäin mutta rekkaus loppuu siihen kun pitäisi vaihtaa käyttäjätiedoissa maa Britanniasta Suomeen ---> taas tilttiin!

        eli ensin tälle kotimaiselle sivulle:
        http://www.pixmania.com/fi/fi/home.html?sess=1bf57d147aed18f4537d15ebfabe92cd

        Rekisteröintisivu näkyy olevan tosiaan remontissa, mutta onnistuu tätä kautta:
        http://www.pixmania.com/pix-ja-mina/fifi_pxm.html

        täytä tiedot ja saat paluupostissa salasanan ja sivun/tilauksen käyttöoikeudet.
        Voit myös valita tuotteet ensin ja sitten vasta kun varmistat että tilaustavarat ovat ok ja pitäisi maksaa, osoite-ja nimitiedot ovat ok. Antavat silloin automaatisesti sinulle tunnukset.

        Mutta mikäänhän ei estä sinua rekkaamasta itseäsi esim ruotsin tai englannin sivullakin, ihan sama se on mistä linkistä hankit tunnukset jos et halua vielä tilata, mutta vain rekkautua.

        toivottavasti näistä vinkeistä jotain apua? :)


      • pääsikin...
        testasin äsken kirjoitti:

        eli ensin tälle kotimaiselle sivulle:
        http://www.pixmania.com/fi/fi/home.html?sess=1bf57d147aed18f4537d15ebfabe92cd

        Rekisteröintisivu näkyy olevan tosiaan remontissa, mutta onnistuu tätä kautta:
        http://www.pixmania.com/pix-ja-mina/fifi_pxm.html

        täytä tiedot ja saat paluupostissa salasanan ja sivun/tilauksen käyttöoikeudet.
        Voit myös valita tuotteet ensin ja sitten vasta kun varmistat että tilaustavarat ovat ok ja pitäisi maksaa, osoite-ja nimitiedot ovat ok. Antavat silloin automaatisesti sinulle tunnukset.

        Mutta mikäänhän ei estä sinua rekkaamasta itseäsi esim ruotsin tai englannin sivullakin, ihan sama se on mistä linkistä hankit tunnukset jos et halua vielä tilata, mutta vain rekkautua.

        toivottavasti näistä vinkeistä jotain apua? :)

        pitkälle niin kuin aiemmin kerroin mutta se rekisteröimisen maa -kohta on sellaisen pudotusvalikon takana ja se ohjaa taas toimimattomille suomenkielisille sivuille (jotenkin paskasti rakennettu)


      • ostin digikameran

        jotain selittivat että raha ei näkynyt tilillä siellä, vaikka maksoin, ja tuli se kotiin vasta noin 2viikon kuluttua =S
        soitin sinne paljon kerta.


    • Olen kirjautunut, tilannut ja saanut tilaamani laitteen ilman mitään ongelmia. Sonyn tallentava kovalevyllinen DVD-asema jäi toimituskuluineen (kotiovelle tuotuna) muistaakseni noin 100 euroa halvemmaksi kuin millä sen olisi sillä hetkellä saanut edullisimmasta kaupasta Helsingistä.

      Mielestäni ulkomaiset verkkotilaukset kannattaa kuitenkin varmuuden vuoksi maksaa aina luottokortilla eikä tilisiirtoina. Kun eräs toinen suuri ranskalainen postimyyntiliike meni konkurssiin, sen jälkeen asiakkaita palveltiin vain ranskan kielellä. Siinä tilanteessa luottokorttiyhtiöstä on paljon apua.

      • aiemmin...?

        kirjautumisessa ei varmaan ongelmaa olekaan


      • aiemmin...? kirjoitti:

        kirjautumisessa ei varmaan ongelmaa olekaan

        Pixmanian suomenkielisellä kansilehdellä on tällä hetkellä toimimaton linkki

        http://www.pixmania.com/palvelu-henkilökohtainen-kirjautuminen/fifi_pxmi.html

        vaikka sen pitäisi olla ilman ö-kirjainta eli

        http://www.pixmania.com/palvelu-henkilokohtainen-kirjautuminen/fifi_pxmi.html

        Tuolla jälkimmäisellä pääsee sivulle, jolla voi antaa yhteystietonsa. Luultavasti "Vahvistus"-napin painamisen jälkeen avautuu sivu, jossa voi määritellä salasanansa. En ole ihan varma siitä enkä viitsi kokeilla, kun olen jo aiemmin rekisteröitynyt.


      • Timontti kirjoitti:

        Pixmanian suomenkielisellä kansilehdellä on tällä hetkellä toimimaton linkki

        http://www.pixmania.com/palvelu-henkilökohtainen-kirjautuminen/fifi_pxmi.html

        vaikka sen pitäisi olla ilman ö-kirjainta eli

        http://www.pixmania.com/palvelu-henkilokohtainen-kirjautuminen/fifi_pxmi.html

        Tuolla jälkimmäisellä pääsee sivulle, jolla voi antaa yhteystietonsa. Luultavasti "Vahvistus"-napin painamisen jälkeen avautuu sivu, jossa voi määritellä salasanansa. En ole ihan varma siitä enkä viitsi kokeilla, kun olen jo aiemmin rekisteröitynyt.

        Toinen mahdollisuus on kerätä ensin tuotteita ostoskoriin ja edetä siitä sitten maksamisvaiheeseen. Esille tulee lomake, jossa uudelta asiakkaalta kysytään sähköpostiosoitetta. Esiintyykö sama ongelma sen jälkeen? En viitsi kokeilla.


      • sisälle...
        Timontti kirjoitti:

        Pixmanian suomenkielisellä kansilehdellä on tällä hetkellä toimimaton linkki

        http://www.pixmania.com/palvelu-henkilökohtainen-kirjautuminen/fifi_pxmi.html

        vaikka sen pitäisi olla ilman ö-kirjainta eli

        http://www.pixmania.com/palvelu-henkilokohtainen-kirjautuminen/fifi_pxmi.html

        Tuolla jälkimmäisellä pääsee sivulle, jolla voi antaa yhteystietonsa. Luultavasti "Vahvistus"-napin painamisen jälkeen avautuu sivu, jossa voi määritellä salasanansa. En ole ihan varma siitä enkä viitsi kokeilla, kun olen jo aiemmin rekisteröitynyt.

        kun teki oman sivuston omalle koneelle, sain lähetettyä reklamaation asiasta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe