Löysin tollasen paikan, halpaa on tavara mut millaset postikulut siellä, onko kellään kokemuksia?
Chinavasion.com
Löysin
3
907
Vastaukset
Yks tuttu on tilannut sieltä ja ihan hyvin tuli tavarat, postikuluista en tiiä.
- Heikkokovalainen
postikulut on siinä parinkympin hujakoilla.
- 123hellu
melkein kaikista kiinakaupoista tulee tavarat suomeen ilman postikuluja, katso vaikka täältä http://www.maksukamu.com/tavaraa-kiinasta-halvalla/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291340
- 1191172
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap99979- 113867
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279860- 48745
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19741- 52719
- 29691
- 49619