VAI NNIIN!!!?

vihtori.pontto

Vai että semmosta peliä?
Viestini oli poistettu!

Ja että ninku MIKSI??! KETÄ se muka loukkasi!?!?
Minä vain kysyn Ja syystä kyllä:

Jos se on poistettu, niin totisesti MILLÄ perusteella: Dr. Benin edellisessä, erittäin asiallisessa artikkelissa oli yksi "vastaus" kirjoitettu isoilla kirjaimilla: "PÄIN PERSETTÄ..." Kirjoittajana oli nimim. "Nainen" (?!) Alkukommenttina oli: "Täyttä paskaa on." Loppukommenttina: "Täyttä ...skaa"

Siis TÄLLAISET sikatörkyherjat SAA olla netissä vapaasti, vaikka se on erittäin asiattomasti ja törkeästi esitetty selvä luokkaus erittäin asialliseen artikkeliin. Mutta minun tekstini poistetaan, vaikka en taatusti herjaa ketään muuta, kuin itseäni, koska olen varsinainen netti-idiootti näiden compuutterivehkeitten kanssa. Minähän vain KYSYN neuvoa henkilöltä, jonka tiedän osaavan blogin teon. Kirjoitan vieläpä rek.nimim:llä, mutta nuo pahimmat rääväsuut käyttävät usein jopa tekstinsä sisältöä nimimerkkinä.
Siis TODELLA törkeätä!
Tuo neuvo, jota tarkoitan, on ERITTÄIN tärkeä, koska tarvitsen sen, jotta voisin esittää teille kaikille nim.om. AVIOLIITTOA koskevan asian, joka on niin merkityksellinen, että kerrassaan mikään maailmassa EI ole sen merkittävämpi. Ei voi olla. Sen tulee huomaamaan jokainen, joka asiaan viitsii tutustua. Ilman blogin teko taitoa sen esittäminen ei onnistu.

Vaikka tekstini ei ole suoraan avioliittoasia, niin kysyn siihen liittyvää neuvoa juuri täältä, koska tiedän Dr. Benin liikkuvan näillä palstoilla. HÄN tietää blogin tekemisen niksit, koska olen lukenut niitä blogeja.

Jos viestini on siirretty johonkin muualle, niin sopis sitä ny ees vähän sanoa, MIHIN? Eihän tällainen nettipöllö sitä itse mistään löydä.

Olen kyllä jo lyhyen nettihistoriani aikana huomannut, että selvä törky täällä on sallittua, mutta totuus on täälläkin näköjään ihan yhtä kriminaalista, kuin se on ollut kautta koko historian.

Tv: Vihtori Pönttö

1

439

Äänestä

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

en ole robotti

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1540
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      99
      748
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      588
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      536
    7. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      518
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      483
    Aihe