Ajelin aikaisin aamulla töihin läpi hiljaisen lumisateen. Siinä ajaessani mietin jo iltaa. Töiden jälkeen ostamaan liukuovikiskoa lasivitriiniin, kirjastoon, ruokakauppaan, jne. Kaikenlaista pientä asiaa. Mutta entäpä sen jälkeen myöhemmin illalla, mitä sitten keksisin..?
Maistan höyryävää kahvia työpöydälläni, se tuoksuu hyvältä. Karistaa unet silmistäni ja mielestäni. Mietin joko sinä mahdat olla hereillä. Ehkä nukut vielä lämpimien peittojen alla uninen hymy huulillasi, tai kenties nautiskelet jo aamupalaa ikkunasta ulos katsellen, kauniin unisin silmin. Tai aloittelet jo töitäsi kuten minäkin.
Niin se ilta… ehkä voisimme kokkailla yhdessä jotakin hyvää, käydä saunassa, istua sohvalla lähekkäin. Voisin upottaa sormeni kosteisiin pehmeisiin hiuksiisi, maistaa suihkun raikasta ihoasi… Voisimme jutella, vaihtaa ajatuksia, nauraa päivän tapahtumille. Voisimme humaltua viinistä ja toisistamme.
Voisimme niin paljon, on vain yksi mutta; Sinä puutut. Mutta ehkä jonain iltana vielä…
Aamun ajatus
4
681
Vastaukset
- X-Nainen
Kippis Jere! Maistellaan viiniä ;)
- mutta joku puuttuu
on vain yksi mutta; Sinä puutut.
Missä 'sinä' on? Mitä haluat puuttuvalta? Vaikutat itseriittoiselta, haluatko toisen samanlaisen?- -Jere-
Itseriittoinen, hmm... Kun tarkaan ajattelee niin onhan asiat hyvin ja itseenikin saan tyytyväinen olla. Jos kuvittelee ettei asiat ole hyvin, voi miettiä tarkemmin asioita.
Tietenkin haluan samanlaisen! ;) Mutta niin kovin vaikea löytää...
Minä olen Keski-Suomessa... Missä sinä? Ja mitä sinun viikonloppuusi kuuluu siellä jossakin? - mutta joku..
-Jere- kirjoitti:
Itseriittoinen, hmm... Kun tarkaan ajattelee niin onhan asiat hyvin ja itseenikin saan tyytyväinen olla. Jos kuvittelee ettei asiat ole hyvin, voi miettiä tarkemmin asioita.
Tietenkin haluan samanlaisen! ;) Mutta niin kovin vaikea löytää...
Minä olen Keski-Suomessa... Missä sinä? Ja mitä sinun viikonloppuusi kuuluu siellä jossakin?Viikonloppu oli kiireinen mikä on harvinaista. Tänään aurinkoinen päivä hieman piristi. Nyt taas yksin kotona, haikein mielin iltaa vietän... :(
Kaipaan kosketusta ja kuiskauksia ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603