Naisten pikkarit

Einsten1

Eiku, mul tuli mieleen tost Pyttiksen alotuksesta, et mä jouduin kerran napatanssijan uhriks. Se nöyryytti mua ekaks pakottamalla tanssii sen kanssa (vaik oikeesti mä tanssin ihan sika hyvin, mut se oli kuitenkin nöyryyttävää), ja toiseks se viel halvensi esityksen lopuks mun maskuliinisuutta!

Tää maskuliinisuuden halvennus oli sillee, et ekaks ku me oltiin ketkuteltu siin (se oli muuten törkeen ihastunut muhun se tanssija) ni sit se pakotti mut selälleen makaan lattialle, ni et mä näin sen pikkarit! Tai mä olisin nähnyt, mut emmä kehannut kattoo, ni arvatkaa mitä se nainen kysy multa: "Olet sä homo?"

Mähän pomppasin pystyyn ku vieteriukko ja poistuin paikalta, ruumis silkasta järkytyksestä vavahdellen. Joillakin ei oo sit yhtään häpyä!

Mitä te naiset haluutte? Jos sä tuijotat pikkareita, ni sä oot sovinismi, jos et ni sä oot homo! Ihan älytöntä. Mies ei voi voittaa?

23

1609

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyttis79

enemmän Michael Jacksonin tyylinen tanssija, mä luusisin. Et ehkä toi napatanssi oli sulle vaan väärä laji. Hyi, olipa karsea napatanssijamatami.

• kuutamokävely. Sit mä osaan pikkasen myös breikata: mä pystyn heittää mun oikeen käden etenee aaltomaisesti vasenta kättä kohti, ja niin et se sama liike keinahtaa takas oikeeseen käteen, ja sielt taas vasempaan, ja sit taas oikeaan. Ja sillee. Tajusit varmaan.

Mut mieti, tota juttuu. Mä olisin hävinnyt, vaik mä olisin kattonut sen valkosii pikkareita. Joku olis sanonut mua sovinismiks?

• Tyttis79
        Einsten1 kirjoitti:

kuutamokävely. Sit mä osaan pikkasen myös breikata: mä pystyn heittää mun oikeen käden etenee aaltomaisesti vasenta kättä kohti, ja niin et se sama liike keinahtaa takas oikeeseen käteen, ja sielt taas vasempaan, ja sit taas oikeaan. Ja sillee. Tajusit varmaan.

Mut mieti, tota juttuu. Mä olisin hävinnyt, vaik mä olisin kattonut sen valkosii pikkareita. Joku olis sanonut mua sovinismiks?

jos se vatsatanssija olis alkanu kirkumaan, kun se olis huomannu sun katsovan sen pikkareita. Ehkä sun olis pitäny ottaa tilanne haltuun sillä tavalla, että olisit linkittäny sen pikkarien kattomisen siihen tanssiteemaan kuuluvaksi, vaikka et "Miksi sä olet laittanut valkoiset puuvillaset maxi-pikkarit, eikö stringit olisi sopineet paremmin tähän tilaisuuteen. olisit tolleen kato välttänyt liian henkilökohtaiseksi menemistä siinä virallisessa tanssiesityksessä, kun olisit pysynyt vaan tiukasti asialinjalla keskustelemalla tanssimisesta. Ja et olisit vilkassu niitä pikkareita pelkän muodon vuoksi, ja käynyt asiallisen keskustelun aiheen tiimoilta. Joo, ei ole kohteliasta tuijottaa...mutta on tökeröä jättää huomioimattakin, kun toinen vartavasten tuli tanssahtelemaan siihen.

• älä yritä
        Einsten1 kirjoitti:

kuutamokävely. Sit mä osaan pikkasen myös breikata: mä pystyn heittää mun oikeen käden etenee aaltomaisesti vasenta kättä kohti, ja niin et se sama liike keinahtaa takas oikeeseen käteen, ja sielt taas vasempaan, ja sit taas oikeaan. Ja sillee. Tajusit varmaan.

Miten oisit muuten tiennyt et ne on valkoiset pikkarit jos et ois kattonut?

• Einsten1
        Tyttis79 kirjoitti:

jos se vatsatanssija olis alkanu kirkumaan, kun se olis huomannu sun katsovan sen pikkareita. Ehkä sun olis pitäny ottaa tilanne haltuun sillä tavalla, että olisit linkittäny sen pikkarien kattomisen siihen tanssiteemaan kuuluvaksi, vaikka et "Miksi sä olet laittanut valkoiset puuvillaset maxi-pikkarit, eikö stringit olisi sopineet paremmin tähän tilaisuuteen. olisit tolleen kato välttänyt liian henkilökohtaiseksi menemistä siinä virallisessa tanssiesityksessä, kun olisit pysynyt vaan tiukasti asialinjalla keskustelemalla tanssimisesta. Ja et olisit vilkassu niitä pikkareita pelkän muodon vuoksi, ja käynyt asiallisen keskustelun aiheen tiimoilta. Joo, ei ole kohteliasta tuijottaa...mutta on tökeröä jättää huomioimattakin, kun toinen vartavasten tuli tanssahtelemaan siihen.

tyyppi, et se olis HALUNNUT et mä katon. Koska se kysy mult et ooksä mä gay. Tällä se ei siis viitannut mun yleiseen iloisuuteen, vaan siihen et teeks mä SITÄ miehen kanssa.

• älä yritä kirjoitti:

Miten oisit muuten tiennyt et ne on valkoiset pikkarit jos et ois kattonut?

silmämunalla, et ne oli sellaset vaaleet. Emmä tuijottanut. Mä vannon! Kysy vaik silt kassalta, se oli todistamassa tätä murhenäytelmää.

• Tyttis79
        Einsten1 kirjoitti:

tyyppi, et se olis HALUNNUT et mä katon. Koska se kysy mult et ooksä mä gay. Tällä se ei siis viitannut mun yleiseen iloisuuteen, vaan siihen et teeks mä SITÄ miehen kanssa.

kattonu sit ees kohteliaisuudesta? Siitä olis tullu toiselle niin hyvä mieli.

• Tyttis79
        Einsten1 kirjoitti:

silmämunalla, et ne oli sellaset vaaleet. Emmä tuijottanut. Mä vannon! Kysy vaik silt kassalta, se oli todistamassa tätä murhenäytelmää.

siellä hameen alla, kassa ja sinä. Hyi, missähän tanssitilaisuudessa sä oot oikein ollut...näitkö esimerkiksi lattiasta kattoon ylettyvän kultaisen tangon salissa?

• Tyttis79 kirjoitti:

tutustua henkilöön, ennen kuin mä tutustun sen pikkareihin.

• Tyttis79 kirjoitti:

mä ymmärrän et teille naisille toi fyysinen ulottuvuus on tärkeämpää. Meille miehille taas toi henkinen kantti on PIKKUSEN tärkeämpää. Nyt mä uskallan puhua kaikkien miesten puolesta. Okei, poikkeuksiakin löytyy, mut mä sanon sulle, ne on aika harvassa.

• Tyttis79 kirjoitti:

siellä hameen alla, kassa ja sinä. Hyi, missähän tanssitilaisuudessa sä oot oikein ollut...näitkö esimerkiksi lattiasta kattoon ylettyvän kultaisen tangon salissa?

Me oltiin Alaniiassa viiden tähden superluksushotellissa viikon lomalla. Siel oli kassa ja sen perhe ja mä. Se oli silleen hauska reissu, et ne ei kertonut mulle jostain syystä tarkkaa lähtöpäivää, ni mä jouduin sit päivystää lentokentällä joitakin päiviä. Mut lopulta mä sit löysin ne sieltä.

Mut nyt mun täytyy rientää. Nähään 1h32min päästä

• Tyttis79
        Einsten1 kirjoitti:

Me oltiin Alaniiassa viiden tähden superluksushotellissa viikon lomalla. Siel oli kassa ja sen perhe ja mä. Se oli silleen hauska reissu, et ne ei kertonut mulle jostain syystä tarkkaa lähtöpäivää, ni mä jouduin sit päivystää lentokentällä joitakin päiviä. Mut lopulta mä sit löysin ne sieltä.

Mut nyt mun täytyy rientää. Nähään 1h32min päästä

En varmaan oo täällä enää puolentoista h:n päästä. Mut huomenna on päivä uus ja uudet keskustelun avaukset palstalla.

Ai tylsä, no mut seilä lentoassallahan lomailutunnelmaa parhaimmillaan on, kun näkee matkustavia ihmisiä matkalaukkuineen, eikös niin.

• Kärmestys

Mulla on noita samoja kokemuksia, mutta onnekseni en ymmärtänyt tämän naikkosen puheesta.
      Nojuu, tarkoitushan noissa on jollain tavalla seksuaalinen vallankäyttö.
      Huumorilla tietenkin.

• teitä

noihin napatanssiesityksiin sitten vetää?

• teitä kirjoitti:

jos kävis vaik zägä ja näkis yhet pikkarit. No ei kai, läppä läppä! Kai se oli sosiaalinen paine.

• Kärmestys
        teitä kirjoitti:

Olosuhteiden pakosta.

• Emmanuele

mahtoi olla traumaattinen kokemus.
      Tulee mieleen parin vuoden takaa yks tapaus kun yks mies tuli hakee mua tanssii lambadaa. No se rupes tanssii silleen kahen metrin päässä sellasella jalka toisen viereen askelluksella. Mikä lie 80-luvun nuori. No mä sanoin et tanssitaan nyt sit kunnolla kun kerran ruvettiin ja alotin oikeen kunnon lantiohinkkauksen ja perseen puristelun. Se karkas. Hih. Mitäs haki..On hyvä tietää se oma tanssilajinsa

• on kuutamokävely ja macarena. Mut hiffasit sä ton mun pointin - olit sä sitten härski tai et, ni sanomista tulee in any case?

Mä olen saanut sellasen kuvan, et ku sähän oot aika eroottinen, et sä varmaan haluut et sun pikkareihin tuijotetaan?

• Emmanuele
        Einsten1 kirjoitti:

on kuutamokävely ja macarena. Mut hiffasit sä ton mun pointin - olit sä sitten härski tai et, ni sanomista tulee in any case?

Mä olen saanut sellasen kuvan, et ku sähän oot aika eroottinen, et sä varmaan haluut et sun pikkareihin tuijotetaan?

mistä tää käsitys on tullu et mä olisin jotenkin erityisen seksikeskeinen...noh...joo.
        No mut kun mä en käytä.. siis alushousuja hameen kanssa, tietyissä tilanteissa. Silloin kai haenkin sitä että kiusaamiseni kohde tuijottaa ja menee hämilleen. Sekin on musta ihan hyvä vaihtis et se villiintyy. Ei voi kuin voittaa ;)
        Eiköhän lie tämäkin tanssija nauttinut siitä että sai sut häkeltymään.

• Wittgensten#0
        Emmanuele kirjoitti:

mistä tää käsitys on tullu et mä olisin jotenkin erityisen seksikeskeinen...noh...joo.
        No mut kun mä en käytä.. siis alushousuja hameen kanssa, tietyissä tilanteissa. Silloin kai haenkin sitä että kiusaamiseni kohde tuijottaa ja menee hämilleen. Sekin on musta ihan hyvä vaihtis et se villiintyy. Ei voi kuin voittaa ;)

lähemmin tutustumatta sun filkkoihin niin paras on kuitenkin toi black emmanuelle mikä ei täs listal ookkaan

* Emmanuelle (1969)
        * Emmanuelle (1974)
        * Emanuelle nera (1975)
        * Emmanuelle 2 (1975)
        * Forever Emmanuelle (1975)
        * Tokyo Emmanuelle (1975)
        * Emanuelle nera orient reportage (1976)
        * La Spiaggia del desiderio (1976)
        * Emanuelle in Bangkok (1976)
        * Emmanuelle Goes Japanese (1976)
        * Emanuelle on Taboo Island (1976)
        * Emmanuelle in Tokyo (1976)
        * Emmanuelle Goes Greek (1976)
        * Emmanuelle Black and White (1976)
        * A Young Emmanuelle (1976)
        * Emmanuelle 77 (1976)
        * Io, Emanuelle
        * Emanuelle in America (1977)
        * Perche Violenza alle Donne? (1977)
        * Good-bye, Emmanuelle (1977)
        * Emanuelle e gli ultimi cannibali (1977)
        * Black Emmanuelle, White Emmanuelle (1977)
        * The Daughter of Emmanuelle (1978)
        * Emmanuelle The Seductress (1978)
        * L'Infermiera di campagna (1978)
        * Mavri Emmanouella (1979)
        * Kasımpaşalı Emmanuelle (1979)
        * Emmanuelle in Soho (1981)
        * Brown Emmanuelle (1982)
        * Emmanuelle Exposed (1982)
        * Violenza in un carcere femminile (1982)
        * Emanuelle fuga dall'inferno (1983)
        * Emmanuelle 4 (1984)
        * Emmanuelle Goes to Cannes (1985)
        * Emmanuelle V (1987)
        * Emmanuelle 6 (1988)
        * Emmanuelle's Secret (1992)
        * Emmanuelle au 7ème ciel (1993)
        * Emmanuelle's Secret (1992)
        * Emmanuelle's Revenge (1992)
        * Emmanuelle's Perfume (1992)
        * Emmanuelle's Magic (1992)
        * Emmanuelle's Love (1993)
        * Emmanuelle in Venice (1993)
        * Emmanuelle Forever (1993)
        * Seoul Emmanuelle (1993)
        * Emmanuelle 1: First Contact (1996)
        * Emmanuelle 2: A World of Desire (1996)
        * Emmanuelle 3: A Lesson in Love (1996)
        * Emmanuelle 4: Concealed Fantasy (1996)
        * Emmanuelle 5: A Time to Dream (1996)
        * Emmanuelle 6: One Final Fling (1996)
        * Emmanuelle 7: The Meaning of Love (1996)
        * Emmanuelle 2000: Being Emmanuelle (2000)
        * Emmanuelle: A Hard Look (2000)
        * Emmanuelle 2000: Emmanuelle and the Art of Love (2000)
        * Emmanuelle 2000: Emmanuelle in Paradise (2000)
        * Emmanuelle 2000: Jewel of Emmanuelle (2000)
        * Emmanuelle 2000: Intimate Encounters (2000)
        * The Joys of Emmanuelle, Parts 1-3 (2001)
        * Emmanuelle 2000 (2001)
        * Emmanuelle in Rio (2003)
        * Emmanuelle Private Collection: Emmanuelle vs. Michelle (2004)
        * Emmanuelle, Danielle, Chelsea, Joe and Breanne in Hot C-ville Nights (2004)

• Emmanuele kirjoitti:

Enhänmä nyt häkeltynyt yhtään! Se ei vaan kiinnostanut mua yhtään SIINÄ MIELESSÄ, ni mä ajattelin et What a Hell, ja vaihdoin maisemaa. Toihan on muuten aika seksuaalista et ei käytä pikkareita ollenkaan, et tollahan sä vaan vahvistat tota sun imagees.

• Exodus.
        Emmanuele kirjoitti:

Sun juttujen perusteella sä annat itsestäsi sellaisen kuvan vähän väliä. Susta saa väkisinkin sellaisen itseään täynnä olevan diivan kuvan, joka luulee olevansa taivaan lahja kaikille miehille.

• Emmanuele
        Exodus. kirjoitti:

Sun juttujen perusteella sä annat itsestäsi sellaisen kuvan vähän väliä. Susta saa väkisinkin sellaisen itseään täynnä olevan diivan kuvan, joka luulee olevansa taivaan lahja kaikille miehille.

sitähän mä olenkin ;-)

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11407
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9720
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      140
      5508
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3774
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3730
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3625
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3368
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3153
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2783
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      78
      2558
    Aihe