En ole nähnyt vielä kenenkään kakkosmiehen täällä tilittävän tuntojaan..
Minulla (naimisissa oleva nainen) on suhde sinkkumiehen kanssa, jonka kanssa tapaamme n. 1-2 keraa kuukaudessa. Suhde on pelkkä seksisuhde, mutta nyt viime aikoina on alkanut mietityttämään, että mitä tuo mies oikeastaan haluaa elämältään. Hän on minua muutaman vuoden nuorempi, harrastuksia löytyy ja hyvä työpaikka. Emme kuitenkaan paljon puheskele omista tuntemuksistamme, emmekä yksityiselämästämme yleensä. Tämä suhde panostaa pelkkään seksiin (ja ihanaa sellaista se onkin). Asummekin kaukana toisistamme, joten yhteisiä tuttujakaan ei löydy...
Mitäs te kakkosmiehet tuumitte kun nainen lähtee taas oman kullan kainaloon kiihkeän illan jälkeen? Onko koskaan mustasukkaisuutta, tai toiveita yhteisestä tulevaisuudesta jne..?
Kakkosmiehet
5
576
Vastaukset
- Ei kakkonen
kakkosmies ja vaikka olisinkin, niin se on aivan sama, vaikka nainen menee minne paneskelun jälkeen, sillä paineet on purettu ja parin päivän päästä voi käydä vaikka polokaseen jotakin toista naista. Miksipä sitä yhteen pitäisi tyytyä, kun voi saada monta. Eipähän pääse niin helposti kyllästymään ja jos pääsee, niin hankkii jostakin taas uuden panon lisää.
- ----------------------
Kysyit miltä musta tuntuu??? vastaan ei miltään,kun sinä lähdet tulee toisen rouvan vuoro ja niin edelleen.Tuskin sinunkaan "ystävälläsi"sinä olet ainut.tapaatte kerran,pari-kuussa.samoin mulla,mulla vaan on siinä välissä monia muita viritelmiä.jos joku alkaa sitoutumaan liiaksi hän vain tipahtaa jonon hännille ja saa aina odotella vuoroaan.tällaista se elämä vain on.eniten minua risoo tällaisessa elämässä pinnallisuus ja omahyväisyys.
- Tiina?
vuoro? Miksei sinkun; ripustautumispelko?
- -------------------
Tiina? kirjoitti:
vuoro? Miksei sinkun; ripustautumispelko?
siksi elämässäni on vain varattuja naisia,en todellakaan halua ketään kotiini valvomaan tekemisiäni ja menojani.matkustelen paljon loma-aikana ja riippa on riippa.olen kokeillut 12-vuotta yhteiselämää ja lisäksi useita lyhempiä suhteita.ei ne anna mulle mitään vakautta ja rakkautta kuin muutaman kuukauden ja sitten sama omistamisen ja määräilyn halu voittaa.olen todennut viimeisen vaki suhteen kariutumisen jälkeen,että mun elämään ei kuulu muita kuin toisen omia,niistä ei ole koskaan harmia vaan pelkästään myönteistä kerrottavaa.sen kummemmin kertomatta yksityiskohtia sanon vaan,että ajatelkaa miehet enemmän vaimojanne,että he eivät olisi niin onnettomia ja yksinäisiä liitossaan,että pitää hommata rakastaja.
- Tiina?
Minulla on suhteita nuorempiin(kin) miehiin. Ne eivät ole seksisuhteita, vaikka pari kertaa on meinannut lipsahtaa sinne suuntaan. Joka kerta, kun miehiä tapaan, puhumme nimenomaan tuntemuksista, elämän menosta ja parannamme muutenkin maailmaa. Nämä tuntemani miehet ovat oikeastaan ihan eri planeetalta.. Esim. yksi sport, yksi tosi "renttu" (hellämielinen), yksi deadmetal. Minut herättikin tuo kysymyksesi "mitä tuo mies oikeastaan haluaa elämältään". Sitä ei kuule tiedä, ellei kysy, mitä juuri hän haluaa. Vaikka nuo kaikki kolme esimerkkiäni ovat sinkkuja, asuvat samalla paikkakunnalla ovat iältään 22-33 - niin sport haluaa elää yksin. Renttu ei halua mitään :). Saa silloin tällöin iskettyä naisia (sekaiseen) kotiinsa - joillekin antaa...piip.. joillekin ei. Sekös näitä neitejä tai rouvia harmittaa.
Ainoastaan deadmetal kaipaa rakkautta enemmän kuin mitään muuta. Osuvasti rakastuu jo varattuihin neitoihin - ja saa siitä sekä sydämentykytyksiä että -särkyjä.
Miehet ehkä paremmin kuin naiset osaavat elää juuri "tässä ja nyt" -elämää. Yhden kanssa yhtä nyt ja seuraavana hetkenä toisen kanssa toista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151475
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231464- 281458