Olen 19v jäbä, ja jo 15-vuotiaasta minua ovat seksuaalisessa mielessä kiinnostaneet vanhemmat(30-45v) hyvännäköiset naiset. Siedettävä ylipaino on kans ihan OK. Tämä on minun ikioma pieni perverssi salaisuuteni, josta ei kukaan tiedä.
Tähän asti olen elänyt normaalia elämää, ja seurustellut ikäisteni( - vuosi) kanssa. Kaikki ovat myös hoikkia ja hyvin nättejä nuoria tyttöjä/naisia. Kyllä heistäkin saa ihan hyvät kiksit. Eli siis olen vähän samassa tilanteessa kuin kaappihomot.
Erosin juuri tyttöystävästäni, ja olen tosissaan miettinyt "sairaiden" halujeni tyydyttämistä. Omalla paikakunnallani en kuitenkaan ole tätä tekemässä. Sen verran välitän maineestani.
Luultavasti tsekkailen joitakin deittipalveluja ja yritän kenties sopia asioita siellä.
Elikä nyt kuitenkin, minun olisi vain tarkoitus kysyä tältä palstalta, että onko 19v ja pojan ja vanhemman naisen kohtaaminen(ei nyt siis kuitenkaan seurustelu, vaan lähinnä seksi ja EHKÄ hieman jotain pientä ja säpinää) täysin mahdoton ajatus? Tapahtuuko tätä vain komedialeffoissa? Ei olisi mikään uusi juttu, jos kyseessä olisi 19v nainen ja vanhempi mies, mutta mites toiste päin?
Tiedän, että en ole ainoa jolla on tämänkaltaisia fantasioita tjsp. , joten jos jollakin olisi vaikka kokemusta, puolin tai toisin...
M.I.L.F:eista
12
8080
Vastaukset
- sp 86
Sanot seurustelleesi ikäistesi hoikkien muijien kanssa, vaikkeivät he kiinnosta. Perkele, miten tuollaiset muijista pitämättömät pääsevät seurustelemaan ja muijista pitävät eivät?
Ja kyllähän nuo vanhemmat naiset tykkäävät lähennellä meidän ikäisiä nuoria miehiä. Onneksi itse olen joutunut kokemaan "jotain em. kaltaista" vain kerran. Sekin oli niin hirveää, että yäk (baarissa). Mikseivät itseni ikäiset muijat voi tulla lähentelemään? Elikä etsit baarin, jossa hengailee noita vanhempia muijia. Sen jälkeen ei pitäisi olla vaikeaa, koska nuorta lihaa nuo vanhemmat naiset eivät yleensä voi vastustaa...- Langs
Myönnän, että viestini oli hieman epäselvä, mutta siis en sanonut ettenkö pitäisi tavallisista nuorista muijista. Yritin sanoa vain että vanhemmat kiinnostavat yhtä paljon.
Tuota baarihommelia olen ajatellut kans. En vain tiedä, että toimisiko käytännössä. Enkä välttämättä haluisi mistään paskasista kapakoista mitään likaisia juoppoämmiä. Iän puolesta en pakolla pääsisi niihin kaikkiin mestoihin, joissa liikkuu vanhempaa porukkaa. Sekä se vähän tuntuis tyhmältä istua yksin 30-40v porukan seassa. Siitä en kyllä osaa sanoa, että tykkäävätkö vanhemmat naiset lähennellä meidänikäisiä miehiä. Minua kun eivät ole vilkaissetkaan. Toisaalta yleensä olen kaveriporukan kanssa nuorten suosimissa baareissa.
- Kohta nelikymppinen nainen
Netti on täynnä pikkupoikia (17-25v) jotka vonkaa 35-45v naisilta. Itsekin pariin kertaan kokeillut, mutta ei maksa vaivaa. Poikia kun jututtaa, niin muut ikäiseni naiset pitkälti suhtautuvat samalla tavalla. Onnea vaan etsintään, se ei tule olemaan helppoa ja joudut todella erottumaan joukosta.
- Langs
Kieltämättä tuo on kaikki totta mitä kirjoitit.
Kun nyt kuitenkin mainitsit, että olet itsekin kokeillut jutella nuorimmille pariin kertaan, niin haluaisitko kertoa mitä jäit kaipaamaan keskustelusta? Sekä tapahtuiko tämä netissä vai livenä?
Kiitos! - Kohta nelikymppinen nainen
Langs kirjoitti:
Kieltämättä tuo on kaikki totta mitä kirjoitit.
Kun nyt kuitenkin mainitsit, että olet itsekin kokeillut jutella nuorimmille pariin kertaan, niin haluaisitko kertoa mitä jäit kaipaamaan keskustelusta? Sekä tapahtuiko tämä netissä vai livenä?
Kiitos!Juttelusta puhunut. Joo, kyllä siinä muutama sana kai ensin on vaihdettu, vaan toimintaahan se pääosin oli.
Eli ei se nuoruuden into kokemusta korvaa omasta mielestäni.
Muut olen käännyttänyt pois jo siinä kohtaa kun ikä on tullut selväksi, mikä (siis ikä) on aina näkynyt jo juttelun sisällöstä / tyylistä.
Tämä on tietysti vaan minun mielipiteeni, mutta tiedän kokemuksesta (ja olen mutakin kuullut), että teitä vonkaavia nuoriamiehiä riittäisi meille kaikille nelikymppiselle tusina joka sormelle. Tarkoitukseni oli vain sanoa että kilpailu on kovaa ja jos aiot haaveesi toteuttaa, sinun tarvitsee TODELLAKIN erottua massasta. - komea mies
Kohta nelikymppinen nainen kirjoitti:
Juttelusta puhunut. Joo, kyllä siinä muutama sana kai ensin on vaihdettu, vaan toimintaahan se pääosin oli.
Eli ei se nuoruuden into kokemusta korvaa omasta mielestäni.
Muut olen käännyttänyt pois jo siinä kohtaa kun ikä on tullut selväksi, mikä (siis ikä) on aina näkynyt jo juttelun sisällöstä / tyylistä.
Tämä on tietysti vaan minun mielipiteeni, mutta tiedän kokemuksesta (ja olen mutakin kuullut), että teitä vonkaavia nuoriamiehiä riittäisi meille kaikille nelikymppiselle tusina joka sormelle. Tarkoitukseni oli vain sanoa että kilpailu on kovaa ja jos aiot haaveesi toteuttaa, sinun tarvitsee TODELLAKIN erottua massasta."Tämä on tietysti vaan minun mielipiteeni, mutta tiedän kokemuksesta (ja olen mutakin kuullut), että teitä vonkaavia nuoriamiehiä riittäisi meille kaikille nelikymppiselle tusina joka sormelle. Tarkoitukseni oli vain sanoa että kilpailu on kovaa ja jos aiot haaveesi toteuttaa, sinun tarvitsee TODELLAKIN erottua massasta."
Kyllä se toisinpäin menee, että teitä vanhempia naisia saa hätistellä kimpustaan viikonloppuisin, kun on otettu vähän rohkaisuryyppyä ja koitetaan kepillä jäätä, josko kelpaisi jollekin nuorelle ja timmille miehelle. :) - The dude(handsome)
komea mies kirjoitti:
"Tämä on tietysti vaan minun mielipiteeni, mutta tiedän kokemuksesta (ja olen mutakin kuullut), että teitä vonkaavia nuoriamiehiä riittäisi meille kaikille nelikymppiselle tusina joka sormelle. Tarkoitukseni oli vain sanoa että kilpailu on kovaa ja jos aiot haaveesi toteuttaa, sinun tarvitsee TODELLAKIN erottua massasta."
Kyllä se toisinpäin menee, että teitä vanhempia naisia saa hätistellä kimpustaan viikonloppuisin, kun on otettu vähän rohkaisuryyppyä ja koitetaan kepillä jäätä, josko kelpaisi jollekin nuorelle ja timmille miehelle. :)Harvassa ovat oikeesti sexyt ja tikissä olevat "Milf"-muijat..
Netissä nyt on tähtitieteellisesti enemmän miehiä vonkaamassa muutenkin, joten ei se ole mikään osoitus naisen tasosta tai suosiosta.. tusinan NettiWanksterin yhteydenotto ei ole mitään..hehe.. - se niinkään
komea mies kirjoitti:
"Tämä on tietysti vaan minun mielipiteeni, mutta tiedän kokemuksesta (ja olen mutakin kuullut), että teitä vonkaavia nuoriamiehiä riittäisi meille kaikille nelikymppiselle tusina joka sormelle. Tarkoitukseni oli vain sanoa että kilpailu on kovaa ja jos aiot haaveesi toteuttaa, sinun tarvitsee TODELLAKIN erottua massasta."
Kyllä se toisinpäin menee, että teitä vanhempia naisia saa hätistellä kimpustaan viikonloppuisin, kun on otettu vähän rohkaisuryyppyä ja koitetaan kepillä jäätä, josko kelpaisi jollekin nuorelle ja timmille miehelle. :)Siinähän se onkin, veli hyvä.
"Koitetaan kepillä jäätä, josko kelpaisi jollekin nuorelle ja timmille miehelle."
Pelkkä testaus riittää näille. Itseluottamus saadaan taas kohdalleen: olisin saanut tuonkin, mutta enpä antanut. Tositoimintaan ei ole tarkoituskaan siirtyä.
- Milf hunter
Eihän siinä ole mitään väärää että pitää vanhemmista naisista, kun tottahan on, että heillä tavallisesti on hyvinkin paljon enemmän kokemusta ja taitoa miellyttää miestä niin ulkonäön kuin muunkin puolesta :)
Nykypäivänähän olisi "normaalia" vaikka olisi kiinnostunut samasta sukupuolesta. Jos ei sellaista saa syrjiä, niin mitä pahaa on tapahtunut jos joku kundi pitää itseään vanhemmasta naisesta. Elleivät epäkypsät raakileet kiihota niin sillehän ei mitään voi.
Mulle kävis paremmin kuin hyvin jopa 50 nainen. Niissä on sitä ihme säteilyä ja taikavoimaa. Kunnon "milf" kun koskettaa, niin siinä on maar sähköä!
Toisinpäin luulisi olevan niin, että nuoremmissa miehillä olisi naisille enemmän annettavaa kuin vanhoilla junteilla kaljamahoilla. Ikä ei miestä paranna toisin kuin naista :)
Vanhemmille naisille ei vaan kannata näyttää kiinnostusta liian voimakkaasti tai liian aikaisin. Muuten kai kypsän naisen iskeminen käy samalla tavalla helposti - tai vaikeasti kuin nuorenkin. - Nimetön
Minulla on kuvallinen profiili netissä ja nuoret kundit usein tulee heittämään "MILF!!!!" viestejä siinä toivossa että kiinnostuisin.
Mut kun asia on vaan niin ettei meitä vanhempia naisia kauheasti kiinnosta pikkupojat. Musta tuntuis tosi omituiselta sekstata jonkun pojan kanssa joka on muutamaa vuotta vanhempi kuin oma lapseni! Sitten tuntuu muutenkin mielenkiinto muuttuvan iän myötä. Esim nuorena likkana tunsin vetoa laihoihin hieman naisellisiin waifmaisiin poikiin enkä olisi silloin voinut kuvitellakaan itselleni "sellaista haisevaa karvaista vanhaa ukkoa". Nyt parikymmentä vuotta myöhemmin, kuitenkin on ihan päinvastoin. Nuoret pojat eivät sytytä ollenkaan, ja miehen pitää olla nimenomaan karvainen iso köriläs jolla on viisauden ryppyjä otsassa (think Russel Crowe).
Puhumattkaan siitä että on tosi ällöttävä ajatus että nuoret pojat vertailisi kokemuksia MILFeistä keskenään, naureskellen. Hyi.
Sittenhän on tää henkinen kypsyys. Älykäs ja rauhallinen viisas mies joka on elämääkin vähän kokenut, on vaan niin seksikäs verrattuna epävarmaan poikaan jolla on vielä prioriteetit elämässä aika toisenlaiset. - fuck, fuck, fuck
fuck and fuck.
- the.myth
Kyllä sitä kaikenlainen on mahdollista. Itse kokenut muutamaankin otteeseen, Jopa seurustellut vanhemman kanssa. Kaikki on vaan oikeasta käyttäytymisestä kiinni. Pidä lippu korkealla ja hoida homma kotiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474