Konserttikesä 2007

funk-pappa

Aidot, velmunnäköiset funk-häiskät ja bailaavat kaunottaret kokoontuvat jälleen Imatralle 6.7., kun paikalle tulee Candy Dulfer matkassaan arvostettu soul-laulajatar Rosie Gaines. Candyn levyillähän on joitakin mahtavankuuloisia JB´s-tyylisiä jameja kuten James Brownin Get on the good footista jatkokehitelty Sax-A-Go-Go (linkistä löytyy video).

http://www.youtube.com/watch?v=0vCSlizf5Zg

Miltäs kuullostaa Longin´ for the funk?

http://www.youtube.com/watch?v=V6mnPr8tFYE

Muista illan esiintyjistä ei vielä ole tietoa.

5

592

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Daddy Pop

ihania naisia Imatralla... molemmathan ovat häärineet myös Princen taustalla, Rosie Gaines ainakin Diamonds & Pearls -albumilla ja Candy Dulfer näillä 2000-luvun Prince-pläjäyksillä. Täytyy vissiin kuitenkin odottaa ainakin vuoteen 3121 ennen kuin Prince itse tänne tulee :(

• funk-pappa

Incognito esiintyy Espoon April Jazzissa 26.4.2007 klo 19 alkavassa konsertissa.

• funk-pappa
    • funk-pappa

Huh! Pori-Jazz pamautti uutispommin, kun ensi kesän ohjelmistoon oli saatu Tower Of Powerin lisäksi itse Sly & the Family Stone, jonka tarkoituksena on heittää laaja maailmankiertue. Toivottavasti Sly itse on sen verran kunnossa, että jaksaa istua näköpiirissä jollakin jakkaralla sillä aikaa kun vanhat muusikkokamut heittävät tiukan funk-keikan.

• funk-pappa

Viime hetken kiinnityksenä Pori-Jazzeihin on värvätty the Brand New Heavies. Esiintyy 20.7. klo 20 alkavassa konsertissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2774
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2027
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1756
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    5. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      49
      1643
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1481
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      81
      1174
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1070
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1029
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      194
      987
    Aihe