Mikä ois Windowsiin hyvä yksinkertaisella käyttöliittymällä varustettu ilmainen CD mp3:si rippaaja joka osais myös hakea biisitiedot ja tehdä tagit?
Hyvä CD to mp3 rippaaja?
5
1151
Vastaukset
- Jekke.
- ...
Audiograbber on hyväksi todettu... ei ole vielä sellaista levyä tullut vastaan mitä ei oli tunnistanut, ei väliä oliko kopiosuojaus vai ei.
Tarpeeksi hyvät asetukset ja media tiedot hakee automaattiseti useammasta paikasta.
- 1stMacFinn
Olen nuo hommat hoitanut vuosia iTunesilla. Ja sen saa myös Windowsille, suomeksi ja ilmaiseksi.
www.apple.com/fi/iTunesItunes on varsin kehno rippausohjelmana. Kuuluu samaan sarjaan mediaplayerin kanssa.
Paras on tietysti EAC LAME yhdistelmä. EAC on ripperi joka viimeksi naarmuuntuneen levyn lukee. Seuraavana tulee Easy CD-DA Extractor ja sitten CDex. nämä ovat oikeastaan ripperit, joilla pystyy lukemaan naarmuisen levyn.
Audiograbber on myös käypänen softa, mutta ei edellisten veroinen. Mikäli Petteri Järvisen artikkeli pitää paikkansa noilla piti onnistua kaikki levyt.- Exact Audio Copylle
hexi kirjoitti:
Itunes on varsin kehno rippausohjelmana. Kuuluu samaan sarjaan mediaplayerin kanssa.
Paras on tietysti EAC LAME yhdistelmä. EAC on ripperi joka viimeksi naarmuuntuneen levyn lukee. Seuraavana tulee Easy CD-DA Extractor ja sitten CDex. nämä ovat oikeastaan ripperit, joilla pystyy lukemaan naarmuisen levyn.
Audiograbber on myös käypänen softa, mutta ei edellisten veroinen. Mikäli Petteri Järvisen artikkeli pitää paikkansa noilla piti onnistua kaikki levyt.EAC ja Lame:n uusi versio lienevät lyömätön yhdistelmä. Pienellä opiskelulla pakkauksen laadun voi säätää tarkasti mieleisekseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501489
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15583ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402