Miesystävän oudot fantasiat?

-eliza-

Oon kolmikymppinen nainen ja oon reilun vuoden seurustellut ikäiseni komean ja hyvin menestyneen miehen kanssa.

Ongelaksi on vain tullut miehen oudot seksifantasiat. Mies fantasioi raiskauksesta ja meidän seksielämämme on muuttunut raiskausleikeiksi. Mun täytyy teeskennellä että mä en haluu ja tehdä vastarintaa, jotta mies innostuis. Aluksi meillä oli ihan tavallistakin seksiä, joskin aika harvoin, mutta nyt vaan tätä typerää leikkiä. Musta tuntuu, että miehellä ei enää seisois, jos mä en tee vastarintaa.

En tiedä mitä tehdä. Mies on muuten hyvän näköinen ja mukava eli juuri sellainen jota oon pitkään etsinyt. Haluaisin kuitenkin normaalin seksielämän enkä tuollaisia pervoja leikkejä.

18

6248

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maikki-

Mun yks ex halus, että mä nain sitä strap-on dildolla peppuun, ei kuulemma kiihottunut tarpeeksi tavallisesta seksistä. Ei kyllä napannut homma mua yhtään ja ero siitä tuli....

• jorppas

Terveellä miehellä persereikä on FOR EXIT ONLY

• Kaitsuko

tilanne ettet todellakaan halua? Jätkä ottaa väkisin tietenkin ja kehuu kuinka hyvin näyttelit, jos "näyttelit" todella hyvin, kertoo viranomaisille sen.

• no just..

Onhan se kivaa kun mies on oikein komeakin että kai sillä voi puolustella sitä että se on kieroutunut perverssi.

• -Milli.
        no just.. kirjoitti:

Onhan se kivaa kun mies on oikein komeakin että kai sillä voi puolustella sitä että se on kieroutunut perverssi.

kuin ruma ja kieroutunut

• Hese

Seksileikit on välillä ihan ok, kunhan molemmat haluaa niitä. Jos miehesi kiihottuu pelkästään näistä raiskausjutuista, niin hän ei ole aivan terve. Parempaa ei ole odotettavissa, valitettavasti.

• hone-y

Ei ole ihan normaalia, jos normiseksi ei riitä kiihokkeeksi vaan aina pitää olla jotain muuta ekstrana. Terapiaa tai ero.

Ja mistäs miehesi tietää vaikka jollakin kertaa vastustelu olisikin todellista eikä osa leikkiä?

• looy

Rajutkin seksileikit ovat ok, jos niitä on vain joskus ja ne ovat "mauste" jollekin paremmalle.

Jos seksielämä on pelkkiä pervoja leikkejä on jotain pahasti vialle. Kehota miestä puhumaan ammattiauttajalle. Voi tosin olla, että mies on niin hullu, että hänestä ei voi tehdä enää normaalia.

• ihminen hulluksi?

Ihmiset ovat erilaisia. Ei tarvitse löydä leimoja.

• sirpa68

Kannataa kokeilla erilaisia vaihtoehtoja,siis ihan testimielessä..Elikkä ota sinä joskus valta ja leikisti raiskaat hänet!Oikeesti saattaa toimia!Jos ei toimi niin sitten on vikaa ,ehkä teissä molemmissa.Et saa aina olla se alistuvampi,vaan seksi voi olla hauskaa leikkiä kun siihen kunnolla paneutuu.Uskon että miehesikin saattaisi tykätä jos sinä asettuisitkin ns.dominaksi..kokeile!

• Tripa.

Kyllä komeita ja kivoja miehiä löytyy pilvin pimein. Jos sua ahdistaa noi sen perversiot ja joudut aina kokemaan/tekemään samaa sekstailun aikana, niin huomautat asiasta miehelle, että sua ahdistaa tällainen. Ahdistaa jopa siinä määrin, että sä olet miettinyt eroamista.

• eronnut nainen

Sattumalta sain tietää, että onkin fetissimiehiä. Pukeutuu ties mihin itse ja fantasioi kaikenlaisista asusteista ja leikeistä.

Ei ihme, ettei meidän seksielämä ikinä sujunutkaan. Syy selvisi.

• jiihaa(N)

LAINAA SITÄ ÄIJÄÄSI MULLE!

Mä tykkään tulla "raiskatuksi" aina silloin tällöin!;)

• teillä ei ole

keskinäistä rakkautta. Vaikka sinulle tuntuu olevan pääasia että mies on hyvännäköinen ja menestyvä, ei se ole riittävä eväs elämäntoveriksi.

Mitä sitten kun nykyiset fantasiat eivät riitä?

• kuuluu normaaliinkin

seksielämään silloin tällöin. Jos fantasioita täytyy kuitenkin pakonomaisesti toteuttaa joka kerta, vieläpä niin että pelkästään toisen osapuolen fantasioita toteutetaan, on kyseessä epäreilu tilanne, jossa vain toinen osapuoli saa toteuttaa seksuaalisuuttaan. Arvostaako mies sinun mieltymyksiäsi tai sinua siinä määrin, että hän suostuu olemaan sinulle mieliksi sängyssä siinä määrin kuin sinä suostut olemaan mieliksi hänelle? Jos ei, vaihda miestä.

• alistaa...

Vaikuttaa siltä, että miehesi ei ole aivan tasapainoinen. Eipä toki välttämättä tarvitsekaan olla, mutta kyllä nuo raiskaus-leikit heijastavat vallanhaluaan ja menestystään. Mies ottaa mitä haluaa niin oikeassa elämässä kuin sängyssäkin. Valta ja alistaminen kiihottaa monia.

Mutta ethän sinä voi pidemmän päälle "itseäsi myydä" eli toimia ominta sisintäsi vastaan! Nyt saat maksuksi mitä ilmeisemmin sen varakkaan ja menestyneen komistuksen, jota toiset naiset sinulta kahdehtivat. Se tyydyttää sinua jollain tasolla. Mutta kuinka kauan?

No, todennäköisesti niin kauan, että olet totaalisesti "sielusi myynyt" etkä tiedä enää kuka olet ja mitä haluat. Siinä vaiheessa on myöhäistä pyristellä irti siitä tunnekokukusta.

Mutta voitahan kokeilla vielä avointa ja suoraa puhetta miehesi kanssa. Jos homma alkaa normalisoitua ts. muuttua sellaiseksi, että sinäkin voit suhteesta/seksistä aidosti nauttia, niin sittenhän kaikki on ok. Muussa tapauksessa harkistsin sinuna suhteen lopettamista... Sillä päättyyhän se sitten kuitenkin aikanaan. Erona vain se, että oletko sinä vielä silloin terve ja tasapainoinen vai et?!

• Totuuden Torvi

Niin, kaikkea ei voi saada. Sinä valitsit miehen ulkoisten seikkojen perusteella; ulkonäkö ja varakkuus. Pidä niistä kiinni, mies määrää loput. Et kai halua tavallisen näköistä ja normaalisti toimeentulevaa, MUTTA huippumukavaa miestä?

• eräsfantasioija

Hyviä vastauksia olet saanut, mutta tuli mieleeni vielä sellainen: jos fantasia on molempien yhteinen ja halu tehdä sitä sovituissa säännöissä, leikki toimii. Jos sinut pakotetaan vastoin tahtoasi, kyse on oikeasta raiskauksesta.
      Keskustelepas hänen kanssaan ja kerrot mielipiteesi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2523
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2362
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      101
      1049
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      63
      789
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      707
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      690
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      668
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe