Lihavan naisen iskeminen...

Tiedostaja

on helpompaa, kuin hoikan naisen. Lihava nainen suostuu myös helpommin seksuaaliseen kontaktiin kuin hoikka nainen. Tämä pätee myös kauniisiin lihaviin naisiin. Osaako pullukkanaiset/ normaalipainoiset naiset selostaa mistä tämä ilmiö johtuu?


"Kokemusta on"

109

19077

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itsoukkei

      En ole asiasta samaa mieltä.

      • lihavia,vai mistä

        kenkä puristaa,Harva lihava nainen kehtaa riisuuntua vieraan edessä,joten se siitä


      • itsoukkei
        lihavia,vai mistä kirjoitti:

        kenkä puristaa,Harva lihava nainen kehtaa riisuuntua vieraan edessä,joten se siitä

        Miten voimme korjata tämän epäkohdan?


      • asia...
        itsoukkei kirjoitti:

        Miten voimme korjata tämän epäkohdan?

        johtuu siitä, että lihavat naiset ovat enemmän sinut itsensä kanssa kuin hoikat/ normaalipainoiset naiset?


      • itsoukkei
        asia... kirjoitti:

        johtuu siitä, että lihavat naiset ovat enemmän sinut itsensä kanssa kuin hoikat/ normaalipainoiset naiset?

        Saahan sitä unelmoida.


      • harva
        asia... kirjoitti:

        johtuu siitä, että lihavat naiset ovat enemmän sinut itsensä kanssa kuin hoikat/ normaalipainoiset naiset?

        lihava on tyytyväinen itseensä. Miessuhteiden avulla nostetaan itsetuntoa.


      • noferto
        itsoukkei kirjoitti:

        Saahan sitä unelmoida.

        tämä juttu lähti kokonaan väärille raiteille.En sano lihavilla,vaan hieman runsaanmuotoisilla naisilla on jalat tukevasti maassa.He eivät odota sadun ihmeprinssiä jota ei todellisuudessa olekaan.He tarttuvat tilaisuuteen,ei niinkuin hukkuva oljenkorteen,vaan siihen hetkeen missä eletään.He tietävät mitä haluavat.Toista ovat nämä puleeratut "luuviulut" joitten päässä on yksi ajatus,minä.Pitkällisen asiaan perehtymisen johdosta voin sanoa että parhaat "kyydit" olen saanut hieman tukevoituneilta naisihmisiltä.Periaatteesta en enää luuviuluja harrasta,siinä ei saa muuta kuin lonkkaluunsa kipeiksi.Tämä on ainoa oikea totuus,koska minä sen kirjoitin.


      • pyöreitten naisien
        noferto kirjoitti:

        tämä juttu lähti kokonaan väärille raiteille.En sano lihavilla,vaan hieman runsaanmuotoisilla naisilla on jalat tukevasti maassa.He eivät odota sadun ihmeprinssiä jota ei todellisuudessa olekaan.He tarttuvat tilaisuuteen,ei niinkuin hukkuva oljenkorteen,vaan siihen hetkeen missä eletään.He tietävät mitä haluavat.Toista ovat nämä puleeratut "luuviulut" joitten päässä on yksi ajatus,minä.Pitkällisen asiaan perehtymisen johdosta voin sanoa että parhaat "kyydit" olen saanut hieman tukevoituneilta naisihmisiltä.Periaatteesta en enää luuviuluja harrasta,siinä ei saa muuta kuin lonkkaluunsa kipeiksi.Tämä on ainoa oikea totuus,koska minä sen kirjoitin.

        puolesta sulle *kiitos*. Emme silti ole epätoivoisia.


      • LihavaLady
        harva kirjoitti:

        lihava on tyytyväinen itseensä. Miessuhteiden avulla nostetaan itsetuntoa.

        Näin on, ainakin minun kohdalla. En haluaisi olla lihava (väitän, että suurin osa lihavista ei halua olla lihavia), ja kyllä se kohottaa itsetuntoa jos miehet kiinnostuvat syystä tai toisesta.

        10v sitten, kun olin normaalipainoinen ja muutenkin kivannäköinen, miehiä pyöri ympärillä. Ei se niin paljoa itsetuntoon vaikuttanut. Nyt kun tilanne on se, että painoa tullut 20kg ja muutenkin vähän rupsahtunut, niin kyllä tekee "eetvarttia", jos joku kiinnostuu - vielä.

        nimimerkillä "kauneus on katoavaista, rumuus senkun lisääntyy"


      • Aatami otti eevan
        noferto kirjoitti:

        tämä juttu lähti kokonaan väärille raiteille.En sano lihavilla,vaan hieman runsaanmuotoisilla naisilla on jalat tukevasti maassa.He eivät odota sadun ihmeprinssiä jota ei todellisuudessa olekaan.He tarttuvat tilaisuuteen,ei niinkuin hukkuva oljenkorteen,vaan siihen hetkeen missä eletään.He tietävät mitä haluavat.Toista ovat nämä puleeratut "luuviulut" joitten päässä on yksi ajatus,minä.Pitkällisen asiaan perehtymisen johdosta voin sanoa että parhaat "kyydit" olen saanut hieman tukevoituneilta naisihmisiltä.Periaatteesta en enää luuviuluja harrasta,siinä ei saa muuta kuin lonkkaluunsa kipeiksi.Tämä on ainoa oikea totuus,koska minä sen kirjoitin.

        Yksi saa lonkka luunsa kipeäksi, senkö tähden hän vaan naisia metsästää, siis ei mitään muuta sanottavaa. Et sinä saa lonkka luitasi kipeäksi lihavista etkä laihoista kun sinulla ei ole säkää kumpienkaan kanssa


      • varmaavakoavoitakoa!
        Aatami otti eevan kirjoitti:

        Yksi saa lonkka luunsa kipeäksi, senkö tähden hän vaan naisia metsästää, siis ei mitään muuta sanottavaa. Et sinä saa lonkka luitasi kipeäksi lihavista etkä laihoista kun sinulla ei ole säkää kumpienkaan kanssa

        Lihavilta saa eestä ja takaa ja niil on turpea naama imutteluun :)


      • lihavat
        LihavaLady kirjoitti:

        Näin on, ainakin minun kohdalla. En haluaisi olla lihava (väitän, että suurin osa lihavista ei halua olla lihavia), ja kyllä se kohottaa itsetuntoa jos miehet kiinnostuvat syystä tai toisesta.

        10v sitten, kun olin normaalipainoinen ja muutenkin kivannäköinen, miehiä pyöri ympärillä. Ei se niin paljoa itsetuntoon vaikuttanut. Nyt kun tilanne on se, että painoa tullut 20kg ja muutenkin vähän rupsahtunut, niin kyllä tekee "eetvarttia", jos joku kiinnostuu - vielä.

        nimimerkillä "kauneus on katoavaista, rumuus senkun lisääntyy"

        Jos haluut panna nii saat multa munaa


    • -lihava nainen-

      tärkee juttu lauantai-iltana mietittävänä.
      Toivottavasti saat mieleises vastauksen, ettei mene monta viikonloppua netin ääressä.
      Tämänkin ajan voisit käyttää niiden kauniiden ja hoikkien naisten iskemiseen. Vai, onko niin, ettet sille munalles muuta pesää saa kuin lihavien naisten jalkovälistä.

      • Tiedostaja.....

        Siis nyt nämä vastaukset on tosi syvältä?! :( Lihava nainen (sopivasti pyöreä siis) voi olla monta kertaa paremman näköinen alasti, kuin hoikka (muodoton) nainen. En nyt tarkoita sellaisia elefantin kokoisia naisia, vaan tyyppiä Meiju Suvas, eli nätit kasvot, kunnon iso pehmeä perse,d-kupit ja nätit kasvot. Olen itse hoikka ja urheilullinen mies ja kyllä mieluummin olen uhkean kanssa, kuin laihan kanssa.
        Se miksen ole nyt metsästämässä hoikkia naisia johtuu siitä että tapasin eilen erään uhkean/ nätin naisen ja sain kyytiä! Hän on mukava ihminen ja olen tuntenut hänet noin puoli vuotta...


    • niin...

      että lihavat naiset ovat muutenkin hekumallisempia ja pitävät enemmän kaikista elämän pienistä nautinnoista kuin ne hoikat?

      Tällainen ajatus vain pälkähti päähäni, kun ajattelin esim. Sirkka Hämäläistä, Suomen Pankin entistä johtajaa. Sellainen tiukka, kuivaksi treenattu nainen nauttii varmaan eniten, kun pääsee rankaisemaan itseään puolimaratonilla, kun tuli syötyä kokonainen näkkileipä.

      • pienistä nautinnoista

        kuten syöminen, syöminen, syöm...


      • Hyvä pointti! :D

        Nimim. lihavat on lepposia :)


    • pömppö tyttö

      ...että pullukoilla ei ole paljon varaa valita petikumppania. Pitää tyytyä siihen mitä saa :)

      • Näin...

        ...loogiseen naisen logiikkaan en ole vielä eläissäni törmännyt. Onnittelut siitä!


      • LihavaLady

        Lihavilla on todennäköisesti . .suurempi vara valita .. kenet petikumppanikseen haluuaa..
        Ei todellakaan tarvitse tyytyä sihen mitä saa.


      • Rubens nainen

        Jaa ei ole varaa valita?

        Itse olen pullukka/iso/pyöreä/lihava/ylipainoinen juurikin lähellä Meiju Suvas -tyyppiä. Ja voin täysin valita, jopa runsaasta tarjonnasta kenet sänkyyni mukaani otan. Aktiivisimpia olen saanut potkia kauemmas ja valinnan vaikeuttakin olen kokenut kun vaihtoehtoja on liiemmän kanssa.

        Uusiosinkkuna on ollut kertakaikkisen piristävää huomata, että kaltaisellani runsaalla rubens naisella on vientiä ja paljon :)


    • OOOOOOOOO

      Lihava nainen, on OTETTU siitä huomiosta jonka hän saa mieheltä. Halut ne on lihavallakin.

      • sitten se

        johtuu siitä että estrogeeni tarvitsee rasvaa kehittyäkseen.
        Mitä laihempi nainen,
        sitä vähemmän naishormoonia....


      • hone-y
        sitten se kirjoitti:

        johtuu siitä että estrogeeni tarvitsee rasvaa kehittyäkseen.
        Mitä laihempi nainen,
        sitä vähemmän naishormoonia....

        laihat pienirintaiset naiset ovat seksuaalisesti aktiivisempia kuin lihavat. Ihan siksi, että heillä on testosteronia suhteessa enemmän.

        Tämähän ei siis selitä väitettyä lihavien naisten helppoutta...


      • päin vastoin
        hone-y kirjoitti:

        laihat pienirintaiset naiset ovat seksuaalisesti aktiivisempia kuin lihavat. Ihan siksi, että heillä on testosteronia suhteessa enemmän.

        Tämähän ei siis selitä väitettyä lihavien naisten helppoutta...

        mitä enemmän kehossa rasvaa sitä enemmän estrogeeniä.
        Testosteroni vaikuttaa miesten libidoon, ei naisten.


      • Testosteroni..
        päin vastoin kirjoitti:

        mitä enemmän kehossa rasvaa sitä enemmän estrogeeniä.
        Testosteroni vaikuttaa miesten libidoon, ei naisten.

        vaikuttaa sekä miesten että naisten seksuaaliseen kiinnostukseen. Ja aggressiivisuuteen.

        Ei nainen ja mies nyt niin erilaisia koneita ole, että samaan toimintaan tarvittaisiin aina eri hormooni. :)


      • päin vastoin kirjoitti:

        mitä enemmän kehossa rasvaa sitä enemmän estrogeeniä.
        Testosteroni vaikuttaa miesten libidoon, ei naisten.

        Kyllä testosteroni on nimenomaan se hormooni, joka vaikuttaa seksuaaliseen halukkuuteen, sekä miehillä, että naisilla.


    • timo169

      minusta lihava nainen on kaunista katseltavaa.ite en oo missään suhteessa mutta jos sais lihavalta naiselta.

    • ozwaldo

      olen ollut hoikken kanssa, mutta lihhavat ovat ihania. itse hoikka poika.

    • PULLUKKA

      Lihavammat osaavat ottaa elämän rennommin ja kumpikohan on iskun kohde?Minä oon iskenyt mieheni aina ite ja saanutkin sen minkä halunnut,vaikka oon lihava.Kyl sexi on korvien välis,eikä jalkovälis vaan..Kaipa oon osannut sit valita ne fixummat miehet,sillä älykkyys on sexikästä...

    • thh

      lihava on elämänläheisempi,myös seksuaalisesti.Osaa/ja haluaa naida

      • Yöpseli

        Läskiä löytyy täältäkin, 128kg/164 cm, joten sitä todella on, mutta on myös iloa . seksiä, miehiä ja itsetuntoa, kun pidän muuten itsestäni huolta...seksikkääksikin on kehuttu ja puutteessa ei ole tarvinnut elää.. 20v komea mies elämänkumppanina,


      • mutt
        Yöpseli kirjoitti:

        Läskiä löytyy täältäkin, 128kg/164 cm, joten sitä todella on, mutta on myös iloa . seksiä, miehiä ja itsetuntoa, kun pidän muuten itsestäni huolta...seksikkääksikin on kehuttu ja puutteessa ei ole tarvinnut elää.. 20v komea mies elämänkumppanina,

        oletko sä se nainen, joka pitelee pienempikokoista miestään näkymättömässä talutushihnassa käskien ja komentaen. Oletko sä hän, jonka takia 20vuotias komea mies ei uskalla tuttuja naisia moikatakaan?
        Onko miehesi uskaltanut kertoa miten hän nautti siitä, että sai osakseen muuta kuin dominaseksiä? Ei kai, en usko.


      • let´s face it

        Iso ihminen voi olla elämänläheinen ja hanakka, mutta kymmenien kilojen ylipaino rajoittaa liikkumista. Kunto ei voi riittää kummoisiin fyysisiin ponnistuksiin. Kumppani saa pelätä litistyvänsä helposti hengästyvän ja hikoilevan lihan alle ja että tämä saa vielä sairauskohtauksen.


      • niiii-in!
        let´s face it kirjoitti:

        Iso ihminen voi olla elämänläheinen ja hanakka, mutta kymmenien kilojen ylipaino rajoittaa liikkumista. Kunto ei voi riittää kummoisiin fyysisiin ponnistuksiin. Kumppani saa pelätä litistyvänsä helposti hengästyvän ja hikoilevan lihan alle ja että tämä saa vielä sairauskohtauksen.

        Kyllä viimeistään 30 alkaa 2diabetes vaania ja kaikki hengästyttää ja nilkat ja polvet särkee ja paukkuu.
        Mutta siinähän sitä elämäniloa sitten mitataan.....

        Lihavan naisen elättäminen myös maksaa aivan pirusti.


      • xdfxdbr
        Yöpseli kirjoitti:

        Läskiä löytyy täältäkin, 128kg/164 cm, joten sitä todella on, mutta on myös iloa . seksiä, miehiä ja itsetuntoa, kun pidän muuten itsestäni huolta...seksikkääksikin on kehuttu ja puutteessa ei ole tarvinnut elää.. 20v komea mies elämänkumppanina,

        Sähän olet laiha,melkein anorektikko.Lihota vielä 30 kg lisää,niin on jo vähän muotojakin.


    • riddle

      Minä olen lihava, eikä tässä maailmassa ole niin paljoa rahaa, että ottaisin vaatteeni pois miehen nähden. Eli en todellakaan osaa selittää ilmiötä.

      • ....................

        Sittenhän olet niin kuin minä. Tummapintainen mies yritti kyllä lirkutella pari päivää sitten, mutta selvisin tilanteesta kohteliaan nopeasti.


    • lihava

      ja vielä iskeminen...

    • selvää pässin lihaa

      Varmasti todella yksilökohtaista, .. mutta olisiko niin, että kun jotain - vaikkapa miestä - on harvoin tarjolla, siihen hanakammin myös tartutaan korkealentoisia kriteereitä asettelematta? Tosiasia kuitenkin on, että pulskalle ihmiselle on seksiseuraa tarjolla harvemmin kuin muille.

      Eräs tuntemani lihava nainen arvostaa kaikkia aistinautintoja, eikä anna terveys- ja moraalisääntöjen rajoittaa mielihalujaan millään tavoin. Hän nauttii myös miehestä, jos tilaisuus tulee. Runsaan rasvakudoksen vuoksi hormonitoimintakin voi olla erilaista kuin normaalipainoisilla.

      • amidala'

        Olen viimeaikoina saanut noin 20 kiloa painoa lisää, eli siis suht lihava.
        Kuvittelin, että miehet antaisivat olla rauhassa, mutta pöh! Mustat miehet käyvät ihan kuumana, seksiä olisi tarjolla vaikka kuinka.
        Enkä todellakaan halua seksiä, enkä ole helppo iskettävä.
        Enkä flirttaile tai muuten tuijottele miehiä.


      • lihava ihana nainen

        vaikka olen aina ollut ylipainoinen rajusti, niin kumma juttu miten on komiaa miestä ympärillä pyöriny.. ja koskaan ei oo tarvinnu puutteessa elää, ei ikinä..
        ja nyt on kuitenkin suomalaisista miehistä kyse...
        alkaa melkee ahistaa ku baarissakaa saa yksin olla ees nykysin vaikka kihloissa olen.. ni ei saakeli miehet rauhaan jätä...


      • tunkio
        amidala' kirjoitti:

        Olen viimeaikoina saanut noin 20 kiloa painoa lisää, eli siis suht lihava.
        Kuvittelin, että miehet antaisivat olla rauhassa, mutta pöh! Mustat miehet käyvät ihan kuumana, seksiä olisi tarjolla vaikka kuinka.
        Enkä todellakaan halua seksiä, enkä ole helppo iskettävä.
        Enkä flirttaile tai muuten tuijottele miehiä.

        "Suht´lihavaksi" itsensä kokeminen on eri asia kuin, että on esim. 160 cm/100 kg. Kun BMI on 40 ja yli niin seksimarkkinat hiljenee. Voi kokeilla, joka ei usko.


      • pullukat
        tunkio kirjoitti:

        "Suht´lihavaksi" itsensä kokeminen on eri asia kuin, että on esim. 160 cm/100 kg. Kun BMI on 40 ja yli niin seksimarkkinat hiljenee. Voi kokeilla, joka ei usko.

        Älähän nyt,vielä 40 kg lisää,niin olisit tosi haluttava,eli 160 cm ja 140kg.


      • 18v!
        tunkio kirjoitti:

        "Suht´lihavaksi" itsensä kokeminen on eri asia kuin, että on esim. 160 cm/100 kg. Kun BMI on 40 ja yli niin seksimarkkinat hiljenee. Voi kokeilla, joka ei usko.

        Ylipainoa minulla todella runsaasti, BMI 50 (kyllä en ole kuollut, vaikka tädit sielä kuukausipunnituksessa sillä aina uhkaili), mutta siltikään en elä puutteessa, joten missä vika? Oisko siinä että minä osaan ottaa itseni tosissani, tiedän mistä tykkään ja olen ollut lapsesta asti vaikeasti ylipainoinen vai siitä että silti hymyilen, käyn ulkona, ELÄN ja teen itselleni vaatteita, mitkä ovat mukavia ja hyvännäköisiä? Partnerini ei litisty seksin aikana, ja pystyn nauttimaan siitä, koska tiedän mitkä asennot tuntuvat molemmista hyviltä ja yhtyäkseni pariin edelliseen kommentiin, minä en ole helppo nakki ;)
        Joten te 'lihavat' naiset; NAUTTIKAA ELÄMÄSTÄ! Ja jos oikeasti on niitä kakaroita, jotka baarissa huomauttaa perseen isoudesta, heittäkää itsevarmasti väliin että ompahan jotain mistä ottaa kiinni, toisin kun tosta sun etulmuksestas ;)


      • Lady 1985
        18v! kirjoitti:

        Ylipainoa minulla todella runsaasti, BMI 50 (kyllä en ole kuollut, vaikka tädit sielä kuukausipunnituksessa sillä aina uhkaili), mutta siltikään en elä puutteessa, joten missä vika? Oisko siinä että minä osaan ottaa itseni tosissani, tiedän mistä tykkään ja olen ollut lapsesta asti vaikeasti ylipainoinen vai siitä että silti hymyilen, käyn ulkona, ELÄN ja teen itselleni vaatteita, mitkä ovat mukavia ja hyvännäköisiä? Partnerini ei litisty seksin aikana, ja pystyn nauttimaan siitä, koska tiedän mitkä asennot tuntuvat molemmista hyviltä ja yhtyäkseni pariin edelliseen kommentiin, minä en ole helppo nakki ;)
        Joten te 'lihavat' naiset; NAUTTIKAA ELÄMÄSTÄ! Ja jos oikeasti on niitä kakaroita, jotka baarissa huomauttaa perseen isoudesta, heittäkää itsevarmasti väliin että ompahan jotain mistä ottaa kiinni, toisin kun tosta sun etulmuksestas ;)

        Myös minä olen itsestäni nauttiva nuori nainen. Mittani ovat 158 cm / 130 kg , rinnan ympärys 136, vyötärö 127, lantio 139. Olen muodokas ja silti minulle mahtuu kaupan vaatteet, minun ei tarvitse niitä itse valmistaa. Olen kohtuullisen kiinteä...


      • Kohtuullisen kiinteä
        Lady 1985 kirjoitti:

        Myös minä olen itsestäni nauttiva nuori nainen. Mittani ovat 158 cm / 130 kg , rinnan ympärys 136, vyötärö 127, lantio 139. Olen muodokas ja silti minulle mahtuu kaupan vaatteet, minun ei tarvitse niitä itse valmistaa. Olen kohtuullisen kiinteä...

        just.
        Kyllä kuule (allekin) kymmenen vuoden päästä et ole enää ylpeä puuskuttavasta, huonokuntoisesta kropastasi ja diabeteksesta.
        Et todella ole kiinteää nähnytkään, rasvasta pinkeä.
        Sinun kuuluisi olla yli puolet kevyempi, ja silti et olisi vielä edes ihan normaalipainossa.


      • lihavanarri
        Kohtuullisen kiinteä kirjoitti:

        just.
        Kyllä kuule (allekin) kymmenen vuoden päästä et ole enää ylpeä puuskuttavasta, huonokuntoisesta kropastasi ja diabeteksesta.
        Et todella ole kiinteää nähnytkään, rasvasta pinkeä.
        Sinun kuuluisi olla yli puolet kevyempi, ja silti et olisi vielä edes ihan normaalipainossa.

        Voin vaan kuvitella minkä näkönen munaton finni naama siellä aukoo turpaasa, että ole vaan hiljaa ja pierase pulloon!!!!!


      • Anonyymi
        Lady 1985 kirjoitti:

        Myös minä olen itsestäni nauttiva nuori nainen. Mittani ovat 158 cm / 130 kg , rinnan ympärys 136, vyötärö 127, lantio 139. Olen muodokas ja silti minulle mahtuu kaupan vaatteet, minun ei tarvitse niitä itse valmistaa. Olen kohtuullisen kiinteä...

        Kauhea paino!


    • amidala'

      Saiskos kysyä millaiselle otannalle tää sun tutkimus perustuu ja mikä on suhde lihavat-kontra laihat/normipainoiset?

      • Pyöreä ja niin ylpiä

        Olin laiha nainen, olin helpompi. Vientiä riitti enemmän ja teki mieli pitää hauskaa. Yhden illan jutuista en odottanut vihkisormuksia, eikä miehetkään.

        Nyt hieman pulleana, minua on hyvin vaikea tulla viettelemään. Koska olen nähnyt asian molemmat puolet, minusta tuntuu juuri siltä, että mies ajattelee, että olen helppo kun on se 15 kiloa ylimääräistä. Tämän vuoksi jokainen iskemään tuleva saa kyllä maistaa pelkkää kaveruutta kanssani. Tarvitsen pidempiaikaista kiinnostuksen osoitusta nykyään.

        Yhteenveto: laihana olin helpomi. Lihavana vaikeasti tavoiteltava. Repikää siitä.

        ps: entäs ne lihavat miehet, niille kelpaa kokemuksen mukaan nainen kuin nainen. Ellei mies nyt ole sitten miljonääri tai muuten vain retee.


    • Alfa Uros

      Eli mitä ilmeisemmin olet hermostunut sönköttäjä iskiessäsi laihoja naisia. Näinollen et pääse heidän kanssaa juurikaan alkua pitemmälle. Tai voi myös olla että ole persejalkainen reino joka yrittää iskeä epätöivoisesti kuumimpia kissoja koskaa tajuamatta että he eivät ihan paini sinun kanssasi samassa sarjassa ja eivätkä heti lähde pantavaksesi hikiseen murjuusi.

    • n24-

      Kai tuokin on aika yksilöllistä. Minäkin olen pullukkanainen, mutta enpä väittäisi olevani kovinkaan helppo. Nykyään en enää ollenkaan iskettävissä, mutta sinkkuaikoinakin oli melkoisen vähän mielenkiintoa joihinkin turhiin yhdenyön panoihin. Tosin onhan niitäkin muutama, mutta eivät ne siitä tulleet, että olisin jotenkin helppo ja hain hyväksyntää persesilmän jakamisella.

      Eiköhän tuo helppous yms. ole enemmänkin itsetuntokysymys ja se nyt ei aina ole kiloista kiinni.

    • dafdsaf

      6 kiloa normaali bmin:n yläpuolella ja kyllä on elämä hankalaa, pakko suostua kaikkien vonkaajien naimapyyntöihin kun muuten en saisi seksiä koskaan....on se kamalaa...onneksi on näitä hyväntekijämiehiä, jotka antavat edes seksiä...muuhunhan meillä epänormaaleilla ei ole mahdollisuutta.

    • sinut itsensä kaNssa

      naisena , voin sanoa ettei sexiin ja ns. halukkuuteen ne ylimääräisetkilot, - tai niiden puuttuminen vaikuta.

      Mielestäni se juju on katse /ne silmät , nehän on sielunpeilit , ne kyllä kertoo niin miehelle kuin naiselle , kuka on kiinnostunut ja kenestä ... ja millälailla. ;)

      Mitä tulee itseeni , lähes kaikki miehet ovat olleet elämäni aikana paljon hoikempia kuin itse... ei oo tahtia haitannut meikäläisen kilot tai miehen hoikkuus, sexi on vaan niin mukavaa, ripaus leikiä mukaan ja paljon mielikuvitusta, on osattava heittäytyä huumaan ja hetkeen... osattava nauttia ja nauraa yhdessä.

      Toki se silloin on kaikkein kivointa / makeinta kun / jos toinenkin osaa ottaa huomioon toisen tarpeet... mielijutut.

      ja toki sen kumppani pitää olla omallekin silmälle jollainlailla mieluinen , niin miehille kuin meille naisillekin.

      Ja tietty se mitä pääkopassa muutoinkin liikkuu.

      Sillä ei merkitystä lienen onko kumppani se ainut ja oikea elämänkumppani , vakipano , vaiko yhdenyön juttu... kerran täällä vain eletään ja silloin kannattaa nauttia kun kumpastakin haluttaa... kummasti siitä virtaa saa.

    • :D

      Nolo käy nostamassa vanhoja kirjoituksiaan ylös :D Kuinka tyhmiä te olettekaan

    • Alfa Uros

      Tai sitten pidät lihammista tädeistä enemmän. Tai voi myös olla että et uskalla ehdottaa hoikemmille seksiä jostain kumman syystä. En yhtään usko väittämääsi.

      • 80/158

        Mun kokemuksen mukaan kuka tahansa voi saada kenet tahansa sänkyyn.
        Vastaus löytyy itseluottamuksesta. Ainuut kuivatkauteni ovat olleet kun on siitä ollut puutetta.
        Mun miesystävät ovat aina olleet hyvännäköisiä vaikka ei ehkä uskoisi jos minut silmämunallaan näkisi.

        Ja joo olen aika "helppo" koska pidän seksistä, mutten minä ketä tahansa nai.


      • oikoko
        80/158 kirjoitti:

        Mun kokemuksen mukaan kuka tahansa voi saada kenet tahansa sänkyyn.
        Vastaus löytyy itseluottamuksesta. Ainuut kuivatkauteni ovat olleet kun on siitä ollut puutetta.
        Mun miesystävät ovat aina olleet hyvännäköisiä vaikka ei ehkä uskoisi jos minut silmämunallaan näkisi.

        Ja joo olen aika "helppo" koska pidän seksistä, mutten minä ketä tahansa nai.

        Jos mies on treenattu, hyvännäköinen ja urheilullinen mies, niin miksi silti lihavat naiset luulevat että on mahdollisuuksia? Selittyykö se sillä että he nauttivat juuri niistä elämän pienistä iloisista asioista, ruoasta, syömisestä, ulostamisesta, syömisestä, sohvalla makaamisesta ja komeista ja treenatuista miehistä? Lihava nainen ajattelee siis vai omaa mielihyvää, oli se sitten seksi tai ruoka.

        Itse olen treenattu ja urheilullinen mies, ja ympärilläni pyörii kauniita ja hoikkia, mutta myös rumia ja lihavia naisia. Nämä lihapullat kyllä lynkkaan heti ensisilämyksellä, kauniit ja hoikat ovat potentiaalisempia.


      • läskis
        oikoko kirjoitti:

        Jos mies on treenattu, hyvännäköinen ja urheilullinen mies, niin miksi silti lihavat naiset luulevat että on mahdollisuuksia? Selittyykö se sillä että he nauttivat juuri niistä elämän pienistä iloisista asioista, ruoasta, syömisestä, ulostamisesta, syömisestä, sohvalla makaamisesta ja komeista ja treenatuista miehistä? Lihava nainen ajattelee siis vai omaa mielihyvää, oli se sitten seksi tai ruoka.

        Itse olen treenattu ja urheilullinen mies, ja ympärilläni pyörii kauniita ja hoikkia, mutta myös rumia ja lihavia naisia. Nämä lihapullat kyllä lynkkaan heti ensisilämyksellä, kauniit ja hoikat ovat potentiaalisempia.

        Kuka voi väittää noin?


      • lsjdhsjd
        läskis kirjoitti:

        Kuka voi väittää noin?

        Kuka tahansa!


    • Tai ainakin miehet kuvittelee, että lihavalle kelpaa kuka tahansa kakslahkeinen.. Todella rasittavaa, kun iskemään tullaan sillä menttaliteetilla, että "mähän oon tollaselle luojan lahja" ja kun vielä siinä vaiheessa kykenee jokseenkin kohteliaasti sanomaan miehelle "ei kiitos", niin johan on piru irti.
      Meillä lihavillakin on joskus itsetunto kohdallaan ja jonkinlaiset rajat olemassa.

    • KARI Vm:64

      No,enpä kyllä yhdy kirjoitukseesi.Ehkä sinulla kokemusta vain muutamasta"lihavasta"naisesta.Oma kokemuskeni on juuri päinvastainen.Lihava nainen on vaikeasti saavutettavissa,ainakin mitä seksiin ja sänkyyn menoon tulee.He pitävät itseään huonompina kuin hoikat kanssasisarensa,koska mainonta ym medi on vääristänyt/yleistäny ns.kauneusihanteen.Minä itse pidän erittäin pullukoista naisista,vaikka itse olenkin ns.normaalivartaloinen.Hoikka nainen ei vaan saa minua kiihottumaan,enkä tykkää luita hivellä.

      • Ron_Merellä

        Hauska huomata miten lihavat naiset ovat menneet provoon. MIKSI HÄVETÄ SITÄ MITÄ TEILLÄ ON? ei se häpeämällä mihinkään muutu.


    • Bontso

      Olettaisin asian olevan näin. Hoikka nainen tietää, että saa miehie mennen tullen. Pullea nainen ei usko saavansa miestä, joten siinä vaiheessa he ottavat sen minkä ensimmäisenä saavat. Jos heille tarjotaan seksiä, niin he suostuvat, koska anteeksi nyt vain he tietävät, että eivät tule saamaan seksiä helposti. Huoh...

      • XXXXL Fani

        XXL ja sitä isommat naiset ovat kauniimpi ja seksuaalisesti haluttavampia.


      • ja nääki..
        XXXXL Fani kirjoitti:

        XXL ja sitä isommat naiset ovat kauniimpi ja seksuaalisesti haluttavampia.

        Osaa kiihottaa myös kumisaappaat. Tai kalakeitto.


    • Mari-Ella-

      Nyt kerrot itsestäs vaan eli omasta itsetunnosta, eli et ole itsesi kanssa tarpeeksi sinut jotta uskaltaisit lähestyä "niitä toisenlaisia". Eli siksi et myöskään saa heitä. Ja samaan aikaan ilmaiset tyytymättömyytesi näiden toistenkin kanssa, eli et lopulta tyydytä heitäkään kunnolla tai sitten saat näytelmäsi onnistumaan mene ja tiedä. Ja haluatko sellaisen tyytymättömän kuvan antaa itsestäsi. Eikö olisi mahtavampi rakastaa jotakuta toistakin?

    • Ihanaa olla Lihavaa

      Se on looginen ja inhimillinen, ihmis-psykolooginen selvyys, pätee miehiin kuin naisiin, että; hyvin ravittu Nainen/Mies on rauhallisempi, iloisempi, vähemmin psyykkisesta stressistä kärsivä olemus. Mitä laihempi henkilö on yleensä sitä hermostuneempi, kun on jatkuvassa "nälässä". Yksinkertaista!1!!!

    • Entäsitten

      Entä sitten me ns. välimallin naiset jotka emme ole hoikkia mutta emme kauheita mursujakaan.. Mitä mahdollisuuksia meille mahtaa olla..?
      Uskoakseni ei mitään..

      • Äläpä mollaa

        Ei mitään mahiksia. Ei hoikempana, ei lihavampana. Ei ole iskijöitä ympärillä pyörinyt, johtuu varmaan siitä kun en ole kovin kaunis kasvoiltani. Enempi kai iskijät pörrää niitten hoikempien, pienirintaisten ympärillä kuin meidän läskien. Ja luulenpa ett samanlailla hoikatkin lähtee miesten mukaan, jos tyyppi kiinnostaa. Ei se ole lihavuudesta kiinni, miten helppo joku nainen on vaan luonteesta.


    • löytyiskö minulle rehevää aikuista naista? Minä vaan niin tykkään naisista joilla on runsaat muodot

      • läskilöllykkä

        Löytyy ,soita numeroon 0406386952


    • pikkusenPläski

      Voivoi sentään. Täällä nainen 173cm/108kg (repikää siit ihan ite jotkut kirotut painoindeksinne, mua ei vois vähempää kiinnostaa!) eli siis kokoa 44/46. Ja seksiseuraa riittää. Ihan jonoksi asti. Ja ei, ei ole kyse siitä etteivät kyseiset miehet parempaa (lue: hoikempaa) saisi. Ja kyllä, ne samat tulee luokseni yhä uudelleen. Miksi? No ehkä siksi että nautin seksistä. Valtavasti. Ja oon kuulemma niin kiree ja märkä että huhhuh.
      Mutta siis suuri vääryys varmaan tässä maailmassa, lihava nainen nauttimassa seksistä. Yök kuinka ällöä! Vai?

    • tai jos se on niin

      Kokemukseni on että mitä vähemmän olen laittautunut baariin, sen varmemmin saan miehiltä huomiota. Eli farkut ja huppari, vain vähän meikkiä, ei känniä.

      Jos mennään bling, bling, topeissa niin miehet kiertävät kaukaa. Vain kaikkein rohkeimmat ja kännisimmät tulee juttelemaan. Harvoin asiallisia.

      Olisiko se niin, että tavisista tai vähän itseään alemmaksi arvioitua uskalletaan lähestyä. Jos nainen arvioidaan arvokkaammaksi kuin itse, siihen ei uskaltauduta. Tai mielellään haukutaan horoksi "mitä sä kuvittelet olevasi". Vaikkei nainen sanoisi mitään.

    • e56yjeykyu

      Eiköhän naiset saa aina seksiä kun haluavat.

      Tuo että "komeat miehet" ois jonkun 160cm/120kg naisen perässä taas kerran todistaa kuinka komeus/kauneus todellakin on katsojan silmissä.

      • roosa mariia

        No ei saa, varsinkaan mieleistä.
        Kaiken maailman juoruavia -baarikärpäsiä, jotka antaa kaikille kuitenkin- miehiä saa. Mutta missä on kunnolliset miehet?
        Sellaiset jotka ei vonkaa pildee, vaan uskaltaa lähteä huomenna ulos.

        Sitäpaitsi en ota baarista ketään satunnaista kännistä kotiini muutenkaan.


      • Himonnnussija
        roosa mariia kirjoitti:

        No ei saa, varsinkaan mieleistä.
        Kaiken maailman juoruavia -baarikärpäsiä, jotka antaa kaikille kuitenkin- miehiä saa. Mutta missä on kunnolliset miehet?
        Sellaiset jotka ei vonkaa pildee, vaan uskaltaa lähteä huomenna ulos.

        Sitäpaitsi en ota baarista ketään satunnaista kännistä kotiini muutenkaan.

        Yhdenillan jutut ja parisuhteen ettiminen on erikseen. Jos mies juoruu nii pitää olla varma ettei kuulijat tunnista naista, muuten on pahantahtonen, kusipää, lievästi sanoen ajattelematon, tms. ym. mää kuulun noihin baarikärpäsiin mut pidän nuo kaks asiaa erillään ja on mullaki tunteet ja empatiakykyy. Ilkeet jne naiset ei hirveesti kiinnosta, oli lihava tai laiha. Enkä muuten lähe enää kännissä kenenkä kämpille jos en oo melko varma että pystyy kännissäki. Enkä vonkaa. Mitä vikaa siinä o että on valmis paneen melkein kaikkia naisia?Ehämmää sitä tietenkä anna ymmärtää...


    • 2202

      Mulla on kokemusta baarielämästä sinkkuna normipainoisena ja siihen 25kg lisää. Miehiä pyörii enemmän ympärillä nyt kuin ennen. Nautin elämästäni enemmän nyt. Olen paremmassa fyysisessä kunnossa kuin laihempana ja nautin kurveistani. Koskaan en kuitenkaan ole baarista miehen matkaan lähtenyt. En vain harrasta yhden tai kahden yön juttuja koskaan. Niistä jää paha maku suuhun.

      Uskonkin aloittajan kohdanneen vain eriluonteisia naisia. En usko, että hänen otoksensa on riittävä päätelmien tekemiseen.

      • Isobell1

        Paremman kunnossa 25 kg painavampana? Olitko ennen joku anorektikko vai oletko nykyisin jonku penkkipunnertaja lihashirmu? Jos et niin en usko että olet paremmassa kunnossa tai että miehiä pyörii ympärillä enemmän.


      • 2202
        Isobell1 kirjoitti:

        Paremman kunnossa 25 kg painavampana? Olitko ennen joku anorektikko vai oletko nykyisin jonku penkkipunnertaja lihashirmu? Jos et niin en usko että olet paremmassa kunnossa tai että miehiä pyörii ympärillä enemmän.

        Sun uskosi ei liity tähän asiaan mitenkään. sorry.


      • Rubens nainen
        Isobell1 kirjoitti:

        Paremman kunnossa 25 kg painavampana? Olitko ennen joku anorektikko vai oletko nykyisin jonku penkkipunnertaja lihashirmu? Jos et niin en usko että olet paremmassa kunnossa tai että miehiä pyörii ympärillä enemmän.

        Lihavakin voi olla hyvässä fyysisessä kunnossa, ainakin minä olen. Käyn 3-4 kertaa viikossa 45 min. syvänveden hydrobickissä jossa voin kunnolla, niveliäni rasittamatta rasittaa muuta kehoani. Sain kerran houkuteltua mukaani joka toinen päivä 45 min. juoksulenkkejä tekevän hyväkuntoisen ystävän (miehen). Hän ei meinannut jaksaa tuntia loppuun ja altaasta ylös kapuaminen oli tuskan takana. Ja voi mikä ressukka hän loppuillan ja pari seuraavaa päivää oli.

        Lihaksistoni kaiken tämän "lihavuuden alla", joka omalta osaltani on perinnöllisen sairauden tuomaa nesteturvotusta, ovat loistavassa kunnossa, asiaa on tutkittu.

        Seksikumppanini ovat hämmentyneitä notkeuteni ja kestävyyteni edessä ja innostuvat kertatoisensa jälkeen rajojani etsimään :) Olen onnekas, onnellinen, aktiivinen ja nautin kehostani ja sen minulle tuomista tuntemuksista. Olen lihava nainen ja ylpeä siitä :D


    • faktaa mieheltä

      Keskimäärin lihavien naisten rima on alempana, joten tottakai heitä on helpompi iskeä. Sänkyyn saaminenkin on siis helpompaa siis jos olet keskimääräistä miestä charmantimpi.

      Tästä huolimatta lihavat naiset saavat vähemmän seksiä. Vähemmän miehiä lähestyy heitä kuin erittäin hyvännäköisiä naisia, joten valinnanvaraa on vähemmän kenen kanssa menisi sänkyyn.

      • ukko tuumailee

        Lähestyykö miehet muka erittäin hyvännäköisiä naisia sankoin joukoin?
        Uskallan väittää että ei. Todella kauniit naiset on aika yksinäisiä, luulen,
        koska miehelle on suuri kynnys lähestyä erittäin kaunista naista.
        Taitaa olla niin, että niitä pullukoita uskalletaan lähestyä helpommin.


    • NIISkun3it1

      Siis uskomatonta! Miten ihmeessä joku voi sanoa, että lihavien täytyisi TYYTYÄ johonkin vain siksi, koska eivät satu omaamaan alta puolen metrin rinnan- ja lantionympärystä? (okei, liioittelu on jalo taito, ja mä olen siinä hemmetin hyvä :D) Itse olen pluskokoinen nainen, enkä koskaan ole joutunut "tyytymään" mihinkään, enkä koskaan ole lähtenyt kenenkään sellaisen matkaan, jonka kanssa olen kokenut vain "tyytyväni" johonkin sekundaan. Kyllä mulla on ainaki ollu selkeä miesihanne omassa päässäni, enkä siitä ole hirveesti lipsunut. Itteeni inhottaa ihmiset, jotka ajattelevat olevansa niin lihavia, että seurustelevat ja tyytyvät kusipäihin vain, koska kokevat ettei parempaa ole luvassa. Heidän sietäisi hävetä. Itse olen onnellisesti parisuhteessa ihmisen kanssa, kenestä todella välitän, eikä tämä kyseinen herrasmies todellakaan koskaan ole valittanut muodoistani tai muutamasta lisäkilosta. Että näin meillä :)

    • biux

      Voi voi, mikä aloitus...

      Niin stereotyyppinen asetelma, et uskon tämän aloituksen olevan provo. Sama kuin pienet miehet ja napoleon-kompleksi tai mustien suuret penikset jne...

      En usko, että aloittajan kokemuksella kovasti vahvaa vertailua voi tehdä.

      • iisa_liia

        Minäkin oletan, että valtaosalla näistä ihmisistä, jotka tyhjentäviä kommenttejaan heittelevät on täysin riittämättömät vertailukokemukset. Pelkkää luulottelua ja uskomuksia.

        Paksut ovat helppoja ja kauniit&hoikat nirsoja... Juuriko? Paksuilla ei käy flaksi ja pitää ottaa kaikilta miehiltä jurriseksiä; kun kerrankin mies antaa, niin pitäähän siitä kiitellen nauttia. Paksut naisethan eivät saa valita seuraansa koska se olisi omitusta. Kiitollinen pitää olla. Kaikki vellihousut ja pubi-pukit jonoon vain! Paksulta irtoaa aina tai sit sen suohirviön voi haukkua pystyyn...

        Kauniita ei kukaan uskalla lähestyä ja kauniit valitsevat seuransa paremmin... Tai sitten kaikki lähestyvät ensin kauniita naisia ja pakkien jälkeen tyydytään suomonsteriin. EI hyvää päivää... Noloja kommentteja.


    • pulsa

      No minä olen reilusti ylipainoinen ollut nyt muutaman vuoden, sitä ennen olin normaalipainoinen, ajoittain jopa hoikka. Ei multa tosiaan irtoa helpommin näin pulleana, ihan siitä syystä että olen epävarmempi itseni ja kelpaavuuteni kanssa. Hoikkana tiesi että kelpaa, kun sai ihailevia katseita muutenkin. Lihavana näitä kirjoituksiakin lukiessa tuntee olonsa todella epähaluttavaksi. Joten olkaatten hyvät, nyt ei irtoa enää sitten paksuiltakaan. :D

    • LIHAVAmutteiHELPPO

      ihannepainosta 13 kg ylipainoisena olen aina tuntenut itseni lihavaksi josta kukaan ei tykkää. Varsinkin kun parasystävä sai aina kaiken huomion kun oli kuin luu viulu, mutta rintava. Nyt parikymppisenä on saanut huomata kun elänyt jo 3 vuotta nykyisen kumppanini kanssa ( kyllä, on normaalipainoinen, komea, ja ollut aika haluttuakin tavaraa ennen seurusteluamme ) , että kyllä ne aikaisemmat ihastukset kauheesti vieläkin perään vonkaa. on varmaan tämän lihavuuden vetovoima, hah. Tosi miehet katsoo myös ratkasevana tekiänä luonnetta. ne joille kaikki muu on tärkeämpää suksikoon kuuseen tältä ovelta.

    • 999999999

      On niin bullshittiä tämä väite kyllä.

    • mies24v

      Tää on niin totta. seurusteluehdotuksia/seksiä olen saanut vain lihavilta naisilta mutta normaalipainoinen ei kelpuuta minua seurustelukumppaniksi tai sänkyyn vaikka itse olen komeaksi kehuttu, treenattu, fiksu ja luonteessakaan ei muuta vikaa kuin ujous.

      Kai mä sit olen liian kiltti.

    • 42342334432

      Jostain luin tutkimuksen, että pyöreämmät (en puhu nyt vaikeasti ylipainoisista) ovat huomattavasti seksuaalisempia ja estottomimpia, kuin taas hoikat naiset, eli heillä voimakkaammat nuo "kiima-ajat".

      Tässä en tarkoita etteikö hoikka osaa tai pysty olla seksuaalinen, mutta prosenttuaalisesti pyöreämpi on seksuaalisempi.

      El inäin ollen heidän kanssa helpompi päästä sänkyyn, koska he saavat seksistä mielihyvää, kun taas hoikka ei välttämättä kiihotu yhtä nopeasti tai koe, että haluaisivat harrastaa sitä niin paljon.

    • pönppixet
    • treenattu kissa

      Naisia kiehtovat lihavat sensuellit miehet. Sen takia lihavat naiset eivät saa iskettyä seksikkään rotevaa ja mahakasta miestä, vaan joutuvat tyytymään kukkakeppeihin. Aah lihavat miehet rulaa!!!

    • Onneksi kieltäytynyt

      Lihavat / pullukat naiset eivät yritä iskeä, vaan iskeytyvät mieheen.

      Myöhemmin ravintolassa ulkomaalais peräiset miehet tulevat iskeytymisen kohteiksi.
      jos ei suomalaisen kanssa tärppää alkuyöstä, sitten ainakin savannin kasvatin kassa lähellä valomerkkiä ja humalassa yleensä.

      • blääh!!

        ja sit kuuleekin kuinka suomalaiset miehet ei osaa kohdella niin kuin naista kuuluu


    • qwertyuio12345678

      Hmm ystäväni on selvästi ylipainoinen, 161cm/90kg. Itse olen hoikka 170/57kg (kurvikaskin vielä) ja kyllä viihteellä minulla on enemmän miehiä ympärilläni, mutta kaverini saa enemmän seksiä.
      Mistäköhän asia johtuu? Epävarmuus yms. johtavat tarpeeseen saada huomiota, jolloin kuka tahansa kehuja antava mies kelpaa. En halua yleistää mutta hänen kohallaan on näin. Yritän tsempata häntä kehumalla ja kertomalla ettei hänen tarvitse tyytyä vastaantulevaan lirkuttelijaan :)

    • Raaka-Rami

      Lihavilta tai tukevilta naisilta saisi kyllä todella helposti seksiä, mutta minua ei siihen touhuun saisi edes kirveellä uhaten. Lihava nainen on luotaantyöntävä ja oksettava jo pelkkänä näkynä, saati sitten petikaverina.

    • gfcss

      Joo,kilon lekalla kun iskee,niin on tolkku tai henki pois.Ja varmasti antaa alapäätä.

    • äijänkäinen

      Minunkin mielestäni lihavimmilta saisi todella helposti, mutta kun ei kiinnosta. Mieluummin näen vähän vaivaa paremman näköisen hyväkroppaisen naisen iskemiseen kun valitsen sen helpon nakin. Pullukka fani miehille tästä ei ole mitään haittaa ja ei myöskään ei pullukka faneille kun ei kelpaa. Win win kaikille.

    • kuvotussssssssssssss

      kuka pervo läskiä panis? hyi vittu.

    • Dino Rex

      Lihavilla naisilla on varmaan kyllä paljonkin varaa valita, muttei kyllä niiden miesten suhteen jotka saavat usein kauniita naisia baarista mukaan. Kauniit naiset voivat ottaa kenet vaan.

    • RhynoDex

      ^Lihavan vastakohta ei ole kaunis.

      Itse kysymykseen omakohtainen vastaus: lihavana en ole helpompi kuin olen hoikkana. Lihavana on itsekriittisempi, hoikkana suostui helpommin, kun oli itsevarmuutta. Flaksissa ei eroa.

    • 3+10

      Veikkaan, että asia on todellisuudessa juurikin päinvastoin. Lihavalla on usein huonompi itsetunto ja siksi hän on estyneempi.

      • DonDonDonDon

        Olen ollut monennäköisten naisten kanssa ja jostain syystä ne lihavat ovat juuri niitä itsetietoisia, jotka vaativat että ollaan valot pois päältä ja eivät tykkää tietyistä epäesteettisistä asennoista.


    • Jo vainniin

      On totta että lihavalta naiselta saa helpoiten mutta itse olen senverran herkkä ja tarkka tuon veitikan kanssa et sehän ei innostukaan mistä tahansa ihra kasasta. Joskus hain lihavista helppoja kaatoja mut viimeistään kun vaatteet sai pois loppu halut sekä minulta että pikku veitikalta. Kauniin sopusuhtaisen tai hoikan eteen joutuu tekemään kovemman työn ja kaato on työ voitto ja ai että siinä on itse rautakankikin kateellinen kun eteen ottaa niin että housut repee. Onneks on viikonloppu tulossa ja blondi kultaseni myös kokoa 170/55 ja .........mitä kaikkea onkaan tiedossa:))

    • Selvästikin

      Vedät lihavia naisia puoleesi enemmän kuin hoikkia !!

    • Anonyymi

      Ilmiö johtuu siitä, että nainen haluaa ja on aina valmis seksiin itseään tasokkaampien miesten kanssa. Sen takia lihavat on helpompia kuin hoikat.

    • Anonyymi

      Hyviä kommentteja keskustelussa.

      Pullukat naiset on kyllä jotenkin naisellisempia eli seksuaalisempia. Hyvä nainen tykkää naida runsassti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe