Niin kumman ottaisit? värillisen vaiko mustan? Ja perustelut.
Jokaisella on omat mieltymyksensä joten ei kiitos haukkumisia tai herjaavaa käytöstä
Värillinen vai musta?
6
870
Vastaukset
- Nimismies
Sehän riippuu kuvasta. Tietääkseni mustakin on väri :)
- minulla
munulla on sekä värillisiä,että mustia tatskoja. itselläni kun on kukkatatskoja, niin ne ovat kivan näköisiä värillisenä. sitten taas tribaalikuviot ovat mustia.
- ...
Itseasiassa musta ei ole väri..
- 8587
tietenkin riippuu kuvasta niinkuin tuolla mainittiin... mutta kannattaa miettiä kokonaisuutena eli jos otat paljon mustaa tribaalia jokapaikkaan ja jonnekkin värillisen kuvan niin ei sovi hyvin joukkoon... JA SE MUSTA ON VÄRI
- lerppulisko
Mä pidättäydyn mustassa ja black&greyssä kuvieni kanssa. Koska tiedän että vois alkaa ahdistaa jossain vaihees et tatska on väärän värinen, esim punanen ja sit ei miellytäkään silmää väri enää.
- Tuuleen tatuoitu
lerppulisko kirjoitti:
Mä pidättäydyn mustassa ja black&greyssä kuvieni kanssa. Koska tiedän että vois alkaa ahdistaa jossain vaihees et tatska on väärän värinen, esim punanen ja sit ei miellytäkään silmää väri enää.
on varma valinta. Sopii niin arkeen kuin juhlaankin.;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558