Naisten farkut

toivon apua

Hei!
Olen 176 cm pitkä 71 kg painava mies. Minulla mahtuu vaimoni farkut mutta yksi asia minua mietityttää. Voiko mies pitää farkkuja, joissa vetoketjuhalkio on tehty toisin päin. Onko se asia, jonka kaikki huomaavat ja voivat ihmetellä vai onko se asia jolla ei ole enää mitään merkitystä? Farkut istuvat muuten päälleni tosi hyvin.

45

8036

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en naisena huomaisi

      ... en sitten tiedä huomaavatko muut miehet tuollaista herkemmin!
      Naiset käyttävät niin paljon unisex-farkkuja, että ihmisiltä on ehkä kadonnut tai ainakin hämärtynyt käsitys siitä, mikä on naisten ja mikä miesten housujen vetoketjuhalkoin malli. Itse en osaa sanoa, kumpi on naisten malli.

    • Arska

      Kyllä voit käyttää. Minäkin käytän ja vetoketju ei haittaa. Omistan yhdet housutkin ja hyvin istuvat jalkaan.

      • Anonyymi

        Minulla on yhdet farkut, jossa vetoketju sivussa. Otin ne käyttöön, kun olivat liian pienet vaimolle. Pidän paidan housujen päällä.


    • här

      Aiemmin kun olin itse hoikemmassa kuosissa olimme myöskin vaimoni kanssa samaa kokoa. Kerran vaimo soitti aamulla herättyään minulle duuniin, että missähän helevetissä mun housut on!? Olin aamuhämärissä pukenut kiireessä vaimon housut enkä edes itse huomannut mitään.

      Itse ihmettelisin kyllä enemmän, jos joku alkaisi vasiten tuijottelemaan munaskuitani sillä silmällä, että onkos nyt varmasti vetskarihalkiot oikein päin. Tärkeintä on, että farkut istuu ja näyttää hyvältä jalassa.

      • vester

        pieniä miehiä.


      • ................
        vester kirjoitti:

        pieniä miehiä.

        ...tai sitten suurikokoisia naisia.


      • Moi!

        Joku muukin on huomannut saman, naisten housuissa on hyvät puolensa. Itse tykkään stretch-materiaalista, housut istuvat hyvin jalkaan.

        Haittapuolena näen lähinnä sen, että joskus takapuolen kohdalta naisten housut saattavat olla turhan tilavat.

        Tarkastin muuten ylläolevista housuistani, jotka ovat naisten osastolta - vetoketju miesmallia. Kuka sitä vetoketjua hei ihan oikeesti tuijottaa tai ketä se edes kiinnostaa....

        Kun Hesassa silloin tällöin tyttönä kuljeksin (olen siis transvestiittimies), harmittaa kun kukaan ei vaivaudu edes vilkaisemaan :(


      • kuulit
        Minna-Maaria kirjoitti:

        Moi!

        Joku muukin on huomannut saman, naisten housuissa on hyvät puolensa. Itse tykkään stretch-materiaalista, housut istuvat hyvin jalkaan.

        Haittapuolena näen lähinnä sen, että joskus takapuolen kohdalta naisten housut saattavat olla turhan tilavat.

        Tarkastin muuten ylläolevista housuistani, jotka ovat naisten osastolta - vetoketju miesmallia. Kuka sitä vetoketjua hei ihan oikeesti tuijottaa tai ketä se edes kiinnostaa....

        Kun Hesassa silloin tällöin tyttönä kuljeksin (olen siis transvestiittimies), harmittaa kun kukaan ei vaivaudu edes vilkaisemaan :(

        transvestiitti kun sanoin niin voi käyttää.


      • VeyNice
        Minna-Maaria kirjoitti:

        Moi!

        Joku muukin on huomannut saman, naisten housuissa on hyvät puolensa. Itse tykkään stretch-materiaalista, housut istuvat hyvin jalkaan.

        Haittapuolena näen lähinnä sen, että joskus takapuolen kohdalta naisten housut saattavat olla turhan tilavat.

        Tarkastin muuten ylläolevista housuistani, jotka ovat naisten osastolta - vetoketju miesmallia. Kuka sitä vetoketjua hei ihan oikeesti tuijottaa tai ketä se edes kiinnostaa....

        Kun Hesassa silloin tällöin tyttönä kuljeksin (olen siis transvestiittimies), harmittaa kun kukaan ei vaivaudu edes vilkaisemaan :(

        Olen jo vuosia käyttänyt naisten farkkuja. Kaikki alkoi siitä, kun vaimoni halusi ostaa itselleen farkut SPR:n Kontista. Hän löysi kahdet Very Nice -merkkiset farkut ja meni sovittamaan niitä. Hän sanoi minulle, että minunkin kannattaisi kokeilla toista paria. Vaststelin ensin, mutta sovitin niitä. Ne olivat täydelliset minulle, istuivat tosi hyvin. Siitä lähtien olen käyttny vain naisten farkkuja, Very Nice, Lee Cooper, Dallas ja jopa Ril's. Hyvin sopivat, eikä kukaan ole huomannut mitään. Perusfarkuthan ovat samannäköisiä , vain mitoituksessa on eroja.


      • Dallarit
        vester kirjoitti:

        pieniä miehiä.

        On naisten farkkuja suuria kokoja, ainakin näkee isoja naisia farkkuissa.


      • LeeCoopermies
        VeyNice kirjoitti:

        Olen jo vuosia käyttänyt naisten farkkuja. Kaikki alkoi siitä, kun vaimoni halusi ostaa itselleen farkut SPR:n Kontista. Hän löysi kahdet Very Nice -merkkiset farkut ja meni sovittamaan niitä. Hän sanoi minulle, että minunkin kannattaisi kokeilla toista paria. Vaststelin ensin, mutta sovitin niitä. Ne olivat täydelliset minulle, istuivat tosi hyvin. Siitä lähtien olen käyttny vain naisten farkkuja, Very Nice, Lee Cooper, Dallas ja jopa Ril's. Hyvin sopivat, eikä kukaan ole huomannut mitään. Perusfarkuthan ovat samannäköisiä , vain mitoituksessa on eroja.

        Minäkin käytän naisten farkkuja. Tämä johtuu siitä, että ostan farkut käytettyinä kirpputoreilta ja kierrätystoreilta. En halua käyttää farkkuja, jotka ovat ollet jonkun miehen käytössä, ja munat ovat roikkuneet niissä. Naisilla tunnetusti ei ole munia! Sitä paitsi naisten farkut ovat paljon siistimmässä kunnossa.


      • James31
        VeyNice kirjoitti:

        Olen jo vuosia käyttänyt naisten farkkuja. Kaikki alkoi siitä, kun vaimoni halusi ostaa itselleen farkut SPR:n Kontista. Hän löysi kahdet Very Nice -merkkiset farkut ja meni sovittamaan niitä. Hän sanoi minulle, että minunkin kannattaisi kokeilla toista paria. Vaststelin ensin, mutta sovitin niitä. Ne olivat täydelliset minulle, istuivat tosi hyvin. Siitä lähtien olen käyttny vain naisten farkkuja, Very Nice, Lee Cooper, Dallas ja jopa Ril's. Hyvin sopivat, eikä kukaan ole huomannut mitään. Perusfarkuthan ovat samannäköisiä , vain mitoituksessa on eroja.

        On se hienoa, että vaimosi antaa sinun käyttää vieraiden naisten farkkuja. Minä en ainakaan saisi.


      • Karl
        VeyNice kirjoitti:

        Olen jo vuosia käyttänyt naisten farkkuja. Kaikki alkoi siitä, kun vaimoni halusi ostaa itselleen farkut SPR:n Kontista. Hän löysi kahdet Very Nice -merkkiset farkut ja meni sovittamaan niitä. Hän sanoi minulle, että minunkin kannattaisi kokeilla toista paria. Vaststelin ensin, mutta sovitin niitä. Ne olivat täydelliset minulle, istuivat tosi hyvin. Siitä lähtien olen käyttny vain naisten farkkuja, Very Nice, Lee Cooper, Dallas ja jopa Ril's. Hyvin sopivat, eikä kukaan ole huomannut mitään. Perusfarkuthan ovat samannäköisiä , vain mitoituksessa on eroja.

        Löysin kirpputorilta naisten farkut Karl Lagerfeld -design, koko 42. Ovat erittäin mukavat miehelle, napakat vyötäröltä, lantiossa mukavasti tilaa, lahkeet kapenevat. Erittäin mukavat työhousut saappaiden kanssa.


      • Loppuunkäyttäjä
        LeeCoopermies kirjoitti:

        Minäkin käytän naisten farkkuja. Tämä johtuu siitä, että ostan farkut käytettyinä kirpputoreilta ja kierrätystoreilta. En halua käyttää farkkuja, jotka ovat ollet jonkun miehen käytössä, ja munat ovat roikkuneet niissä. Naisilla tunnetusti ei ole munia! Sitä paitsi naisten farkut ovat paljon siistimmässä kunnossa.

        Vaimoni poisti muutama vuosi sitten vaatteita. Hän antoi minulle muovipussin, jossa oli kahdet farkut ja sanoi, että hukkaa nämä jonnekin. En tiennyt mitä tehdä, liian hyvät roskiin ja liian huonot hyväntekeväisyyteen, joten panin pussin autotallin hyllylle. Pari vuotta myöhemmin löysin pussin, ja päätin kokeilla farkut jalkaan. Olivat sopivat minulle, lahkeet tosiaan vähän lyhyet. Rupesin käyttämään niitä pihatöissä. Jossain vaiheessa vaimoni huomasi ne minun jalassa, ja sanoi, että voisin käyttää hänen vanhoja farkkuja kotonakin. On mukavaa käyttää vaimoni sisäänajamat farkut kotihousuina.


      • Farkkumies38
        Dallarit kirjoitti:

        On naisten farkkuja suuria kokoja, ainakin näkee isoja naisia farkkuissa.

        Käytän nykyään vain naisten farkkuja, vaikka olen heteromies. Ne ovat napakat vyötäröst, ja on mukavasti tilaa lantiolla. Miesten farkkujen kanssa pitäsi olla vyö tai henkselit, että pysyisivät ylhällä.


      • Pohkeet
        Farkkumies38 kirjoitti:

        Käytän nykyään vain naisten farkkuja, vaikka olen heteromies. Ne ovat napakat vyötäröst, ja on mukavasti tilaa lantiolla. Miesten farkkujen kanssa pitäsi olla vyö tai henkselit, että pysyisivät ylhällä.

        Pohkeista kiristää aiemmin kuin vyötäröltä tai lanteilta ainakin minulla.
        Eli vyö tarvitaan myös näissä.


      • Anonyymi
        VeyNice kirjoitti:

        Olen jo vuosia käyttänyt naisten farkkuja. Kaikki alkoi siitä, kun vaimoni halusi ostaa itselleen farkut SPR:n Kontista. Hän löysi kahdet Very Nice -merkkiset farkut ja meni sovittamaan niitä. Hän sanoi minulle, että minunkin kannattaisi kokeilla toista paria. Vaststelin ensin, mutta sovitin niitä. Ne olivat täydelliset minulle, istuivat tosi hyvin. Siitä lähtien olen käyttny vain naisten farkkuja, Very Nice, Lee Cooper, Dallas ja jopa Ril's. Hyvin sopivat, eikä kukaan ole huomannut mitään. Perusfarkuthan ovat samannäköisiä , vain mitoituksessa on eroja.

        Lisäksi minulla on Voglian ja NP farkut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi minulla on Voglian ja NP farkut.

        SPR:n Kontissa on neljä rekillistä naisten farkkuja, mutta miesten farkkuja hyvin vähän. Ilmeisesti miehet käyttää farkkujaan loppuun asti.


      • Anonyymi
        Farkkumies38 kirjoitti:

        Käytän nykyään vain naisten farkkuja, vaikka olen heteromies. Ne ovat napakat vyötäröst, ja on mukavasti tilaa lantiolla. Miesten farkkujen kanssa pitäsi olla vyö tai henkselit, että pysyisivät ylhällä.

        Olen kymmenkunta vuotta käyttänyt naisten farkkuja. Tämä alkoi siitä, kun olin ostamassa farkut. Naisten Dallas farkut 19,90, halvimmat miesten farkut Citymarketissa 39,90. Otin kahta kokoa naisten farkut miesten sovituskoppiin, selvisi, että koko C38 olivat tosi sopivat minulle. Ostin kaksi paria saman tien.

        Myöhemmin olen ostanut eri merkkisiä naisten farkkuja SPR:n Kontti-myymälästä. Olen löytänyt monia sopivia farkkuja halvalla naisten käytöstä.


      • Anonyymi
        VeyNice kirjoitti:

        Olen jo vuosia käyttänyt naisten farkkuja. Kaikki alkoi siitä, kun vaimoni halusi ostaa itselleen farkut SPR:n Kontista. Hän löysi kahdet Very Nice -merkkiset farkut ja meni sovittamaan niitä. Hän sanoi minulle, että minunkin kannattaisi kokeilla toista paria. Vaststelin ensin, mutta sovitin niitä. Ne olivat täydelliset minulle, istuivat tosi hyvin. Siitä lähtien olen käyttny vain naisten farkkuja, Very Nice, Lee Cooper, Dallas ja jopa Ril's. Hyvin sopivat, eikä kukaan ole huomannut mitään. Perusfarkuthan ovat samannäköisiä , vain mitoituksessa on eroja.

        Minäkin käytän vain naisten farkkuja. Ostan farkkuja Tori.fi:stä naisilta. Sitten tietää kenellä ovat olleet. Minulla on nyt Dallas-farkut ostin eräältä Sirkalta. Ostin myös yhdet farkut Sijalta. Kiva tietää kenen farkuissa rinkkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kymmenkunta vuotta käyttänyt naisten farkkuja. Tämä alkoi siitä, kun olin ostamassa farkut. Naisten Dallas farkut 19,90, halvimmat miesten farkut Citymarketissa 39,90. Otin kahta kokoa naisten farkut miesten sovituskoppiin, selvisi, että koko C38 olivat tosi sopivat minulle. Ostin kaksi paria saman tien.

        Myöhemmin olen ostanut eri merkkisiä naisten farkkuja SPR:n Kontti-myymälästä. Olen löytänyt monia sopivia farkkuja halvalla naisten käytöstä.

        Minä ostan farkut naisilta Tori,fin kautta. Tietää kenen käytössä ovat olleet. Kerran ostin kumisaappaat eräältä mieheltä. Löysin runkkauksen jäljet varren pinnasta. Poltin saappaat takassa, hyvin paloivat. Nyt ostan vain naisilta.


      • Anonyymi
        VeyNice kirjoitti:

        Olen jo vuosia käyttänyt naisten farkkuja. Kaikki alkoi siitä, kun vaimoni halusi ostaa itselleen farkut SPR:n Kontista. Hän löysi kahdet Very Nice -merkkiset farkut ja meni sovittamaan niitä. Hän sanoi minulle, että minunkin kannattaisi kokeilla toista paria. Vaststelin ensin, mutta sovitin niitä. Ne olivat täydelliset minulle, istuivat tosi hyvin. Siitä lähtien olen käyttny vain naisten farkkuja, Very Nice, Lee Cooper, Dallas ja jopa Ril's. Hyvin sopivat, eikä kukaan ole huomannut mitään. Perusfarkuthan ovat samannäköisiä , vain mitoituksessa on eroja.

        Olen mies , käytän vain naisten farkkuja. Aikaisemmin ostin niitä SPR:n kontista. Nyt ostan farkkuja Tori.fi:sta. Kun ostaa farkut naiselta, tietää kenen farkkuja minulla on jalassa. Juuri nyt on erään Eijan Dallas farkut (koko 40D) jalassa. Ovat kyllä vähän väljät Huomenna laitan Sirkan Dallas farkut (c36) , ovat sopivasti tiukat, kiihottaa.
        Sen jälkeen on Hennan farkkujen vuoro.


      • Anonyymi
        VeyNice kirjoitti:

        Olen jo vuosia käyttänyt naisten farkkuja. Kaikki alkoi siitä, kun vaimoni halusi ostaa itselleen farkut SPR:n Kontista. Hän löysi kahdet Very Nice -merkkiset farkut ja meni sovittamaan niitä. Hän sanoi minulle, että minunkin kannattaisi kokeilla toista paria. Vaststelin ensin, mutta sovitin niitä. Ne olivat täydelliset minulle, istuivat tosi hyvin. Siitä lähtien olen käyttny vain naisten farkkuja, Very Nice, Lee Cooper, Dallas ja jopa Ril's. Hyvin sopivat, eikä kukaan ole huomannut mitään. Perusfarkuthan ovat samannäköisiä , vain mitoituksessa on eroja.

        Ostan nykyään naisten farkut suoraan naisilta Tori.fi:n kautta. Tietää, kenen farkuissa runkkaan.


    • käyttäää

      mutta elä unoha sukkiksia niiden alta.

      • Sopii myös miehelle

        ...ja stringejä niiden alta....
        ...ja Brazilialaista vahausta...

        :))


    • gglglglkjgjllg

      Miesten ja naisten koot ovat suhteellisia asioita. Oma isäni on pienikokoinen, ja en olisi mahtunut hänen 1960 - 1970 -luvun housuihin edes varhaisteini-iässä. Nyt keski-iässä (vajaat 160 cm ja noin 50 kg) sovittelin huvikseni naisten ja miesten housuja. Miesten pienet housukoot olivat paremmat kuin naisten. Vartaloni on tasapaksu, joten miesten housut ovat mukavammat. Liika elastaanikaan ei ole mukavaa, elastaanihousut menevät nopeammin huonoiksi. Eli jos löydän napakkaa farkkua ilman elastaania miesten puolelta, niin toki ostan. Liian pitkät lahkeet eivät ole ongelma. Ne voi lyhentää.

    • Jokupervo10v

      Naisten farkut naisten pääl näyttää iha vitu hyvält ja mehukas perse mut en tiiä miehil

    • jeansass

      Käytän Gina Tricotin Silvia farkkuja. Sopivat hyvin ja naiset tykkäävät katsella. Perseestä voisivat olla vähän tiukemmat:)

    • Moikka,
      Minulla on parit naisten farkut. Vaikea löytää kokoja vyötäröllä 29-30" ja lahjepituudella 30".Lisäongelmana jalat eivät meinaa mahtua noihin nykymuodin mukaisiin kapeisiin lahkeisiin. Ja lantio tuppaa olemaan housuissa liian matala...
      Tiedä sitten huomaako niistä kenelle ne on "tarkoitettu" mutta jos istuvat, tuntuvat mukavilta ja näyttävät tyylikkäiltä niin mitä väliä..

      • Anonyymi

        Kannattaa käyttää korkeavyötäröisiä farkkuja ja valita kooksi sellainen joka pitää kiskoa päälle. Housut mukautuvat vartalon päälle käytön myötä. Jeggins malliset farkut ovat olleet parhaiten joustavia, kuten mollyt. Näin olen miehenä valinnut sopivat naisten farkut.


    • PenttiKoura

      Itse käytän suuria venäläisiä farkkuja kaljamahani vuoksi. Halkio levenee perseeseen päin jotta pääsen kaivamaan paremmin.

    • Anonyymi

      No sillä nyt ei ole mitään väliä, mitä muut ajattelevat. Olen itsekin käyttänyt naisten farkkuja. Mutta ihmettelen vaan, että eikö naisten vartalo ole erilainen kuin miehen, että miten esim. munat mahtuu sinne...?

    • Anonyymi

      Olen mies ja olen vuosia käyttänyt naisten farkkuja. Ne sopivat minulle paremmin, koska minulla on vyötärö. Naisten farkuissa on yleensä oikeanpuolinen vetoketju, mutta joissakin merkeissä on vasemmanpuoleinen, kuten Voglia, NP, Gerry Weber. Se ei ole haitannut. Jos käyttää vyötä, niin nappi jää sen alle, eikä vetoketjusta selvää. Tällä hetkellä on jalasssa Voglian mustat farkut, näitä käytän usein kaupungilla.

    • Anonyymi

      Mikä ero on naisten ja miesten housuissa?
      Jos katson jostakin nettikaupasta naisten housuja niin mitä tulee ottaa huomioon?

      • Anonyymi

        Naisten housut istuvat paremmin miehilläkin. Vartaloa paremmin myötäilevät ja materiaalit yleensä venyvyyden takia mukavamman tuntuista päällä. Nyt on itsellä onlyn bootcut farkut, tosi mukavat ja tyylikkäät 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisten housut istuvat paremmin miehilläkin. Vartaloa paremmin myötäilevät ja materiaalit yleensä venyvyyden takia mukavamman tuntuista päällä. Nyt on itsellä onlyn bootcut farkut, tosi mukavat ja tyylikkäät 😊

        Mulla on muutamia onlyn ebba farkkuja, en vaan kehtaa pienellä paikkakunnalla käyttää leimautumisen pelossa.. :)


    • Anonyymi

      Onlyn farkut kivoi, itellä muutamat rodeot ja ebbat, ja juu oon mies :)

    • Voit huoletta käyttää ns. naisten farkkuja. Sillä ei ole mitään merkitystä miten päin vetskari on. Eletäänhän 2020-lukua.

      • Anonyymi

        Minä en elä. Elän 50 lukua.


    • Anonyymi

      Runkkaan itseni uneen naisten farkuissa..

    • Anonyymi

      Rukkaaminen naisten farkuissa on yleistä

    • Anonyymi

      Töissä huomasin et olin pukenu muijani vekkihameen ja sukkahousut.

    • Anonyymi

      Käytäkkö sukkahousuja ?

    • Anonyymi

      Ostin eräältä Sannalta naisten työhousut Dimex koko 38. Minullee (olen mies) erittäin sopivat. Olen jälkeenpäin selvittänyt, että kyseinen Sanna on yhdistelmäajoneuvon kuljettaja Pohjanmaalta.

    • Anonyymi

      Minulla on lähes kaikki housut naisten housuja, poikkeuksena kahden puvun housut. Jotenkin naisten housut, varsinkin farkut, sopivat minulle paremmin kuin miesten lökäpöksyt. Kukaan ei ole koskaan huomannut asiaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5450
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3497
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1622
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1564
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1038
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe