Kolmeakymppiä lähestyvä yksinäinen tyttö kaipaa suunnilleen samanikäistä kaveria. Olen itse lapseton sinkku, enkä varsinaisesti harrastele mitään, mutta pidän ulkoilusta ja lueskelen myös jonkun verran. Jos haluat kirjoitella niin sähköpostiosoitteeni on [email protected].
Ystävää
etsivä
3
559
Vastaukset
- etsivä
Unohtui mainita, että asustelen Helsingissä.
- Delaware.
Onko sukupuolella väliä?
- etsivä
Sukupuolella on valitettavasti väliä eli toivon naispuolista ystävää. Tiedoksi vielä, että ns. yöelämä ei minua hirveästi kiinnosta, eli toivon ensisijaisesti esim. juttu-, kahvittelu- ja ulkoiluseuraa. Myös esim. teatterikäynnit kiinnostavat minua, yksinään en ole sitä oikein tohtinut harrastaa, tällainen ujo kotihiiri kun olen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073