Mistä sen sais? Pekka ja Susi -musiikkisadun? Oon viimeeksi kuullu ko. tarun lastentarhassa, eli siis n. 24 - 26 vuotta sitten.
Löytyykö? Pekka ja Susi
4
1403
Vastaukset
- kirjastosta
Meidän kirjastoketjusta ainakin löytyy. Siis Saarijärvi-Viitasaari-Keuruu-Pihtipudas-Karstula-Kannonkoski-Kyyjärvi-Kivijäri.
Kaukolainaa oman kirjastosi kautta. Ja näyttäisi löytyvän vielä cd-levynä, joten saat kopioitua itsellesi...- väiti
Mulla on se levy,siis vanhanaikainen lp, ja lukijana siinä on Lasse Pöysti. Sitten mulla on se video, jossa lukijana on Sting.
Mulla oli vielä onni nähdä ja kuulla se livenä sinfoniaorkesteria kuunnellen ja lukijana Lasse Pöysti...aahhh, mikä elämys! Se on siis niin ihana satu ja oiva tapa opettaa lapsille orkesteria ja säveltaidetta!
Entäs Pähkinänsärkijä...hauskin oli Barbie-versio,ihanakin toki.
- pekkajasusi
Haluaisin myös tietää mistä löytyy Lauri Kainulaisen ohjaama lasten elokuva Pekka ja Susi joskus vuosilta 1985-1986. Lauri Kainulainen itse esitti elokuvassa isoisää.
- kalevi kepponen
Spotifysta:
Peter and Wolf
Pierre et le Loup
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764