miehet mitä ajattelette?

utelias***

Mitä mies ajattelee yhdenillanjutusta, jos nainen ei pyydä numero??

12

817

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eihän se välttämättä jäisi yhtenillanjututksi, jos numeroita pyydeltäisiin ja jaeltaisiin.

Vai pitäisikö tästä tehdä johtopäätökset, että onneksi minä sain, vaikkei nainen saanutkaan? Vai että kyseessä oli himokas pikkurouva, joka kipitti takaisin pullantuoksuiseen arkeensa?

• scale

alusta asti sovittu yhden illan jutuksi, niin mikäs siinä.
      Jos taas jälkeenpäin todetaan, että "ei sitten ihastuta", saattaa se satuttaa, jos on itse ollut ihan tosissaan.
      Mutta eihän mies sitä näytä, toteaa korkeintaan "joo, tää oli tässä" ja kärvistelee itsensä kanssa myöhemmin.
      Edellisessä elämässä kävi kaksi ketaa peräkkäin noin eri ihmisen kanssa ja täytyy sanoa, että vitutti lujaa.

• Emmanuele

on vaan se että harvemmin kai kun baarista lähdetään yhtämatkaa sovitaan et hei tää on sit vaan tää yks yö. Ei kai siinä edes ajatella niin pitkälle.
        Mun mielestä kyl kantsii pitää ovi auki, jos sattuu olemaan hyväkin hoito niin eina voi sutkasta toisen kerran ja sitä seuraavan ja silleen.
        Mut se on tyhmää jos molempien pitää esittää cooleja ja sen takia ei saada sitä nroa vaihdettua vaik molempia saattas vaik kiinnostaa.

• scale
        Emmanuele kirjoitti:

on vaan se että harvemmin kai kun baarista lähdetään yhtämatkaa sovitaan et hei tää on sit vaan tää yks yö. Ei kai siinä edes ajatella niin pitkälle.
        Mun mielestä kyl kantsii pitää ovi auki, jos sattuu olemaan hyväkin hoito niin eina voi sutkasta toisen kerran ja sitä seuraavan ja silleen.
        Mut se on tyhmää jos molempien pitää esittää cooleja ja sen takia ei saada sitä nroa vaihdettua vaik molempia saattas vaik kiinnostaa.

Ehkäpä mun pärstä ei vaan niillä kerroilla miellyttäny.
        On kerran kyllä niinkin käynyt, että nainen sanoi alkuillasta, että ollaan vaan tämä ilta yhdessä, eikä mulla ollut sitä mitään vastaan. Tosin jälkeenpäin tajusin, että olin vaan "kilpi" jolla näytettiin yhdelle muijalle, että tää nainen ei olisi pelehtinyt sen äijän kanssa.
        Toi on kanssa tosi juttu tuo, että jatkot jää vaan sopimatta, koska kumpikaan ei saa ehdotettua mitään jatkoista.

• Emmanuele
        scale kirjoitti:

Ehkäpä mun pärstä ei vaan niillä kerroilla miellyttäny.
        On kerran kyllä niinkin käynyt, että nainen sanoi alkuillasta, että ollaan vaan tämä ilta yhdessä, eikä mulla ollut sitä mitään vastaan. Tosin jälkeenpäin tajusin, että olin vaan "kilpi" jolla näytettiin yhdelle muijalle, että tää nainen ei olisi pelehtinyt sen äijän kanssa.
        Toi on kanssa tosi juttu tuo, että jatkot jää vaan sopimatta, koska kumpikaan ei saa ehdotettua mitään jatkoista.

mä oon päättänyt etten esitä coolia, mitä mä sillä voitan?! Ei mun ylpeys siitä kärsin jos kysyn että haluaisiko herra tavata uudestaan. Jos haluan vähän ylpeyttäni säästää niin saatan kysyä että pannaankos toisen kerran. Asiat on aina helpompia kun ne verhoaa seksiin. Mulle..
        mutta parempi saada pakit heti kun jäädä miettimään että mitähän se tykkäs musta..

• Hossi-68

sen suhteen ettei ole mitään ajateltavaa. Ei moista tarvitse edes funtisia kun en yhdenillanjuttuun edes lähden.

• ..kyseessä oli yhden illan juttu.

• silti numeron vaikkei pyydetä; toivottavasti 9 tai 10 =P

• ajattele

yhdenillanjuttuja...

• vili

siinä kummempaa...eiks yhdenilanpanot tuolla periaaatteella just toimi.

• V utti

Se on epäonnistunut yhden illan juttu, jos toinen saa numeron ja käyttää sitä.

• ajattelemista...

siinä sit on, pelkkä pano?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      95
      2133
    2. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1388
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1350
    4. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      29
      1298
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1223
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      337
      1028
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      965
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      55
      896
    9. 122
      787
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      776
    Aihe