Olen oikeasti hyvännäköinen ja hyväkroppainen nuori mies. Ei siitä enempää (no sen verran sentään että en tätä itse ole keksinyt,vaan mulle on sanottu sen lukemattomia kertoja ja naiset on aina olleet musta kiinnostuneita,mallin hommiakin tuli tehtyä jne).
Olette muut hyvännäköiset miehet huomanneet,että on välillä hiton rankkaa olla hyvännäköinen? Suomessa vallitsee jonkinlainen feministien ja tasa-arvointoilijoiden lobbaama ajatusmaailma,jonka mukaan on suurinpiirtein parempi asia olla mahdollisimman ruma kuin kaunis. Tuolla naisten logiikka-palstallakin juttuja lueskellessa näkee sellaisia letkautuksia kuin "ei-niin kauniit eivät ole ulkonäkökeskeisiä=kusipäitä" tai "ei-niin kauniit on uskollisia kun ne ei saa kauniita naisia kovin helposti".
Siis yleistetään täysin surutta.. Itse en ole mielestäni ulkonäkökeskeinen (vaikka olisinkin,mitä pahaa siinä on jos tykkää estetiikasta mutta tietysti antaa arvon myös sille "sisällölle") enkä varsinkaan pettäjätyyppiä.
Joskus suorastaan ärsyttää se tapa jolla jotkut ihmiset leimaavat vähänkään ns "kauniimmat" ihmiset johonkin stereotypiaan vaikka eivät edes tunne tätä ihmistä. Se on mun mielestä aivan yhtä paskamaista kuin yleistää toisinpäinkin,vaikkapa että kaikki läskit ovat laiskoja.
Ihmiset ei oikein vain tunnu tiedostavan tätä itse kovinkaan usein. Harmi.
Me hyvännäköiset?
38
2276
Vastaukset
- mitä........
käy kun korostat sitä. naisena on vaikeaa kun tykkää korkkareista ja meikeistä, hameista ja kaikesta nätistä. miksi kauneutta pitää peitellä?
taas vähän aikaa sitten vaivuin masennukseen ja päätin jo luopua kaikesta kauniista, koska olin todella upeasti pukeutunut (vaikka itse sanon) ja sain heti ei toivottua huomiota ja kommenttia kaupungilla, iltapäivällä. enkä meinaa mitään minihame-verkkosukkahuosu juttua vaan naisellista ja klassista vaateusta-ei suomalaista. tuntuu että täällä pitää pukeutua rääsyihin ettei vaan kukaan pahottaisi mieltään. niin on sitä vaikeaa hyväksyä kun on kaunis ja vieläpä riittävän varakas ostelemaan upeita kuteita ja laitattamaan hiuksiaan. minkä sille voi? mutta en suostu laittaa rättejä päälle vaikka se kuinka ärsyttäis muita.- periksi
erotu vaan rohkeesti joukosta ja toteuta itseesi, suurin osa menee massan mukana ja on kateutta täynnä..tsemppiä sulle!!
- on joskus
jopa vaikeampia kokemuksia murtaa kateellisten ihmisten asettamia myyttejä ja konnankoukkuja ja ne kasvattavat luonnetta ja sisua ja kokemuksia elämän raadollisuudesta.
- Hienosti kiteytit
sen millaista on olla kaunis. Suomessahan pitäisi olla tosiaan junttirekkanainen/mies ettei herätä antipatioita. Mutta itsees varten sä elät, uskalletaan olla hyvännäkösiä koska se ei ole ainakaan ikävempi asia kuin olla ruma harmaa hiirulainen ;)
- kokemuksesta *
Hienosti kiteytit kirjoitti:
sen millaista on olla kaunis. Suomessahan pitäisi olla tosiaan junttirekkanainen/mies ettei herätä antipatioita. Mutta itsees varten sä elät, uskalletaan olla hyvännäkösiä koska se ei ole ainakaan ikävempi asia kuin olla ruma harmaa hiirulainen ;)
kirjoitin..todellä rankista kokemuksista!
- Minnalinnu
mitä tekemistä tolla on feminismin tai "tasa-arvointoilun" kanssa? Ei mitään. Minäkin olen feministi ja tykkään kyllä näteistä pojista, eihän siinä mitään pahaa ole :)
Enkä usko siihen, että hyvännäköiset miehet olis jotenkin kusipäitä. Olen jopa miettinyt, että ehkäpä tosi hyvännäköiset miehet ovat niin väsyneitä siihen pinnallisuuteen mihin heidät aina liitetään, että ovatkin itse asiassa oikein syvällisiä ja ihania ihmisiä! nyt yleistän tosin itsekin... se riippuu ihan ihmisestä.
älä tollasia murehdi, en usko, että ihmiset ajattelevat noin!- komea mies
kauniit naiset on täys kusipäitä. Komeety miehet ei. Ja ihan sen takia sanon näin koska oon itte ihan saatanan komee.
- komee
komea mies kirjoitti:
kauniit naiset on täys kusipäitä. Komeety miehet ei. Ja ihan sen takia sanon näin koska oon itte ihan saatanan komee.
niin oot myös tyhmä noine mielipiteines, meneppäs viisastumaan niin saat viel naisenkin!!!
- komea mies
komee kirjoitti:
niin oot myös tyhmä noine mielipiteines, meneppäs viisastumaan niin saat viel naisenkin!!!
mulle koitti selvitellä ettei oo nyt ihan kaikki kotona. Mikä lie puoskari oli. En mä ihan ketä vaan usko. oon mä vaan senverran komee mies:))
- me olemme
komea mies kirjoitti:
mulle koitti selvitellä ettei oo nyt ihan kaikki kotona. Mikä lie puoskari oli. En mä ihan ketä vaan usko. oon mä vaan senverran komee mies:))
aina olleet,lääkäriäsi on uskominen
- komea mies
me olemme kirjoitti:
aina olleet,lääkäriäsi on uskominen
olekkaan yhtä komeita kun minä.
Ettekä vissiin yhtä älykkäitäkään kun ette millään usko että olen komea mies vaikken ole ees rekattu eikä mulla ole kamerassakaan sitä apinasuodatinta jotta saisin kuvani tänne esille laittaa. niin mulle ainakin sanottiin kun kävin passikuvassa että voi hyvvee päivee sun kanssas, tarvis olla apinasuodatin jotta tollasta haulikkonaamaa vois ees kuvitella kuvaavansa.
Siis tässä just todiste siitä kuin ihmiset voi olla toisilleen niin katkeria, niin katkeria. - ne lääkkeet
komea mies kirjoitti:
olekkaan yhtä komeita kun minä.
Ettekä vissiin yhtä älykkäitäkään kun ette millään usko että olen komea mies vaikken ole ees rekattu eikä mulla ole kamerassakaan sitä apinasuodatinta jotta saisin kuvani tänne esille laittaa. niin mulle ainakin sanottiin kun kävin passikuvassa että voi hyvvee päivee sun kanssas, tarvis olla apinasuodatin jotta tollasta haulikkonaamaa vois ees kuvitella kuvaavansa.
Siis tässä just todiste siitä kuin ihmiset voi olla toisilleen niin katkeria, niin katkeria.ne lääkkeet,ne lääkkeet
- komea mies
ne lääkkeet kirjoitti:
ne lääkkeet,ne lääkkeet
mikkä hemmetin lääkkeet, ei niitä ainakaan täältä löydy, mee huuteleen niitä jonnekkin muualle.
- Kuka uskoo,
että tuon kirjoittaja on mies? Välillä ihan naurattaa jotkut kirjoittajat, jotka vakuuttelevat olevansa miehiä :D Ikään kuin se vakuuttelu todistaisi jotain. Voi teitä tytöt!
tähän vääryyteen ja rikokseen ihmisyyttä kohtaan nyt sit oikein syyllistyy, ihmiset yleensä, naiset vai toiset miehet?? Pois se minusta, ainakaan mua ei haittaa tippaakaan vaik jollain toisella miehellä ois flaksi kohillaan ja lärvi / kroppa hallussa, sehän on hyvä vaan et edes jollain on. Ja totuuden nimissä musta helvetin harva mies on ees oikeesti hyvännäköinen, tänään kattelin parturissa hiusmalli-katalogia ja sanotaanko et noin 1 / 20 mallista oli mun feminiiniseen makuun vetoava ja suurin osa suorastaan ällöjä ainakin mun mielestä.
Minä en usko, että elämä voisi mennä persiilleen pelkän hyvän ulkonäön takia, vaikka monet palstalla niin uskottelevatkin.
Paljon vaikeampaa ainakin miehenä on, kun on niin paksu parru ja helvetisti rahaa. Ne vasta elämästä yhtä kärsimystä tekevät. Maine kiirii, eikä missään saa olla rauhassa. No, jokaisella on ristinsä kannettavanaan...Mun yhdellä kaverillakin on tuo paksun parrun kirous. Se vetää naisia puoleensa kuin lämmin paska kärpäsiä.
- ei muuten ole
Richartti kirjoitti:
Mun yhdellä kaverillakin on tuo paksun parrun kirous. Se vetää naisia puoleensa kuin lämmin paska kärpäsiä.
mitenkään kiihottava eikä puoleensavetävä
- komea mies
ei muuten ole kirjoitti:
mitenkään kiihottava eikä puoleensavetävä
mulla on paksu parrukin sen lisäks että oon komea mies. Ja panopuuta riittää.
- ällöttää naista
komea mies kirjoitti:
mulla on paksu parrukin sen lisäks että oon komea mies. Ja panopuuta riittää.
jo ulkonäöllään
- komea mies
ällöttää naista kirjoitti:
jo ulkonäöllään
...en.
- että sinä olisit
komea mies kirjoitti:
...en.
puhunut naisista?
- komea mies
että sinä olisit kirjoitti:
puhunut naisista?
paksu parru
Kirjoittanut: ällöttää naista 22.1.2007 klo 20.38
jo ulkonäöllään
ja nyt mä lähen metsästään paksulla parrullani ihan mitä vaan...oon mä sen verran komea mies
- komea mies
luulet vaan olevas.
Kaikki jotka tällä palstalla sanoo olevansa komee tai kaunis on oikeesti ihan helkkarin ruma. Ja naiset käyttää aina meikkiä. Luulenpa että jos säkin aukaset suus sieltä paljastuu yks risti kaks.- komea mies
ei täällä palstalla oo ketään muuta komeeta tai kaunista kun minä. Ettekste ny saakeli oo lukenu mun tekstejäni??
- voi välttyä,sinulla
komea mies kirjoitti:
ei täällä palstalla oo ketään muuta komeeta tai kaunista kun minä. Ettekste ny saakeli oo lukenu mun tekstejäni??
on tämän palstan ennätys aloituksien määrässä
- komea mies
voi välttyä,sinulla kirjoitti:
on tämän palstan ennätys aloituksien määrässä
ja mä oonkin se komea mies
- vaikuttaa juu
Ratikkakuski kirjoitti:
Teppo.Moin re-inkarnaatio?
hohhoijaa.
- komea mies
vaikuttaa juu kirjoitti:
hohhoijaa.
Komeet miehet voi kattos missä ja milloin vaan, on ne sen verran komeita.
- vaan
Hämmästyttävää kuinka suomalaiset suhtautuvat asioihin... Kannattaisi hiukan lähteä maailmalle, niin ymmärtäisitte tosiasioita!!!
Tiedän itsekin omasta kokemuksesta kuinka kateellisia suomalaiset ovat kaikesta... esim jos oot kaunis ja miehet enemmän kiinnostuneita susta kuin sun kavereista. Monet naiset eivät ees haluaa kauniiden naisystäviensa kanssa baariin koska heillä ei ole silloin chanssejä.. vaikka tämä kaunis tyyppi antaisi kaikki maailman miehet kaverillensa.
Eli uskokaa pois, kauneus ei ole aina plussaa! Joutuu jatkuvasti tekemään kovasti töitä, jotta sua ei pidettäisi ylimielisenä blondina (vaikkei nyt oliskaan blondi).
Ja sekin pitää paikkaansa, että suomalaiset on erittäin tyylittömiä (suurin osa). Jos vähänkin tykkää pukeutua siististi, tyylikkäästi, niin heti oot ylimielinen, itteensä täynnä oleva. Monet ulkomailla olleet ovat huomanneet saman jutun tulleessaan takas suomeen. Ja tästä syystä monet eivät ees uskalla pukeutua niin kuin haluaisivat, jotta eivät saisi ylimielisen maineen.
Suomessa pitää todellakin elää "maassa maan tavalla" eli pukeutua niihin tuulipukuihin, jotta olisit tosi cool.
Ja hei, ei tässä kannata taistella kuka on kaunis/komea ja kuka ei. Tavallisten ihmisten on vaikeaa ymmärtää kuinka joskus voi olla vaikeaa olla kaunis/komea, koska eivät itse ole kokeneet asiaa. Samoin kauniit ja komeat eivät voi ymmärtää miltä tavallisistä ihmisistä tuntuu.- IngallsinLaura
Mutta edelleenkin peräänkuuluttaisin jokaisen oikeutta pukeutua miten haluaa sekä niitä muitakin arvoja.
Onko tosiaan niin, että meidän suomalaisten nöyrä suhtautumisemme elämään ja panostaminen muuhun kuin ulkonäköön tai vastaaviin ulospäin näkyviin asioihin onkin kääntymässä meitä vastaan, ts. ylikorostumassa? Toivottavasti ei kuitenkaan.
Minä olen oleillut ulkomailla pitkiäkin aikoja, ja jos jotain olen ulkonäön suhteen kokenut takaisin tullessani, niin se on helpotus siitä ettei tarvitse pingottaa tai näyttää tietynlaiselta ollakseen jotakin. Ainakaan näillä pakkasilla... - oikeessa
IngallsinLaura kirjoitti:
Mutta edelleenkin peräänkuuluttaisin jokaisen oikeutta pukeutua miten haluaa sekä niitä muitakin arvoja.
Onko tosiaan niin, että meidän suomalaisten nöyrä suhtautumisemme elämään ja panostaminen muuhun kuin ulkonäköön tai vastaaviin ulospäin näkyviin asioihin onkin kääntymässä meitä vastaan, ts. ylikorostumassa? Toivottavasti ei kuitenkaan.
Minä olen oleillut ulkomailla pitkiäkin aikoja, ja jos jotain olen ulkonäön suhteen kokenut takaisin tullessani, niin se on helpotus siitä ettei tarvitse pingottaa tai näyttää tietynlaiselta ollakseen jotakin. Ainakaan näillä pakkasilla...Mun mielestä kans jokaisen pitäisi pukeutua niin kuin haluaa. Annetaan siis tuulipukulaisten olla ja annetaan myös tyylikkäiden ihmisten olla. Ei leimata ketään pukeutumisen tai ulkonäön vuoksi. Eikä kadehdita niitä, jotka jaksavat enemmän panostaa ulkonäköönsä tai menestyvät jossain.
- Sami.
IngallsinLaura kirjoitti:
Minä olen oleillut ulkomailla pitkiäkin aikoja, ja jos jotain olen ulkonäön suhteen kokenut takaisin tullessani, niin se on helpotus siitä ettei tarvitse pingottaa tai näyttää tietynlaiselta ollakseen jotakin. Ainakaan näillä pakkasilla...Lappuhaalarit ei sitten sovi naiselle. Kiitos!
- kelaa sitä
Sami. kirjoitti:
Lappuhaalarit ei sitten sovi naiselle. Kiitos!
jos se kuva onkin niin vanha et on otettu lappuhaalarikaudella?
- IngallsinLaura
Sami. kirjoitti:
Lappuhaalarit ei sitten sovi naiselle. Kiitos!
Joku erityinen syy, että tämän minulle kerrot..?
Olen pahoillani, mutta aivan takuulla hankin ja pidän lappuhaalaria heti kun löydän itseäni miellyttävän.
- ja kateelliset
eivät tule jatkossakaan muuksi muuttumaan joten lakkaa sinä välittämästä. Se on ainoo mihin pystyt vaikuttamaan.
- enymmärtänyt
Mitä sä muitten mielipiteitä ajattelet. Menet ja isket haluamasi naisen, joka varmasti onnistuu kun olet kerran hyvännäköinen ja tutustutte nii varmaa huomaa myös sen sisäisen puolen. Ainut tosiasia on, että nykyään ihmiset eivät tutustu tarpeeksi hyvin vaan kaikki analyysi tehdään tosiaan muutaman sekunnin sisällä ensinäkemisestä. Pettämisestä taas niin, hyvännäköiselle se on helpompaa kun tilaisuuksia tulee niin vaikeahan siinä on luonnon viettiä vastaan taistella ja jos ei oma nainen kiinnosta niin miksi tyytyä kun voi saada helposti toisen. Näin ajattelen. Itse en ole hyvännäköinen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 952133
- 1291388
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231350Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau291298- 681223
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371028- 89965
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?55896- 122787
- 82776