Kysymys yksinketaisuudessaan: Miten saan tietokoneella toistettua atrac3-muotoista musaa koneella. Mulla on CD täynnä Sonyn ohjelmalla pakattua musiikkia, mutta en saa sitä soitettua...
Kiitän kauniisti kaikkia, jotka osaavat vähänkin auttaa.
atrac 3.n soitto tietokoneella
2
233
Vastaukset
- make
vain jotkin sonyn laitteet toistavat atrac-cd:itä.jos tietsikka ei ole sony niin ei toimi.
- asia hoituu helposti
Voit toistaa Atrac3 -pakattuja musiikkitiedostoja ja konvertoida niitä muihin formaatteihin,
SonicStage PC -ohjelma tulee kaikkien atrac3 -pakkausta käyttävien Sonyn kannettavien laitteiden mukana. Sen voi luultavasti ostaa myös erikeseen.
RealPlayer käyttää atrac -muunnosta omissa real -formaateissaan. Luulisin, että RealPlayeriin saa atrac3 plug-in modulin Sonyn Atrac3 musiikkitiedostojen toistoa varten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564111
- 252219
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282048Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991