Kysymys yksinketaisuudessaan: Miten saan tietokoneella toistettua atrac3-muotoista musaa koneella. Mulla on CD täynnä Sonyn ohjelmalla pakattua musiikkia, mutta en saa sitä soitettua...
Kiitän kauniisti kaikkia, jotka osaavat vähänkin auttaa.
atrac 3.n soitto tietokoneella
2
229
Vastaukset
- make
vain jotkin sonyn laitteet toistavat atrac-cd:itä.jos tietsikka ei ole sony niin ei toimi.
- asia hoituu helposti
Voit toistaa Atrac3 -pakattuja musiikkitiedostoja ja konvertoida niitä muihin formaatteihin,
SonicStage PC -ohjelma tulee kaikkien atrac3 -pakkausta käyttävien Sonyn kannettavien laitteiden mukana. Sen voi luultavasti ostaa myös erikeseen.
RealPlayer käyttää atrac -muunnosta omissa real -formaateissaan. Luulisin, että RealPlayeriin saa atrac3 plug-in modulin Sonyn Atrac3 musiikkitiedostojen toistoa varten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921816- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683