jos ylitän tilini

meneekö aina maksu

Tietääkö joku pankkialan ihminen, meneekö tilin tylityksestä aina maksu? Itse olin vähän hämilläni, kun tililtä meni lasku ja summa ylitti tietämättäni (lasku oli eräs vuosimaksu, jonka olin ajatellut pysyvän samana 2007) 0,21 euroa tilini saldon. Onneksi saman pvän aikana kävin muissa merkeissä nettipankissa ja huomasin asian. Siirsin heti tilille lisää rahaa, mutta nyt jäi mietityttämään meneekö tilinylitysmaksu kuitenkin? Klo oli siinä 18.00, eli pankkipvä oli todennäk jo mennyt, mutta oli vielä samaa vuorokautta?
Ottaa kovasti vaan nyt päähän jos tulee huolimattomuutta turhaa joku 50 euron maksu! Pankkina on Nordea ja koskaan ennen ei ole vastaavaa käynyt.

5

1700

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pankkialalla,

mutta vastaan silti. nordeassa tilinylityksestä menee 5e maksu. lisäksi jos ylityksiä tapahtuu useammin, niin lainan saanti voi vaikeutua.

• tuplat ainakin

Nordea ottaa pelkän maksumuistutuksen lähettämisestä 5-7 euroa/tilinylitys. Sen lisäksi tulee varsinainen maksu, joka on muistaakseni 10 euroa ja jos summa on kovin suuri, menee isompi ylitysmaksu.
        Aika vaikeasti on kyllä nordean nettisivuilta löydettävissä tieto mitä menee maksua.

• En tiedä kuinka Nordea toimii, mutta minun on vaikea uskoa, että noin pieni ja saman päivän iltana korjattu tilinylitys aiheuttaisi mitään toimenpiteitä pankin puolelta.

• täti

..et joudu edes "mustalle listalle", kun asia korjaantui saman päivän aikana.

• myös nordean asiakas

mulla ainakin meni viime vuonna kerran 10 euroa, kun huolimattomuuttani kanssa tili meni vajaat 2 euroa ylitse. muistaakseni summa oli 1,80.
        Seuraavan kuun maksuihin oli lykätty 10 euroa tilinylitysmaksua.
        koskaan ennen ei ole niin käynyt, että tili olis menny ylitte, joten kyllä ne ottaa hyvät voitot joka kerta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      6084
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3043
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      31
      2203
    4. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1817
    5. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1778
    6. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      19
      1773
    7. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1532
    8. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1529
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      49