Tietääkö joku pankkialan ihminen, meneekö tilin tylityksestä aina maksu? Itse olin vähän hämilläni, kun tililtä meni lasku ja summa ylitti tietämättäni (lasku oli eräs vuosimaksu, jonka olin ajatellut pysyvän samana 2007) 0,21 euroa tilini saldon. Onneksi saman pvän aikana kävin muissa merkeissä nettipankissa ja huomasin asian. Siirsin heti tilille lisää rahaa, mutta nyt jäi mietityttämään meneekö tilinylitysmaksu kuitenkin? Klo oli siinä 18.00, eli pankkipvä oli todennäk jo mennyt, mutta oli vielä samaa vuorokautta?
Ottaa kovasti vaan nyt päähän jos tulee huolimattomuutta turhaa joku 50 euron maksu! Pankkina on Nordea ja koskaan ennen ei ole vastaavaa käynyt.
jos ylitän tilini
5
1700
Vastaukset
- pankkialalla,
mutta vastaan silti. nordeassa tilinylityksestä menee 5e maksu. lisäksi jos ylityksiä tapahtuu useammin, niin lainan saanti voi vaikeutua.
- tuplat ainakin
Nordea ottaa pelkän maksumuistutuksen lähettämisestä 5-7 euroa/tilinylitys. Sen lisäksi tulee varsinainen maksu, joka on muistaakseni 10 euroa ja jos summa on kovin suuri, menee isompi ylitysmaksu.
Aika vaikeasti on kyllä nordean nettisivuilta löydettävissä tieto mitä menee maksua. En tiedä kuinka Nordea toimii, mutta minun on vaikea uskoa, että noin pieni ja saman päivän iltana korjattu tilinylitys aiheuttaisi mitään toimenpiteitä pankin puolelta.
- täti
..et joudu edes "mustalle listalle", kun asia korjaantui saman päivän aikana.
- myös nordean asiakas
mulla ainakin meni viime vuonna kerran 10 euroa, kun huolimattomuuttani kanssa tili meni vajaat 2 euroa ylitse. muistaakseni summa oli 1,80.
Seuraavan kuun maksuihin oli lykätty 10 euroa tilinylitysmaksua.
koskaan ennen ei ole niin käynyt, että tili olis menny ylitte, joten kyllä ne ottaa hyvät voitot joka kerta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666084Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583043- 312203
- 131817
- 201778
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191773Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131532- 181529
- 491495
- 91463