Ongelmani on sama kuin monella muullakin täällä tuntuu olevan, eli parranajon yhteydessä kaula ärtyy. Syynä tähän lienee se, että kaulassa partakarvat kasvavat päin persettä, ja jopa sisäänpäin. Tosin mitäpä väliä syillä edes on.
Olen alkanut hoitamaan kasvojeni ihoa kuin nainen (puhdistuksineen, kuorintoineen ja öljyineen) ja minulla on uusimmat giletten vehkeet, mutta ongelma on vain pienentynyt, ei poistunut.
Kysymykseni onkin, saako jostain esimerkiksi laserilla tehtävää pysyvää karvanpoistoa näille alueille? Tulisiko asiassa kääntyä kauneushoitoloiden vai plastiikkakirurgin puoleen?
Jos jollain on tietoa tai kokemuksia niin vastatkaa ihmeessä. Veikkaan että moni olisi valmis maksamaan muutamia satoja euroja sileästä kaulasta.
Pysyvä karvanpoisto kaulasta?
3
1096
Vastaukset
- kutiamaton sänki
Laaserilla nyt sais tietty, mut itellä ei ole kaulaparrasta ollut ongelmia koskaan. Joten en itse halua sileää kaulaa, en ole koskaan edes ajatellu millasta olis jos kaulassa ei kasvais partaa
- ......
Laser-käsittelyjä tehdään yksityisissä sairaaloissa, googlettamalla löytyy.
- vaikuttaa.
Noita "kiinteitä" laserepilointipaikkoja löytyy Helsingistä ja Tampereelta. Nyt on olemassa myös kiertävä palvelu, joka on tehnyt sopimuksen aika monen lääkärikeskuksen kanssa ja käyvät siellä sitten tekemässä laserepilointia. Eihän ne matkakulutkaan ole kovin suuri erä käsittelykerran hintaan verrattuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645110Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362319- 2562303
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662277Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191494Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191428Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai49998- 89986
- 66917
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12909