Tänään tuli siis kuppauskupit postiin, nyt haluaisin tietää onko esim. jossain supermarketissa myynnissä mitään öljytöntä vartalovoidetta vai täytyykö mennä suoraan apteekkiin? Kiitoksia etukäteen :). Miten tuo Erisan, kuulin, että ainakin heidän vartaloEMULSIOssaan on mineraaliöljyä.
Öljytön vartalovoide marketista?
5
1247
Vastaukset
- on..
seksiliikkeestä ostettua silikoniliukkaria se käy tohon hommaan ja on riittoista.
- Möykyt pois
Joo, tulin siihen tulokseen, että marketista tuskin löytyy kovin öljyttömiä voiteita. Taidan itse ostaa sitä valkovaseliinia ja/tai Essexiä apteekista. Liukkari tulisi varmaan kalliiksi, kun ne putelit ovat niin pieniä. Ostatko itse liukkaria monta pakkausta kerralla, tai riittääkö yksi sanotaan 50-100g:n paketti miten pitkälle?
- katjuush
Möykyt pois kirjoitti:
Joo, tulin siihen tulokseen, että marketista tuskin löytyy kovin öljyttömiä voiteita. Taidan itse ostaa sitä valkovaseliinia ja/tai Essexiä apteekista. Liukkari tulisi varmaan kalliiksi, kun ne putelit ovat niin pieniä. Ostatko itse liukkaria monta pakkausta kerralla, tai riittääkö yksi sanotaan 50-100g:n paketti miten pitkälle?
Mikä pulju myy tota vaseliinia, kun en löydä mistään!?? :D
- Möykyt pois
katjuush kirjoitti:
Mikä pulju myy tota vaseliinia, kun en löydä mistään!?? :D
Sieltä ainakin ap vihjasi ostaneensa sitä :o). Itse ostin juuri Essexiä, ihan ok on. Tosin uskon tuon vaseliinin olevan liukkaampaa :D, mutta itse en tykkäisi hinkata kovin kauaa sitä vaseliinia pois ihosta kuppauksen jälkeen, joten Essex kelpaa. Ostin isoimman purkkikoon, jonka apteekista sai.
- löytyi
Möykyt pois kirjoitti:
Sieltä ainakin ap vihjasi ostaneensa sitä :o). Itse ostin juuri Essexiä, ihan ok on. Tosin uskon tuon vaseliinin olevan liukkaampaa :D, mutta itse en tykkäisi hinkata kovin kauaa sitä vaseliinia pois ihosta kuppauksen jälkeen, joten Essex kelpaa. Ostin isoimman purkkikoon, jonka apteekista sai.
sellainen valkoinen pyöreä purkki valkovaseliinia, ja se maksoi vain 2,90!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 295460
- 1671929
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1591561Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141324Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281238- 941145
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701124Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan501065viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101053- 38895