Tässä istun - baarissa iltapäivällä - ajattelin ottaa tänään lärvit ja lähtee pupuilemaan vaik on tiistai. Haluun jonku kainaloon.
Mä oon kattonu teeveestä poikkeustila nimistä sarjaa ja oon itkee tirauttanu aina ku siinä on isän ja tyttären välisiä tilanteita.
Mäkin oon ainoo lapsi. Munki isä on ollu mun yksinhuoltajana jo kymmenen vuotta.
Mulla on ollu aika hankalaa töissä ja oon yrittäny puhuu siitä sen kans mut aina ku mä alan puhuu jostain ongelmastani se muuttuu hiljaseks eikä ota vastaan.
Miten mä saan mun isän puhumaan mun kans oikeista asioista!!!
Miten miehet saa puhumaan!
Isä ja mä
Emma Kalliosta
4
347
Vastaukset
- MMies
Pirautapa isäpapalle ja pyydä paikalle. Yksissä kun kuppia otatte, niin illan mittaan sitä juttua alkaa pulppuamaan.
- Taasnäitä
Sama neuvo täällä, juota se känniin ja alatte ensin muisteleen aikoja kun sä olit pieni ja siitä sitten vaan eteenpäin.
- V utti
ja sitten niillä olisi molemmilla ongelmia töissä... Uusi lähentävä yhteinen asia?
- Emma K
Toi kännäämisyhtälö ei kyllä toimi. Se ei juomalla avaudu.
Anyway tänään tuntuu paremmalta. Jätin jatkot väliin ja menin duuniin.
Tapaan isäukkoni v-loppuna. Katotaan nyt taas.
( odotukset ei korkeella mut..)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281458