Joo, sorry vaan, joo tyhmästi toimin.
En muistanut kertoa, kun lisäksi mulle tuli itku
puhelimessa niin hra päällikkö sanoi vaan lopuksi
että, hei, hei ja pisti luurin kiinni.
Onko se tyyppilllistä, että tulee se vaihe että syyttää itseään ja tekojaan, tyyliin jos olisin
niin, näin, noin ja tai vaikka jos sittenkin, olisiko asiat paremmin, nyt on tämä vaihe menossa
teinkö oikein vai väärin. Itku on loppunut, ei ole enään mitä itkisi, tyhjä olo ja outo, epätavallinen. Eikö työnantaja ole vastuussa
jos hänen työntekijät voi huonosti tai sairastuu,
saako häntä vastuuseen siitä? Hitto, kun saisi
olen valmis vaikka riitelemään asiasta. Sisua on tullut, luoja se on kamala itseni tuntien,
silloin ei käy hyvin tälle pomolle.
Tai toisaalta, en viitsi liata itseäni ja tuhlata
energiaa heihin. Mä oon niin kamalan katkera
kun palkka on tämä tehdystä työstä, voi Rähmä
tajuutko miten pahalta tuntuu. Kaiken huippu, yksi työtovereistani soitti ja kysyi että, moi ja mitä kuuluu ja koska tulet taas töihin, jooo.
Niin meni hiljaa luuri korvaan, aivan kun ei olisi muka tiennyt, läpinäkyvää......
Ei taida toista kertaa soittaa, parempi olisi.
Vittu, miten hölmö naiseksi.
Sorry, tuo kiroilu, mieti vähän ikää tällä 66v.
Huomenna menen anopin luo päiväksi, minulla on aivan mahtavat appivanhemmat, tukee ja kuuntelee
ja ovat myös kovia kokeneet, sellaisia tavallisia
ihmisiä. Mukavia. Tyttäreni loukkasi jalkansa
ja nyt siinä on kipsi 2kk. Asumme maalla ja
nyt on kivaa, pitkä matka kaikkiin paikkoihin ja
ei voi kävellä kavereille eikä fillaroida.
Isä parka on kovilla, taksikuski, psykologi,
ja vaikka mitä, mutta hei Rähmä, kuten huomaat
nämä elämän perusasiat on kunnossa, se on tärkeintä. Aloitan uudessa paikassa 19.2 sitten
on kiva kertoa Sinulle, kuinka minua siellä kohdellaan ja mähän olen ihan zombie, johtuen
edellisistä kokemuksista. Mitä sinä oikein teit, kun sait asiat kuntoon työssäsi, käy nyt tuolla
meidänkin työpaikalla, suosittelen.
MIELETTÖMÄN KIVAA OLI TAAS KIRJOITTAA SINULLE
JA KOITAN OLLA KUNNOLLA, HUOM. SANA KOITAN.
Keksi mulle joku nimimerkki, toi ystävä on vähän tylsä, olisiko Häirikkö jotain?
Rähmä motkotti aiheesta
24
785
Vastaukset
- on hyvä!
Mutta pistä siihen toi hymiö :), niin on kivampi katsella..he he...olen nääs visuaalinen
Hei niitä kysymyksiäsi sateli aikas paljon, yritän tässä jotenki jeesata:
Ihan tyypillistä että alkaa kelata noita juttuja ees ja taas ja taas ja ees, ja syyttelee itteensä ym, miettii, että jos niin tai näin...itku on ihan tervettä. Jos malttaisit nyt rauhassa antaa ajan kulua! Ymmärrän, että olet malttamaton, mutta älä hitossa soita sinne ex-töihin, kun et siitä nyt mitään hyödy. Olet sieltä ottanut loparit ja sillä siisti. Tietenkin ihmissuhteet jäivät kaivertamaan, mutta minä en todellakaan ottaisi yhteyttä, mitäs se hyödyttäisi, jos siellä vaan katsovat Sinun olevan syntipukki. Ota vaikka myöhemmin yhteyttä, jos haluat selvittää jotain asioita, mutta turha ruveta uhoamaan lakitupaan menosta...anna paskan olla. Pääset helpommalla vaikka nyt miten mieli tekisi rökittää ne heebot.
Muista, että olet fiksumpi kuin ne häiskät, oliko siellä muuten muitakin työntekijöitä kuin tuo omistaja-porukka?
Yritä kehitellä jotain muuta menetyksesi tilalle. Mitä harrastat (muuta kuin Suomi24 jutustelua jonkun Rähmän kanssa:D)?
Sinun olisi hyvä nyt saada onnistumisen elämyksiä. KANNA VAIKKA ROSKAPUSSI ULOS...:) No joo, siis ihan oikeesti, tee sellaista, jossa tunnet olevasi edes pikkuisen hyvä. Saat voimia.
Takuulla olet katkera, ja sekin tunne voi jäytää niin, että välillä haistatat peeeet, tsemppaat itseäsi ja olet taas paremmalla tuulella, ja sitten taas itkuinen. Sanoit, että olet itkenyt niin paljon, että nyt on tyhjä ja epätodellinen olo. Tunteet vellovat juuri tuolla tavoin ja se on rankkaa mutta jonain päivänä alat huomata että hyväksyt asian, siis sen, että kestät nähdä epäonnistumisesi. Siitähän tässä on kyse, koet epäonnistuneesi. Mutta tämä on vanha viisus, toteutunut usein ainakin omalla kohdalla "Kun yhden oven sulkee, toinen avautuu".
Jakselemisiin! Kipsijalkainen tyttäresi varmaan kehittelee muuta tekemistä kuin fillarointia nyt kun hänkin sai pysäytyksen. Äiskä ja tytär voivat keksiä aina jotain kivaa puuhaa kotosalla :).
En tiedä osasinko ollenkaan lohduttaa, vähän tööttöröö-olotila, nyt pitää kömpiä unten maille.
Rähmä- varmasti Häirikköä
Mut hitto kun tuntuu pahalta, vaikka kaikki
sanansi on viisaita. Nyt ei kykene ajattelemaan
ns. "järkevästi" sorry.
Mua itkettää ja mulla on ikävä työtäni ja tiettyjä ihmisiä sieltä, kai se aika hoitaa asiat
niin on kai ne viisaat sanonut.
Nyt on känkkäränkkä päivä, tekisi mieli haistattaa kaikilla ja korkeelta ja kovaa.
MUN ON PAHA OLO........... - Sinulla
varmasti Häirikköä kirjoitti:
Mut hitto kun tuntuu pahalta, vaikka kaikki
sanansi on viisaita. Nyt ei kykene ajattelemaan
ns. "järkevästi" sorry.
Mua itkettää ja mulla on ikävä työtäni ja tiettyjä ihmisiä sieltä, kai se aika hoitaa asiat
niin on kai ne viisaat sanonut.
Nyt on känkkäränkkä päivä, tekisi mieli haistattaa kaikilla ja korkeelta ja kovaa.
MUN ON PAHA OLO...........menee tällä hetkellä jo paremmin. Telkkarista tulee kympin uutiset tällä hetkellä ja ajattelisin, että et enää itke.... noh, en voi tietää...
Olen ajatellut Sua tänäänkin tosi paljon, kun todella haluan auttaa ja tuntuu, että ymmärrän sua
niin hyvin kuin vain voi toinen ihminen ymmärtää.
Ihmeellinen nettiystävyys on syntynyt meidän välille. Siitä kiitos NETIN. Vaikka eksyin tänne ihan vahingossa, kun meidän huusholliin tuli laajakaista ja aloin surffailla... :D
Meillä on eletty keskiaikaa modeemin kanssa tähän asti... enkä yhtään tykkää tietokoneista, kun jo töissä saan niistä tarpeekseni...mutta...
Julkisesti tunnustan tässä olevani ystäväsi, vaikka en edes tunne Sinua ja kuitenkin
näiden keskustelujen myötä, tunnen niin hyvin kuin näissä nettiolosuhteissa on mahdollista.
Olen kokenut kaikkea tuota samaa kuin Sinä. Vain eri mausteilla, mutta samat kuviot periaatteessa.
Jos ja kun joku muukin lukee kirjeenvaíhtoamme, toivon voivani omalta osaltani auttaa muitakin samassa tilanteessa olevia "häiriköitä" kuten ystäväni Häirikkö:)
Toisesta ihmisestä välittäminen ei ole kuin itsestä kiinni.
Huomaan olevani onnellinen, kun asun meren läheisyydessä tuulen tuivertamien vanhojen mäntyjen keskellä. Nissä on jotain sellaista pysyvyyttä ja jatkumoa, jota ei voi selittää...
Ai niin, Häirikkö:), jakselemisiin, parannetaan taas huomenna maailmata, sen verran mitä kaksi ihmistä voi parantaa...tsemppiä meille, eiks jeh :)
Rähmä - Sydämellinen kiitos
Sinulla kirjoitti:
menee tällä hetkellä jo paremmin. Telkkarista tulee kympin uutiset tällä hetkellä ja ajattelisin, että et enää itke.... noh, en voi tietää...
Olen ajatellut Sua tänäänkin tosi paljon, kun todella haluan auttaa ja tuntuu, että ymmärrän sua
Ihmeellinen nettiystävyys on syntynyt meidän välille. Siitä kiitos NETIN. Vaikka eksyin tänne ihan vahingossa, kun meidän huusholliin tuli laajakaista ja aloin surffailla... :D
Meillä on eletty keskiaikaa modeemin kanssa tähän asti... enkä yhtään tykkää tietokoneista, kun jo töissä saan niistä tarpeekseni...mutta...
Julkisesti tunnustan tässä olevani ystäväsi, vaikka en edes tunne Sinua ja kuitenkin
näiden keskustelujen myötä, tunnen niin hyvin kuin näissä nettiolosuhteissa on mahdollista.
Olen kokenut kaikkea tuota samaa kuin Sinä. Vain eri mausteilla, mutta samat kuviot periaatteessa.
Jos ja kun joku muukin lukee kirjeenvaíhtoamme, toivon voivani omalta osaltani auttaa muitakin samassa tilanteessa olevia "häiriköitä" kuten ystäväni Häirikkö:)
Huomaan olevani onnellinen, kun asun meren läheisyydessä tuulen tuivertamien vanhojen mäntyjen keskellä. Nissä on jotain sellaista pysyvyyttä ja jatkumoa, jota ei voi selittää...
Ai niin, Häirikkö:), jakselemisiin, parannetaan taas huomenna maailmata, sen verran mitä kaksi ihmistä voi parantaa...tsemppiä meille, eiks jeh :)
RähmäLuin kirjeesi ja sait minut itkemään, on edes Rähmä, joka varmasti ymmärtää miltä minusta tuntuu. Haluaisin halata Sinua, näin netin välityksellä. Jos joskus tulee aika, niin annetaan toisillemme oikeat osoitteet ja sitä
kautta vaikka puh.numerot, mutta miten se käytännössä toimii, jätä nyt tänne oma sähkäri,ei oikein uskalla. Sinunlaisia ihmisiä pitäisi olla enemmän. Kiitos kaikesta tuesta ja ihan kaikesta. - hullu mikä hullu
Sinulla kirjoitti:
menee tällä hetkellä jo paremmin. Telkkarista tulee kympin uutiset tällä hetkellä ja ajattelisin, että et enää itke.... noh, en voi tietää...
RähmäSoitin taas työpaikalle, jota pidin ystävänäni.
Voi vittu, sorry. Hän sanoi, älä soita ja jos
on asiaa pyydä miestäsi soittamaan.
Et osaa puhua, kun kangertelin ja ääni vapisi
puhelimessa. Et sillee........
Kuka on tyhmä, soittajakin (Häirikkö) vai vastaaja toisessa päässä. Hei mä tein itseni todella naurunalaiseksi, mieheni sanoi, että tottahan hän soittaa, katsotaan kumman pokka
pettää eniten, kysyen, no mikä on asia kun ei
Häirikön kanssa voi keskustella, siis leikki jatkuu. Saakeli soikoon, hulluna ne mua pitää,
ei haittaa sama on myös toisinpäin.
Hei mä oon tyhmä ja teen itseni naurunalaiseksi.
Mut hei, jotain hyvää kun ymmärrän sen itse,
kun on tarpeeksi hullu, niin silloin ei huomaa
sitä itse, mutta nyt minäkin jo huomaan.
Kauheeta selittelyn makua varmasti, mutta vituttaa niin lujaa, että et tiedä.
Nauroimme mieheni kanssa, hän laittaa kohta puhelimen lukkojen taakse piiloon ja mulle pakkopaidan päälle, hei en voi mitään.
Mun on paha olo. Viikko mennyt ja itkien
ja tätä samaa paskaa pohtien. - sanoo Rähmis
hullu mikä hullu kirjoitti:
Soitin taas työpaikalle, jota pidin ystävänäni.
Voi vittu, sorry. Hän sanoi, älä soita ja jos
on asiaa pyydä miestäsi soittamaan.
Et osaa puhua, kun kangertelin ja ääni vapisi
puhelimessa. Et sillee........
Kuka on tyhmä, soittajakin (Häirikkö) vai vastaaja toisessa päässä. Hei mä tein itseni todella naurunalaiseksi, mieheni sanoi, että tottahan hän soittaa, katsotaan kumman pokka
pettää eniten, kysyen, no mikä on asia kun ei
Häirikön kanssa voi keskustella, siis leikki jatkuu. Saakeli soikoon, hulluna ne mua pitää,
ei haittaa sama on myös toisinpäin.
Hei mä oon tyhmä ja teen itseni naurunalaiseksi.
Mut hei, jotain hyvää kun ymmärrän sen itse,
kun on tarpeeksi hullu, niin silloin ei huomaa
sitä itse, mutta nyt minäkin jo huomaan.
Kauheeta selittelyn makua varmasti, mutta vituttaa niin lujaa, että et tiedä.
Nauroimme mieheni kanssa, hän laittaa kohta puhelimen lukkojen taakse piiloon ja mulle pakkopaidan päälle, hei en voi mitään.
Mun on paha olo. Viikko mennyt ja itkien
ja tätä samaa paskaa pohtien.Aijaijaijai....enk mä sua jo varoittanut.....voi käääääk....sano sille miehellesi, että piilottaa puhelimen sulta :D. Ähh...ja köyttää sut jo aamulla tuoliin ette pääse haeskelemaan puhelinta mistään piilopaikoista....:)))) Jatkan illemmalla, nyt pitää lähtee yhteen paikkaan...hellou
- uskotaan nyt
sanoo Rähmis kirjoitti:
Aijaijaijai....enk mä sua jo varoittanut.....voi käääääk....sano sille miehellesi, että piilottaa puhelimen sulta :D. Ähh...ja köyttää sut jo aamulla tuoliin ette pääse haeskelemaan puhelinta mistään piilopaikoista....:)))) Jatkan illemmalla, nyt pitää lähtee yhteen paikkaan...hellou
Mun parempi puolisko siis mieheni nauroi ja sanoi
tekisi mieli ihan piruuttaan soittaa ja sanoa, niin...ja asia oli mikä? Oli soittopyyntö?
Kannattaako, sittenpähän huomaisivat, meillä ei ole luurankoja kaapissa, onko toisessa päässä.
Hei, perustetaan asianajotsto mun mies voi aina
soittaa meidän puolesta ja ole sinä sitten sihteeri. Helvetti hulluna ne mua pitää, pitäköön
yks, taivaan maku.......
Mä olen sairaana ja sain lääkityksen nyt en ole
enään puhekykyinen tai itse en osaa asioitani hoitaa, näin tämä vissiin jatkuu jonkinlainen v-mäinen käytös mulle, et osoitetaan painu v........ Anteeksi rakas ystävä, kun nyt kiroilen niin paljon, nautu ja itku on aika vierekkäin, hei mä tuun terveeks ja tuoreeks ja saa virpoa kohta, vitsa tästä kaikesta sulle ja palkkakin kaiketi sulle ja iso kiitos. Palataan
taas myöhemmin tänään... - palkataan vaan sun mies
uskotaan nyt kirjoitti:
Mun parempi puolisko siis mieheni nauroi ja sanoi
tekisi mieli ihan piruuttaan soittaa ja sanoa, niin...ja asia oli mikä? Oli soittopyyntö?
Kannattaako, sittenpähän huomaisivat, meillä ei ole luurankoja kaapissa, onko toisessa päässä.
Hei, perustetaan asianajotsto mun mies voi aina
soittaa meidän puolesta ja ole sinä sitten sihteeri. Helvetti hulluna ne mua pitää, pitäköön
yks, taivaan maku.......
Mä olen sairaana ja sain lääkityksen nyt en ole
enään puhekykyinen tai itse en osaa asioitani hoitaa, näin tämä vissiin jatkuu jonkinlainen v-mäinen käytös mulle, et osoitetaan painu v........ Anteeksi rakas ystävä, kun nyt kiroilen niin paljon, nautu ja itku on aika vierekkäin, hei mä tuun terveeks ja tuoreeks ja saa virpoa kohta, vitsa tästä kaikesta sulle ja palkkakin kaiketi sulle ja iso kiitos. Palataan
taas myöhemmin tänään...meidän asianajajaks, joo mä voin hyvin olla sihteerikkö...mutta kestääks se kattoo mun säihkyviä sääriä minihameessa ja ookkona varma ettet tuu kateelliseks..hih ja hoh ja huhhoijakkaa.... kuitenkin tartut heti puhelimeen ja rupeet soittelee ympäri kylää... :))))! Voi sun kanssa, mitä myö tehhää :)? Ai niin juu joo mun puolisko voitais palkata tään asianajajan tuuraajaks, kun hänkin on jo käynyt useita kursseja :D...kiitos vaimon työjuttujen, joita on joutunut pähkäämään - mies parka. Se on pähkäilyn ammattilainen kyllä siviilissäkin että ansiokkaasti hoitaisi tuurauksen.
Mehä voitas molemmat ruveta tekee jotain muuta kuin töitä! Oisko tuo se asia jota nää asianajajat ajais???!!!! Sattumoisin ovat saaneet sellaset akat ettei niistä oo töihin, tappelevat vaan..:D :D..
Vähän oikeeta asiaakin: Sua nyt ai auta muu kuin aika - kyl se "puhekyky" siitä taas palautuu, onhan hitossa tuo kokemuksesi raastanut sua jo kauan. Kun pää on pyörällä, sanatkin menee solmuun ja sillai...rauhassa vaan, hiljaa hyvää tulee. Voi kun olen iloinen ystävyydestämme! Rähmis - Häiriköltä
palkataan vaan sun mies kirjoitti:
meidän asianajajaks, joo mä voin hyvin olla sihteerikkö...mutta kestääks se kattoo mun säihkyviä sääriä minihameessa ja ookkona varma ettet tuu kateelliseks..hih ja hoh ja huhhoijakkaa.... kuitenkin tartut heti puhelimeen ja rupeet soittelee ympäri kylää... :))))! Voi sun kanssa, mitä myö tehhää :)? Ai niin juu joo mun puolisko voitais palkata tään asianajajan tuuraajaks, kun hänkin on jo käynyt useita kursseja :D...kiitos vaimon työjuttujen, joita on joutunut pähkäämään - mies parka. Se on pähkäilyn ammattilainen kyllä siviilissäkin että ansiokkaasti hoitaisi tuurauksen.
Mehä voitas molemmat ruveta tekee jotain muuta kuin töitä! Oisko tuo se asia jota nää asianajajat ajais???!!!! Sattumoisin ovat saaneet sellaset akat ettei niistä oo töihin, tappelevat vaan..:D :D..
Vähän oikeeta asiaakin: Sua nyt ai auta muu kuin aika - kyl se "puhekyky" siitä taas palautuu, onhan hitossa tuo kokemuksesi raastanut sua jo kauan. Kun pää on pyörällä, sanatkin menee solmuun ja sillai...rauhassa vaan, hiljaa hyvää tulee. Voi kun olen iloinen ystävyydestämme! RähmisJoo, kiitos viestistä. Sorry, vielä kerran kun päästelin noita kiroilu tai voimasanoja niin paljon, en muuten osaa noita hymiöitä käyttää,
opettelen ja yllätän Sinut joskus.
Ihan oikeesti, mä en enää soita sinne työpaikalle, voit olla varma, sen verran oudoksi
meni tämä nyt, että ihan mieheni tarvitaan asioitani hoitamaan, naurettavaa.
Meidän pieni kipsijalkainen tyttö täällä kikattelee kännykässä ja on iloinen kun vietämme
päivät kotona ja maaten ja makoillen ja videoita
katsellen ja mitä nyt äiti välillä tarttuu puhelimeen, tyhmä juttu.
Kohta alkaa teeveestä tämä Ruben ja Jonas, haluan katsoa, kun siinä on tämä Vanhasen mopo,
tai entinen. Hei, nyt mä keksin, mekin voitas soittaa seiskaan tai iltapäivälehtiin, mitä
tapahtuu kun työpaikkalla voi huonosti ja sit
jotkut vanhat "misukka" kuvat kanteen ja kauppa käy.
Vitsi kun jutut käy levottomiksi, onkohan ihan tosissaan ne lääkkeet, mieliala sellaiset.
Mun pitää syödä niitä puoli vuotta.
No niin tuli sekin kerottua, haluatko tietää
mun kengän numeron, no se on 40.
Hoh hoijaa...
Mun kahvi hammasta kolottaa ja palataan vaikka
huomenna ja mä lupaan, en soita, eikö ole sitten
kiva kuulla kun sanon että eipä ole soiteltu ja voin onnitella itseäni.
Todellinen "Häirikkö" Hei taas Sinun kanssa. - palaillaan huomenissa
Häiriköltä kirjoitti:
Joo, kiitos viestistä. Sorry, vielä kerran kun päästelin noita kiroilu tai voimasanoja niin paljon, en muuten osaa noita hymiöitä käyttää,
Ihan oikeesti, mä en enää soita sinne työpaikalle, voit olla varma, sen verran oudoksi
Meidän pieni kipsijalkainen tyttö täällä kikattelee kännykässä ja on iloinen kun vietämme
Kohta alkaa teeveestä tämä Ruben ja Jonas, haluan katsoa, kun siinä on tämä Vanhasen mopo,
tai entinen. Hei, nyt mä keksin, mekin voitas soittaa seiskaan tai iltapäivälehtiin, mitä
Vitsi kun jutut käy levottomiksi, onkohan ihan tosissaan ne lääkkeet, mieliala sellaiset.
Hoh hoijaa...
Todellinen "Häirikkö" Hei taas Sinun kanssa.Mie mään muate. Gooood night Rähmis
- kiitos itsellesi
Sydämellinen kiitos kirjoitti:
Luin kirjeesi ja sait minut itkemään, on edes Rähmä, joka varmasti ymmärtää miltä minusta tuntuu. Haluaisin halata Sinua, näin netin välityksellä. Jos joskus tulee aika, niin annetaan toisillemme oikeat osoitteet ja sitä
kautta vaikka puh.numerot, mutta miten se käytännössä toimii, jätä nyt tänne oma sähkäri,ei oikein uskalla. Sinunlaisia ihmisiä pitäisi olla enemmän. Kiitos kaikesta tuesta ja ihan kaikesta.että olet olemassa!
Ajattele, tänään voi aurinko paistaa sulle taas jo pikkuisen enemmän..päivä kerrallaan...
Rähmis - tehdään käsityönä
Häiriköltä kirjoitti:
Joo, kiitos viestistä. Sorry, vielä kerran kun päästelin noita kiroilu tai voimasanoja niin paljon, en muuten osaa noita hymiöitä käyttää,
Hoh hoijaa...
Todellinen "Häirikkö" Hei taas Sinun kanssa.ainakin mun antiikkisella koneella, kun tää ei tunne valmiita päänupin kuvia, sellasia kuin esim meidän töiddä viimestä huutoo olevissa ohjelmissa.
:) toi tehdään painamalla kaksoispiste ja sulkumerkki
:D tämä on muuten sama kuin edellä mutta "D"-kirjain
Pikakurssi hymiöistä
Rähmeli - ensikertalainen
kiitos itsellesi kirjoitti:
että olet olemassa!
Ajattele, tänään voi aurinko paistaa sulle taas jo pikkuisen enemmän..päivä kerrallaan...
RähmisTämä on kaiketi sitä että naurattaa ihan mielettömästi, :D, okei, :(, :), NO JOO onnistui, mutta kauan kesti.
T. Häirikkö - takaisin
palkataan vaan sun mies kirjoitti:
meidän asianajajaks, joo mä voin hyvin olla sihteerikkö...mutta kestääks se kattoo mun säihkyviä sääriä minihameessa ja ookkona varma ettet tuu kateelliseks..hih ja hoh ja huhhoijakkaa.... kuitenkin tartut heti puhelimeen ja rupeet soittelee ympäri kylää... :))))! Voi sun kanssa, mitä myö tehhää :)? Ai niin juu joo mun puolisko voitais palkata tään asianajajan tuuraajaks, kun hänkin on jo käynyt useita kursseja :D...kiitos vaimon työjuttujen, joita on joutunut pähkäämään - mies parka. Se on pähkäilyn ammattilainen kyllä siviilissäkin että ansiokkaasti hoitaisi tuurauksen.
Vähän oikeeta asiaakin: Sua nyt ai auta muu kuin aika - kyl se "puhekyky" siitä taas palautuu, onhan hitossa tuo kokemuksesi raastanut sua jo kauan. Kun pää on pyörällä, sanatkin menee solmuun ja sillai...rauhassa vaan, hiljaa hyvää tulee. Voi kun olen iloinen ystävyydestämme! RähmisSoitettiin ja kysyttiin, mieti tarkasti mitä
teet, takas saat tulla ja kukaan ei katso
sinua eikä osoita sormella, väsyminen voi tulla
kelle tahansa, työsi hoidit ja hyvin ja olet vaan niin kamalan herkkä........
Tämmöstä tänään, heti kun tuntuu paremmalta
edes vähän, saan uutta miettimisen aihetta.
Lopuksi toinen henkilö sanoi, itsehän sinä itsesi
irtisanoit, älä ole katkera. Mitä tää
tarkoittaa, mä en tajua, vai annanko paskan olla
ja numero vaihtoon äkkiä, ns. katoamistemppu. - juttu...
takaisin kirjoitti:
Soitettiin ja kysyttiin, mieti tarkasti mitä
teet, takas saat tulla ja kukaan ei katso
sinua eikä osoita sormella, väsyminen voi tulla
kelle tahansa, työsi hoidit ja hyvin ja olet vaan niin kamalan herkkä........
Tämmöstä tänään, heti kun tuntuu paremmalta
edes vähän, saan uutta miettimisen aihetta.
Lopuksi toinen henkilö sanoi, itsehän sinä itsesi
irtisanoit, älä ole katkera. Mitä tää
tarkoittaa, mä en tajua, vai annanko paskan olla
ja numero vaihtoon äkkiä, ns. katoamistemppu.ratkoa tuo töihinpyyntö-tarjous. Malta kuitenkin mielesi, älä ainakaan hönkää puhelimeen, ennen kuin tasan tarkkaan tiedät, haluaisitko todella siihen työyhteisöön. Ja sitä paitsi olet nyt sairaslomalla, joten sinun tarviis saada rauhassa viettää sairaslomaasi. Onko pelkoa, että ottavat tilallesi sijaisen? Eikös sulla ole jo toinenkin työpaikka tiedossa? Jos on, niin mieti tarkkaan, mitä elämältäsi haluat. Eikä tarvitse miettiä juuri nyt, vaan sitten kun tunnet jaksavasi.
Jos ennustaja-eukoksi rupean, niin olisiko näin: taitaapi niillä heeboilla olla sua oikeesti ikävä, kun hoidit työsi hyvin ja olet ollut muutenkin mukava. Mitä nyt pikkasen ratkesit, mutta eikös toinen osapuoli huutanut myös ja soppa oli valmis. ??! Jos töitä on jatkuvasti yli oman jaksamisen ja virheistä syytetään (kaikki tekevät virheitä) vain yhtä eli sinua, niin kyllä siinä uupuu kovempikin ammattilainen. Ja nämä väsymiset ovat yleensä pitkän ajan tulosta ja pitkään jatkuneen huonon ilmapiirin tulosta.
Tuollainen töihinpyyntö ex-työnantajalta on mielestäni kyllä myös osoitus siitä, että
olisko "pojille" tullut huono omatuntokin??? Mitä miehesi sanoo asiaan, tunteeko sitä porukkaa??
Minun on vaikea ottaa kantaa, kun en tunne kuin sinun versiosi asiasta, siis vain mitallin toisen puolen. Toisin sanoen, kannattaa miettiä tarkkaan ennen kuin pistät pääsi siihen mehiläispesään, sillä tuollainen kuva minulla nyt valitettavasti entisestä työpaikastasi on.
Mutta voin olla väärässäkin, toivottavasti. Toivottavasti olisivat sittenkin järkeviä ihmisiä ja kantaisivat myös vastuunsa sanoistaan ja teoistaan. Sillä vanha sanonta "ei yksi kivi jauhoja tee", tarkoittaa tässä tapauksessa, että kukaan ei yksinään voi tapella. Kiire ja suuri työmäärä, aikataulut sille ja sille asialle ym haitat töissä, vaikuttavat jaksamiseen, työsuoritukseen ja ilmapiiriin.
Ohhoh, heititpä vaikean kysymyksen...
joskus itse olen ratkonut asioita niin, että pistän ihan konkreettisesti paperille asian hyvät ja huonot puolet, allekkain, niin sitten hahmotan asian paremmin ja voin päättää tai ainakin yrittää päättää... Siis mitä hyvää, jos menisit sinne takaisin ja mitä huonoa, jos menisit sinne takaisin.
Jos menet, niin eikö kannattaisi sille johtajan omalle poijjaalle sanoa, ettei työajan ulkopuolella lähetä tekstiviestejä ja soittele. Eikös hänellä ollut tällainen toimintatapa? Se nimittäin rasittaa, tai en minä ainakaan haluaisi, että työpäivän jälkeen pitäis miettiä työasioita tai edes työkavereita ja heidän juttujaan. Mutta kun me ihmiset ollaan niin erilaisia...kuka mistäkin tykkää.
Mä olen harjoitellut sellasta, että jos koen tulevani väärin kohdelluksi työpaikalla, olkoon asia sitten mikä vaan, niin KYSYN, tai MENEN tilanteeseen, jos pomo esimerkiksi menee urkkimaan kollegani mielipidettä asiasta, joka kuuluisi minulle. (tässä juuri tällä viikolla sain pomom kiinni rysän päältä. Pomo on nääs sellainen, joka aina hakee itselleen tukea kollegastani, joka aina myötäilee ja on samaa mieltä kuin pomo, vaikka pomo olisi väärässä :) )
Kun kuulin, että jahkaavat minulle kuuluvaa asiaa, menin reippaasti ottamaan "pomon puhutteluun", noh ihan ystävällisesti kysyin, että "mitäs nyt, onko asia, joka kuuluisi mulle?" Pomo sitten vähän nolona kysyi minulta. Asia selvisi ja tuli ihan helpottunut olo kaikille. Että täytyy ollakin sellainen tyyppi pomona, ettei "uskalla" kysyä asianomaiselta...opetin siis ihan pikkasen ja hyvin toimin. Pieni asia, mutta olisi taas voinut tulla kärpäsestä härkänen, menin ja katkaisin siivet. Tämä on työpaikan arkea, ei sen kummempaa.
Jep, tulitko tästä stoorystä nyt hullua hurskaammaksi??? Tiivistettynä: MIETI kun jaksat, eri kanteilta tuota töihin paluuta, sulle on nyt heitetty pallo. PÄÄTÄ kun olet siihen valmis.
Rähmä - mieheni
juttu... kirjoitti:
ratkoa tuo töihinpyyntö-tarjous. Malta kuitenkin mielesi, älä ainakaan hönkää puhelimeen, ennen kuin tasan tarkkaan tiedät, haluaisitko todella siihen työyhteisöön. Ja sitä paitsi olet nyt sairaslomalla, joten sinun tarviis saada rauhassa viettää sairaslomaasi. Onko pelkoa, että ottavat tilallesi sijaisen? Eikös sulla ole jo toinenkin työpaikka tiedossa? Jos on, niin mieti tarkkaan, mitä elämältäsi haluat. Eikä tarvitse miettiä juuri nyt, vaan sitten kun tunnet jaksavasi.
Jos ennustaja-eukoksi rupean, niin olisiko näin: taitaapi niillä heeboilla olla sua oikeesti ikävä, kun hoidit työsi hyvin ja olet ollut muutenkin mukava. Mitä nyt pikkasen ratkesit, mutta eikös toinen osapuoli huutanut myös ja soppa oli valmis. ??! Jos töitä on jatkuvasti yli oman jaksamisen ja virheistä syytetään (kaikki tekevät virheitä) vain yhtä eli sinua, niin kyllä siinä uupuu kovempikin ammattilainen. Ja nämä väsymiset ovat yleensä pitkän ajan tulosta ja pitkään jatkuneen huonon ilmapiirin tulosta.
Tuollainen töihinpyyntö ex-työnantajalta on mielestäni kyllä myös osoitus siitä, että
olisko "pojille" tullut huono omatuntokin??? Mitä miehesi sanoo asiaan, tunteeko sitä porukkaa??
Minun on vaikea ottaa kantaa, kun en tunne kuin sinun versiosi asiasta, siis vain mitallin toisen puolen. Toisin sanoen, kannattaa miettiä tarkkaan ennen kuin pistät pääsi siihen mehiläispesään, sillä tuollainen kuva minulla nyt valitettavasti entisestä työpaikastasi on.
Mutta voin olla väärässäkin, toivottavasti. Toivottavasti olisivat sittenkin järkeviä ihmisiä ja kantaisivat myös vastuunsa sanoistaan ja teoistaan. Sillä vanha sanonta "ei yksi kivi jauhoja tee", tarkoittaa tässä tapauksessa, että kukaan ei yksinään voi tapella. Kiire ja suuri työmäärä, aikataulut sille ja sille asialle ym haitat töissä, vaikuttavat jaksamiseen, työsuoritukseen ja ilmapiiriin.
Ohhoh, heititpä vaikean kysymyksen...
joskus itse olen ratkonut asioita niin, että pistän ihan konkreettisesti paperille asian hyvät ja huonot puolet, allekkain, niin sitten hahmotan asian paremmin ja voin päättää tai ainakin yrittää päättää... Siis mitä hyvää, jos menisit sinne takaisin ja mitä huonoa, jos menisit sinne takaisin.
Jos menet, niin eikö kannattaisi sille johtajan omalle poijjaalle sanoa, ettei työajan ulkopuolella lähetä tekstiviestejä ja soittele. Eikös hänellä ollut tällainen toimintatapa? Se nimittäin rasittaa, tai en minä ainakaan haluaisi, että työpäivän jälkeen pitäis miettiä työasioita tai edes työkavereita ja heidän juttujaan. Mutta kun me ihmiset ollaan niin erilaisia...kuka mistäkin tykkää.
Mä olen harjoitellut sellasta, että jos koen tulevani väärin kohdelluksi työpaikalla, olkoon asia sitten mikä vaan, niin KYSYN, tai MENEN tilanteeseen, jos pomo esimerkiksi menee urkkimaan kollegani mielipidettä asiasta, joka kuuluisi minulle. (tässä juuri tällä viikolla sain pomom kiinni rysän päältä. Pomo on nääs sellainen, joka aina hakee itselleen tukea kollegastani, joka aina myötäilee ja on samaa mieltä kuin pomo, vaikka pomo olisi väärässä :) )
Kun kuulin, että jahkaavat minulle kuuluvaa asiaa, menin reippaasti ottamaan "pomon puhutteluun", noh ihan ystävällisesti kysyin, että "mitäs nyt, onko asia, joka kuuluisi mulle?" Pomo sitten vähän nolona kysyi minulta. Asia selvisi ja tuli ihan helpottunut olo kaikille. Että täytyy ollakin sellainen tyyppi pomona, ettei "uskalla" kysyä asianomaiselta...opetin siis ihan pikkasen ja hyvin toimin. Pieni asia, mutta olisi taas voinut tulla kärpäsestä härkänen, menin ja katkaisin siivet. Tämä on työpaikan arkea, ei sen kummempaa.
Jep, tulitko tästä stoorystä nyt hullua hurskaammaksi??? Tiivistettynä: MIETI kun jaksat, eri kanteilta tuota töihin paluuta, sulle on nyt heitetty pallo. PÄÄTÄ kun olet siihen valmis.
Rähmäkanssa puhumme viikonlopun ja mietimme joka
kantilta. Siitä olen saletti, että myös siellä
on mietitty ja kovaa kuinka ovat minua kohdelleet. Antaa nyt odottaa hetki ja toinenkin
ja sitten jos palaavat vielä uudelleen, niin...
Uskon ja uskallan sanoa, että työni tein paremmin kuin hyvin ja otin vastuun työstäni.
Heillä on nyt pula tekijöistä ja hätä.
Ei kenenkään kannattaisi isotella, sen olen oppinut näinä päivinä. Työni on raskasta ja tulosta pitää syntyä ja sitähän tulee. Hitto meneekä kehumisen puolelle, mutta se on tosi.
Mä tykkäsin työstäni niin kovin paljon ja siellä
muutamia ihmisiä kaipaan. Tämä tästä nyt.
Pidän sinut varmasti ajan tasalla, meni sitten
syteen tai saveen. Pidäthän Rähmä mulle peukkuja
ja vaikka varpaitakin pystyssä että asiat järjestyy joka tapauksessa parhainpäin.
Tekisi mieli laulaa, minulla on ikävä, minulla on suunnaton ikävä... harrastan tätä, olen
lapsesta asti. - Rähmä..
mieheni kirjoitti:
kanssa puhumme viikonlopun ja mietimme joka
kantilta. Siitä olen saletti, että myös siellä
on mietitty ja kovaa kuinka ovat minua kohdelleet. Antaa nyt odottaa hetki ja toinenkin
ja sitten jos palaavat vielä uudelleen, niin...
Uskon ja uskallan sanoa, että työni tein paremmin kuin hyvin ja otin vastuun työstäni.
Heillä on nyt pula tekijöistä ja hätä.
Ei kenenkään kannattaisi isotella, sen olen oppinut näinä päivinä. Työni on raskasta ja tulosta pitää syntyä ja sitähän tulee. Hitto meneekä kehumisen puolelle, mutta se on tosi.
Mä tykkäsin työstäni niin kovin paljon ja siellä
muutamia ihmisiä kaipaan. Tämä tästä nyt.
Pidän sinut varmasti ajan tasalla, meni sitten
syteen tai saveen. Pidäthän Rähmä mulle peukkuja
ja vaikka varpaitakin pystyssä että asiat järjestyy joka tapauksessa parhainpäin.
Tekisi mieli laulaa, minulla on ikävä, minulla on suunnaton ikävä... harrastan tätä, olen
lapsesta asti.No asia näköjään etenee hyvin, järki siis pitää ottaa käteen tässä kohtaa. Arvasin, että niillä on hätä, kun nyt huomasivat sinun työpanoksesi merkityksen.
Pistä joo lauluksi välillä :).
Mä lähden lenkille, ulkona ihana luminen maisema odottamassa, teen nuotion ja paistan makkaran
Rähmä - Rähmä taas sinulle
Rähmä.. kirjoitti:
No asia näköjään etenee hyvin, järki siis pitää ottaa käteen tässä kohtaa. Arvasin, että niillä on hätä, kun nyt huomasivat sinun työpanoksesi merkityksen.
Pistä joo lauluksi välillä :).
Mä lähden lenkille, ulkona ihana luminen maisema odottamassa, teen nuotion ja paistan makkaran
RähmäVoi että miten kiva saada postia sinulta, ne on aina niin rohkaisevia. Mä oon kyllä ihan ulkona nyt tästä kaikesta, vähän väsytää tää aihe jo.
Muutamia ihmisiä pelkään hirveesti, tiedän mikä
tulee päälle jos menen ja toiset ovat ihan ystävällisiä. Mitä näistä hankalista. Nehän ne
kaikkein suurta pelua mitävät kaikesta ja niin
helvetin uteliaita ja ihan kaikesta asiasta.
Mä inhoan uteliaisuutta ihmisissä.
Tukea voi antaa ja sanoa mielipiteitä ja rohkaista, sellaista normaalin puitteissa.
Mä en oikein nyt taas jaksa. Mun pomo, sanoi etten saa soittaa ja jos minun mieheni soíttaisi
hänelle, tämä tapahtui silloin kun soitin muistatko. Hei halooo......
Mun mies sanoi, okei, tekisi mieli soittaa ja sanoa, niin oli soittopyyntö ja mikähän asia oli.
VOI VITTU....Hei mitöä ne musta miettii ja mitä
leikkiä tää on, mä haluaisin olla rauhassa,
työkaverit soittaa ei siinä mitään, mutta sekin joskus keittää yli, mitä varten. Hommataan iso
peili ja mennään kaikki eteen ja katsotaan kuka
on kuka ja mä uskallan sinne jo katsoa ja kauan.
Vikani tiedostan hyvin ja heikkouteni ja oikkuni.
Mutta pointti onkin siinä, tietääkö muut.
Hei Rähmä, sano mulle jotain viisasta.
Apua mua ahdistaa, eräälle rouvas henkilölle sanoin että olen katkera, vastaus tuli, et vaikuta yhtään siltä kun naurat ja olet iloinen ja itsehän lähdit. Kiitos. No, näytti hänkin kyntensä, näin. Nyt on pakko saada kahvia. - olisi ehkä
Rähmä taas sinulle kirjoitti:
Voi että miten kiva saada postia sinulta, ne on aina niin rohkaisevia. Mä oon kyllä ihan ulkona nyt tästä kaikesta, vähän väsytää tää aihe jo.
tulee päälle jos menen ja toiset ovat ihan ystävällisiä. Mitä näistä hankalista. Nehän ne
Tukea voi antaa ja sanoa mielipiteitä ja rohkaista, sellaista normaalin puitteissa.
Mä en oikein nyt taas jaksa. Mun pomo, sanoi etten saa soittaa ja jos minun mieheni soíttaisi
Mun mies sanoi, okei, tekisi mieli soittaa ja sanoa, niin oli soittopyyntö ja mikähän asia oli.
työkaverit soittaa ei siinä mitään, mutta sekin joskus keittää yli, mitä varten. Hommataan iso
Apua mua ahdistaa, eräälle rouvas henkilölle sanoin että olen katkera, vastaus tuli, et vaikuta yhtään siltä kun naurat ja olet iloinen ja itsehän lähdit. Kiitos. No, näytti hänkin kyntensä, näin. Nyt on pakko saada kahvia.lopettaa tämän aiheen käsittely, jos sua alkaa jo tökkiä. Mitä tällassii vatvomaan, pärjäät jo omillasi, mulla on sellanen olo. Ja aika repivää sekin, kun olemme julkisesti keskustelemassa, vaikka eihän kukaan siihen ole pakottanut :D. Ihan itse vahomgossa surffailin tänne Häirikön:) juttupalstalle...:) Ja osuin löytämään mukavan, samanhenkisen ihmisen.
Meinaan vaan, että kun ei voi vaihtaa osoitteita, vai olisikohan jollakin jokin vinkki tuohon? Miten vaihtaa yhteystiedot, jos ihmiset haluaisivat privaatisiti ruveta kirjeenvaihtoon??!
Meillä olisi varmaan muitakin puheenaiheita. Sanoit että tykkäät laulamisesta. Siitä voi jutella netissäkin. Puhutaanko ja jostain muista kivoista aiheista?
Taidan kanssa mennä kahville.
Rähmä - !!!
Rähmä taas sinulle kirjoitti:
Voi että miten kiva saada postia sinulta, ne on aina niin rohkaisevia. Mä oon kyllä ihan ulkona nyt tästä kaikesta, vähän väsytää tää aihe jo.
Apua mua ahdistaa, eräälle rouvas henkilölle sanoin että olen katkera, vastaus tuli, et vaikuta yhtään siltä kun naurat ja olet iloinen ja itsehän lähdit. Kiitos. No, näytti hänkin kyntensä, näin. Nyt on pakko saada kahvia.Mennään "Huuhaa"-palstalle juttelemaan. Siellä voi puhuu mitä vaan, huuhailla niinkuin tykkää. Mennäänkö? Se on näitä Suomi24-keskustelupalstoja.
Pidän tuon Rähmä nimimerkin sielläkin, pidä sä tuo Häirikkö -niminmerkki.
Tehdään oma huuhailu -ketju meille ja jos joku muukin haluu tulla joukkoon niin anti palaa...
Rähmä - LÖYDÄNKÖ SINNE
!!! kirjoitti:
Mennään "Huuhaa"-palstalle juttelemaan. Siellä voi puhuu mitä vaan, huuhailla niinkuin tykkää. Mennäänkö? Se on näitä Suomi24-keskustelupalstoja.
Tehdään oma huuhailu -ketju meille ja jos joku muukin haluu tulla joukkoon niin anti palaa...
RähmäT. Meidän oma juttu, kiva kattoo kuka seuraa
perässä........ - ilmestynyt
LÖYDÄNKÖ SINNE kirjoitti:
T. Meidän oma juttu, kiva kattoo kuka seuraa
perässä........Nyt pitää mennä, anoppi tulee saunakylään
ja jäävät ehkä yöksi. Taisin kertoa minulla upeat appivanhemmat. Melkein kuin omat vanhemmat, jos ei joskus melkein paremmat, äiti
älä lue tätä, vitsi, vitsi.........
Mä käyn päivän aikana HUUHAILEMASSA JA HUHUILEN
SUA H/R .Mun mies keksi idean miten numeron voi jättää, matikkaa ei sen vaikeanpaa. Pientä yhteen ja vähennyslaskua ja kertaa jotain yms.
Mitä olet mietä. Moi moi........ - kaksi
!!! kirjoitti:
Mennään "Huuhaa"-palstalle juttelemaan. Siellä voi puhuu mitä vaan, huuhailla niinkuin tykkää. Mennäänkö? Se on näitä Suomi24-keskustelupalstoja.
RähmäMä olen kirjoittanut jo kaksi viestiä sinne sinulle ja ne katoaa, miksi, pitääkö ne tallentaa jotenkin, sorry tyhmä kysymys, mut ne katoo sieltä, hei halooooooo vaiko kirjautua ihan oikeesti käyttäjäksi vai?
- mennään vaan
kaksi kirjoitti:
Mä olen kirjoittanut jo kaksi viestiä sinne sinulle ja ne katoaa, miksi, pitääkö ne tallentaa jotenkin, sorry tyhmä kysymys, mut ne katoo sieltä, hei halooooooo vaiko kirjautua ihan oikeesti käyttäjäksi vai?
niinkuin tähänkin, ettei kirjauduta mihinkään, ei siis käyttäjäksi kirjautumista. Menen nyt laittaa sinne viestin Häirikölle:) vaikka otsikko näin: "Rähmä huhuilee" ja Nimimerkki: "Häirikön perään"
Katotaan löydämmekö toisemme huuhailemasta ja löydämmehän me. Sinä siis tulet huomenna tsekkaa Huuhaa- palstalle...oukki...
Jos jostain syystä menemme hukkaan, niin mä haahuilen sitten täällä uudella otsikolla perääsi, ja nyt tämä Rähmä lähti..Hellouta
P.S. Ai miehesi keksi miten vaihtaa puh numeroa, ikävää kun tietokoneessa ei oo postiluukkua :D :D :D. liian hienoja vehkeitä ei edes puh nroa voi anonyyminä vaihtaa...he he... hyvää anoppisaunaa sulle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383839Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91882Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51608Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23731