kun mulla se lähestymis kielto ja kaikkee sattunut,kun se synty.millai voisin hyvittää hänen syntymäpäivänsä,että hän tietäisi siitä,että olen kaikesta pahoillani,mitä ostan???!!!! hyvät ideat kiitos..rupeeko hän ajattelemaan,jos se lahja on ihana,että voisinpa ottaa yhteyttä häneen,miettiikö hän minua sen jälkeen,kuka neuvoo.
miksi hän katsoo minua vaikka se halusi lähestymis kiellon? vastatkaaa.
särkyny sydän
5
622
Vastaukset
- coolgirls
Moi! Saanko kysyä miksi se on hankkinu lähestymiskiellon, et onko sillä mitään järkevää syytä. En tiedä kannattaako sinun lähettää sille vielä ainakaan mitään lahjoja. Ku naiset on niin monimutkaisia niin niitä pitää käsitellä hienovaraisesti, ja empaattisesti. Vai onko sun parempi kiertää hänet todella kaukaa... Itse sinä sen tiedät.Tai sitte se tykkää susta mutta sillä on vaikeus myöntää sitä, tai se ei haluaisi tykätä sinusta.
- on syytä totella
Ton pojan pitäs laittaa ittensä kondikseen ekaks,esim. jollain terapialla ehkä.Lääkkeet ja alkoholi ei sovi yhteen,siihen viel agressiot niin hohhoijaa.Antas tytön nyt olla !!Lähestymiskieltoa ei saada ihan hepposin perustein ,se on virkavallan juttuja ja syytä noudattaa.Jos tyttö on sellasta halunnu ei siinä auta jotkut v...tun synttärilahjan ostelut.Onks järkee vai ei!!??
- se pelkää
sua ja toivoo,että pysytki kaukana.Olet töpännyt itse mahikses,kärsi ja häpeä ja ota opikses!!!
- jouni tuo
en oo ollu oma itseni.mä sekosin täysin,sillon ku joku oli laittanut mun tuoppiin jotain,sen tapahtuneen jälkeen sekosin,en tienyt mitä tehdä.en olisi kuuna päivänä,ja enkä nytten tekis sille naiselle mitään.rakastan sitä sydämmestä.mua paino asioita,mitä en pystynyt sanomaan,sen mä otan opiksi.onko reilua,et toinen työntää toista pois jos tietää et sen tuoppiin oli tungettu jotain.Mä en tuu kuuna päivänä korvaamaan tätä asiaa h'nelle,se on aina sydämmessä sillä.ja muita asiota miten olen loukannut häntä.mulla olisi nyt helpompi olla hänen kanssa,kun saatiin kaikki asiat mitkä kiristi mua pois mun mielestä.mä en ole paha,mä oon todella kiltti ja hento ihminen.hentous on kyllä kovan kuoren alla,mut se on mun sisällä,yritän peitellä sitä vain.Kun pääsis puhumaan asioita,mitä opin kaikesta paskasta ja sanoa hänelle,tiedän että olen hänen sydämmessä.hän vain on sekaisn käytöksestäni,mikä muuttu ihan sekavaksi,olen pikku hiljaan saamassa pois sitä sekavuutta,mutta aina se on tuolla taka raivossa.mut en halua sitä takas vaan tän naisen,tekemällä asiat oikein,hakemaan meille tulevaisuutta.meillä on paljon yhteistä jos vain pystyn elämään tasa painoisesti nyt..MÄ TOIVON JA RUKOILEN ETTÄ SAISIN HÄNET TAKAS:MÄ SANOISIN;ETTÄ RAKASTAN SUA MAAILMASSA ENITEN;ENKÄ ENÄÄN IKINÄ SATUTA SITÄ
- usko jo
jouni tuo kirjoitti:
en oo ollu oma itseni.mä sekosin täysin,sillon ku joku oli laittanut mun tuoppiin jotain,sen tapahtuneen jälkeen sekosin,en tienyt mitä tehdä.en olisi kuuna päivänä,ja enkä nytten tekis sille naiselle mitään.rakastan sitä sydämmestä.mua paino asioita,mitä en pystynyt sanomaan,sen mä otan opiksi.onko reilua,et toinen työntää toista pois jos tietää et sen tuoppiin oli tungettu jotain.Mä en tuu kuuna päivänä korvaamaan tätä asiaa h'nelle,se on aina sydämmessä sillä.ja muita asiota miten olen loukannut häntä.mulla olisi nyt helpompi olla hänen kanssa,kun saatiin kaikki asiat mitkä kiristi mua pois mun mielestä.mä en ole paha,mä oon todella kiltti ja hento ihminen.hentous on kyllä kovan kuoren alla,mut se on mun sisällä,yritän peitellä sitä vain.Kun pääsis puhumaan asioita,mitä opin kaikesta paskasta ja sanoa hänelle,tiedän että olen hänen sydämmessä.hän vain on sekaisn käytöksestäni,mikä muuttu ihan sekavaksi,olen pikku hiljaan saamassa pois sitä sekavuutta,mutta aina se on tuolla taka raivossa.mut en halua sitä takas vaan tän naisen,tekemällä asiat oikein,hakemaan meille tulevaisuutta.meillä on paljon yhteistä jos vain pystyn elämään tasa painoisesti nyt..MÄ TOIVON JA RUKOILEN ETTÄ SAISIN HÄNET TAKAS:MÄ SANOISIN;ETTÄ RAKASTAN SUA MAAILMASSA ENITEN;ENKÄ ENÄÄN IKINÄ SATUTA SITÄ
Toki on ymmärrettävää jos sekoilee tietämättään esim. tollasen tropin takia .Mutta kun sinulla omien sanojesi mukaan on jotain muutakin häikkää (vai?)Jos kerran rakastat häntä osoita se vaikka sillätavalla,että hakeudut terapiaan tai yrität saada sen diaknoosin mahdollisesta adhd-oireyhtymästä,lääkkeet siihen on olemassa.Mutta ennenkaikkea tee oman mielenterveyden kohalle jotain ja kerro hänelle miten olet hoitamassa itseäsi!JOSPA TEOT YSTÄVÄISENI KUITENKIN ON ENEMMÄN KUIN TUHAT RAKKAUDEN TUNNUSTUSTA :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3611476- 639950
- 1505629
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633