Piimax C + biotiini

ekron

Onkos kukaan koittanut kyseisiä tabletteja juuri noiden finnien ja mustapäiden hoitoon? Kuulema auttaa myös hiuksiin ja kynsiinkin tabletit.

29

19228

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käytän

      ja finnejä tulee kyllä siinä missä ennenkin..kynnet kyllä kasvaa huomattavasti nopeemmin..hiuksissa en oo vielä huomannut mitään. tosin syön vasta ekaa purkkia.

    • nayuta

      Olen syönyt noita n. vuoden. Iho on ehkä hitusen parempi, ero ei todellakaan ole kovin kummoinen. Hiukset ja kynnet kyllä voi tosi hyvin! Muutaman kuukauden jälkeen huomasin, että tukka tuntuu vankemmalle ja paksummalle ja kynnet kasvaa pidemmiksi, eikätkä vain murene pois, kuten ennen.

      • Anonyymi

        Biotiini tabletit - https://tonzes.com/biotiini.htm Söin 6kk biotiinia kun huomasin, että hiukset olivat ohentuneet selvästi. 6kk kuurin jälkeen huomasin, että biotiini lisäsi "vauvahiusten" määrää ohimoilla, eikä enää näy kaljuja läikkiä ohimoilla. Ei ne hiukset muuten ole lisääntyneet enkä ole huomannut muita vaikutuksia. Täytyy kuitenkin aloittaa uudestaan syömään biotiinia, koska selkeästi siitä oli jotain hyötyä, eikä ainakaan tullut negatiiviisia vaikutuksia.


    • joku

      Nyt kun tuli kerrankin piimax aiheeksi niin tietääkö kukaan nopeuttaako piimax hiusten kasvua??

    • anzippa

      itse ostin noita juuri, hiukset ovat menneet huonokuntoisiksi niin ajattelinpa kokeilla toimisiko. mutta siis, en vaan saa noita tabletteja nieltyä kokonaisina, voiko pureskella? tai jotain neuvoja miten sais kurkusta alas?

      • Zuchky

        Voit toki murskata tai purra tabut,mutta maku ei varmaan ole hyvä-kestä se kuitenkin!!
        Itse huomasin jännän ilmiön,ollessani Israelissa vapaaehtoistyössä,että kun join paikallista,kalkkipitoista vettä,se todella auttoi-hiukset kasvoivat tosi nopeasti,taisi ihokin olla hyvässä kunnossa...
        Tuosta kalkista sanoisin,että jos sitä syö,niin dolomiittikalkki on ilmeisesti se hyvä imeytyjä,eli kaupan tavallinen kalsiumkarbonaatti ei ole niin hyvä...anteeksi,kun poikkesin aiheesta,mutta onhan piimaakin juuri tosiaan luonnontuote puhtaimmillaan!!


      • minunkin tarina
        Zuchky kirjoitti:

        Voit toki murskata tai purra tabut,mutta maku ei varmaan ole hyvä-kestä se kuitenkin!!
        Itse huomasin jännän ilmiön,ollessani Israelissa vapaaehtoistyössä,että kun join paikallista,kalkkipitoista vettä,se todella auttoi-hiukset kasvoivat tosi nopeasti,taisi ihokin olla hyvässä kunnossa...
        Tuosta kalkista sanoisin,että jos sitä syö,niin dolomiittikalkki on ilmeisesti se hyvä imeytyjä,eli kaupan tavallinen kalsiumkarbonaatti ei ole niin hyvä...anteeksi,kun poikkesin aiheesta,mutta onhan piimaakin juuri tosiaan luonnontuote puhtaimmillaan!!

        minäkin huomasin parin viikon Espanjan loman jälkeen hiusteni kasvaneen todella. Jostain luin jälkeen päin, että aurinko ja lämpö saavat hiukset kasvamaan nopeammin. Israelissa ilmeisesti näin oli kai myös? Kesällä hiukset siis kuulemma kasvavat nopeammin (ellei polta auringossa ja haperruta tukkaa pois). Auringon tuottama D-vitamiini kuulemma vaikuttaa tässä (saa esim. kalkin imeytymään paremmin). Eli muistakaa talvella D-vitamiinipillerit!


      • Zuchky
        minunkin tarina kirjoitti:

        minäkin huomasin parin viikon Espanjan loman jälkeen hiusteni kasvaneen todella. Jostain luin jälkeen päin, että aurinko ja lämpö saavat hiukset kasvamaan nopeammin. Israelissa ilmeisesti näin oli kai myös? Kesällä hiukset siis kuulemma kasvavat nopeammin (ellei polta auringossa ja haperruta tukkaa pois). Auringon tuottama D-vitamiini kuulemma vaikuttaa tässä (saa esim. kalkin imeytymään paremmin). Eli muistakaa talvella D-vitamiinipillerit!

        Varmaan tuo sunkin pointti on just tosi hyvä:)!!
        Itse en muista,söinkö mitään lisäravinteita,muistan vain,kun se vesi maistui hiukan pahalta sen kalkin takia,mut hyvä kun kerroit tuon seikan,kiitti:)!!


    • vaikuttaa

      nimenomaan hiusten kasvuun. varmasti myös ihoon ja kynsiinkin, mutta itse olen huomannut hiuksissa selvän eron. kampaaja aikanaan sanoi että jos haluaa vahvat hiukset niin kannattaa syödä piitä. itse söin piihappogeeliä noin vuoden verran. neljän kuukauden kohdalla ihmettelin päänahan arkuutta. arkuus hävisi parissa viikossa ja uutta ja paksua hiusta alkoi tulemaan. tuote lupasi muistaakseni 12% paksummat hiukset ja varmasti piti paikkansa ellei enemmänkin:)

      • weh

        Em. purnukka on ollut mulla vuoden, mutta nappailen niitä vain satunnaisesti. Pitäisköhän alkaa syödä joka pv? Mulla on pitkät ja hyväkuntoiset hiukset, mutta toivoisin niiden olevan paksummat. Mäkään en saa noita pilsuja kokonaisina alas. Oon pureskellu ne.. ihan kun multaa söis ;)


      • suosittelen!!
        weh kirjoitti:

        Em. purnukka on ollut mulla vuoden, mutta nappailen niitä vain satunnaisesti. Pitäisköhän alkaa syödä joka pv? Mulla on pitkät ja hyväkuntoiset hiukset, mutta toivoisin niiden olevan paksummat. Mäkään en saa noita pilsuja kokonaisina alas. Oon pureskellu ne.. ihan kun multaa söis ;)

        Mä oo syöny piimax c tä joka päivä säännöllisesti ja eron huomasin kyllä tukassa ja kynsissä. tarkoitushan on siis syödä sitä joka päivä, jotta teho on maksimaalinen. Olen myös huomannut että polvi kipunu on loppunut lähes kokonaan piimaxin syönnin aloitettuani, joten se kyllä minulla ainakin tehoaa niin niveliin, hiuksiin kuin kynsiinkin! Ja todella, en ole edes yrittänyt niellä niitä kokonaisena, ei se purtuna niin kovin pahaa ole, runsaasti vettä päälle vaan!


      • piimaxia nielevä:)
        suosittelen!! kirjoitti:

        Mä oo syöny piimax c tä joka päivä säännöllisesti ja eron huomasin kyllä tukassa ja kynsissä. tarkoitushan on siis syödä sitä joka päivä, jotta teho on maksimaalinen. Olen myös huomannut että polvi kipunu on loppunut lähes kokonaan piimaxin syönnin aloitettuani, joten se kyllä minulla ainakin tehoaa niin niveliin, hiuksiin kuin kynsiinkin! Ja todella, en ole edes yrittänyt niellä niitä kokonaisena, ei se purtuna niin kovin pahaa ole, runsaasti vettä päälle vaan!

        Hei!
        Lääkehoitoa opiskelleena sanoisin, että tabletteja/pillereitä ei yleensä ottaen tule purra/murskata/pilkkoa pienemmäksi -edes puoliksi- ellei tableteissa ole valmiina merkkiuraa sitä varten! Toiminta perustuu siihen, että tuote todella niellään kokonaisena, eikä rikota koostumusta.
        Jollei mene alas perinteisellä runsaalla vedellä, kannattaa yrittää esim. jugurttia/viiliä/kiisseliä tms. On hämmästyttävää, mitä kaikkea oppiikaa nielemään.. :)


    • lotsff

      Purkissa lukee että voi pureskella.

      • were

        Kyllä ainakin ite pureskelen kaikki e-pilleriä isommat tapletit ja niin olen tuon piimaxinkin kanssa tehny, voin sanoa että ei se mitään pahan makuista ole, ei maistunut oikeastaan miltään.


    • jokujokaihmettelee

      olen jo kauan harkinnut alkavani syömään piimaxia, mutta äitini mielestä se on rahan haaskausta. Mutta ajon ostaa salaa vaikka jos on pakko! Mutta mietityttää vielä, onko sillä jotain sivuvaikutuksia? ja kuinka kauan kestää että huomaa että se tosiaan antaa vaikutuksen???? olisin kiitollinen vastauksista :)

    • 13v tyttö. :)

      Piimaxilla ei ole mitään sivuvaikutuksia, joten osta salaa. Oikeasti ne tepsii kyllä, itse joskus käytin piimaxia kuukauden, hiukset kasvoivat hyvin, ja kynnetkin, mutta sitten se jäi taas väliin.. Mutta nyt aloitan taas syömään piimaxia, koska haluan pitkät hiukseni takaisin, koska leikkasin ne öö vähän ennen kuin tuli joulu. :=)

    • ei_ainakaan_etelästä

      Lähtökohta: Olkapäille asti ulottuvat kuivat ja muutenkin huonokuntoiset hiukset
      Tavoite: selkään asti ulottuvat paksut ja elolliset hiukset
      Voisikos Piimax auttaa tavoitteessa?

      Viimevuoden keväällä leikkasin hiukseni pitkistä lyhyiksi, ja nyt vuoden jälkeen hiukseni ovat kasvaneet vain n. 10cm.
      Olisi ihana jos minulla olisi pitkät hiukset jo ensivuonna. Olisikos se mitenkään mahdollista?

      • habananana

        Söin piimaxia kynsien vahvistamiseksi, mutta tuloksena oli kukkiva naama. Ei sopinut mulle lainkaan. Lopetin käytön ja naama puhdistu viikossa.


    • piiipiiimax

      miulla myös alkuun rupesi naama kukkimaan mutta jatkoin siitä huolimatta syömistä, ja jostain en muista mistä, luin vinkin että kannattaakin syödä samalla piimaxin kanssa sinkkiä niin ihokin voi paremmin. Iho kukki sen jonkin aikaa ja loppui, tukassa ja kynsissä huomasi pillereiden vaikutuksen.. Syön nyt päivittäin piimaxia ja heti huomaan jos esim unohdan ottaa pillerit monena päivänä ihoni rupeaa kukkimaan ja rupeen syömää piimaxia ni taas rauhottuu :) Mutta pelkästään hyvää voin sanoa tosta piimaxin ja sinkistä, tykkään

    • heeelp

      Paljonko toi maksaa??

      • 10953aa

        Noin 7 e


    • Mömmelöööö

      Ostin piimaxia, mutta tuli sitten ostamisen jälkeen mieleen, että alkaako hiusten lisäks myös ihokarvat kasvaa? Ja voiko hiusten kasvunopeus moninkertaistua vai onko huhupuhetta?

    • //*2

      En tiedä toimiko kyseinen tuote minulla. Tuntui, että iho/hiukset eivät saaneet minkäänlaista vaikutusta, mutta kynnet pysyivät melko hyvin katkeamattomina parin kuukauden ajan, mutta sekin tapahtui Vasta, kun oli kulunut kokonainen kuukausi sen jälkeen kun olin jo syönyt koko purkillisen ohjeiden mukaan.

    • fgyudngbh

      syön ite ekaa purkkia. hiuksissa ehk pieni parannut, iho pysyy siinä missä aikasemminki, mutta kynnet paljon paremmassa kunnossa ku aikasemmin.

    • epätoivoinen

      Oonko tää siis kokeilemisen arvoinen tuote?

    • teini2

      Ostin tänään apteekista ekaa kertaa purkillisen piimax c :aa, koska olen kuullut siitä paljon kehuja ja haluan hiusteni kasvaman pidemmiksi. jEn edes malta odottaa että tulokset tulevat esiin. Normaalisti hiukseni kasvavat alle 1cm kuukaudessa joten toivon, että tästä on hyötyä! Sain vasta nyt tietää että tuotetta myydään ruokakaupoissa, joten maksoin purkista 14,30€.. No, ensi kerralla sitten ostan ruokakaupasta.

    • kananmuna

      Miten mittaat hiustesi kasvun?

      Piimax C biotiini Ainesosat vuorokausiannoksessa (3 tabl.)

      Piimaata 780 mg
      C-vitamiinia 75 mg
      kromia 50 µg
      biotiinia 60 µg

      Piin päivittäinen saantisuositus on noin 25-50mg. Elimistö tarvitsee piitä luiden ja hampaiden kunnossapitoon. Pii on mukana myös ruston, ihon, hiuksien ja kynsien ylläpidossa. Pii on hyvin yleinen mineraali, ja sitä on hyvin useissa ruoissa, mutta eniten piitä löytyy kasvikunnan tuotteista.

      C-vitamiinia 500-1000mg / vrk (tutkimusten mukaan vähimmäistarve päivässä on 400mg)

      Kromi lukeutuu hivenaineisiin ja se osallistuu mm. hiilihydraattien sekä rasvojen aineenvaihduntaan. Kromia tarvitaan lisäksi sokeriaineenvaihdunnan ja hermoston toimintaan sekä veren sokerin säätelyyn. Kromin tarve kasvaa iän myötä ja erityisen tärkeä se on diabeetikoille. Kromin puute aiheuttaa huonontuneen glukoositoleranssin ja pahimmassa tapauksessa diabetestyyppisen syndrooman. Hyviä kromin lähteitä ovat vasikan maksa, maapähkinät, viinirypäleet, vehnänalkiot ja hiiva. Aikuisten ja yli 7-vuotiaiden lasten saantisuositus on 50-200 mikrogrammaa vuorokaudessa.

      Biotiini (H-vitamiini) on vesiliukoinen B-ryhmän vitamiini. Biotiini on rikkiä sisältävä orgaaninen happo, jolla on tärkeä merkitys mm. rasvahappo- ja energia-aineenvaihdunnassa. Lisäksi se vaikuttaa moniin entsyymeihin. Lisäravinteena nautittu biotiini vahvistaa puolestaan ihoa, hiuksia sekä kynsiä. Biotiinia saadaan mm. maksasta ja munuaisista, kananmunista sekä kaurasta, riisistä sekä soijapavuista. Biotiinin vähimmäistarve aikuisilla on 30-100 µg/vrk.

      Biotiinia myydään erikseen 5mg (5000 µg) / tabletti, joten purkki kestää, kun 1 pilleri viikossa riittää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2711
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1165
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      94
      1151
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1094
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1021
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      943
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      42
      845
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      38
      817
    Aihe