Englannin kieltä ymmärtäville hyvä sivusto Raamatun näennäisistä ristiriidoista:
http://debate.org.uk/topics/apolog/contrads.htm
Valen
Vastauksia Raamatun ristiriitoihin
23
651
Vastaukset
etsitään yhä uusia ja uusia versioita Raamatusta,
kun ei uskota Jeesuksen selkeitä sanoja.
Sillä aivan näin on kun Jeesus sanoo:"Mutta kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen."
Siis vaikka olisi lukematon määrä eri versioita, niin Jumalan Totuus pysyy piilossa sillä ihmisjärjellä Jumalan sanaa ei voi tulla ymmärtämään.ArmiK: "Sillä aivan näin on kun Jeesus sanoo:"Mutta kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen."
---
Miten sinun mielestäsi tämän Totuuden Hengen saa?Tapio522 kirjoitti:
ArmiK: "Sillä aivan näin on kun Jeesus sanoo:"Mutta kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen."
---
Miten sinun mielestäsi tämän Totuuden Hengen saa?nyt; tahdotko, että Totuuden Henki sinuakin saisi
johdattaa ohjata kaikkeen Jumalan Totuuteen?ArmiK kirjoitti:
nyt; tahdotko, että Totuuden Henki sinuakin saisi
johdattaa ohjata kaikkeen Jumalan Totuuteen?ArmiK:"... tahdotko, että Totuuden Henki sinuakin saisi johdattaa ohjata kaikkeen Jumalan Totuuteen?
---
Tottakai haluan!
Haluatko sinä?
Miten tämä tapahtuu mielestäsi?Tapio522 kirjoitti:
ArmiK:"... tahdotko, että Totuuden Henki sinuakin saisi johdattaa ohjata kaikkeen Jumalan Totuuteen?
---
Tottakai haluan!
Haluatko sinä?
Miten tämä tapahtuu mielestäsi?estänyt sinua Totuuden lähteelle käymästä?
Kun kysyt; "Haluatko sinä?" Niin eikö ole käynyt
selväksi, että olen Totuuden Hengen johdatettavana?
Olen saanut kohdata Jeesuksen omana vapahtajana,
Hän on minut vapauttanut synnin ja saatanan
vallasta niinkuin Jeesus senkin on sanonut:
"Jonka Poika tekee vapaaksi se on todella vapaa."
Ja ainoastaan sellaiseen sydämeen jonka Jeesus on
saanut puhdistaa kaikesta syntisaastasta, kaikesta
ihmisen omasta Jeesus antaa Pyhän Hengensä
johdattajaksi kaikkeen Jumalan Totuuteen.ArmiK kirjoitti:
estänyt sinua Totuuden lähteelle käymästä?
Kun kysyt; "Haluatko sinä?" Niin eikö ole käynyt
selväksi, että olen Totuuden Hengen johdatettavana?
Olen saanut kohdata Jeesuksen omana vapahtajana,
Hän on minut vapauttanut synnin ja saatanan
vallasta niinkuin Jeesus senkin on sanonut:
"Jonka Poika tekee vapaaksi se on todella vapaa."
Ja ainoastaan sellaiseen sydämeen jonka Jeesus on
saanut puhdistaa kaikesta syntisaastasta, kaikesta
ihmisen omasta Jeesus antaa Pyhän Hengensä
johdattajaksi kaikkeen Jumalan Totuuteen.ArmiK: "Olen saanut kohdata Jeesuksen omana Vapahtajana. Hän on minut vapauttanut synnin ja saatanan vallasta..."
---
En minäkään tätä kiellä omalla kohdallani.
Minut on kastettu ja uskon, että Jeesus Kristus on sovittanut minunkin syntini ristinpuulla.
Julkisesti tunnustan uskoni kolmiyhteiseen Jumalaan joka sunnuntain Jumalanpalveluksessa: "Minä USKON...."
Tähän Sanaan voimme (sinäkin ja minä) luottaa: "Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä" (Joh. 3:16) .Tapio522 kirjoitti:
ArmiK: "Olen saanut kohdata Jeesuksen omana Vapahtajana. Hän on minut vapauttanut synnin ja saatanan vallasta..."
---
Minut on kastettu ja uskon, että Jeesus Kristus on sovittanut minunkin syntini ristinpuulla.
Julkisesti tunnustan uskoni kolmiyhteiseen Jumalaan joka sunnuntain Jumalanpalveluksessa: "Minä USKON...."
Tähän Sanaan voimme (sinäkin ja minä) luottaa: "Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä" (Joh. 3:16) .sinä olet ihmisopin mukaisessa uskossa, ja sinun sanomasi on ihmisoppia.
Tämä on totuus kohdallasi niinkuin niin, niin monen
kohdalla.
Sanoit, että tahtoisit olla Totuuden Hengen johdatettavana, niin, et kuitenkaan sitä tahdo,
vaan pitäydyt siihen hengeen mikä sinulla nyt on,
joka ei ole Jumalan Pyhä Henki.
Sillä nyt et todella ymmärrä Jeesuksen Sanaa:
"Mutta kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen."
Etkä näin ollen tästäkään mitään tiedä:
"Mutta te - teissä pysyy se voitelu, jonka olette häneltä saaneet, ja te ette ole kenenkään opetuksen tarpeessa; vaan niinkuin hänen voitelunsa opettaa teitä kaikessa, niin se opetus on myös totta eikä ole valhetta; ja niinkuin se on opettanut teitä, niin pysykää hänessä."- sinä eksyttäjä
ArmiK kirjoitti:
sinä olet ihmisopin mukaisessa uskossa, ja sinun sanomasi on ihmisoppia.
Tämä on totuus kohdallasi niinkuin niin, niin monen
kohdalla.
Sanoit, että tahtoisit olla Totuuden Hengen johdatettavana, niin, et kuitenkaan sitä tahdo,
vaan pitäydyt siihen hengeen mikä sinulla nyt on,
joka ei ole Jumalan Pyhä Henki.
Sillä nyt et todella ymmärrä Jeesuksen Sanaa:
"Mutta kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen."
Etkä näin ollen tästäkään mitään tiedä:
"Mutta te - teissä pysyy se voitelu, jonka olette häneltä saaneet, ja te ette ole kenenkään opetuksen tarpeessa; vaan niinkuin hänen voitelunsa opettaa teitä kaikessa, niin se opetus on myös totta eikä ole valhetta; ja niinkuin se on opettanut teitä, niin pysykää hänessä."Sivusta seuranneena en voi olla puuttumatta asiaan. Tapio522 on aivan Raamatun mukaisesti uskossa ja Kristuksen oma. Mitä sinä siihen tuot omia sotkujasi, millä perusteella on otsaa mitätöidä veljen usko. Älä korota itseäsi Jumalaksi, se on vaarallista. Sinä et ole portinvartija. Vaikene ja poistu täältä eksyttämästä
sinä eksyttäjä kirjoitti:
Sivusta seuranneena en voi olla puuttumatta asiaan. Tapio522 on aivan Raamatun mukaisesti uskossa ja Kristuksen oma. Mitä sinä siihen tuot omia sotkujasi, millä perusteella on otsaa mitätöidä veljen usko. Älä korota itseäsi Jumalaksi, se on vaarallista. Sinä et ole portinvartija. Vaikene ja poistu täältä eksyttämästä
toivon, että sanot missä olen valehdellut?
Mikä ei ole sanomassani RAAMATUN MUKAISTA?
NYT KERROT SILLÄ MUUTKIN SAAVAT SEN SILLOIN TIETÄÄ.
YMMÄRRÄTKÖ, EI RIITÄ ETTÄ SANOT JOKU VALEHTELEE
JOS EI VOI SITÄ TODISTAA MISSÄ, MITÄ VALEHTELEE.
MIKÄ ON SIIS VASTOIN JEESUKSEN SANAA.
JOS ET PYSTY VASTAAMAAN VAAN HILJAISUUS TULEE
NIIN ÄLÄ ENÄÄ TUOLLAISIA VIESTEJÄ LÄHETTELE.
VAAN MENE ITSEESI JA KÄÄNNY JUMALAN PUOLEEN
ETTÄ JUMALA SINUTKIN VIELÄ SAISI OMAKSEEN.
EN HUUDA EN OLE VIHAINEN JOSPA VOISIT PAREMMIN
NÄHDÄ SIKSI ISOSTI JA TÄMÄ ON NIIN TÄRKEÄ ASIA
ETTÄ TÄYTYY KOROSTAA ISOILLA KIRJAIMILLA.Tapio522 kirjoitti:
ArmiK: "Olen saanut kohdata Jeesuksen omana Vapahtajana. Hän on minut vapauttanut synnin ja saatanan vallasta..."
---
Tähän Sanaan voimme (sinäkin ja minä) luottaa: "Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä" (Joh. 3:16) .kysyn tuosta kun joku ihminen lähti sinua, sinun
uskoasi puolustamaan siihenkö miellyt, vaiko
käännytkö Jumalan puoleen pyytämään, anomaan, että
Hän sinutkin saisi johdattaa iankaikkiselle tielle.
Sillä sinulla on ihmisopin mukainen usko.
Olet uskon varassa jota Pyhä Henki ei ohjaa ei
johdata, jolla tiellä Jumalan Totuus pysyy
piilossa.- -------
Tapio522 kirjoitti:
---
Tähän Sanaan voimme (sinäkin ja minä) luottaa: "Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä" (Joh. 3:16) .Riivaajahenkien vallassa olevien kanssa on vaarallista väitellä koska ne saattavat siirtyä niistä muihinkin.
------- kirjoitti:
Riivaajahenkien vallassa olevien kanssa on vaarallista väitellä koska ne saattavat siirtyä niistä muihinkin.
miten samalla lailla sinä todistat kuin kuin
juutalaiset Jeesukselle:
Niin juutalaiset ihmettelivät ja sanoivat: "Kuinka tämä osaa kirjoituksia, vaikkei ole oppia saanut?" Jeesus vastasi heille ja sanoi: "Minun oppini ei ole minun, vaan hänen, joka on minut lähettänyt. Jos joku tahtoo tehdä hänen tahtonsa, tulee hän tuntemaan, onko tämä oppi Jumalasta, vai puhunko minä omiani. Joka omiaan puhuu, se pyytää omaa kunniaansa, mutta joka pyytää lähettäjänsä kunniaa, se on totinen, eikä hänessä ole vääryyttä. Eikö Mooses ole antanut teille lakia? Ja kukaan teistä ei lakia täytä. Miksi tavoittelette minua tappaaksenne?" Kansa vastasi: "SINUSSA ON RIIVAAJA; kuka sinua tavoittelee tappaaksensa?"
Näin Jumalan Sana toteutuu tässäkin sillä niin on
kuin Sana sanoo: "sillä sellainen kuin hän on, sellaisia mekin olemme tässä maailmassa."
Ja tämä:
'Ei ole palvelija herraansa suurempi.' Jos he ovat minua vainonneet, niin he teitäkin vainoavat; jos he ovat ottaneet vaarin minun sanastani, niin he ottavat vaarin teidänkin sanastanne."
Näin ja kaikki Jumalan Sana tulee Hänen omilleen
eläväksi Elämäksi se ei ole enää kirjaimissa,
kirjaimiin pitäytymistä vaan ELÄVÄÄ ELÄMÄÄ.ArmiK kirjoitti:
miten samalla lailla sinä todistat kuin kuin
juutalaiset Jeesukselle:
Niin juutalaiset ihmettelivät ja sanoivat: "Kuinka tämä osaa kirjoituksia, vaikkei ole oppia saanut?" Jeesus vastasi heille ja sanoi: "Minun oppini ei ole minun, vaan hänen, joka on minut lähettänyt. Jos joku tahtoo tehdä hänen tahtonsa, tulee hän tuntemaan, onko tämä oppi Jumalasta, vai puhunko minä omiani. Joka omiaan puhuu, se pyytää omaa kunniaansa, mutta joka pyytää lähettäjänsä kunniaa, se on totinen, eikä hänessä ole vääryyttä. Eikö Mooses ole antanut teille lakia? Ja kukaan teistä ei lakia täytä. Miksi tavoittelette minua tappaaksenne?" Kansa vastasi: "SINUSSA ON RIIVAAJA; kuka sinua tavoittelee tappaaksensa?"
Näin Jumalan Sana toteutuu tässäkin sillä niin on
kuin Sana sanoo: "sillä sellainen kuin hän on, sellaisia mekin olemme tässä maailmassa."
Ja tämä:
'Ei ole palvelija herraansa suurempi.' Jos he ovat minua vainonneet, niin he teitäkin vainoavat; jos he ovat ottaneet vaarin minun sanastani, niin he ottavat vaarin teidänkin sanastanne."
Näin ja kaikki Jumalan Sana tulee Hänen omilleen
eläväksi Elämäksi se ei ole enää kirjaimissa,
kirjaimiin pitäytymistä vaan ELÄVÄÄ ELÄMÄÄ.Johannes kehoittaa meitä pitämään Raamatun Sanan ainoana opin ja elämän ohjeena ja vaeltamaan rakkaudessa (2. Joh. 9,10).
--"Tästä te tunnette Jumalan Hengen; jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen KRISTUKSEKSI, LIHAAN TULLEEKSI, on Jumalasta" (1. Joh. 4:2).Tapio522 kirjoitti:
Johannes kehoittaa meitä pitämään Raamatun Sanan ainoana opin ja elämän ohjeena ja vaeltamaan rakkaudessa (2. Joh. 9,10).
--"Tästä te tunnette Jumalan Hengen; jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen KRISTUKSEKSI, LIHAAN TULLEEKSI, on Jumalasta" (1. Joh. 4:2).huomannut itsessäsi ja muissa miten välttelette
itse Herran Jeesuksen SANOMAA?
Nytkin sinä sanot; Johannes kehoittaa meitä....
Ja sitten sanotaan Paavali teki näin tai Pietari
oli sellainen.....
Miksi JEESUKSEN SANA, KEHOITUKSET ohitetaan?
Mikä on tuo kohta:"Tästä te tunnette Jumalan Hengen; jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen KRISTUKSEKSI, LIHAAN TULLEEKSI, on Jumalasta" (1. Joh. 4:2)."
Sillä tämäkin on sellainen kohta Raamatussa joka
tuodaan esille, en ymmärrä miksi, tässä yhteydessä?
Kuka on kieltänyt JEESUKSEN LIHAKSI TULON?
EN YMMÄRRÄ?
Sillä kyllä saatanakin Jeesuksen tunnustaa se ei
siis ole mikään merkki, että ihminen kun tämän
pystyy sanomaan olisi Jumalan Hengestä osallinen.ArmiK kirjoitti:
huomannut itsessäsi ja muissa miten välttelette
oli sellainen.....
Miksi JEESUKSEN SANA, KEHOITUKSET ohitetaan?
Mikä on tuo kohta:"Tästä te tunnette Jumalan Hengen; jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen KRISTUKSEKSI, LIHAAN TULLEEKSI, on Jumalasta" (1. Joh. 4:2)."
Sillä tämäkin on sellainen kohta Raamatussa joka
tuodaan esille, en ymmärrä miksi, tässä yhteydessä?
Kuka on kieltänyt JEESUKSEN LIHAKSI TULON?
EN YMMÄRRÄ?
Sillä kyllä saatanakin Jeesuksen tunnustaa se ei
siis ole mikään merkki, että ihminen kun tämän
pystyy sanomaan olisi Jumalan Hengestä osallinen.ArmiK: "Oletko huomannut itsessäsi ja muissa miten välttelette
oli sellainen.....
Miksi JEESUKSEN SANA, KEHOITUKSET ohitetaan"?
---
Paavali ei puhunut omiaan.
Hän oli saanut SANOMANSA suoraan Jeesukselta ilmestyksen kautta:
" Sillä minä teen teille tiettäväksi, veljet, että minun JULISTAMANI EVANKELIUMI ei ole ihmisten mukaista;
enkä minä olekaan sitä ihmisiltä saanut, eikä sitä ole minulle opetettu, vaan Jeesus Kristus on sen minulle ilmoittanut" (Gal.1:11,12).
"..., että näet tämä salaisuus on ilmestyksen kautta tehty minulle tiettäväksi, niinkuin olen siitä edellä lyhyesti kirjoittanut;..." (Ef. 3:3).Tapio522 kirjoitti:
ArmiK: "Oletko huomannut itsessäsi ja muissa miten välttelette
oli sellainen.....
Miksi JEESUKSEN SANA, KEHOITUKSET ohitetaan"?
---
Paavali ei puhunut omiaan.
Hän oli saanut SANOMANSA suoraan Jeesukselta ilmestyksen kautta:
" Sillä minä teen teille tiettäväksi, veljet, että minun JULISTAMANI EVANKELIUMI ei ole ihmisten mukaista;
enkä minä olekaan sitä ihmisiltä saanut, eikä sitä ole minulle opetettu, vaan Jeesus Kristus on sen minulle ilmoittanut" (Gal.1:11,12).
"..., että näet tämä salaisuus on ilmestyksen kautta tehty minulle tiettäväksi, niinkuin olen siitä edellä lyhyesti kirjoittanut;..." (Ef. 3:3).että Paavalikin sai sanomaa Jumalalta.
Mutta nyt kysyin miksi Paavalin sanoma, se mitä
Pietari oli on ne mistä aina puhutaan ne ovat
tärkeämpiä ne ovat uskon perustaa?
Ja siis se mitä Itse Herra Jeesus on sanonut,
kehoittanut ne ohitetaan ja niitä puolestaan
sanotaan jopa loruiluksi?
Voitko nyt keskittyä tähän asiaan ihan todella?
Unohda nyt hetkeksi Paavalit jne.
KESKITY TÄHÄN MIKSI JEESUKSEN SANOMAT OHITETAAN
NE SANOMAT MITKÄ HÄN ITSE ON SANONUT?- poulet
ArmiK kirjoitti:
että Paavalikin sai sanomaa Jumalalta.
Mutta nyt kysyin miksi Paavalin sanoma, se mitä
Pietari oli on ne mistä aina puhutaan ne ovat
tärkeämpiä ne ovat uskon perustaa?
Voitko nyt keskittyä tähän asiaan ihan todella?
Unohda nyt hetkeksi Paavalit jne.
NE SANOMAT MITKÄ HÄN ITSE ON SANONUT?Ja siis se mitä Itse Herra Jeesus on sanonut,
NE SANOMAT MITKÄ HÄN ITSE ON SANONUT?
JEESUS SANOI:
"Kuinka näet rikan, joka on veljesi silmässä, mutta et huomaa malkaa omassa silmässäsi?"
"Älkääkä tuomitko, niin ei teitäkään tuomita; älkää kadotustuomiota lausuko, niin ei teillekään kadotustuomiota lausuta. Antakaa anteeksi, niin teillekin anteeksi annetaan."
""Ettekö vieläkään ymmärrä?"
ETKÖ VIELÄKÄÄN ARMI YMMÄRRÄ? poulet kirjoitti:
JEESUS SANOI:
"Kuinka näet rikan, joka on veljesi silmässä, mutta et huomaa malkaa omassa silmässäsi?"
"Älkääkä tuomitko, niin ei teitäkään tuomita; älkää kadotustuomiota lausuko, niin ei teillekään kadotustuomiota lausuta. Antakaa anteeksi, niin teillekin anteeksi annetaan."
ETKÖ VIELÄKÄÄN ARMI YMMÄRRÄ?etpä ymmärrä.
Taas tuot lauseen pätkiä jotka ei soveltunut tähän, siis:
JEESUS SANOI:
Siis laitan kokonaisuuden:
"Kuinka näet rikan, joka on veljesi silmässä, mutta et huomaa malkaa omassa silmässäsi? Kuinka saatat sanoa veljellesi: 'Veljeni, annas, minä otan pois rikan, joka on silmässäsi', sinä, joka et näe malkaa omassa silmässäsi? Sinä ulkokullattu, ota ensin malka omasta silmästäsi, sitten sinä näet ottaa pois rikan, joka on veljesi silmässä."
Voitko ymmärtää malka silmästäni on tullut pois
otetuksi siksi näen.
Tämäkin Jeesuksen Sana on todella paljon käytetty
sana ja juuri pirun toimesta kun se ei voi sietää
että on ihmisiä joilta malka on saatu pois ottaa
ja näin he ovat tulleet näkeviksi.
VOITKO SIIS YMMÄRTÄÄ????
Miksi sinä tuhdot sen malkasi kanssa alvariinsa?
Miksi sinä et anna sitä pois ottaa, että sinäkin
tulisit näkeväksi?
HUOMAA SIIS MALKA VOIDAAN JA OTETAAN MYÖS POIS
JOTEN EI TÄMÄ SANA SOVELLU JOKAISELLE TUOTAVAKSI.
SINÄ ET SITÄ NÄE.
MUTTA MIKSI ET TAHDO TULLA NÄKEVÄISEKSI?
EN HUUTANUT EN OLE VIHAINEN JNE..
MUTTA ASIA ON SELLAINEN PITI NÄIN KOROSTAA SITÄ.
VOITKO SIIS YMMÄRTÄÄ?
Ja tämä:
Voi miten paljon käytetty Jeesuksen sanoma väärässä yhteydessä, Sillä Jumalan Totuuden
tuominen ei ole sama kuin toisen TUOMITSEMINEN.
Mutta tämänkin Jeesuksen Sanan piru tuo omia
tarkoitusperiään pönkittämään.
VOITKO YMMÄRTÄÄ?ArmiK kirjoitti:
etpä ymmärrä.
Taas tuot lauseen pätkiä jotka ei soveltunut tähän, siis:
JEESUS SANOI:
Siis laitan kokonaisuuden:
"Kuinka näet rikan, joka on veljesi silmässä, mutta et huomaa malkaa omassa silmässäsi? Kuinka saatat sanoa veljellesi: 'Veljeni, annas, minä otan pois rikan, joka on silmässäsi', sinä, joka et näe malkaa omassa silmässäsi? Sinä ulkokullattu, ota ensin malka omasta silmästäsi, sitten sinä näet ottaa pois rikan, joka on veljesi silmässä."
Voitko ymmärtää malka silmästäni on tullut pois
otetuksi siksi näen.
Tämäkin Jeesuksen Sana on todella paljon käytetty
sana ja juuri pirun toimesta kun se ei voi sietää
että on ihmisiä joilta malka on saatu pois ottaa
ja näin he ovat tulleet näkeviksi.
VOITKO SIIS YMMÄRTÄÄ????
Miksi sinä tuhdot sen malkasi kanssa alvariinsa?
Miksi sinä et anna sitä pois ottaa, että sinäkin
tulisit näkeväksi?
HUOMAA SIIS MALKA VOIDAAN JA OTETAAN MYÖS POIS
JOTEN EI TÄMÄ SANA SOVELLU JOKAISELLE TUOTAVAKSI.
SINÄ ET SITÄ NÄE.
MUTTA MIKSI ET TAHDO TULLA NÄKEVÄISEKSI?
EN HUUTANUT EN OLE VIHAINEN JNE..
MUTTA ASIA ON SELLAINEN PITI NÄIN KOROSTAA SITÄ.
VOITKO SIIS YMMÄRTÄÄ?
Ja tämä:
Voi miten paljon käytetty Jeesuksen sanoma väärässä yhteydessä, Sillä Jumalan Totuuden
tuominen ei ole sama kuin toisen TUOMITSEMINEN.
Mutta tämänkin Jeesuksen Sanan piru tuo omia
tarkoitusperiään pönkittämään.
VOITKO YMMÄRTÄÄ?vastaukset?
En kysy itseni tähden, vaan sinun tähtesi voitko
ymmärtää?poulet kirjoitti:
JEESUS SANOI:
ETKÖ VIELÄKÄÄN ARMI YMMÄRRÄ?muuten sama kuin Tapio522?
ArmiK kirjoitti:
muuten sama kuin Tapio522?
oletko sinä
ArmiK: "...muuten sama kuin Tapio522"?
---
Älä sotke minua muihin henkilöihin.
Toivottavasti vain ymmärtämättömyyttäsi kysyt näin.
Kirjoitan AINA omalla nimimerkilläni.
Ei pidä antaa väärää todistusta lähimmäisestään. Senhän kieltää jo kahdeksas käskykin:
ÄLÄ SANO VÄÄRÄÄ TODISTUSTA LÄHIMMÄISESTÄSI.
Mitä se on?
Meidän tulee peljätä ja rakastaa Jumalaa, niin ettemme valhettele lähimmäisestämme emmekä häntä petä, panettele taikka SAATA PAHAAN HUUTOON, vaan.."
Muistetaan tämä käsky kaikki me, jotka kirjoittelemme tällä palstalla.
Meidän kaikkien on tässä nöyrryttävä parannuksen paikalle!Tapio522 kirjoitti:
oletko sinä
---
Ei pidä antaa väärää todistusta lähimmäisestään. Senhän kieltää jo kahdeksas käskykin:
Mitä se on?
Meidän tulee peljätä ja rakastaa Jumalaa, niin ettemme valhettele lähimmäisestämme emmekä häntä petä, panettele taikka SAATA PAHAAN HUUTOON, vaan.."
Meidän kaikkien on tässä nöyrryttävä parannuksen paikalle!on että rehellisesti kirjoitat yhdellä nimmarilla.
Joku toinen vain ehähti vastaamaan puolestasi.
Mutta näin jäi vieläkin epäselväksi, miksi ITSE
JEESUKSEN SANOJA JA KEHOITUKSIA EI OTETA TODESTA,
NE SIIS SIVUTETAAN SILLÄ (näin voidaan sanoa)ETTÄ:
"Niin on Jumala maailmaa rakastanut,että lähetti
ainokaisen poikansa maailmaan että kaikki pelastuvat."Tapio522 kirjoitti:
oletko sinä
---
Mitä se on?
Meidän kaikkien on tässä nöyrryttävä parannuksen paikalle!tuohon jatkoosi;
Mitä se on?
Nyt otit tämän taas hienon ihmisopin mukaisesti
esiin mistä tämän maailman herra iloitsee.
Sillä jos tahdot sanoa, että TOTUUDEN ESILLE
TUOMINEN on SAMAA kuin TOISEN PAHAAN HUUTOON
SAATTAMINEN...no mitä tuo nyt sitten onkaan
sitä tuomitsemistako?
Mutta joka tapauksessa on erotettava toisistaan
Totuuden esille tuominen ja toisen ihmisen
mollaaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423394- 361984
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301729- 161527
- 231508
- 91391
- 241377
- 141227
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781125- 221102