Mitä mieltä olette avon-kosmetiikkasarjasta? Onko teillä jotain suosikkituotteita kyseisestä sarjasta?
Avon-sarja
62
14996
Vastaukset
- tuttuja
sellainen vihreä ihonhoitosarja, koska ihoni on rasvainen. Puuteri, ripsari ja huulikiilteitä mulla on runsaasti. Tykkään tosi paljon, ja kun kävin ihonpuhdistuksessa hoitolassa, se hoitolan omistaja suositteli mua käyttämäänkin Avon-tuotteita ihon ongelmiin. Sopivat kukkarolle ja ovat hyviä. Noita huulikiilteitä ostan varmaan joka esitteestä, käyn aina lukemassa nettiesitteen, ja meillä koulussa yksi tyttö ottaa tilauksia vastaan. Ja aina on viikko maksuaikaa :). Ja semmoista glitteriä ostin silmien rajaukseen, pysyi discossa hyvin.
Kokeile ihmeessä, ovat tosi hyviä. Meidän koulusta ostaa moni tyttö tuotteita.- tyhmääfff
hei. mä taas olen vain kuullut noista avon tuotteista, mutta haluaisin ite ostaa jotain punaisuuden esto tuotteita ja ihonhoitotuotteita kun niitä on niin kehuttu (vai onko ne hyviä) niin mistä niitä voisi ostaa???
siis oisko vaikka helsingissä joku kauppa?
kiitos :) - infoa
tyhmääfff kirjoitti:
hei. mä taas olen vain kuullut noista avon tuotteista, mutta haluaisin ite ostaa jotain punaisuuden esto tuotteita ja ihonhoitotuotteita kun niitä on niin kehuttu (vai onko ne hyviä) niin mistä niitä voisi ostaa???
kiitos :)Heips!
Kyselit että löytyykö Hesassa kauppaa joka myy Avonia.
Eipä ole , mutta omilla tunnuksilla voit tilata tuotteita itsellesi. Jos kiinnostuit ja haluat tietää enemmän tuotteista yms. asiaan liittyvästä niin ota yhteyttä [email protected] - tilaaminen
infoa kirjoitti:
Heips!
Kyselit että löytyykö Hesassa kauppaa joka myy Avonia.
Eipä ole , mutta omilla tunnuksilla voit tilata tuotteita itsellesi. Jos kiinnostuit ja haluat tietää enemmän tuotteista yms. asiaan liittyvästä niin ota yhteyttä [email protected]Minäkin käytin jo vuosia sitten Avonin tuotteita ja nyt huomasin sen jalkautuneen uudelleen Suomen kamaralle. Kyselin taannoin ja minulle annettiin mahdollisuus saada omat tunnukset tilaamista varten. Suorastaan pelkäsin, mihin olen lupautunut kun tunnukset sain. Mutta - olen todella tilaillut vuoden itselleni ja koko perheelle. Koska olen jo aikuisikään ehtinyt naisihminen, käytän jo "tehokkaampia" ja tietysti arvokkaampia voiteita, minun on ainakin helppo saada kaikki edut.
Ja mikä parasta, jos jätät väliin ettet jostain syystä tilaa, ei ole väliä. Itse olen kyllä pyytänyt, että saisin pysyä aina postituslistalla, sillä sieltä saa aina hyviä vinkkejä, muuten ei kukaan vaadi mitään.
Hienosti toimii, minä suosittelen lämpimästi :). - kauppa
tyhmääfff kirjoitti:
kiitos :)tuotteet olisivat varastoinnin vuoksi paljon kalliimpia kuin konsultin kautta ostetut.
- ell.viira
Hei!
Nyt myös sinulla ja kaikilla muilla joita kiinostaa kosmetiikka ja raha on mahdollisuus ruveta myymään Avonin tuotteita! Samalla itse saat rodella edullisesti ja jopa ilmaiseksi tuotteita. Aina kun teet 80€ tilauksen niin saat koko tilauksesta 25% itselle ja postikulut 0€ Aloittaminen ei maksa mitään etkä ole sitoutunut mihinkään. Jos kiinostaa niin ota yhteyttä sähköpostilla [email protected] kerron mielelläni lisää.
- Aloe Vera rulettaa
Itse luotan myös laatuun ja siksi tilaan tuotteita suoraan Saksasta jossa Mersutkin tehdään. LR.n meikkejä käyttää muunmuassa alan-ammattilaisetkin. Racine-sarja on todella suosittu ja niitä menee paljon. LR valmistaa omissa tehtaissaan kaikki meikit. Miten on Avonilla onko omia tehtaita?
- sinua
eli et ole yhtään tietoinen missä maailmalla mennään???
"Onko Avonilla omia tehtaita?" saa suut nauruun monelta, kyseessähän on maailmanlaajuisesti tunnettu kosmetiikkamerkki, joka on toiminut 120 vuotta! Olisi järkevämpi kysyä, monessako maassa Avonilla on oma tehdas?
Olisi mielenkiintoista tehdä vertaus mersumaan tuotemerkkiisi, on sen verran pienimuotoinen ja vähemmän tunnettu Avonin rinnalla ettei kannata edes aloittaa. En halua olla ilkeä mutta realistinen.
Avon itse on suomessa, joka tarkoittaa sitä, ettei tarvitse maksaa maahantuojien prosentteja ja se tarkoittaa myös sitä, että jospa et jostain syystä olekaan tyytyväinen tuotteeseen saat palauttaa sen. Vastakysymys: Onko mersumaan sarjasi samanmoinen? Epäilen, sillä toistaiseksi mikään muu kosmetiikkasarja ei ole ollut näin varma laadustaan kuin Avon.
Avonilla on laaja tuotevalikoima, eikä valmista tuotteitaan vain yhteen raaka-aineeseen pohjautuen, joka ei valitetavasti sovi edes kaikille.
Ja yksi hieno asia on mainittava, joskin kopioiden heidän omilta sivuiltaan "Vuoteen 2004 mennessä Avon oli kerännyt maailmanlaajuisesti yhteensä 300 miljoonaa dollaria rintasyöpätutkimusten hyväksi. Tuemme tutkimuksia nykyään yli 50 maassa."
Läheisensä menettäneenä, haluan tätä asiaa korostaa.
Mutta hienoa, kiva että olet löytänyt oman merkkisi, pääasia että on itse tyytyväinen.
Jos kuitenkin haluat nähdä missä maailmalla mennään, käy katsomassa Avonin suomenkieliset sivut www.avon.fi ja jos olet englanninkielentaitoinen, näet kaiken koko komeudessaan www.avon.com. - ja lämminleipä
sinua kirjoitti:
eli et ole yhtään tietoinen missä maailmalla mennään???
"Onko Avonilla omia tehtaita?" saa suut nauruun monelta, kyseessähän on maailmanlaajuisesti tunnettu kosmetiikkamerkki, joka on toiminut 120 vuotta! Olisi järkevämpi kysyä, monessako maassa Avonilla on oma tehdas?
Olisi mielenkiintoista tehdä vertaus mersumaan tuotemerkkiisi, on sen verran pienimuotoinen ja vähemmän tunnettu Avonin rinnalla ettei kannata edes aloittaa. En halua olla ilkeä mutta realistinen.
Avon itse on suomessa, joka tarkoittaa sitä, ettei tarvitse maksaa maahantuojien prosentteja ja se tarkoittaa myös sitä, että jospa et jostain syystä olekaan tyytyväinen tuotteeseen saat palauttaa sen. Vastakysymys: Onko mersumaan sarjasi samanmoinen? Epäilen, sillä toistaiseksi mikään muu kosmetiikkasarja ei ole ollut näin varma laadustaan kuin Avon.
Avonilla on laaja tuotevalikoima, eikä valmista tuotteitaan vain yhteen raaka-aineeseen pohjautuen, joka ei valitetavasti sovi edes kaikille.
Ja yksi hieno asia on mainittava, joskin kopioiden heidän omilta sivuiltaan "Vuoteen 2004 mennessä Avon oli kerännyt maailmanlaajuisesti yhteensä 300 miljoonaa dollaria rintasyöpätutkimusten hyväksi. Tuemme tutkimuksia nykyään yli 50 maassa."
Läheisensä menettäneenä, haluan tätä asiaa korostaa.
Mutta hienoa, kiva että olet löytänyt oman merkkisi, pääasia että on itse tyytyväinen.
Jos kuitenkin haluat nähdä missä maailmalla mennään, käy katsomassa Avonin suomenkieliset sivut www.avon.fi ja jos olet englanninkielentaitoinen, näet kaiken koko komeudessaan www.avon.com.Naura vaan itelles. Etkä ole näköjään itsekkään...Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan! En oikein ymmärrä tuommoisia epäpäteviä myyjiä jotka tuomitsevat toiset heti ensinäkemältä ennemmin kun ottaisivat itse selvää ensin.
Mitä niillä TEHTAILLA tekee vaikka ne olisivatkin ripoteltu ympäri maapalloa jos kerran omassamaassa josta toiminta on lähtöisin niin homma pelittää eli jonka logistiikkaan pystyy luottamaan ja yhtiön omat rekat toimittaa tavarat perille kunkin jäsenmaan Postikeskuksiin? Tuohan osoittaa vaan että Avonilla menee huonosti mikäli ei peräti hyvinhuonosti kun pitää tehtaita olla jokamaassa ja kolkassa kun ei logistiikka muuten pelitä.
LR ei todellakaan ole mikään pikkupelinappula vaan on EUROOPAN SUURIN suoramarkkinointi yritys 27 maassa ja maita avautuu lisää ja yhtiön sivuilla on navigointivalikko josta voi valita kunkin mukana olevan maan kielen jota taas ei näköjään Avoni pysty tarjoamaan. Onkos Avonilla julkisuuden henkilöitä ja kuinka monta? LR:llä taas on esim. kummatkin F1 kuljettaja veljekset Shumit, laulajia Sarah Connor, Anastacia, Carmen Electra sekä Christina Aguilera ja monia muita henkilöitä. Avonilla ei varmaankaan ole varaa tämmöiseen markkinointiin vai kuinka? Kyllä LR kestää vertailun ihan rauhassa mennen tullen. LR:ään lähtee jälleenmyyjiä kokoajan koska tuotteet ovat luotettavia eikä tarvitse myydä eikä markkinoida "pakkopullaa" niinkun Avonilla on vähänväliä ilmoituksia myös kielletyillä palstoilla vaikka niillä ei saa mainostaa.
LR:llä on myös tehtaan oma konttori jäsenmaissaan joten myös Suomessa ja niinkun tuli mainittua LR.n oma rekka tuo joka viikko Postin-logistiikkakeskukseen Voutilaan Vantaalle jonka kanssa LR:llä on logistiikkasoppari asiakkaiden tilaamat tuotteet. Samoin LR:llä on palautus oikeus ja syyksi kelpaa esim: "tuote ei miellytä" Postimaksut ovat todella pienet eli 3,10 euroa vaikka tilaus olisikin suurehko. Mites Avonin postarit nehän on aika isot eikö?
LR allergia-testauttaa raakaineensa vapaaehtoisilla Saksalaisilla ihmisillä ja arvosanat ovat erittäin hyvät.
Minunki täytyy ihan sanoa useampikin hieno asia LR on myös lahjoittanut varojaan Tyksin lastenklinikalle sekä TabaLuga sarjasta menee joka kerta kun joku ostaa jonkin TabaLuga tuotteen muutama prosentti eräälle lastensäätiölle. Lisäksi LR:llä on oma jalkapallojoukkue jota se sponssaa. Tästä on hyvä repiä sitä "pienuutta".
Samoin hienoa jotta olet omasi löytänyt.
Googlettamalla löydät lisää paljon hyviä tietoja LR Health & Beauty Systems:stä. - ensiksi
ja lämminleipä kirjoitti:
Naura vaan itelles. Etkä ole näköjään itsekkään...Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan! En oikein ymmärrä tuommoisia epäpäteviä myyjiä jotka tuomitsevat toiset heti ensinäkemältä ennemmin kun ottaisivat itse selvää ensin.
Mitä niillä TEHTAILLA tekee vaikka ne olisivatkin ripoteltu ympäri maapalloa jos kerran omassamaassa josta toiminta on lähtöisin niin homma pelittää eli jonka logistiikkaan pystyy luottamaan ja yhtiön omat rekat toimittaa tavarat perille kunkin jäsenmaan Postikeskuksiin? Tuohan osoittaa vaan että Avonilla menee huonosti mikäli ei peräti hyvinhuonosti kun pitää tehtaita olla jokamaassa ja kolkassa kun ei logistiikka muuten pelitä.
LR ei todellakaan ole mikään pikkupelinappula vaan on EUROOPAN SUURIN suoramarkkinointi yritys 27 maassa ja maita avautuu lisää ja yhtiön sivuilla on navigointivalikko josta voi valita kunkin mukana olevan maan kielen jota taas ei näköjään Avoni pysty tarjoamaan. Onkos Avonilla julkisuuden henkilöitä ja kuinka monta? LR:llä taas on esim. kummatkin F1 kuljettaja veljekset Shumit, laulajia Sarah Connor, Anastacia, Carmen Electra sekä Christina Aguilera ja monia muita henkilöitä. Avonilla ei varmaankaan ole varaa tämmöiseen markkinointiin vai kuinka? Kyllä LR kestää vertailun ihan rauhassa mennen tullen. LR:ään lähtee jälleenmyyjiä kokoajan koska tuotteet ovat luotettavia eikä tarvitse myydä eikä markkinoida "pakkopullaa" niinkun Avonilla on vähänväliä ilmoituksia myös kielletyillä palstoilla vaikka niillä ei saa mainostaa.
LR:llä on myös tehtaan oma konttori jäsenmaissaan joten myös Suomessa ja niinkun tuli mainittua LR.n oma rekka tuo joka viikko Postin-logistiikkakeskukseen Voutilaan Vantaalle jonka kanssa LR:llä on logistiikkasoppari asiakkaiden tilaamat tuotteet. Samoin LR:llä on palautus oikeus ja syyksi kelpaa esim: "tuote ei miellytä" Postimaksut ovat todella pienet eli 3,10 euroa vaikka tilaus olisikin suurehko. Mites Avonin postarit nehän on aika isot eikö?
LR allergia-testauttaa raakaineensa vapaaehtoisilla Saksalaisilla ihmisillä ja arvosanat ovat erittäin hyvät.
Minunki täytyy ihan sanoa useampikin hieno asia LR on myös lahjoittanut varojaan Tyksin lastenklinikalle sekä TabaLuga sarjasta menee joka kerta kun joku ostaa jonkin TabaLuga tuotteen muutama prosentti eräälle lastensäätiölle. Lisäksi LR:llä on oma jalkapallojoukkue jota se sponssaa. Tästä on hyvä repiä sitä "pienuutta".
Samoin hienoa jotta olet omasi löytänyt.
Googlettamalla löydät lisää paljon hyviä tietoja LR Health & Beauty Systems:stä.minä en ole myyjä...
Mutta seuraan tilanteita ja käyn lukemassa sivustoja, Avonin sivuja jo monta vuotta.
Avonin postikulut (kysyin konsultilta, jolta tilaan tuotteet) ovat kotiin kuljetettuna 3,50, vaikka tilaus olisi miten iso.
En nyt oikein jaksaisi ihan tälle tasolle lähteä mutta sanon kumminkin, että ei logistiikassa ole varmaan mitään vikaa, mielelläni kuulisin Avonin rakentaneen tehtaan Suomeenkin. Sehän on pelkästään hyvä asia.
Ja mistä minä voin tietää käyttääkö julkkikset Avonia? Eikä se edes kiinnosta, minä olen pelkkä käyttäjä ja käytän tuotteita VAIN jos ne sopivat minulle, kaikkia tuotteita. En koskaan sen vuoksi, että joku kuuluisuus käyttää jotakin??! Niillehän yleensä maksetaan siitä, että mainostavat käyttävänsä, uskooko niihin todella joku..?
Ja tuo pakkopulla - ainahan täällä joku hakee jostain sarjasta itselleen asiakkaita, se on totta. Mutta kieltämättä sinunkin esityksesi nyt täällä antoi vähän huonoa makua edustamastasi sarjasta (käsitin, että sinä olet myyjä?).
Eikä minua häiritse mistä tykkäät ja mitä arvostat, oli vain pakko huomauttaa kun niin "alentavasti" kyselit tehtaitten perään.., se vain lähinnä huvitti - sorry. - joku viisas
ensiksi kirjoitti:
minä en ole myyjä...
Mutta seuraan tilanteita ja käyn lukemassa sivustoja, Avonin sivuja jo monta vuotta.
Avonin postikulut (kysyin konsultilta, jolta tilaan tuotteet) ovat kotiin kuljetettuna 3,50, vaikka tilaus olisi miten iso.
En nyt oikein jaksaisi ihan tälle tasolle lähteä mutta sanon kumminkin, että ei logistiikassa ole varmaan mitään vikaa, mielelläni kuulisin Avonin rakentaneen tehtaan Suomeenkin. Sehän on pelkästään hyvä asia.
Ja mistä minä voin tietää käyttääkö julkkikset Avonia? Eikä se edes kiinnosta, minä olen pelkkä käyttäjä ja käytän tuotteita VAIN jos ne sopivat minulle, kaikkia tuotteita. En koskaan sen vuoksi, että joku kuuluisuus käyttää jotakin??! Niillehän yleensä maksetaan siitä, että mainostavat käyttävänsä, uskooko niihin todella joku..?
Ja tuo pakkopulla - ainahan täällä joku hakee jostain sarjasta itselleen asiakkaita, se on totta. Mutta kieltämättä sinunkin esityksesi nyt täällä antoi vähän huonoa makua edustamastasi sarjasta (käsitin, että sinä olet myyjä?).
Eikä minua häiritse mistä tykkäät ja mitä arvostat, oli vain pakko huomauttaa kun niin "alentavasti" kyselit tehtaitten perään.., se vain lähinnä huvitti - sorry.Tilaan suoraan OMAANKÄYTTÖÖN Saksasta LR.n tuotteita.
Halusin aivan vilpittömästi kysyä onko Avonilla oma tehdas vai onko se niinsanottua tusinatavaraa koska semmoisiakin on. Tiedätkö että on sloukan joka menee näin: SE EI OLE TYHMÄ JOKA KYSYY VAAN VIISAS JA OTTAA SELVÄÄ! En ole mihinkään Avoniin törmännyt aikaisemmin muutakun täällä palstalla olkonkin sitten vaikka kuinka montatuhatta vuotta ollut olemassa.
Se mitä tulee julkkiksiin niin kertoo jo yhtiön imagosta paljon. En tarkoittanutkaan että heidän nimiensä perusteella pitäisi valintoja tehdä. En minäkkään osta tuotteita että siinä on joku huippujulkkis vaan sen takia koska myös heidän Aloe Veransakkin nyt sattuu olemaan vaan niin hyvää ja ennenkaikkea laadukasta, mutta julkkiksille lanseeratut nimikkotuoksut tuovat lisää USKOTTAVUUTTA eihän hekään myisi nimiään minkään pilipali firman käyttöön vaikka firmat maksaisi mitä eli jos firma ei ole luotettava eikä asiat kunnossa.
Minua ei häiritsisi yhtään jos joku tulisi kysymään missä yhtiö teetättää tuotteensa vaan minä selittäisin hänelle ystävällisesti miten asiat on enkä suinpäin ala mustamaalaamaan ketään. Sen verran pitää olla emapiaa ja sympatiaa ettei ketään syyllistetä jos näin on niin silloin on parasta seisahtaa PEILIN ÄÄREEN JA KYSYÄ ITSELTÄÄN OLENKOHAN MINÄ NYT TÄYDELLINEN IHMINEN.Sinulta nuo kaksi tärkeää asiaa taitaa puuttua.
Kaikki ME ihmiset osaamme paukuttaa päätämme, mutta harva se osaa pitää mölyt mahassaan se onkin jo taitolaji.
Sama kun ajattelisi että miksi ostaa Avonilta kun kaupasta saan halvemmalla ja helpommin, tai miksi ajaa mersulla kun ladallakin pääsee. - höh höh
joku viisas kirjoitti:
Tilaan suoraan OMAANKÄYTTÖÖN Saksasta LR.n tuotteita.
Halusin aivan vilpittömästi kysyä onko Avonilla oma tehdas vai onko se niinsanottua tusinatavaraa koska semmoisiakin on. Tiedätkö että on sloukan joka menee näin: SE EI OLE TYHMÄ JOKA KYSYY VAAN VIISAS JA OTTAA SELVÄÄ! En ole mihinkään Avoniin törmännyt aikaisemmin muutakun täällä palstalla olkonkin sitten vaikka kuinka montatuhatta vuotta ollut olemassa.
Se mitä tulee julkkiksiin niin kertoo jo yhtiön imagosta paljon. En tarkoittanutkaan että heidän nimiensä perusteella pitäisi valintoja tehdä. En minäkkään osta tuotteita että siinä on joku huippujulkkis vaan sen takia koska myös heidän Aloe Veransakkin nyt sattuu olemaan vaan niin hyvää ja ennenkaikkea laadukasta, mutta julkkiksille lanseeratut nimikkotuoksut tuovat lisää USKOTTAVUUTTA eihän hekään myisi nimiään minkään pilipali firman käyttöön vaikka firmat maksaisi mitä eli jos firma ei ole luotettava eikä asiat kunnossa.
Minua ei häiritsisi yhtään jos joku tulisi kysymään missä yhtiö teetättää tuotteensa vaan minä selittäisin hänelle ystävällisesti miten asiat on enkä suinpäin ala mustamaalaamaan ketään. Sen verran pitää olla emapiaa ja sympatiaa ettei ketään syyllistetä jos näin on niin silloin on parasta seisahtaa PEILIN ÄÄREEN JA KYSYÄ ITSELTÄÄN OLENKOHAN MINÄ NYT TÄYDELLINEN IHMINEN.Sinulta nuo kaksi tärkeää asiaa taitaa puuttua.
Kaikki ME ihmiset osaamme paukuttaa päätämme, mutta harva se osaa pitää mölyt mahassaan se onkin jo taitolaji.
Sama kun ajattelisi että miksi ostaa Avonilta kun kaupasta saan halvemmalla ja helpommin, tai miksi ajaa mersulla kun ladallakin pääsee.Olen kokeillut LR-tuotteita, ihan paskoja, en suosittele kenellekkään. Olkoon vaan "mersumaan" tuotteita...
- Vastusta
höh höh kirjoitti:
Olen kokeillut LR-tuotteita, ihan paskoja, en suosittele kenellekkään. Olkoon vaan "mersumaan" tuotteita...
Onko vastassa noin kova vastustaja että pitää alkaa ihan haukkumaan vaikka ei tiedä tuon taivaallista yhtiön asioista. Kannattaa viettää se puberteetti-ikä ihan rauhassa vaikka sitten pulkkamäessä.
- höh höh
Vastusta kirjoitti:
Onko vastassa noin kova vastustaja että pitää alkaa ihan haukkumaan vaikka ei tiedä tuon taivaallista yhtiön asioista. Kannattaa viettää se puberteetti-ikä ihan rauhassa vaikka sitten pulkkamäessä.
No mitä ne "yhtiön asiat" siihen liittyy olivatko tuotteet hyviä vai eivät? Kyllä sitä paremmatkin firmat paskaa osaa myydä. Mainonta kuntoon ja pari julkkista mukaan, niin kansa ostaa kun "täytyyhän sen olla hyvää kun se julkkiskin sitä käyttää".
No pisteet sulle puberteetti-ikä ja pulkkamäki riimistä, oikein hauska!!
Ps. Olen eri henkilö kuin alkuperäinen vastaanväittäjäsi, ko. "yhtiön asioista" en todellakaan tiedä hölkäsen pöläystä, enkä välitäkään tietää, sen verran huonoja tuottensa olivat.
- -jaanuska-
Itse tykkään kovasti Avonista, hyvät tuotteet ja edulliset sekä käyvät iholleni.
Itse käytän paljon meikkiä, ja kynsilakkoja. Olen pitkään etsinyt kestävää huulipunaa ja löysin sen Perfect wear huulipuna eikä lähde pois kuin meikinpoistoaineella, kestää pitkään ja pysyy.
Shampoista käytän Advance Techiquesin colour värjätyille hiuksille ja hoitoainetta sekä paras seerumi´Dry Ends selvittää takut helposti, minulla kun on pitkät hiukset, peffaan asti.
Ihonhoitotuotteista käytän mm. näitä sarjoja Solutions sinistä sarjaa, oranssia ja vihreätä.
Anew Clinical sarjasta tehovoidetta joka poistaa punakkuuden iholta säännöllisellä käytöllä sekä silmänympärysvoidetta jossa samassa purkissa on sekä ylä- ja alaluomelle oma voiteensa, tosi kätevä.
ym. tuotteita, tässä esimerkit.- hyvä
että joku muukin mainitsi tuon Anew Clinical -sarjan. Sitä käytän enkä enää muita tarvitse. Varsinkin se tippapullo, consentrate, jonka avulla olen saanut silmänympärysihonikin suorastaan loistavan kuntoon. Ilman tippoja en enää aio olla, nytkin yksi pullo jo valmiudessa.
Mainitsemasi kaksitehoinen silmänympärysvoide, jonka laitan aina consentratin päälle, on hyvä. Käytän kyllä kaikkia Anew -sarjan silmänympärysvoiteita, mikä vain aina on tarjouksessa.
Ja olen kuullut, että tulossa on huultenhoitoon uutuus, eli huulille ja huultenympäryksille - tuskin maltan odottaa.
Samaten ovat käytössäni (koko perheellä)nuo shampoot kevyt kiinnittävä hiuslakka on minun suorille puolipitkille hiuksille todella hyvä, en tarvitse varsinaista "kiinnitystä". Samoin happihoide, pumppupullossa, sattumalta tilasin ja onkin ollut tosi hyvä.
Kaikesta kiitän hyvää ja aktiivista konsulttiani, joka aina jaksaa mainita uutuuksista :). - -jaanuska-
hyvä kirjoitti:
että joku muukin mainitsi tuon Anew Clinical -sarjan. Sitä käytän enkä enää muita tarvitse. Varsinkin se tippapullo, consentrate, jonka avulla olen saanut silmänympärysihonikin suorastaan loistavan kuntoon. Ilman tippoja en enää aio olla, nytkin yksi pullo jo valmiudessa.
Mainitsemasi kaksitehoinen silmänympärysvoide, jonka laitan aina consentratin päälle, on hyvä. Käytän kyllä kaikkia Anew -sarjan silmänympärysvoiteita, mikä vain aina on tarjouksessa.
Ja olen kuullut, että tulossa on huultenhoitoon uutuus, eli huulille ja huultenympäryksille - tuskin maltan odottaa.
Samaten ovat käytössäni (koko perheellä)nuo shampoot kevyt kiinnittävä hiuslakka on minun suorille puolipitkille hiuksille todella hyvä, en tarvitse varsinaista "kiinnitystä". Samoin happihoide, pumppupullossa, sattumalta tilasin ja onkin ollut tosi hyvä.
Kaikesta kiitän hyvää ja aktiivista konsulttiani, joka aina jaksaa mainita uutuuksista :)."Ja olen kuullut, että tulossa on huultenhoitoon uutuus, eli huulille ja huultenympäryksille - tuskin maltan odottaa. "
Tarkoitatko tätä Anwe Clinical Plump&Smooth tuotetta, sitä oli kauneuskonsulttien demona, sai vain yhden kappaleen per konsultti niin edullisempaan hintaan kuin kuvastossa. Jos tätä tarkoitat niin hyvä on, itse tilasin sen mieheltäni, kun hän teki tilauksen, itse olin etuuden käyttänyt toiselle ihmiselle. Suosittelen. - Auttaako
-jaanuska- kirjoitti:
"Ja olen kuullut, että tulossa on huultenhoitoon uutuus, eli huulille ja huultenympäryksille - tuskin maltan odottaa. "
Tarkoitatko tätä Anwe Clinical Plump&Smooth tuotetta, sitä oli kauneuskonsulttien demona, sai vain yhden kappaleen per konsultti niin edullisempaan hintaan kuin kuvastossa. Jos tätä tarkoitat niin hyvä on, itse tilasin sen mieheltäni, kun hän teki tilauksen, itse olin etuuden käyttänyt toiselle ihmiselle. Suosittelen.Auttaako Anew clinical-sarjan couperosa-iholle tarkoittu voide todella? Olen käyttänyt Arbutinia, Nivean, Lumenen jne. ko. iholle tarkoittuja tuotteita ja niistä ei kyllä ole ollut mitään apua.
- -jaanuska-
Auttaako kirjoitti:
Auttaako Anew clinical-sarjan couperosa-iholle tarkoittu voide todella? Olen käyttänyt Arbutinia, Nivean, Lumenen jne. ko. iholle tarkoittuja tuotteita ja niistä ei kyllä ole ollut mitään apua.
kohdalla vielä näy.
- mutta totta
hyvä kirjoitti:
Kaikesta kiitän hyvää ja aktiivista konsulttiani, joka aina jaksaa mainita uutuuksista :).työpaikallani on henkilö, joka on jo pitkään "suitsuttanut" miten korkeatasoista ja tehokasta Avonin Anew -sarjan tehohoitotuotteet ovat. Nyt kun käyttämäni voiteet loppuivat, enkä niitä juuri jäänyt kaipaamaan, päätin kokeilla Avonia.
Tänään tulee kaksi viikkoa kun aloitin glukolihappokuorintakuurin (meniköhän oikein?)ja pari x viikossa käytän Spa sarjasta naamiota, joka irtoaa kuin riisipaperi kasvoista :D. Ja toimii! Minun isohuokoinen, epätasainen ja vähän kirjava aikuisen naisen iho, on pehmeä kuin sametti. Ihan uskomatonta, ja millä hinnalla - yhdellä vanhan voiteeni hinnalla molemmat. Ostin viikkoa myöhemmin myös Anew sarjan voiteen mutta en muista minkä, mutta hyvä sekin on kun iho on tässä kunnossa. Nyt harmittaa, miksi en uskaltanut kokeilla jo aiemmin, mutta kokeilkaa naiset, suosisttelen. - Koukussa
mutta totta kirjoitti:
työpaikallani on henkilö, joka on jo pitkään "suitsuttanut" miten korkeatasoista ja tehokasta Avonin Anew -sarjan tehohoitotuotteet ovat. Nyt kun käyttämäni voiteet loppuivat, enkä niitä juuri jäänyt kaipaamaan, päätin kokeilla Avonia.
Tänään tulee kaksi viikkoa kun aloitin glukolihappokuorintakuurin (meniköhän oikein?)ja pari x viikossa käytän Spa sarjasta naamiota, joka irtoaa kuin riisipaperi kasvoista :D. Ja toimii! Minun isohuokoinen, epätasainen ja vähän kirjava aikuisen naisen iho, on pehmeä kuin sametti. Ihan uskomatonta, ja millä hinnalla - yhdellä vanhan voiteeni hinnalla molemmat. Ostin viikkoa myöhemmin myös Anew sarjan voiteen mutta en muista minkä, mutta hyvä sekin on kun iho on tässä kunnossa. Nyt harmittaa, miksi en uskaltanut kokeilla jo aiemmin, mutta kokeilkaa naiset, suosisttelen.Aloitin Avon-tuotteiden käytön lokakuussa 2006 hieman epäilevin ajatuksin. Nyt olen tuotteisiin aivan koukussa! Kaikki käyttämäni tuotteet ovat olleet todella hyviä,lisäksi tuotteet ovat edullisia. Olen jo 38-vuotias ja käyttänyt paljon myös kalliita kosmetiikkatuotteita,Avon on todella hyvä sarja verrattuna esim. Lancome, Kanebo, Clarins, Guinot, Mary Cohr, Phytomer jne. Suosittelen lämpimästi kokeilemaan Avonin tuotteita.
- -jaanuska-
Koukussa kirjoitti:
Aloitin Avon-tuotteiden käytön lokakuussa 2006 hieman epäilevin ajatuksin. Nyt olen tuotteisiin aivan koukussa! Kaikki käyttämäni tuotteet ovat olleet todella hyviä,lisäksi tuotteet ovat edullisia. Olen jo 38-vuotias ja käyttänyt paljon myös kalliita kosmetiikkatuotteita,Avon on todella hyvä sarja verrattuna esim. Lancome, Kanebo, Clarins, Guinot, Mary Cohr, Phytomer jne. Suosittelen lämpimästi kokeilemaan Avonin tuotteita.
että sinäkin olet tyytyväinen tuotteisiin. Oletko kokeillut Planet Spa tuotteita esim. oliiviöljysettiä, entä noita kalvonaamioita?
- Olen kokeillut sarjasta
-jaanuska- kirjoitti:
että sinäkin olet tyytyväinen tuotteisiin. Oletko kokeillut Planet Spa tuotteita esim. oliiviöljysettiä, entä noita kalvonaamioita?
Planet SPA-tuotteista olen käyttänyt oliiviöljyvartalovoidetta,vartalonkuorintavoidetta ja kuona-aineita poistavaa vartalonaamioita.Aivan ihania kaikki!Naamioita en ole vielä käyttänyt, mutta tyttäreni kehui kovasti uutta riisiä ja sakea sisältävää naamioita.Anew-Clinical silmänympärysgeeli- ja voide on uskomattoman tehokas, Anew- Thermafirm, Anew- clinical uudistava kuorinta ja uutuus Plump&Smooth huipputuotteita! Vaikea uskoa varmaan, mutta olen hurjan tyytyväinen! Naturals- vartalonhoitotuotteet kivoja myös! Meikit kiinnostaisi, mutta meikkivoiteen sävyb valinta esitteen avulla hankalaa...
- itsellesi näyte
Olen kokeillut sarjasta kirjoitti:
Planet SPA-tuotteista olen käyttänyt oliiviöljyvartalovoidetta,vartalonkuorintavoidetta ja kuona-aineita poistavaa vartalonaamioita.Aivan ihania kaikki!Naamioita en ole vielä käyttänyt, mutta tyttäreni kehui kovasti uutta riisiä ja sakea sisältävää naamioita.Anew-Clinical silmänympärysgeeli- ja voide on uskomattoman tehokas, Anew- Thermafirm, Anew- clinical uudistava kuorinta ja uutuus Plump&Smooth huipputuotteita! Vaikea uskoa varmaan, mutta olen hurjan tyytyväinen! Naturals- vartalonhoitotuotteet kivoja myös! Meikit kiinnostaisi, mutta meikkivoiteen sävyb valinta esitteen avulla hankalaa...
Olen kenties "pilalle hemmoteltu" mutta nuorehko nainen työpaikkallani pitää minut ajantasalla ja saan kaiketi etuisuuksiakin, eli vähän etuajassa uutuuksia, varsinkin aikuisikään suunnatut.
Hän on tuonut työpaikalle meikkivoiteista ja tuoksuista näytteitä, joista naiset niitä kokeilivat. Itse en ole kokeillut, mutta kerro värit joista haluaisit saada näytteen. Eihän meikkivoidetta voi ostaa pelkän esitteen mukaan, myös koostumus on saatava tuntea iholla... - Koukussa
Olen kokeillut sarjasta kirjoitti:
Osaatko neuvoa minua tuon meikkivoideasian kanssa,haluaisin kevyen (en värillistä päivävoidetta kuitenkaan),tasoittavan ja luonnollisen näköisen meikkivoiteen.Ihoni on pintakuiva ja tähän asti käyttämistäni meikkivoiteista paras on Lumenen
Hydra Drops- meikkivoide. Kalliitakin olen hankkinut, mutta Lumene on silti paras.Meikkivoiteet ei tahdo levittyä iholleni kunnolla,vaikka tietysti laitan kunnon voiteen alle. Lumene levittyy hyvin, eikä jää läiskiä...Avonilta en ole kokeillut vielä,mikähän mahtaisi olla minulle hyvä?Oletko kokeillut Invisible Light Illuminating meikinalusvoidetta? Olen ajatellut hankkia myös sen. - Koukussa
Koukussa kirjoitti:
Osaatko neuvoa minua tuon meikkivoideasian kanssa,haluaisin kevyen (en värillistä päivävoidetta kuitenkaan),tasoittavan ja luonnollisen näköisen meikkivoiteen.Ihoni on pintakuiva ja tähän asti käyttämistäni meikkivoiteista paras on Lumenen
Hydra Drops- meikkivoide. Kalliitakin olen hankkinut, mutta Lumene on silti paras.Meikkivoiteet ei tahdo levittyä iholleni kunnolla,vaikka tietysti laitan kunnon voiteen alle. Lumene levittyy hyvin, eikä jää läiskiä...Avonilta en ole kokeillut vielä,mikähän mahtaisi olla minulle hyvä?Oletko kokeillut Invisible Light Illuminating meikinalusvoidetta? Olen ajatellut hankkia myös sen.Avonilla on useita erilaisia meikkivoiteita, siksi pyydän apua. Sitten vielä se sävyjuttu... Näytteen pyytäminen olisi helpompaa, jos saisin vinkkejä, mitä kannattaisi kokeilla...
- -jaanuska-
Koukussa kirjoitti:
Hydra Drops- meikkivoide. Kalliitakin olen hankkinut, mutta Lumene on silti paras.Meikkivoiteet ei tahdo levittyä iholleni kunnolla,vaikka tietysti laitan kunnon voiteen alle. Lumene levittyy hyvin, eikä jää läiskiä...Avonilta en ole kokeillut vielä,mikähän mahtaisi olla minulle hyvä?Oletko kokeillut Invisible Light Illuminating meikinalusvoidetta? Olen ajatellut hankkia myös sen.Hei
tässä tulee muutama vaihtoehto. Sekä minulta löytyy muutama meikkivoide näytteistä, jos haluat viskaa meilillä osoitteeseen [email protected] niin lähetän sinulle.
Tässä esimerkkejä mitkä voisi käydä ihollesi:
- Fresh Face öljytön meikkivoide. Kevyt voide, joka peittää ihon ohuella, läpikuultavalla kerroksella. Tekee ihosta mattapintaisen. Öljytön koostumus - suosittelemme erityisesti tytöille, joilla on ongelmaiho.
- Shimmer Swirls Face Illuminator – meikkivoide
Yksi väri, joka sopii kaikille ihosävyille,
sekoitus kuulto- ja meikkivoidetta antaa kasvoillesi upean hohdon tasoittaa ihon sävyä. Ei kuitenkaan sellaiselle iholle joka on kuiva.
- Personal Match Liquid Foundation Natural – Nestemäinen meikkivoide. Aivan kuin toinen iho!
Kevyt nestemäinen meikkivoide, joka sopeutuu sisältämänsä Personal Match -teknologian ansiosta ihosi sävyyn. Se myös tasapainottaa ihoasi tehden rasvoittuvista alueista mattapintaisia ja kosteuttaen kuivia alueita. Mukana A-, C- ja E-vitamiini sekä beetakaroteeni ja aurinkosuojakerroin 10.
- Visual Perfection sävyttävä päivävoide, aurinkosuojakerros 20. kosteuttaa, sulautuu ihon omaan väriin, huomaamaton, peittää täydellisesti ja tasaisesti, varastostani löytyy vain 1 kappale tätä, ja hinta on 9,50€ (jos kiinnostaa) - Koukussa
-jaanuska- kirjoitti:
Hei
tässä tulee muutama vaihtoehto. Sekä minulta löytyy muutama meikkivoide näytteistä, jos haluat viskaa meilillä osoitteeseen [email protected] niin lähetän sinulle.
Tässä esimerkkejä mitkä voisi käydä ihollesi:
- Fresh Face öljytön meikkivoide. Kevyt voide, joka peittää ihon ohuella, läpikuultavalla kerroksella. Tekee ihosta mattapintaisen. Öljytön koostumus - suosittelemme erityisesti tytöille, joilla on ongelmaiho.
- Shimmer Swirls Face Illuminator – meikkivoide
Yksi väri, joka sopii kaikille ihosävyille,
sekoitus kuulto- ja meikkivoidetta antaa kasvoillesi upean hohdon tasoittaa ihon sävyä. Ei kuitenkaan sellaiselle iholle joka on kuiva.
- Personal Match Liquid Foundation Natural – Nestemäinen meikkivoide. Aivan kuin toinen iho!
Kevyt nestemäinen meikkivoide, joka sopeutuu sisältämänsä Personal Match -teknologian ansiosta ihosi sävyyn. Se myös tasapainottaa ihoasi tehden rasvoittuvista alueista mattapintaisia ja kosteuttaen kuivia alueita. Mukana A-, C- ja E-vitamiini sekä beetakaroteeni ja aurinkosuojakerroin 10.
- Visual Perfection sävyttävä päivävoide, aurinkosuojakerros 20. kosteuttaa, sulautuu ihon omaan väriin, huomaamaton, peittää täydellisesti ja tasaisesti, varastostani löytyy vain 1 kappale tätä, ja hinta on 9,50€ (jos kiinnostaa)Minulla on jo Visual Perfection- voide. Tykkään kovasti, mutta en oikein miellä sitä meikiksi, on todella luonnollisen näköinen. Kannattaa silti kokeilla!Yleensä kaikki mattameikkivoiteet jäävät iholleni niin kuivan näköisiksi, etten oikein tykkää niitä käyttää.Mitenkähän Beyond Colour- sarjan meikkivoide, kun olen jo aika vanhakin..(38 vee). Mutta eipä tuo meikkiasia ole niin vakava juttu, kyllä se sopiva vielä eteen tulee.Ja ylimääräiset rahat kuukausittain tuntuu menevästi "mukavasti" muihin Avonin tuotteisiinkin,joten ei ole kiire tämän kanssa.Kuvastossa 3 oleva vaahtomeikkivoide kiinnostaisi kyllä myös...
- -jaanuska-
Koukussa kirjoitti:
Minulla on jo Visual Perfection- voide. Tykkään kovasti, mutta en oikein miellä sitä meikiksi, on todella luonnollisen näköinen. Kannattaa silti kokeilla!Yleensä kaikki mattameikkivoiteet jäävät iholleni niin kuivan näköisiksi, etten oikein tykkää niitä käyttää.Mitenkähän Beyond Colour- sarjan meikkivoide, kun olen jo aika vanhakin..(38 vee). Mutta eipä tuo meikkiasia ole niin vakava juttu, kyllä se sopiva vielä eteen tulee.Ja ylimääräiset rahat kuukausittain tuntuu menevästi "mukavasti" muihin Avonin tuotteisiinkin,joten ei ole kiire tämän kanssa.Kuvastossa 3 oleva vaahtomeikkivoide kiinnostaisi kyllä myös...
löytyy näyte, jos haluat niin viskaa meilillä niin lähetän kokeiltavaksi ja jos tarkoitat sitä vaahto meikkivoidetta eli Shimmer Swirls kevyt meikkivoidetta niin sitä ei suositella kuivalle iholle.
- Koukussa
-jaanuska- kirjoitti:
löytyy näyte, jos haluat niin viskaa meilillä niin lähetän kokeiltavaksi ja jos tarkoitat sitä vaahto meikkivoidetta eli Shimmer Swirls kevyt meikkivoidetta niin sitä ei suositella kuivalle iholle.
Tarkoitin sitä Soft Matte Mousse Makeup- voidetta. Mutta enpä huomannut kuin nyt, että se on mattapintainen.Konsulentti keneltä ostan tuotteita ei ole antanut yhtään näytettä, ilmeisesti hän ei ole tilannut niitä itselleen, koska kuvasto itsessään myy niin hyvin.Voin vielä kysyä häneltä, niin ei tarviisi sinun nähdä vaivaa...Mutta onko se Beyond Colour- voide sinun suosikkejasi, tai jonkun tuttavasi?
- -jaanuska-
Koukussa kirjoitti:
Tarkoitin sitä Soft Matte Mousse Makeup- voidetta. Mutta enpä huomannut kuin nyt, että se on mattapintainen.Konsulentti keneltä ostan tuotteita ei ole antanut yhtään näytettä, ilmeisesti hän ei ole tilannut niitä itselleen, koska kuvasto itsessään myy niin hyvin.Voin vielä kysyä häneltä, niin ei tarviisi sinun nähdä vaivaa...Mutta onko se Beyond Colour- voide sinun suosikkejasi, tai jonkun tuttavasi?
ja vain silloin kun olen johonkin pippaloihin menossa. ;D
- kokemuksia?
Koukussa kirjoitti:
Hydra Drops- meikkivoide. Kalliitakin olen hankkinut, mutta Lumene on silti paras.Meikkivoiteet ei tahdo levittyä iholleni kunnolla,vaikka tietysti laitan kunnon voiteen alle. Lumene levittyy hyvin, eikä jää läiskiä...Avonilta en ole kokeillut vielä,mikähän mahtaisi olla minulle hyvä?Oletko kokeillut Invisible Light Illuminating meikinalusvoidetta? Olen ajatellut hankkia myös sen.tuosta "Invisible Light Illuminating meikinalusvoiteesta?"
Mitenköhän mahtaa toimia tällaiselle aikuiselle iholle meikinalusvoiteeksi?
Kuuluko tämän alle normaali kosteusvoide? - -jaanuska-
kokemuksia? kirjoitti:
tuosta "Invisible Light Illuminating meikinalusvoiteesta?"
Mitenköhän mahtaa toimia tällaiselle aikuiselle iholle meikinalusvoiteeksi?
Kuuluko tämän alle normaali kosteusvoide?Levitä mieluummin meikkivoiteesi alle kerros Invisible Light Illuminating valovoidetta, jonka kevyt koostumus saa ihosi säteilemään.
tällaisen vastauksen löysin Avonin sivuilta.
- AvonNainen
- Avonnollahyväolla
Keskustelua puolesta ja vastaan on täällä:
http://www.nicehouse.fi/tyohuone/keskustelu/nayta.php?id=6476
ei tehdä ruusuiseksi tuotakaan verkostomarkkinointi toimenkuvaa. Kertokaas nyt rehellisesti miten se oikeesti menee, myös sinne liika kehuskelu alkaa "haisemaan pahalle".- on ihmisiä
Minä olen hyvin toimeentuleva, elämästä nauttiva naisihminen ja rakastan kaikkea kaunista ja kauneuteen liittyvää. Mutta haluan myös rahoilleni vastinetta, kuulla kaikenlaista ja kyseenalaistaa kaikenlaista. minä h a l u a n kuulla kokemuksia, myös tästä Avonista, johon itse olen nyt mieltynyt, nähdessäni tulokset!!! Kenties jopa itse kirjoittaa mieltymyksiäni näinä hiljaisina hetkinä kun minulla on siihen mahdollisuus.
Ihmettelinkin, missä ne kaikki "törkyturvat" viipyvät kun näin kauan sai lukea suoramyynti-/verkosto- ties mikä "huiputustuote" Avonista. Mutta siinähä sinä jo olitkin.., ja otit kaverisikin tekstit mukaan.
Jos ärsyttää, älä tule tänne palstalle, älä osta Avonia, mutta anna ihmisten nauttia, kertoa mielipiteitään, keskustella ja kertoa mistä pitää ja antaa vinkkejä. - -jaanuska-
on ihmisiä kirjoitti:
Minä olen hyvin toimeentuleva, elämästä nauttiva naisihminen ja rakastan kaikkea kaunista ja kauneuteen liittyvää. Mutta haluan myös rahoilleni vastinetta, kuulla kaikenlaista ja kyseenalaistaa kaikenlaista. minä h a l u a n kuulla kokemuksia, myös tästä Avonista, johon itse olen nyt mieltynyt, nähdessäni tulokset!!! Kenties jopa itse kirjoittaa mieltymyksiäni näinä hiljaisina hetkinä kun minulla on siihen mahdollisuus.
Ihmettelinkin, missä ne kaikki "törkyturvat" viipyvät kun näin kauan sai lukea suoramyynti-/verkosto- ties mikä "huiputustuote" Avonista. Mutta siinähä sinä jo olitkin.., ja otit kaverisikin tekstit mukaan.
Jos ärsyttää, älä tule tänne palstalle, älä osta Avonia, mutta anna ihmisten nauttia, kertoa mielipiteitään, keskustella ja kertoa mistä pitää ja antaa vinkkejä.ja oikein osuvasti kirjoitettu, tämähän on yleinen keskustelupalsta ja jos jotakuta kiinnostaa niin antaa kirjoittaa, se ketä Avon pänniin ei tarvitse avauksia lukea.
- Anonyymi
on ihmisiä kirjoitti:
Jos ärsyttää, älä tule tänne palstalle, älä osta Avonia, mutta anna ihmisten nauttia, kertoa mielipiteitään, keskustella ja kertoa mistä pitää ja antaa vinkkejä.He eivät ole "kavereitani" ja toiseksi NETTIHERJAAJAT SAAVAT TUOMION!?: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000002;conference=664;posting=22000000023116929 johonka esimerkiksi syyllistyt nimittelemällä millon milläkin nimillä. Ihmettelenvaan jos joku epäilee tuotteitasi niin heti vedetään herneet syvällesinne missä ei valopaista. Se on omahäpeäsi ja toivotan onnea valitsemallesi uralle vaikka et tiedä miten netissä tulee käyttäytyä MENESTYVÄ LIIKENAINEN/MIES SEN TAAS TIETÄÄ.
On liikenaisia ja on liikenaisia... - sut...
Anonyymi kirjoitti:
He eivät ole "kavereitani" ja toiseksi NETTIHERJAAJAT SAAVAT TUOMION!?: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000002;conference=664;posting=22000000023116929 johonka esimerkiksi syyllistyt nimittelemällä millon milläkin nimillä. Ihmettelenvaan jos joku epäilee tuotteitasi niin heti vedetään herneet syvällesinne missä ei valopaista. Se on omahäpeäsi ja toivotan onnea valitsemallesi uralle vaikka et tiedä miten netissä tulee käyttäytyä MENESTYVÄ LIIKENAINEN/MIES SEN TAAS TIETÄÄ.
On liikenaisia ja on liikenaisia...alatyylinen tapasi kirjoittaa kavalsi sinut: sinähän olet tuolta ketjun ylemmältä tasolta se "mersumerkki" :D
- katsoppas kun
sut... kirjoitti:
alatyylinen tapasi kirjoittaa kavalsi sinut: sinähän olet tuolta ketjun ylemmältä tasolta se "mersumerkki" :D
Sinäkin olet alkuperäinen viestien kirjoittaja ja itse niihin vastailet kun toiset eivät vitsi tai eivät halua. :D
- kävi käry
katsoppas kun kirjoitti:
Sinäkin olet alkuperäinen viestien kirjoittaja ja itse niihin vastailet kun toiset eivät vitsi tai eivät halua. :D
Minä vain vastailen itse :) Ensin kyselen ja sit vastailen, jess!
Huh, huh mut pitää kiireessä, pitää lähteä vastailemaan tonne aikaisempiin.., se on moro! - Koukussa
kävi käry kirjoitti:
Minä vain vastailen itse :) Ensin kyselen ja sit vastailen, jess!
Huh, huh mut pitää kiireessä, pitää lähteä vastailemaan tonne aikaisempiin.., se on moro!Jos ja kun olen ja monet muutkin ovat tyytyväisiä Avonin tuotteisiin ja tämä palsta tuottaa meille iloa, en ymmärrä miksi Avonia mollataan verkostomarkkinointiyrityksenä. Minulle ainakin on aivan sama,onko Avon verkostomarkkinointia vai ei (mielestäni ei kylläkään edes ole) kunhan tuotteet ovat hyviä ja turvallisia käyttää. Ketään ei varmaankaan??? pakoteta myymään tai käyttämään kyseisiä tuotteita, joten jos ei Avon kiinnosta, ei kannata tulla myöskään mollaamaan Avonia yrityksenä eikä meitä käyttäjiä. Jokainen käyttäköön mitä huvittaa, tai olkoon käyttämättä mitään! Noilla mollaajilla tuntuu olevan hermo aika pinnassa, ei tällaisistä asioista kannata noin karmeasti ottaa pulttia.
- sanottu
Koukussa kirjoitti:
Jos ja kun olen ja monet muutkin ovat tyytyväisiä Avonin tuotteisiin ja tämä palsta tuottaa meille iloa, en ymmärrä miksi Avonia mollataan verkostomarkkinointiyrityksenä. Minulle ainakin on aivan sama,onko Avon verkostomarkkinointia vai ei (mielestäni ei kylläkään edes ole) kunhan tuotteet ovat hyviä ja turvallisia käyttää. Ketään ei varmaankaan??? pakoteta myymään tai käyttämään kyseisiä tuotteita, joten jos ei Avon kiinnosta, ei kannata tulla myöskään mollaamaan Avonia yrityksenä eikä meitä käyttäjiä. Jokainen käyttäköön mitä huvittaa, tai olkoon käyttämättä mitään! Noilla mollaajilla tuntuu olevan hermo aika pinnassa, ei tällaisistä asioista kannata noin karmeasti ottaa pulttia.
Sitähän tossa ylempänä varmaan tarkoitettiinkin, ihmeen kauan sai keskustella ja kuulla positiivisia mielipiteitä tästä "hirviöstä" Avon.
Ehkä parhain tapa oiskin se, että annetaan valittajien olla omissa leireissään ilman että niitä ees kommentoidaan. Ja asialliset jatkakoon juttujaaan omaan tahtiin ja tyyliin. Ilmeisesti ovat jonkun toisen sarjan "kannattajia" eivätkä kestä tyytyväisiä ja asiallisia puheita muista merkeistä. Varsinkin, jos niitä ei ole myynnissä kaupassa.
En välttämättä tarkoita, että jos luen jonkun käyttäneen jotain määrättyä tuotetta, niin heti ostan minäkin. Mutta on kiva kuulla erilaisia kokemuksia erilaisista tuotteista. Vaikka kokemus olis negatiivinenkin, se voi olla itselle kokeilemisen arvoinen ja lopputulos hyvä.
Yritetään jatkaa ja toivotaan että meidän annetaan jatkaa. - Koukussa
sanottu kirjoitti:
Sitähän tossa ylempänä varmaan tarkoitettiinkin, ihmeen kauan sai keskustella ja kuulla positiivisia mielipiteitä tästä "hirviöstä" Avon.
Ehkä parhain tapa oiskin se, että annetaan valittajien olla omissa leireissään ilman että niitä ees kommentoidaan. Ja asialliset jatkakoon juttujaaan omaan tahtiin ja tyyliin. Ilmeisesti ovat jonkun toisen sarjan "kannattajia" eivätkä kestä tyytyväisiä ja asiallisia puheita muista merkeistä. Varsinkin, jos niitä ei ole myynnissä kaupassa.
En välttämättä tarkoita, että jos luen jonkun käyttäneen jotain määrättyä tuotetta, niin heti ostan minäkin. Mutta on kiva kuulla erilaisia kokemuksia erilaisista tuotteista. Vaikka kokemus olis negatiivinenkin, se voi olla itselle kokeilemisen arvoinen ja lopputulos hyvä.
Yritetään jatkaa ja toivotaan että meidän annetaan jatkaa.Kokeilin just, sain tuotteen viime viikolla. Tämä on nyt jo melkein liian hyvää ollakseen totta. Hinta 2,90 e ja olipa ihanan tuntuinen tuote! Rauhoittaa kuivan ihon ja imeytyy heti. Aivan ylellinen tunne, kun saa huippuhyviä tuotteita, eikä tarvitse maksaa itseänsä kipeäksi.Minulla on reilut 20 erilaista Avonin tuotetta nyt ja olen niin tyytyväinen, etten malta olla kehumatta tuotteita täällä.Vaikka täytyisi tässä kai tehdä välillä jotain muutakin, kuin roikkua nettipalstalla... Näin talvella vaan on niin kivaa "läträillä" purkkien kanssa ja keskustella mukavien ihmisten kanssa.
- -jaanuska-
Koukussa kirjoitti:
Jos ja kun olen ja monet muutkin ovat tyytyväisiä Avonin tuotteisiin ja tämä palsta tuottaa meille iloa, en ymmärrä miksi Avonia mollataan verkostomarkkinointiyrityksenä. Minulle ainakin on aivan sama,onko Avon verkostomarkkinointia vai ei (mielestäni ei kylläkään edes ole) kunhan tuotteet ovat hyviä ja turvallisia käyttää. Ketään ei varmaankaan??? pakoteta myymään tai käyttämään kyseisiä tuotteita, joten jos ei Avon kiinnosta, ei kannata tulla myöskään mollaamaan Avonia yrityksenä eikä meitä käyttäjiä. Jokainen käyttäköön mitä huvittaa, tai olkoon käyttämättä mitään! Noilla mollaajilla tuntuu olevan hermo aika pinnassa, ei tällaisistä asioista kannata noin karmeasti ottaa pulttia.
se ei ole verkostomarkkinointia vaan suoramarkkinointiyritys, näillä kahdella on iso ero.
- rekry
-jaanuska- kirjoitti:
se ei ole verkostomarkkinointia vaan suoramarkkinointiyritys, näillä kahdella on iso ero.
Jos tuo ei ole verkostomarkkinointia, niin miksi jotkut jälleenmyyjät rekrytoi kuitenkin jäseniä mukaan lisää ja lisää sehän tarkoittaa sitä että teette tavallaan ilmaiseksi töitä firmalle. Kerro rehellisesti loppuuko palkkioiden maksu siihen kun mukana oleva jäsen saa mukaan uuden jäsenen, niin okei siitä hän saa Royaltit, mutta EI ENÄÄ tämän uuden ostoistaan?
Silloin voit väittää käsisydämmellä että tämä on suoramarkkinointia.
Mites työsuhde oletteko työsyhteessa firmalle vai lukeeko sopparissa tyyliin ettei jälleenmyyjä saa väittää olevansa missään työsuhteessa firmankanssa vaan toimii itsenäisenä yrittäjänä? Tämähän on myyntitykeille varteenotettava vaihtoehto jos firmankanssa solmitaan oikein kunnon työsopimus...
- itse käytän
kaikki tuotteet hyviä.
- tuo mainostaminen
Jo loppuisi.
Eilenkin nähtävästi jo poistettiin yksi Avon keskustelu.
Turhanpaljon ilmaista mainostilaa yhdelle sarjalle.
Ja kuitenkin suurin osa kysyjistä ja vastaajista on itse näitä Avonin myyjiä.
Onneksi ihmiset ovat valveutuneita, että huomaavat tällaiset asiat. - tympii!!!!! (koukussa)
tuo mainostaminen kirjoitti:
Jo loppuisi.
Onneksi ihmiset ovat valveutuneita, että huomaavat tällaiset asiat.Avonin tuotteet ovat erittäin hyviä, mutta tämä palsta on nyt niin syvältä, ettei kiinnosta enää vaihtaa mielipiteitä. Haukkukaa nyt Avonin tuotteita ihan mielenne jälkeen tällä palstalla, se tuskin vaikuttaa mitenkään meihin tyytyväisiin käyttäjiin. Ihmeellisiä pakkomielteitä verkostomarkkinoinnista, enkä usko kenenkään käyttäjistä olevan niin kieroutunut, että olisi tarvetta täällä kehua suotta Avonin (voi että ne ovat ihkuja:::, sanokaa mitä huvittaa, minun mielipidettäni ette muuta)tuotteita, eikä vastailla itse kysymyksiin. Hyvästi, pitäkää hauskaa ja olkaa kauniita...
- yksi valvetunut
tuo mainostaminen kirjoitti:
Jo loppuisi.
Onneksi ihmiset ovat valveutuneita, että huomaavat tällaiset asiat.Minä olen valveutunut Avonin käyttäjä, ja olen valveutuneena huomannut, että Avonin tuotteet ovat tehneet minusta kauniin.Aion siis käyttää tuotteita myös jatkossa, koska ne tehoavat oikeasti, eivätkä maksa liikaa. Muistakaa olla valvetuneita, mutta ei liikaa.
- AvonJaanuska
vielä huomannut että joku tuote ei sovi, ja tuotteet ovat riittoisia.
- jaanuskalle
AvonJaanuska kirjoitti:
vielä huomannut että joku tuote ei sovi, ja tuotteet ovat riittoisia.
Etköhän ole jo tarpeeksi sanut mainostilaa, tällä
palstalla. Lopettaisit jo. Näinhän se menee, että ensin ihastutaan sitten rakastutaan jonka jälkeen tulee arkipäivä ja sen jälkeen ero.
Eihän ihokaan tykkää siitä, että se jatkuvasti saa samoja tuotteita. Vaihtelu virkistää. - AvonJaanuska
jaanuskalle kirjoitti:
Etköhän ole jo tarpeeksi sanut mainostilaa, tällä
palstalla. Lopettaisit jo. Näinhän se menee, että ensin ihastutaan sitten rakastutaan jonka jälkeen tulee arkipäivä ja sen jälkeen ero.
Eihän ihokaan tykkää siitä, että se jatkuvasti saa samoja tuotteita. Vaihtelu virkistää.voi käyttää, ja kuka on sanonut että samoja tuotteita koko ajan pitäisi käyttää..
- sinua
AvonJaanuska kirjoitti:
voi käyttää, ja kuka on sanonut että samoja tuotteita koko ajan pitäisi käyttää..
Kyllä ne samoja pohjia ovat, saman sarjan tuotteita joten perusta on sama, mitä nyt sitten vähän ei aineita eri ihoille.
- Tyytymätön entinen asiak
sinua kirjoitti:
Kyllä ne samoja pohjia ovat, saman sarjan tuotteita joten perusta on sama, mitä nyt sitten vähän ei aineita eri ihoille.
Marketeista saa monta kertaa halvemmalla ja PALJON laadukkaampia kuin teidän tuotteet. Eikös se Avon ole niitä jenkki huu haa verkostomarkkinointi bisnestä?
- kokemusta on..
Tyytymätön entinen asiak kirjoitti:
Marketeista saa monta kertaa halvemmalla ja PALJON laadukkaampia kuin teidän tuotteet. Eikös se Avon ole niitä jenkki huu haa verkostomarkkinointi bisnestä?
Avonin tuotteet ovat edullisia mutta laatu on erittäin hyvää. Varmaan olet kokeillut halvimmasta päästä avonin tuotteita.. nehän maksavat parisen euroa.. avonilta löytyy niin monta eri laatusta tuotetta, kaikille jotain. Se joka haluaa hyvät esim antiageing tuotteet saa ne Avonilta parilla kympillä, sitten löytyy halvempi sarja joka ei ole huono sekään. En tiedä mistä marketeista saa yhtä laadukkaita tuotteita halvemmalla tai niinkuin sanoit paljon laadukkaampiakin vielä. Avonin meikit ovat edullisia.. ripasarit n. 10€, toki löytyy välillä halvempiakin avonilta, hiustenhoitotuotteet muutaman euron. Naistenlehdissä on usein Avonin tuotteet tuotevertailuissa ja esittelyissä, ja ne ovat pärjänneet hyvin. maailmalla avonia myydään tunnettuna tuotteena. suomessa avon on ollut vielä niin vähän aikaa ettei se ole kaikkien käyttöön ehtinyt. Sen lisäksi tuotteilla on 3kk palautusoikeus, vaikka tuotetta olisi käytettykkin. Kauppaan ei saa viedä käytettyä shampoo purkkia, ja pyytää rahoja takaisin. Avon on maailman suurin kosmetiikan suoramyyntiyritys. En nyt sanoisi että on mikään "huu haa" firma jos Avon on ollut 120 vuotta maailmalla ja sitä myydään yli sadassa maassa.
- tässä foorumissa
kokemusta on.. kirjoitti:
Avonin tuotteet ovat edullisia mutta laatu on erittäin hyvää. Varmaan olet kokeillut halvimmasta päästä avonin tuotteita.. nehän maksavat parisen euroa.. avonilta löytyy niin monta eri laatusta tuotetta, kaikille jotain. Se joka haluaa hyvät esim antiageing tuotteet saa ne Avonilta parilla kympillä, sitten löytyy halvempi sarja joka ei ole huono sekään. En tiedä mistä marketeista saa yhtä laadukkaita tuotteita halvemmalla tai niinkuin sanoit paljon laadukkaampiakin vielä. Avonin meikit ovat edullisia.. ripasarit n. 10€, toki löytyy välillä halvempiakin avonilta, hiustenhoitotuotteet muutaman euron. Naistenlehdissä on usein Avonin tuotteet tuotevertailuissa ja esittelyissä, ja ne ovat pärjänneet hyvin. maailmalla avonia myydään tunnettuna tuotteena. suomessa avon on ollut vielä niin vähän aikaa ettei se ole kaikkien käyttöön ehtinyt. Sen lisäksi tuotteilla on 3kk palautusoikeus, vaikka tuotetta olisi käytettykkin. Kauppaan ei saa viedä käytettyä shampoo purkkia, ja pyytää rahoja takaisin. Avon on maailman suurin kosmetiikan suoramyyntiyritys. En nyt sanoisi että on mikään "huu haa" firma jos Avon on ollut 120 vuotta maailmalla ja sitä myydään yli sadassa maassa.
- BlueBean86
tässä foorumissa kirjoitti:
Itse olen Avon-Konsultti ja kaikki Avonilta ostamani tuotteet ovat olleet juuri sellaisia kuin niitä esitteessä on kuvattukkin, ehkäpä jopa parempiakin. Itse tykkään varsinkin kaikista meikeistä mitä tähän asti olen hankkinut.
Asun itse vantaalla, lähellä tikkurilaa ja jos halukkaita löytyy ostamaan avonilta tai kuulemaan sen tuotteista lisää, minun puoleeni voi kääntyä. Laita vaikka mailia osoitteeseen [email protected] Minun kauttani myös saa hankittua tuotelehtisen.
- avoninkokeilija
Jos on vähänkin herkkä kosmeetikalle ni naamarasvoja ei kannata käyttää. Meikit on ok ja luomarit on ok, mutta ihonhoitotuotteet eivät sovi, jos on vähänkin herkkä. Todella vahvat ja keinotekoiset tuoksut.
Meikit tosiaan on hyviä ainakin luomarit, mutta kasvotuotteet haisevat aika pahalle ja keinotekoiselle. Meikkejä voin suositella kokeiltavaksi...
Ja en ole mikään konsultti, vaan joskus tilaan.- avonin käyttäjä
Avonilta löytyy todella monta eri ihonhoitotuote sarjaa. Ensinnäkin, Avonin anti-ageing tuotteet on euroopan myydyimmät!! Sarjoja löytyy useita, eli kyllä sieltä löytyy herkällekkin iholle jotain. Kannattaa pyytää näytettä konsultilta tai Avonin nettisivuilta ni pääsee testaamaan niitä ensin. Tuotteillahan on 3kk palautusoikeus, joten ihan hyvin voi niitä testata ja jos ei sovi sitte iholle ni saa rahat takasin, konsultti hoitaa palautuksen. Eli aika riskitöntä on kokeilla Avonin tuotteita.
- Avonitar
avonin käyttäjä kirjoitti:
Avonilta löytyy todella monta eri ihonhoitotuote sarjaa. Ensinnäkin, Avonin anti-ageing tuotteet on euroopan myydyimmät!! Sarjoja löytyy useita, eli kyllä sieltä löytyy herkällekkin iholle jotain. Kannattaa pyytää näytettä konsultilta tai Avonin nettisivuilta ni pääsee testaamaan niitä ensin. Tuotteillahan on 3kk palautusoikeus, joten ihan hyvin voi niitä testata ja jos ei sovi sitte iholle ni saa rahat takasin, konsultti hoitaa palautuksen. Eli aika riskitöntä on kokeilla Avonin tuotteita.
Tässä on kuvausmeikkaaja Tintti Alangon meikkausblogi http://tinttialanko.blogspot.com/
- jenalie
Olisko kukaan kiinnostunut Avon-tuotteiden jälleenmyynnistä?
Homma ei sido sinua mihinkään eikä maksa mitään.
Ansiot riippuu täysin sinusta itsestäsi ja myynnistäsi.
Ainoana vaatimuksena 18 vuoden ikä!
Jos kiinnostuit, ota yhteyttä s-postitse osoitteeseen [email protected], niin kerron mielelläni lisää. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321