Onko teillä kokemusta uudesta teippipidennyksestä?
Itse se otin pari viikkoa sitten ja ekassa suihkussa lähti 5 tupsua irti.Kävin nyt laitattaa ne takaisin ja taas lähti muutama ja useampi veny pois paikoiltaan????? Mikä vikana??
Onko kenelläkään ollut teippipidennystä?
21
1726
Vastaukset
- on ollut
monta vuotta ja teen niitä työkseni. Kyllä on väärin tehty jos noin lähtee. jos pari lähtee arissa kuukaudessa, se on vielä mormaalia. ellet sitten ole repinyt niitä niin että on oma tukka kakennut tyvestä.jos teippi on pettänyt niin joko teipissä tai kampaajassa vika. minkä merkkinen hius, tiedätkö?
- vaihtoehto
Tai sitten sun oma tukka on niin liukas ettei teippi pysy.
- koskapa
vaihtoehto kirjoitti:
Tai sitten sun oma tukka on niin liukas ettei teippi pysy.
itselläni tällä hetkelläkin teippillä pidennys eikä mitään ongelmaan pysymisen kans teippi on kuitenkin todella "suber"liimaa!!! oisko mahdollisesti tullut liikaa tukkaa aina teippien väliin???sillo vois kuvitella et ku teippien liimat ei kohtaa ni ei kyl pysykään..ehkäpä näin???
- tai sitten
kampaaja on laittanut ne likaiseen tukkaan jolloin ne ei pysy. Täytyy olla juuri pestyt eikä mitään aineita saa laittaa, edes hoitoaineta päänahkaan asti ennen kiinnitystä .
- Nimetön
En ole repinyt vaan teippi liukuu ihan hiusta pitkin pois???? Hiusten nimeä en tiedä.
Missä päin teet??? - teen
Nimetön kirjoitti:
En ole repinyt vaan teippi liukuu ihan hiusta pitkin pois???? Hiusten nimeä en tiedä.
Missä päin teet???pidennyksiä.
Saunoa voi normaalisti
- Nimetön
Kestääkö muuten ihan normaalisti saunaa??
- voi kyllä
ihan normaalisti
- Nimetön
vantaa helsinki alueella joku ystävällinen parturi joka on tehnyt aikaisemminkin joka vois katsoa mikä mättää???
- isossa omenassa
Salon west hairissa
Piia Martiskainen, Hän on entinen työkaverini, häntä voin suositella. Kerro terveisiä Annelta:) - Nimetön
isossa omenassa kirjoitti:
Salon west hairissa
Piia Martiskainen, Hän on entinen työkaverini, häntä voin suositella. Kerro terveisiä Annelta:)siellä on myös ollut mun tuttava mervi mertala töissä....muistatko???
- oikeinkin
Nimetön kirjoitti:
siellä on myös ollut mun tuttava mervi mertala töissä....muistatko???
hyvin.
Pidämme yhteyttä edelleen.Mervi vaihtoi työaikkaa joskus vuosi sitten ja asuu nykyään etelä espanjassa. - Nimetön
oikeinkin kirjoitti:
hyvin.
Pidämme yhteyttä edelleen.Mervi vaihtoi työaikkaa joskus vuosi sitten ja asuu nykyään etelä espanjassa.on mun tyttären kummi....ollaan pitkäaikaisia tuttuja pohjoisesta lähtien=) täältä meiltä se sinne reissuun lähti. Pieni on maailma =)
- siis itse
Nimetön kirjoitti:
on mun tyttären kummi....ollaan pitkäaikaisia tuttuja pohjoisesta lähtien=) täältä meiltä se sinne reissuun lähti. Pieni on maailma =)
pudikselta? On mulle kummitytöstään puhunutkin. Hassu sattuma:)
- minkä merkkisiä
Nimetön kirjoitti:
siellä on myös ollut mun tuttava mervi mertala töissä....muistatko???
hiukset on, siis mistä firmasta tilattuja? teippienkin laaduilla on hirmuisesti eroja
- Nimetön
minkä merkkisiä kirjoitti:
hiukset on, siis mistä firmasta tilattuja? teippienkin laaduilla on hirmuisesti eroja
kuulleeni että olisit tilannu hair storesta???
- Nimetön
Nimetön kirjoitti:
hairiumista??
- tumma hius
Nimetön kirjoitti:
on hyvälaatuista, kaikkein vaaleimmat aika takkuuntuvaa. Suurin ongelma siinä on teipissä. Olen kokeillut, ei pysynyt se teippi minullakaan. Pyydä kampaajaasi tilaamaan hiusextraheinilästä hair talk -merkkistä teippiä. ja johan pysyy. On kestävää ja leveämpää ja ei ää poiston jälkeen tahmana tukkaan.
- Nimetön
tumma hius kirjoitti:
on hyvälaatuista, kaikkein vaaleimmat aika takkuuntuvaa. Suurin ongelma siinä on teipissä. Olen kokeillut, ei pysynyt se teippi minullakaan. Pyydä kampaajaasi tilaamaan hiusextraheinilästä hair talk -merkkistä teippiä. ja johan pysyy. On kestävää ja leveämpää ja ei ää poiston jälkeen tahmana tukkaan.
oli soittanut ja kysynyt sitä teippiä ja sieltä oli sanottu ettei myydä pelkkää teippiä vaan hiusten kera???
- Nimetön
muualta vois kysyy erilaisia teippeja jos tosiaan nää ei ala pysyy??
- petra346322
joo mulla oli teippi pidennys kesti kuukauden. jos ekassa pesussa lähti 5 tupsua niin sit on väärä shamppoo. mut kyl ne munki pidennys alko repsottaa ekojen viikkkojen jälkeen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2324152Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151406- 481169
- 771085
- 59943
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921