Olen huomannut että kaikista mukavimmat alushousut on stringit. Mulla on uniformun alla aina stringit töissä sillä istun kauan ja tavalliset kalsarit ei tunnu makavilta. Samalla myös hieman kiihottava olo.
Onko muita miehiä jotka käyttävät stringejä?
En ole koskaan vielä esim salilla huomannut että kellään olisi ommut stringit. Yleensä kaikilla bokserit, no kyllä nekin ihan jees, välillä.
Mutta kunnon itsevarma mies käyttää tyylikkäitä miesten stringejä vaikka eikä ujostele vaikka joku näkeekin.
Kommenttia!?
miesten stringit!
7
2134
Vastaukset
- näiltä
palstan tyttiksiltä
- Tytteli hanurista
Olen Jorma ja käytän stringejä. So what fucking toisia jos mä käytän.Oon muuten vielä aika raavas jätkä.
- m29v
Samoin olen huomannut ja siis itsekin mies. Stringit on parhaat erityisesti jos istuu paljon töissä. Nykyisin käytän oikeastaan pelkästään stringejä.
- kans
Yleensä käytän stringejä aina mutta joskus jää tavalliset kalsarit "päälle" ja sitte sen jälkee ku taas hokaa et onhan noi ringitkii olemas tuntuu kiihottavalta alkaa taas niit käyttämään..
Ps. Mulla kyllä alkaa kiristää välistä jos niillä pitkään istuu!?
-66 - mies29
Myös minä käytän ainoastaan stringejä, ja kun niihin on tottunut niin tavalliset kalsarit tuntuu oudoilta. Tuntuu vain että kaupoissa ei ole oikein paljo tarjolla, mistä muut on niitä löytänyt?
- paljon...
tarjontaa muualla kuin Kiniki.com:ssa
- Nimetön
Ainakin Sokoksen miestenvaatepuolelta löytyy useampaakin mallia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1364599Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783333- 1061628
Työeläkeloisinnan kulut vuonna 2025 peräti 37,3 mrd. euroa
Johon palkansaailta varastettiin 28,2 mrd. euroa, mikä on 3/4. Jokaisen palkansaajan palkkasummasta varastetaan noin 1/221491- 901479
- 102977
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka20847- 74844
- 44763
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?112723