Senttejä lisää kuppaamalla!!!

huono yritys?

Miten on mahdollista että senttejä on tullut lisää viikon aikana? Tiedän tämän koska mittasin saman luomen kohdalta. Senttejä tai ainakin millejä tullut jokaiseen mittauskohteeseen ja jos joku on pysynyt samana, niin hieno juttu:(

Kaiken olen tehnyt niinkuin pitää ja ruokavaliotakin tarkkaillut, mutta ei. Menkat on tarkoitus alkaa su, mutta eikai se nyt näin paljon turvota?!? Ei ainakaan vielä ole ollut se "tynnyriolo".

Onko muillakin ensimmäisen viikon aikana ensin noussut ja sitten pienentynyt mitat jatkettaessa? En suinkaan mittaa heti kuppauksen jälkeen vaan vasta seur. päivänä.

Ei ihmekään että iho tuntuu tiukemmalta kun senttejä on tullut lisää, luulin jo että se tiukentuminen on hyvä juttu...

Lopetan tämän homman.

3

852

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naurattaa pikkusen

vaikkei sais,oikeesti mä tiedän mitä puhun.
      Ennen menkkoja naisen kudos voi varastoida itseensä jopa kaksi kiloa nestettä.Ja aivan varmasti pöhöttää ja turvottaa.Mulla löysätkin vaatteet 4-5 päivää ennen menkkoja kiristää ja vaaka näyttää ja on näyttänyt pahimmillaan jopa 2,5 kiloa enemmän,mutta aina se on menkkojen jälkeen hävinnyt kunnes taas seuraavassa syklissä se palaa se turvotus ja paino.
      Se on tätä naisen elämää.
      Ja jos olet hommannut kupit kiinteyttämistä varten on sinulla todennäköisesti ylimääräistä kehossasi johon voit sitä nestettä ja turvotusta hankkia.
      Sinuna jatkaisin kuppausta ,niiden sellukuppaus ohjeiden mukaan ja jättäisin mittanauhan rauhaan kunnes menkat on menneet.
      Enkä kyllä itsekkään ole mikään mittanauhan orja,vaatteissa se senttien katoaminen parhaiten näkyy:))

Tsemppiä sinne!

• Huono yritys?

Tuon viestin kirjoittaessani olin järkyttynyt ja kauhuissani (johtuisko vahva reaktionikin niistä surullisen kuuluisista hormoneista...hih ja tirsk, naurattaa vähän itteänikin:))

Tuntui että rahat meni hukkaan, mutta sittemmin olen ajatellut...Enhän todellakaan tiedä paljonko menkat aiheuttaa turvotusta sentteinä, ei ole ollut tapana mittailla joka viikko tätä aiemmin:)

Koetan nyt ainakin kokonaisen viikon menkkojen loppumisen jälkeen ja katsotaan sitten, mitä mitta sanoo...

Kiitos vastauksesta ja rohkaisusta, vain nainen tietää miltä naisesta tuntuu:)

• :-D
        Huono yritys? kirjoitti:

Tuon viestin kirjoittaessani olin järkyttynyt ja kauhuissani (johtuisko vahva reaktionikin niistä surullisen kuuluisista hormoneista...hih ja tirsk, naurattaa vähän itteänikin:))

Tuntui että rahat meni hukkaan, mutta sittemmin olen ajatellut...Enhän todellakaan tiedä paljonko menkat aiheuttaa turvotusta sentteinä, ei ole ollut tapana mittailla joka viikko tätä aiemmin:)

Koetan nyt ainakin kokonaisen viikon menkkojen loppumisen jälkeen ja katsotaan sitten, mitä mitta sanoo...

Kiitos vastauksesta ja rohkaisusta, vain nainen tietää miltä naisesta tuntuu:)

vielä...
        jos olet mitannut heti kuppauksen jälkeen...
        iho on silloin hieman turvoksissa koska sitä on käsitelty voimakkaasti.
        Eli mitat kannattaa ottaa ennen kuppausta ;-)

Mulla menkat tekee kilon lisää ja vatsaa en edes aattele. Ei mahdu normihousut jalkaan!

ap :-D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4659
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3195
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      272
      2376
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2247
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2079
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1642
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1289
    Aihe