jumakauta kohta oon ollu 3v työttömänä ja vaimo käy työssä .Tulee aina välillä känää siitä että hän elättää mua.Meillä on 8v.tyttö ja se surettaa eniten että hän joutuu kärsii tästä.Mutta osaaltaan mäkin teen töitä soittelen virastoihin ja laadin kirjeitä joita lähetän eri instanseihin ,jotta kaikki ei menis keturalleen.. laskujen siirtoja vuokran siirtoja..jos näitä en ois tehny mä niin asuttais varmaan teltassa.Nytkin varasin Diakonille ajan .Joulun pelastin sillä että saatiin ruoka-apaua kirkosta ja jouluksi joulukassi jossa oli kinkkua ja muuta hyvää.Mutta tää aina unohtuu vaimolta että mä kaikesta huolimatta yritän järkätä näitä asioita.
Tänäänkin löyty lehtipinon alta vakuutusmaksu ja muita laskuja nehän ois menny roskiin jos mä en ois huolehtinu niistä.Kyllä mä sen ymmärrän että kun toinen makaa kotona ja toinen käy työssä.Mutta kuiten kin tahtoisin hiukan ymmärrystä että kyllä mäkin jootain teen asioitteen eteen...En Tiiä miten ikäero vaikuttaa mä 42 vaimo 49.Eiks naisilla ala tässä iässä se menopaussi vai mikä se nyt oli...?
tällasta näin
5
915
Vastaukset
- varmaan
teet parhaasi. Ei vaimollasi välttämättä vielä menopaussi ole ja liekö ikäerollakaan merkitystä.
Kirjoituksestasi tulee mieleen ne monet kotiäidit, jotka eivät saa ansaitsemaansa arvostusta. Mies kun tuo rahan kotiin ja sitten vaimo saa kuulla olevansa elätettävänä, vaikka hoitaa kodin ja lapset. Olen itse ollut senkaltaisessa tilanteessa ja se tuntuu kyllä kohtuuttomalta. Toivon, että saat töitä ja asiat järjestyvät. - jo aikaisemmin
totesin samantapaiseen kirjoitukseen (tosin mies elätti vaimon) en ymmärrä tuota, että riitaa tulee siitä kuka elättää kumman. Kun yhdessä ollaan ja asutaan mun mielestä kumpikaan ei elätä toista vaan jos toinen on töissä ja toinen ei niin se maksaa jolla rahaa on. Meillä rahat on yhteiset, tienas ne kumpi hyvänsä. Turha hankkia riitaa, sitähän se ainakin meidän avioliitossa on, että ilot ja surut jaetaan syyllistämättä toista.
- epäreilua
syyllistää toista ihmistä tilanteesta, jota ei varmaankaan ole itselle tahallaan hankkinut, luulisin. Tuleehan sinullekkin rahaa, jos saat korvausta, käytätkö ne vain omiin tarpeisiin? Jos ne menee pienetkin tulot perheen ylläpitoon, niin ei tarvitse kuunnella olevansa huonompiosainen.
- MEILLÄ SUHT.SAMA TILANNE
Ainoa ero on, että mieheni haluaa, että olen kotona lastemme kanssa.
Hän tienaa leivän ja minä leivänpäällisen....niin hän sanoo.
On onnekasta saada olla kotona omien lasten kanssa....kyllä töitä saa aina hautaan saakka tehdä!
Olettekokeskustelleet oikein vakavasti kahdenkesken tästä asiasta?
Kommunikointi on älyttömän tärkeää!!!!
Sinäolet toiminut TODELLA UPEASTI kaikissa arkisissa asioissa, joista saisit euroja, vaikka kuinka!!!Ole ylpeä isä omasta itsestäsi!!!
Sinä teet oman parhaasi ja ellei se naisellesi riitä.....miettikää yhdessä elämänne jatkumoa.
Lapsi sopeutuu mutta toki ottaa hänelläkin koville tuo mutta puhu hänelle suoraan,kauniisti asioista...hän kyllä ymmärtää.
Tiedän, sillä meillä on samanikäiset lapset.
VOIMIA IHAN KAIKESSA!!!!!!!!- rohkaisusta
kyllä se siitä .Ja onneksi tyttö on kuiteski jo tuon ikäinen helpompaa kuin vaippaikäisen kanssa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi524207Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal693871- 703378
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963290Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1022299- 352188
- 362049
- 242049
- 382029
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231924