mitäs te

muut anopit

toimisitte, jos miniänne tulisi, ja haukkuisi teitä HUORAKSU, aihetta siihen ei kyllä pitäisi olla.

10

964

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Röyhkeä miniä

Minä näyttäisin ovea ja sanoisin että ei näytä enää naamaansa minulle.

• mitään vaikutusta

Itse olen 50v. ja elämäni aikana joskus joutunut tuotakin sanaa kuulemaan.

Minuun se ei tee vaikutusta, koska itse tiedän mikä minä olen. Voin tämän ikäisenä ja maailmaakin vähän nähneenä, tuollaiseen nimitikseen todeta aivan täysin, kiihtymättä ettei pidä paikkaansa.

Ja toisekseen, mikä ettei, jos vaan tarpeeksi suuresta rahasta puhutaan. Kyllä kaksisataatuhatta euroa kerrasta minulle toki sopisikin. Hih hih.

• hankeen

Monella tavalla miniä kyllä tapaa haukkua, mutta tuo olisi vallan paksua.
      Voisin kuvitella ottavani likkaa niskasta kiinni ja pyärittää tuolla pakkaslumessa tovin.
      Sitten voisin vaatia selitystä tuollaiseen käytökseen ja nöyrän anteeksipyynnön.

• lähes ex.miniä.

Entäpä toisinpäin.Jos anoppi haukkuu miniää huoraksi?Miten miniän tulee suhtautua moiseen anoppiin.Itse kyllä panin välit poikki muutamaksi kuukaudesksi ja nyttemmmin olen pannut välit kokonaan poikki.Asia ei muuttunut vuosien saatossa miksikään.Naimisissa olen yhä saman miehen kanssa, mutta anoppia en enää tapaa.(tämä ei ole ainoa asia, joka välejämme on hiertänyt kaikki vuodet)

• voisi olla

ennemminkin että mitä te muut naiset ajattelette itseenne kohdistuvasta huorittelusta?

• ei ymmärrä

Mikä nykyajan naisia vaivaa, kun sallivat tuollaisen nimittelyn, sallivat lasten nimitellä toisiaan, teini-ikäisten poikien huudella kadulla ikäisileen tytöille, ja perheessä kiivastuksen aikana kuka tahansa voi haukkua muita tuollaisin nimityksin!

Käytöstavat ovat pudonneet kelkasta.
        Vanhemmat anopit, jotka eivät ole "rumia" ikinä puhuneet, eivätkä kotona ainakaan kuulleet, eivät tällaista kestä.

Uskon, että monen miniän ja anopin välit ovat katkenneet jo ihan tuollaisesta suunsoitosta, jota miniä tottumuksen voimasta on harjoittanut. Ehkä mitään tarkoittamatta.

• 2.vaimolta

Minun on erittäin vaikea uskoa, että nuorempi nainen, miniä, haukkuisi kenenkään äitiä huoraksi, ilman että tätä on provosoitu siihen, yleensäkin haukkumaan toista. Nuoremman sukupolven käytöstä hillitsee se vanhempien kunnioittaminen, eli jotain merkittävää on tapahtunut ennen tuota sanaa.

Missä tilanteessa tämä tapahtui? Ette ole koskaan ollut riidoissa, eri mieltä jostakin, tämä tuli aivan kirkkaalta taivaalta, täytenä yllätyksenä sinulle kahvipöydässä?

Tarvitsemme taustaa, tuo yksi sana sinulle ei riitä vakuuttamaan minua miniän pahuudesta.

• mutta

Ei viesti pahuudesta, mutta huonosta käytöksestä kyllä. Ja kuten yllä joku kirjoitti, niin kenenkään naisen ei tule suostua minkäänlaiseen nimittelyyn. Itsekunnioitusta siskot: meitä ei nimittele lapset, ei anopit, ei miniät, ei miehet. Siis ei kukaan. Erimielisyyttä ja riitoja tulee ihmissuhteissa väistämättä, mutta ne ei ratkea fyysisellä tai henkisellä (jota nimittely mielestäni on) väkivallalla.

Anopeilta kysyttiin alkuperäinen kysymys, mutta rohkenin vastata, vaikka olenkin miniä.

• samalle

tasolle. Jättäisin täysin omaan arvoonsa. Yleensä tuollainen aiheuttaa vain itselleen ongelmia, miehensä kunnioituksen siinä vain menettää.

• ..........................

Minulle kävi juuri päinvastoin. 4kk keisarinleikkauksen jälkeen anoppi haukkui minut huoraksi. Syynä oli ilmeisesti se, että olin kyllästynyt mieheni itsekeskeiseen tyyliin ryypätä kaikki viikonloput, vaikka kotona oli pieni vauva ja ilmoitin miehelleni, että joko hän muuttaa tapojaan tai minä muutan pois. Anoppi sanoi tietysti minulle pahinta, mitä keksi pienen vauvan äidille sanoa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      34
      11291
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      60
      9098
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5445
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3754
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3680
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3599
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3338
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      60
      2698
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      72
      2420
    10. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      14
      2073
    Aihe