miten kallista,mitä maksaa tuo 5 päivän starttipaketti?
Onkohan
4
584
Vastaukset
- mutta.....
minä olen ostanut nutrilettia. se ei ole kovinkaan hyvä tuote. :( suosittelen jotakin muuta.
- mutta mitä
se maksaa????
- -29 kg
mutta mitä kirjoitti:
se maksaa????
8 pussin pakkaus maksaa (saa apteekeista) n. 17 euroa ja koska kyseessä on LCD-tuote, ei VLCD-tuote, niin 3 pss/vrk riittää.
Ja onhan noita muitakin, Nutrifast, mainitsemasi Nutrilett (15 pss:n pakkaus maksaa n. 20-21 euroa, riittää kolmeksi päiväksi, itse en käyttänyt koskaan, toki maistoin kaikki maut, kiitos ei), DiettaMini, Naturdiet ja mitä niitä nyt kaikkia onkaan.
En ole koskaan ostanut tätä mainitsemaasi 5 vrkn:n aloituspakkausta, mutta muistelisin nähneeni sellaisen jossain marketissa, olisikohan hinta ollut siinä 30-35 euroa (voi olla että muistan aivan väärin, sehän selviää vaikkapa soittamalla jos ei paikan päälle viitsi vaivautua).
Itse valitsin aikoinani Modifastin ainoastaan ja vain maun vuoksi, Modissa on kombi-pakkaus, jossa on kaikki maut, ainut joka hieman tökki oli vadelma, muut olivat mielestäni hyvän makuisia, mutta makuasiat ovat makuasioita...
Ainakaan Modi ei ole niin "jauhomaisen" makuinen kuin esim. Nutrilett.
Päivähinnaksi tulee suht sama, valitsee sitten minkä tuotteen tahansa.... - päivän
mutta mitä kirjoitti:
se maksaa????
startti-paketti = n.35 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573