Parhaat kotimaiset lyriikat

Adolf

Kirjoittakaapa mielestänne parhaat kotimaiset lyriikat. Aloitanpa seuraavilla, jotka ovat myös musiikillisesti erittäin onnistuneita:

1. Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus: Lintu (M. Mattlar)

2. Leevi & The Leavings: Itkisitkö onnesta?

3. Eppu Normaali: Kaikki häipyy, on vain nyt

4. Hassisen Kone: Tällä tiellä

5. Juice Leskinen: Musta aurinko nousee

6. Juice Leskinen: Luonas kai olla saan

7. Pelle Miljoona: Hyvää yötä maailma

8. Yö: Ihmisen poika (Juice)

9. Zen Cafe: Rakastele mua

10. Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus: Rajaton rakkaus (Tomi Tuomaala)

sekä bonuksena Niskalaukauksen mainio lainaussanoitus: Minulla on sanottavaa!

10

6848

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Retku

      1. Badding-Tähdet,tähdet
      2. Juice-Pyhä toimitus
      3. Tuomari Nurmio-Malja marttyyreille
      4. Dave Lindholm-Pieni ja hento ote
      5. Miljoonasade-Tulitikku
      6. Sielun veljet-Oikeus on voittanut taas
      7. Irwin-Viimeinen laulu
      8. Katri-Helena-Johnny Blue
      9. Topi Sorsakoski-Pieni lintu
      10. Johanna Debreczeni-Isä

      • Panama-rayo

        Lasi vettä ja jauhetta päälle vesurille nii pöpöt lähtee pois ja lähden suuntaa kiturille pikkusen kehun niin kun jalat menee liian lujaa ei vastaan tule umpikujaa ainostaan lisää muijaa. Miten sulla tyttö on pallit? Pitää jättää vähemmälle lanamäen homobaarit ja aineet kun alkaa todellisuus kadota joka päivä liisan ihmemaassa alkaa lahota. Radiolähetin päässäni ja kamat kädessäni juoksen hädissäni metsään FBI perässäni, nakertaa joku kumma mun mielessä takana ei oo ketään taitaa olla joku pielessä.
        mikä on tä maailma vai onko tätä missään missä on mun järki pitää lähtä tästä vessaan kun mopo lähtee käsistä ni joskus alkaa itkee punaiset valot viimesetki rippeet multa kitkee.

        Kilahus se tulee meille joka ilta, varjot välähtelee äänet huutaa sulle kilpaa
        Kilahus mihin meinaat juosta karkuun sekakäyttö pistää sut lopulta parkuu
        Kilahus miten tässä näin kävi järki juoksi pois kun jannut meni öissä
        Kilahus mitä vittua teet? mitä vittua teet? Ittes vaikka palottele


        et tiedä musta mitään meikäläinen tekee mitä pitää mihin suuntaan meen samallailla menettelen luen lakiani ilman luojaa valon tuojaa jos kulet mun mukanani totta kai sua suojaan! panama rayo pohojosen poppamies näyttää miten ellää tämä vanahempi elläin mukana aina kesä vaikka ylhäällä on tämän jätkän koti pesä kato mäen aina vedä. Rommipullo vei mut rannatte kuvituksessa ku ei jaksa enää vetää riimejä vitutuksessa elämäntapa viikonloppu hippinä veivaan eikä ole mitään väliä vaikka pihallani seilaan ja heivaan ku tarzani puussa mora kiinni sanat lähtee ulos vaikka kuolaa tuli suusta ja omat korttiski meikä pistää ässät

        Kilahus se tulee meille joka ilta, varjot välähtelee äänet huutaa sulle kilpaa
        Kilahus mihin meinaat juosta karkuun sekakäyttö pistää sut lopulta parkuu
        Kilahus miten tässä näin kävi järki juoksi pois kun jannut meni öissä
        Kilahus mitä vittua teet? mitä vittua teet? Ittes vaikka palottele


      • joujouman
        Panama-rayo kirjoitti:

        Lasi vettä ja jauhetta päälle vesurille nii pöpöt lähtee pois ja lähden suuntaa kiturille pikkusen kehun niin kun jalat menee liian lujaa ei vastaan tule umpikujaa ainostaan lisää muijaa. Miten sulla tyttö on pallit? Pitää jättää vähemmälle lanamäen homobaarit ja aineet kun alkaa todellisuus kadota joka päivä liisan ihmemaassa alkaa lahota. Radiolähetin päässäni ja kamat kädessäni juoksen hädissäni metsään FBI perässäni, nakertaa joku kumma mun mielessä takana ei oo ketään taitaa olla joku pielessä.
        mikä on tä maailma vai onko tätä missään missä on mun järki pitää lähtä tästä vessaan kun mopo lähtee käsistä ni joskus alkaa itkee punaiset valot viimesetki rippeet multa kitkee.

        Kilahus se tulee meille joka ilta, varjot välähtelee äänet huutaa sulle kilpaa
        Kilahus mihin meinaat juosta karkuun sekakäyttö pistää sut lopulta parkuu
        Kilahus miten tässä näin kävi järki juoksi pois kun jannut meni öissä
        Kilahus mitä vittua teet? mitä vittua teet? Ittes vaikka palottele


        et tiedä musta mitään meikäläinen tekee mitä pitää mihin suuntaan meen samallailla menettelen luen lakiani ilman luojaa valon tuojaa jos kulet mun mukanani totta kai sua suojaan! panama rayo pohojosen poppamies näyttää miten ellää tämä vanahempi elläin mukana aina kesä vaikka ylhäällä on tämän jätkän koti pesä kato mäen aina vedä. Rommipullo vei mut rannatte kuvituksessa ku ei jaksa enää vetää riimejä vitutuksessa elämäntapa viikonloppu hippinä veivaan eikä ole mitään väliä vaikka pihallani seilaan ja heivaan ku tarzani puussa mora kiinni sanat lähtee ulos vaikka kuolaa tuli suusta ja omat korttiski meikä pistää ässät

        Kilahus se tulee meille joka ilta, varjot välähtelee äänet huutaa sulle kilpaa
        Kilahus mihin meinaat juosta karkuun sekakäyttö pistää sut lopulta parkuu
        Kilahus miten tässä näin kävi järki juoksi pois kun jannut meni öissä
        Kilahus mitä vittua teet? mitä vittua teet? Ittes vaikka palottele

        meikä pistää ässät paramentti päästää porot irti ku tää biisi soi kittilässä..


    • asdasdasdasdasda

      hoh. aiva päin persettä oot sanat kirjottanu

    • Jou

      Hyvin kirjotetut sanat.. paria virhettä lukuunottamatta!

    • Kukkakeiju

      YUP - Meitä Odotellaan Mullan Alla
      Kollaa Kestää - Jäähyväiset Aseille
      Hassisen kone - Tällä Tiellä
      Ratsia - Täältä tulee Yö
      Kakkahätä 77 - Mä Halusin Vain Elää

    • jaseer

      HUGE L!!!!!!!!!!!!!, Asa, Petos, Juice Leskinen, Mode, JULMA-HENRI!!!!!!!!!!! Heikki Kuula, Pyhimys, Panama Rayo, Konna, Solosen freestylet, Kotiteollisuus, Laineen Kasperi ja pitää toki mainita Jontti&Shaka sekä Haittavaikutus. onhan noita. mutta Julma ja Huge parhaimmistoa.

    • tttt

      irwin maailma on kaunis !!!1

    • ppgbxjkgdshlkydshkjd

      kodissaan

    • C.N.Sv

      "Plåtarna till himmlen var slut när vi kom dit. Och priset vi betalat för att klassas som elit, var att vi blev som dom andra."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2663
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2440
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2081
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe